فال و طالع بینی

eng_beshak

عضو جدید
با عرض :sweatdrop:من اونقدر احساساتي ميشم كه نفس كشيدن يادم ميره و وقتي بعد از چند دقيقه خفه ميشم يادم ميوفته كه بايد نفس هم بكشم:w40::w36::w27:
 

mahdi.adelinasab

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
بوسیدن جالبه
ولی جالب تر از اون بوسه ای هستش که فرشتگان در هنگام دهمین روز تولدتون، اونجایی که حماممتون بردن به شما می زدن.
بوسه هایی که بر ... ِ هم می زنید را آنچنان بزنید که بعد ها بگن شبیه اون فرشته بوسه می زد نه شبیه فلان ماهی ها....
بوسه ای بر قلب هم دوستان:w38:
یا علی
 

leanthinker

عضو جدید
کاربر ممتاز
این دخترا رو هیشکی نمیشناسه!!!
من که میدونم واسه چی اینقد زحمت کشیدی!! در جهت کامل شدن علم آمارت جهت چک کردن ماه تولد برای
ازدواج!!
خوب اشکال نداره منم می گم!
درخت فندوق- خارق العاده!
 

gordafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال شما از پانزدهم آبان تا اول آذر ماه

فال شما از پانزدهم آبان تا اول آذر ماه

فال شما از پانزدهم آبان تا اول آذر ماه
فروردين
در اين هفته يكي از برنامه‌هاي كاري‌تان كه مورد علاقه شماست، به جريان مي‌افتد.اما ممكن است رو به راه شدن اين كار به قيمت به مخاطره افتادن سلامتي تان تمام شود!چون شما اصولا آدم حساسي هستيد و ذهنتان را بيش از حد درگير مسائل كاري مي‌كنيد. سعي كنيد خودخوري نكنيد و حرص و جوش بيهوده نخوريد. براي رسيدن به اين مقصود كافي است اندكي از حساسيت‌هاي خود بكاهيد.
يكي از آشنايان نسبت به شما دچار سوء‌تفاهم‌هايي مي‌شود و از دست شما دلخور خواهد شد.

ارديبهشت
اين روزها اندكي نگران وضعيت مالي خود در آينده هستيد.نگران نباشيد همه چيز به خوبي و خوشي انجام مي‌گيرد. مقداري پول به دست شما مي‌رسد.
مدتي است كه منتظر تثبيت شغلتان و يا باز شدن گره‌اي كه در رابطه با كارتان است،هستيد.بايد بهتان مژده بدهم كه در اين پانزده روز، طالع شما نكوست و ملاقاتي كه با شخصي بانفوذ در پيش داريد، اميدواري‌هايي را براي شما پيش مي‌آورد و تا حدي نسبت به آينده شغلي خود دلگرم‌تر خواهيد شد.


خرداد
در اين روزها يكي براي دلجويي يا تقاضاي كمك نزد شما خواهد آمد. كسي كه درحال حاضر ،اصلا انتظار ديدارش را نداريد و شايد حتي از ديدنش ناراحت شويد، شايسته است كه او را نوميد و دلشكسته نفرستيد. مطمئن باشيد كه متوجه اشتباه خودش شده و اگر بدون منت از خطاي او درگذريد، حتما درهاي الطاف الهي نيز به روي شما گشوده خواهد شد. نگران بيماري يكي از نزديكان خود هستيد.بهتر است اميدوار باشيد و اگر بهبودي در شرايط وي حاصل نشد،به حساب حكمت پروردگار بگذاريد.


تير
يك دلخوري يا اختلاف‌نظر را پيش خود بزرگ نكنيد و به آن شاخ و برگ ندهيد، چون خود بيش از طرف مقابل آزار خواهيد ديد.
متوجه مي‌شويد كه يك نفر به شما دروغ بزرگي گفته است. دلخوري شما به جاست ولي دامن زدن به اين‌جور مسائل، هيچ سودي ندارد به غير از آزرده شدن خودتان. بعد از اينكه با زبان نرم، به طرف مقابلتان فهمانديد كه متوجه كار زشتش شديد، بهتر است كه ديگر سكوت اختيار كنيد و هر بار كه او را مي‌بينيد،قضيه را به رويش نياوريد.يكي از نزديكان شما سفر زيارتي در پيش دارد..

مرداد
يك آشنايي تازه، نقطه نظرهاي تازه‌اي را براي شما پيش مي‌آورد. روزهاي تازه‌اي پيش رو داريد. لحظاتي كه قبلا به ندرت آنها را تجربه كرده‌ايد. ولي يادتان باشد كه حد اعتدال را در برقراري اين رابطه حفظ كنيد و به قول معروف، شورش را درنياوريد!
خوش شانسي‌هايي در راه داريد. مقداري پول به دست شما مي‌رسد و متقابلا خرج نسبتا بزرگي هم به گردن شما مي‌افتد.
يك معذرت‌خواهي به يكي از دوستان يا آشنايانتان بدهكاريد! غرور، هميشه هم چيز خوبي نيست!


شهريور
يك وضعيت حسادت‌آميز براي مدتي شما را با خود درگير خواهد كرد. اگر بگوييم «حسادت، چيز خوبي نيست و بهتر است حسادت نكنيد» يك حرف كليشه‌اي است! ولي حقيقتا بهتر است حسادت نكنيد! چرا كه اين موقعيتي است كه مي‌توانيد بزرگ منشي و سعه صدر خود را به ديگران ثابت كنيد.
چيزي را كه از دست رفته مي‌پنداشتيد، دوباره به دست خواهيد آورد. بنابراين بهتر است افكارتان را در نگراني نگه نداريد.


مهر
براي كاري، زحمت زيادي كشيده‌ايد ولي به زودي متوجه مي‌شويد كه تلاشتان بي‌ثمر مانده و پروژه‌اي كه به شخص يا شركت مربوطه، تحويل داده‌ايد فعلا در حال تعليق درآمده! ولي درعوض،از جايي كه فكرش را نمي‌كنيد، مقداري پول به دستتان خواهد رسيد.سعي كنيد رفتارتان را مديريت كنيد. اگرچه خوش خلقي امري پسنديده است ولي اينكه به همه لبخند بزنيد و با خوشرويي برخورد كنيد، ممكن است موجبات سوء‌استفاده گروهي فرصت‌طلب را فراهم آورد. آدم‌هاي دوروبرتان را دقيق‌تر ببينيد و با هركس به اندازه ظرفيتش پسرخاله شويد!


آبان
به زودي تغييراتي در وضعيت كاري و يا مسكن شما پيش خواهد آمد.در اين هفته ملاقاتي غيرمنتظره برايتان مسرت‌بخش و اميدواركننده خواهد شد. در اين ملاقات پيشنهاداتي به شما مي‌شود كه جدي گرفتن آنها به نفع شماست.اگر سعي كنيد تنبلي و كسالت را از خود دور كنيد و با تمام توان و انرژي به كاري كه پيش رو داريد فكر كنيد، موفقيت‌تان تضمين خواهد شد. سعي كنيد يك بدگماني در خود يا در ديگران نسبت به خود را برطرف كنيد تا از عوارض منفي آن رها شويد.


آذر
در اين دو هفته نقاط روشني در بخت و اقبال شما پديدار خواهد شد. احساس خواهيد كرد كه بعضي كارها و امور روزانه‌تان روي غلطك افتاده است و چرخ‌هاي زندگيتان روان‌تر مي‌شود.جوانان دم‌بخت آذر ماهي مي‌توانند نسبت به باز شدن بختشان اميدوار باشند!از طرف يكي از دوستان يا نزديكانتان پيشنهاد مشاركت در يك معامله به شما خواهد شد. لطفا صرفا به رابطه دوستي يا خويشاوندي خود تكيه نكنيد و تمام جوانب امر را به دقت بررسي كنيد. قبل از آنكه پشيماني بي‌فايده باشد.


دي
در يك امر شغلي ناچار خواهيد شد در موقعيت يك رقابت حساس قرار گيريد كه احتمال موفقيت شما بسيار كم و ناچيز است و اگر موفق نشديد، نااميد هم نشويد. سعي كنيد خود را زياد درگير خاطرات گذشته نكنيد؛ يك درگيري عاطفي كه در سال‌هاي دور، ذهن شما را به خود مشغول كرده بود دوباره پررنگ خواهد شد. بهتر است گذشته‌ها را فراموش كنيد و بدون هيچ نگراني به زندگيتان بپردازيد!

بهمن
يك مشكل بزرگ از سر راه شما برداشته مي‌شود. راهي هموار و روشن پيش پاي شما گشوده خواهد شد.
خيلي وقت است كه از آشنايان نزديك خود خبري نداريد، وقت را تلف نكنيد و همين حالا با آنها تماس بگيريد.خبرهاي خوشي از آنها خواهيد شنيد. توسط يكي از دوستان نزديكتان، غافلگير مي‌شويد. هديه‌اي به دستتان مي‌رسد كه از دريافت آن خيلي خوشحال خواهيد شد.
يك نفر هم منتظر هديه شماست.سعي كنيد فقط از روي رفع تكليف به او هديه ندهيد!


اسفند
به زودي احساس مي‌كنيد كه زندگي برايتان شيرين تر شده است. اين شيريني و حلاوت را با ساير اعضاي خانواده و اطرافيانتان نيز قسمت كنيد. خيلي وقت است كه محبت خود را بي‌واسطه به آنها ابراز نكرده‌ايد.
به يك مهماني دعوت مي‌شويد. دعوت را رد نكنيد. كمي خوشحالي و نشاط براي تغيير روحيه‌تان لازم است.
طي چند روز آينده پيغامي به دستتان مي‌رسد كه چندان برايتان خوشايند نيست.
 

leanthinker

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که درخت فندق خارق العاده هستم!!
گفتم یه چیزی بنویسم تا تاپیکش بیاد بالا ببینم باقی میوه چی هستن!!
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال و تست هاي روان شناسي

فال و تست هاي روان شناسي

:warn:شناخت شخصيت از روی حرکات چشم ها






سطح چشمها: در یك گروه، معمولا فردی كه سطح دید چشمانش از سایرین بالاتر است رهبر محسوب میگردد. هنگامی كه شما ایستاده باشید و دیگران نشسته قطعا شما را در موضع قدرت قرار میدهد.

مالش چشم: زمانی كه فردی چشمش را با انگشت اشاره مالش می دهد نشانگر فریب و نیرنگ می باشد. از آنجایی كه فرد میخواهد تماس دیداری را قطع كند بهانه ای بدست می آورد كه به این طرف و آن طرف نگاه كند. این حركت غیر ارادی یك افشاگر حسابی است كه فرد دارد دروغ می گوید.

چشم برگرداندن: این معمولا یك علامت مسلم از نیرنگ، گناه و دروغگویی است.

چشمان بسته: هرگاه چشمان یك فرد برای لحظه ای طولانی تر از چشم بر هم زدن متعارف بسته و ابروها نیز برخاسته شود پیام چنین است: "به حرف زدن خود خاتمه بده."

حركت چشم به سمت بالا: این نشانه غضب و عصبانیت است.

نگاه مختصر به اطراف: این ژستی خجالت گونه و عشوه گرانه است. فرد جسورانه خیره میشود در حالیكه سرش را پایین انداخته و به سمت مخالف كج میكند. اشاره بر كمرویی بی باكانه دارد.

نگاه ممتد: این بی تردید یك نشانه تمایل به آشنایی بیشتر است. شخصی كه تماس چشمی برقرار می كند، چشم برگردانده، سپس مجددا به چشمان شما نگاه می كند میگوید: "مایلم با شما بیشتر آشنا شوم"

نگاه خیره شدید: این نشانه خلق تهاجمی، سلطه جویانه و تهدید آمیز است.

چشمك: چشمك یك علامت غرض آلود است. نشانگر آن است كه رمز و رازی میان فردی كه چشمك میزند و فردی كه به او چشمك زده می شود برقرار است.

بالا انداختن همزمان دو ابرو: در میان یك اتاق شلوغ، مفهوم آن كاملا واضح و روشن است: مایلم با شما ملاقات كنم.

بالا انداختن یك ابرو: زمانی كه یك ابرو بالا انداخته میشود در حالی كه ابرو دیگر پایین باقی میماند مفهومش این است: حرف شما را باور نمیكنم.

ابروهای گره خورده: زمانی كه هر دو ابرو به سمت همدیگر كشیده میشود باعث پدید آمدن شیار بین آن دو می شود كه دلالت بر اضطراب، درد، ترس و یا آمیزه ای از این هیجانات دارد.

پوشاندن صورت: زمانی كه دست بر روی صورت می آید مفهومش چنین است: شوكه شده ام. این ژست بین فرد و موقعیت مزاحم و متجاوز فاصله می اندازد.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
امضاء شناسي

امضاء شناسي

:warn:امضا شناسی



کساني که به طرف عقربهاي ساعت امضاء مي‌كنند انسان‌هاي منطقي هستند.

كساني كه بر عكس عقربه‌هاي ساعت امضاء مي‌كنند دير منطق را قبول مي‌كنند و بيشتر غير منطقي هستند.

كساني كه از خطوط عمودي استفاده مي‌كنند لجاجت و پافشاري در امور دارند.

كساني كه از خطوط افقي استفاده مي‌كنند انسان‌هاي منظّم هستند.

كساني كه با فشار امضاء مي‌كنند در كودكي سختي كشيده‌اند.

كساني كه پيچيده امضاء مي‌كنند شكّاك هستند.

كساني كه در امضاي خود اسم و فاميل مي‌نويسند خودشان را در فاميل برتر مي‌دانند.

كساني كه در امضاي خود فاميل مي‌نويسند داراي منزلت هستند.

كساني كه اسمشان را مي‌نويسند و روي اسمشان خط مي‌زنند شخصيت خود را نشناخته‌اند.

كساني كه به حالت دايره و بيضي امضاء مي‌كنند ، كساني هستند كه مي‌خواهند به قله برسند.

بي شک بيان مطالب افکار مختلف نشانه ي تائيد آن نمي باشد.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
شخصيت شناسي با ميوه

شخصيت شناسي با ميوه

:warn:شخصیت شناسی با میوه

فرض کنید ظرفی پر از انواع میوه های مختلف جلوی شماست میوه مورد علاقه تان را بردارید ولی دقت کنید! ممکن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود در حقیقت این تست روانشناسی به سادگی نشان می دهد که شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.

سیب
اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردی افراطی هستید که از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهنید رک گو هستید و از مسافرت لذت می برید می توانید خیلی خوب رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیان بی همتاست

پرتقال
فردی صبور و پر طاقت هستید که اراده تان بسیار قوی است دوست دارید کارها را به اهستگی ولی بطور جدی انجام دهید خجالتی هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید شریک زندگی خود را با دقت و تمام احساس قلبیتان انتخاب می نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگاری اجتناب می کنید.

هلو
رفتار دوستانه ای دارید رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما می افزاید رفتار ناشایست دیگران را خیلی سریع می بخشید و فراموش می کنید برای رفاقت ارزش زیادی قائلید و رگه هایی از استقلال طلبی و بلند پروازی در شخصیت شما دیده می شود که باعث شده شخصی زرنگ و فعال جلوه کنید کمال طلب احساساتی صادق و با وفا هستید. بر هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.

گلابی
اگر تمام توجه تان را به کرای معطوف کنید می توانید آن را با موفقیت انجام دهید گاهی در انجام کارهایتان بی ثبات و متعییر هستید و مایلید که از نتایج سعی و تلاش خود خیلی سریع مطلع شوید از شرکت در بحث های خوب و مفید لذت می برید بی طاقت هستید و زود هیجان زده می شوید با توجه به اینکه به سرعت دوستی های خود را بر هم می زنید نگهداری رفقا برای شما چندان ساده به نظر نمی رسد.

گیلاس
اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگی همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب های زندگی مواجه می شوید بجای داشتن در آمدی جزئی به شیوه ای برای دریافت مقداری زیادی پول فکر می کنید ذهعن خلاقی دارید و به دنبال فعالیت های خلاقانه هستید یک شریک زندگی صادق و با وفا محسوب می شوید و لی ابراز احساسات برایتان کار ساده ای نسیت خانه شما در حکم پناهگاهتان است و از هیچ چیزی به اندازه اینکه در کنار فامیل های نزدیک و افراد مورد علاقه تان باشید لذت نمی برید

موز
فردی با محبت ملایم خونگرم و دلسوز هستید اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید و کمی احساس ترس در شما دیده می شود برخی مواقع مردم از اخلاق خوب شما سو استفاده می کند شریک زندگی خود را تحت هر شرایطی که از نظر روحی و جسمی داشته باشید می پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلی قرار دارد.

نارگیل
جدی متفکر و اندیشمند هستید اگر چه از روابط اجتماعی تان لذت می برید ولی در انتخاب شریک زندگی بسیار سخت گیر هستید در کارهایتان سر سختی و سماجت دارید ولی لزوما بی پروا نیستید زیرکی تیزهوشی و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتی شماست باید مطمئن شوید که در هر زمینه ای و به ویژه از لحاظ شغلی در راس امور قرار دارید شریک زندگی شما باید فرد باهوشی باشد احساسات در زندگی برای شما مهم است ولی به طور حتم برایتان همه چیز نیست!

انگور سیاه
به طور کلی فردی مودبی هستید به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حال اولیه باز می گردید از زیبایی در هر نوع ان لذت می برید فرد محبوبی هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمند دارید. میل زیادی برای زندگی در شما موج می زند و از انجام هر کاری که می کنید لذت می برید شریک زندگی تان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرید.

آناناس
به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید تغییرات شغلی شما را نمی ترساند که این موضوع یکی از برتری های شخصیت شماست توانایی استثنایی در سازماندهی کارهایتان دارید و از حجم زیاد وضایف اطرافتان نمی هراسید سعی دارید در ورابط خود با دیگران متکی به نفس صادق و درستکار باشید دوستان خود را خیلی سریع انتخاب نمی کنید ولی اگر شخصی را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود به ندرت احساساتی می شوید و شریک زندگی تان اغلب تحت تاثیر یکرنگی شما قرار می گیرد ولی اجازه ندهید که به دلیل عدم توانایی شما در ابراز محبت نا امید شود.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
گروه خوني و شخصيت

گروه خوني و شخصيت

:warn: گروه خوني و شخصيت



گروه خونی O :
صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.
به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.


گروه خونی A :
محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد.


گروه خونی B :
براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.


گروه خونی Ab :
رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
:warn:فال درخت و شخصیت افراد



- درخت بلوط (شجاع)
1 فروردین
طبعی قوی دارند، دلیر و نیرومند هستند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل میکنند. حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند. همیشه پایشان را روی زمین نگاه می دارند و اهل عمل هستند.


- درخت فندق (غیرعادی)
2 الی 11 فروردین
2 الی 11 مهر
دلربا، بی صبر و خیلی فهیم هستند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده و محبوب و عاشقی دمدمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریک بردبار و در قضاوت بسیار دقیق می باشند.


- درخت سماق کوهی (احساساتی)
12 الی 21 فروردین
12 الی 21 مهر
پر از بشاشیت اند و به هیچ وجه خودخواه نیستند. جنب و جوش، نا آرامی و پیچیدگی را دوست دارند. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه ی خوبی دارند و هنرمندانی احساساتی هستند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند ولی متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.


- درخت افرا (مستقل)
22 الی 31 فروردین
22 مهر الی 1 آبان
افرادی کاملاً عادی و معمولی هستند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی، محتاط و کم حرف هستند. افرادی مغرور بوده و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. آنها تشنه ی تجربیات جدید هستند. گاهی هم بسیار تعصبی می شوند. این افراد پیچیدگی های فراوانی داشته و از حافظه ی بسیار خوبی برخوردارند. همواره می خواهند که تاثیرگذار باشند.


- درخت گردو (پرشور)
1 الی 10 اردیبهشت
2 الی 20 آبان

سخت گیر، عجیب، پر از تضاد و اغلب خود خواهند. پرخاشجو هستند و عکس العمل های غیر منتظره ای دارند. افرادی نجیب اند و افقی بسیار گسترده دارند، از اینرو معمولاً فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود است، و انعطاف پذیری ندارند. شریک دشوار و غیرعادی هستند که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی هستند. هرگز اهل مصالحه نیستند.


- درخت سپیدار (بلاتکلیف)
11 الی 24 اردیبهشت
14 الی 22 مرداد
15 بهمن الی 19 بهمن

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. اعتماد به نفس زیادی ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرات نشان می دهند. طالب محیط های گرم و صمیمی هستند. در انتخاب های خود بسیار وسواس به خرج می دهند و اغلب تنها هستند. این افراد طبیعتی هنرمندانه دارند و به فلسفه نیز علاقه مندند. از قدرت ساماندهی خوبی برخوردارند و در هر موقعیتی قابل اعتمادند و روابط را بسیار جدی می گیرند.


- درخت شاه بلوط (صادق)
25 اردیبهشت الی 3 خرداد
21 الی 30 آبان
این افراد سیاستمدارانی مادرزادند. توان بالایی در قضاوت دارند و دوست دارند روی دیگران تاثیر بگذارند. اغلب تصور می کنند که دیگران درکشان نمی کنند. فقط یکبار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.


- درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)
4 الی 13 خرداد
1 الی 10 آذر

پر نشاط و سرزنده اند و جذابیت فوق العاده ای دارند. این افراد از روی انگیزه ی آنی و بدون فکر قبلی عمل می کنند و پافشاری در هر کاری، یکی از خصوصیات آنهاست. از انتظار کشیدن واهمه ای ندارند. جاه طلب، باهوش و پراستعدادند. می خواهند با سرنوشت بازی کنند. با اینکه تمایلات خودخواهانه ای دارند، اما بسیار قابل اعتماد و درستکارند. عاشقانی محتاطند که بعضی اوقات مغزشان بر قلبشان حکمرانی میکند.


- درخت آلش (خوش سلیقه)
14 الی 23 خرداد
11 الی 20 آذر
زیبایی آرامشبخشی دارند و همواره نگران وضع ظاهری خود هستند. تا جاییکه امکان دارد، به خود سخت نمی گیرند. همواره یک زندگی معقول و منظم را هدایت می کنند. این افراد به ندرت از احساسات خود شاد می شوند و همیشه به دنبال شریکی مهربان و احساساتی هستند. آنها به مردم بدگمان بوده و هیچوقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افرادی باوجدان هستند.


- درخت انجیر (حساس)
24 خرداد الی 2 تیر
21 الی 30 آذر

خیلی قوی و مستقل هستند و به تناقضات و حرف های نامربوط میدان نمی دهند. زندگی را دوست دارند، همینطور خانواده، بچه ها و حیواناتشان را. شوخ طبع هستند و به تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند. استعداد و هوشی بالفطره دارند.


- درخت توس (الهام پذیر)
3 تیر
بانشاط، خوش پوش و مهربان اند، درعین حال تظاهر و افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را بسیار دوست دارند. خیلی احساساتی نیستند. کمی بلندپرواز و پرتخیل هستند و وجودی آرام و راضی کننده دارند.


- درخت سیب (عاشق)
4 الی 13 تیر
2 الی 10 دی

این افراد فریبنده، جذاب، و پر از انرژی مثبت هستند. اهل خوش و بش، حادثه جو، حساس و همیشه عاشقند. دوست دارند عاشق باشند و همه عاشقشان باشند. باوفا، بسیار بخشنده، پر از استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند. آنها فیلسوفانی با فکر و قوه ی تخیلی بسیار بالا هستند.


- درخت صنوبر (مرموز)
14 الی 23 تیر
11 الی 21 دی
سلیقه ای غیرعادی و خوب و تا حدی گرایشات خودخواهانه دارند. این افراد با نزدیکان خود بسیار مدارا می کنند و نسبتاً فروتن هستند. خلاق، و کله شق هستند و دوستان زیادی دارند. بلندپروازی آنها بسیار زیاد است و بسیار قابل اعتمادند.


- درخت نارون (شریف)
24 تیر الی 3 مرداد
22 دی الی 4 بهمن
سرشتی مثبت دارند و با سلیقه لباس می پوشند. علاقه ای به بخشیدن خطای دیگران ندارند. همواره بشاشند و عاشق رهبری کردن هستند. به هیچ عنوان دوست ندارند از کسی اطاعت کنند. شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند. نجیب زاده و دست و دلبازند و طبع خوبی برای شوخی دارند.


- درخت سرو (باوفا)
4 الی 13 مرداد
5 الی 14 بهمن
قوی، عضلانی و سازگارند و به آنچه زندگی به آنها می دهد قانع هستند. خوش بین و خوشنود و بسار علاقه مند به پول و دانش اند. از تنهایی بیزارند. عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. مهربان، سرکش و بی دقت اند و سریع خشمگین می شوند.


- درخت سِدر (صمیمی)
23 مرداد الی 1 شهریور
20 الی 29 بهمن
زیبایی نادری دارند و می دانند چگونه با محیط سازگار شوند. به تجملات علاقه ای ندارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. خجالتی نیستند و غالباً دیگران را کمتر و پایین تر از خود می بینند. اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. افرادی زبردست، مصمم، و علاقه مند به جمع هستند. همواره منتظر یک عشق واقعیند. می توانند تصمیم های سریع بگیرند.


- درخت کاج (منحصر به فرد)
2 الی 11 شهریور
30 بهمن الی 9 اسفند
به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها می دانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند و بسیار فعال و طبیعت گرا هستند. افرادی قابل اعتماد و اهل عملند که به سادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً آنها را می سوزاند و تا زمانی که ایده آل خود را نیابند، همه چیز برای آنها ناامید کننده است. در روابط عاشقانه باید بسیار مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.


- درخت بید مجنون (مالیخولیایی)
12 الی 21 شهریور
10 الی 19 اسفند
زیبا و پر از مالیخولیا، جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین هستند. از هر چیز زیبا و باسلیقه خوششان می آید. عاشق سفر هستند و خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند. دم دمی مزاج، صادق، خیالباف، و بی قرارند. پر توقع هستند و بصیرتی بسیار بالا دارند. همواره رنج می کشند، اما معمولاً شریکی محکم پیدا می کنند.


- درخت لیموترش (دودل)
22 الی 31 شهریور
20 الی 29 اسفند

آنچه را زندگی برایشان مقدر ساخته، خونسردانه می پذیرند. از جنگیدن، استرس و رنج کشدن بیزارند و از تنبلی و بطالت خوششان نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحمند و برای دوستان خود بسار وفادارند. با استعدادند ولی پشتکار کمی دارند و برای همین کمتر استعدادهای خودر ا به مرحله ی شکوفایی می رسانند. حسودند و اغلب از همه چیز شکایت می کنند.


- درخت زیتون (خردمند)
1 مهر
عاشق خورشید و گرما هستند. افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاشگری و خشونت خود جلوگیری می کنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار می کنند. افرادی بسیار حساس هستند و فارغ از حس حسادتند. عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع افراد خبره می باشند.


- درخت راش (خلاق)
1 دی
سلیقه ای خوب و قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی خصوصی و حرفه ای خود دارند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود هستند. رهبران خوبی به حساب می آیند که غالباً دست به ریسکهای غیر ضروری نمی زنند. به حفظ تناسب اندام خود از طریق رژیم و ورزش بسیار اهمیت می دهند
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
فصل ها و رنگ ها

فصل ها و رنگ ها

:warn:فصل ها و رنگ ها



بهار
پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.
رنگ های بهاری
نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.

تابستان
پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.
رنگ های تابستانی
انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.

پاییز
پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.
رنگ های پاییزی
انواع نارنجی، هلویی تیره، زنگاری، قرمز متمایل به قهوه ای، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی، طلایی، طلایی متمایل به زرد، طلایی متمایل به کرم، بژ متمایل به طلایی، انواع قهوه ای، آبی، فیروزه ای، انواع سبز رنگ های متولدین فصل پاییز است. صورتی، شرابی، ارغوانی، خاکستری و مشکی جزء رنگ های این فصل به حساب نمی آید.

زمستان
پوست زمستانی ها دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره ی آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است.
رنگ های زمستانی
اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند.
 
  • Like
واکنش ها: nino

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
:warn:ارتباط بستني و شخصيت


چـه طـعـمی از بسـتـنـی را دوسـت داریــد؟ جالب است بدانید که ارتباط مستقیمی بین ویژگی های شخصیتی شـمـا با طعم بستنی دلخواهتان وجود دارد. در حقیقت ایـن تست خودشناسی بر پایه ی تحقیقات یک شرکت
امـریکـایـی تولـید کننده ی بستنی به نام "ادیس گراند" شـکـل گـرفـتـه اسـت. پـس از مـدتـی تـیـــم محققان به سـرپـرسـتی دکـتر آلـن.آر.هیـــرش—رئیس بخش عصب شناسی موسسه تحقیقاتی بویایی چشایی شیکاگو مـوفق شدند که به ارتباط بین شخصیت افراد و طعم بستنی مورد علاقه آنها پی ببرند. نتایج این بررسی ها در حال حاضر پیش روی شماست. پس بدون معطلی از بیـن بسـتـنی هـای زیــر طعم مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا به نتایج جالبی درباره ویژگی های شصیت خود برسید. بفرمایید بستنی!

* بستنی وانیلی
* بستنی شکلاتی
* بستنی گردویی
* بستنی موزی
* بستنی
توت فرنگی

بستنی وانیلی
اگر بستنی وانیلی دوست دارید، فردی شاد و پرهیجان هستید که از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کنید. در زندگی خطرات زیادی را می پذیرید و اهداف بزرگی در سر دارید. انتظار شما از خودتان بسیار زیاد است و از ارتباط با اقوام نزدیک خود لذت می برید. به طور کلی شخصی خونگرم، پرتلاش، آرمانگرا، بااحساس و درمواردی درونگرا هستید.

بستنی شکلاتی
اگر بستنی شکلاتی را می پسندید، فردی سرزنده و بانشاط، خلاق، خوش لباس، برون گرا و فریبنده هستید. زندگی شما سرشار از شور و هیجان است و به سادگی روی دیگران تاثیر می گذارید. به طور کلی طرفداران این بستنی از اینکه در مرکز توجه دیگران باشند، لذت می برند و گرفتار شدن در روال عادی زندگی برایشان کسالت آور است.

بستنی گردویی
اگر به بستنی گردویی علاقه مندید، شخصی منظم، بادقت و کمال گرا هستید که به جزئیات بسیار اهمیت می دهید. در مسائل مالی محافظه کارید و اطرافیانتان شما را فردی باوجدان و وظیفه شناس می پندارند. علاوه بر این، پر جنب و جوش و پرتکاپوئید و در ورزش ها اغلب در پست مهاجم ظاهر می شوید تا گوی سبقت را از دیگران بربایید.

بستنی موزی
اگر طعم موزی را دوست دارید، شخص راحتی هستید که مسائل را ساده در نظر می گیرید. سخاوتمندید و در فعالیت هایتان متعادل عمل می کنید. صداقت در شخصیت شما دیده می شود و در عین حال دلسوز و مهربانید.

بستنی توت فرنگی
اگر بستنی توت فرنگی را انتخاب می کنید، فردی خجالتی هستید. با اینحال احساسات نیرومندی دارید. شکاک، مستبد، خودرای، و درون گرایید که به نکات جزئی و ظریف بسیار توجه می کنید. در قبال بسیاری از مسائل به راحتی خودتان را مقصر می دانید و درمواردی بداخلاق و بدبین می شوید. ازجمله ابعاد دیگر شخصیت شما این است که اعتماد به نفس کمی دارید.

توافق و سازگاری
بررسی این محققان نکته ی جالب توجه دیگری را نیز مطرح می کند، اینکه سازگاری افراد با یکدیگر نسبت به انتخاب طعم بستنی دلخواهشان چگونه است.

وانیلی: فردی که طعم وانیلی را می پسندد به احتمال زیاد با شخصی که او نیز همین طعم را انتخاب می کند، بهترین شکل سازگاری را دارد.

شکلاتی: شخصی که طعم شکلاتی را انتخاب می کند، با کسی که بستنی گردویی را دوست دارد، بیشترین توافق را نشان می دهد.

گردویی: چنین افرادی با دوستداران بستنی شکلاتی و گردویی هماهنگی خوبی دارند.

موزی: اشخاصی که طعم موز را می پسندند، قدرت سازگاری با هر نوع ذائقه و سلیقه را دارند و می توان گفت که خود را به خوبی با سایرین هماهنگ می کنند.

توت فرنگی: دوستداران بستنی توت فرنگی با شکلات دوستان بهتر کنار می آیند تا با سایرین
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست روان شناسي

تست روان شناسي

:warn:تست روانشناسی......



مربع
افرادى كه شكل مربع را انتخاب مى كنند كسانى هستند كه در يك محيط پايدار بيشترين احساس آرامش را دارند و مسير كارهايشان كاملاً واضح است. چنين اشخاصى محافظه كارند و دوست دارند همه چيز مرتب و منظم باشد.
وظيفه شناس هستند و اگر كارى را به آنها محول كنيد آنقدر روى آن وقت مى گذارند تا تمام شود، حتى اگر كارى تكرارى و طاقت فرسا باشد و مجبور شدند به تنهايى آن را انجام دهند.


مستطيل
اصولگرايى مشخصه بارز اين افراد است. آنها نيز نظم و ترتيب را دوست دارند ولى آن را بيشتر از طريق سازماندهى هاى دقيق اجرا مى كنند.
اين امر سبب مى شود كه راه هاى مناسبى را انتخاب و همه قواعد و مقررات را بررسى كنند. اگر وظيفه اى را به اين اشخاص محول كنيد ابتدا آن را به خوبى سازماندهى مى كنند تا اطمينان يابند كه بطور اصولى اجرا خواهد شد.


مثلث
اشخاصى كه شكل مثلث را انتخاب مى كنند هدف گرا هستند. آنها از برنامه ريزى قبل ازانجام كارها لذت مى برند و به طرح موضوعات و برنامه هاى بزرگ و بلند مدت تمايل نشان مى دهند، اما ممكن است جزئيات را فراموش كنند.
اگر كارى را برعهده آنها بگذاريد ابتدا هدفى را براى آن تعيين و سپس با برنامه ريزى كار را آغاز مى كنند.


دايره
چنين افرادى اجتماعى و خوش صحبت هستند، هيچ لحن خشنى ندارند و امور را به وسيله صحبت كردن درباره آنها تحت كنترل خود در مى آورند. ارتباطات اولين اولويت انها در زندگى است.
مطمئن باشيد كه اگر وظيفه اى به آنها محول شود آنقدر درباره آن صحبت مى كنند تا هماهنگى لازم ايجاد شود.


منحنى
خلاقيت در اين قبيل افراد موج مى زند و اغلب اوقات كارهاى جديد و متفاويت را ارائه مى دهند. نظم و ترتيب برايشان كسالت آور است و اگر تكليف را براى آنها در نظر بگيريد ايده هاى خوب و مشخصى را براى آنها ابداع مى كنند.


به طور كلى افرادى كه سه شكل اول يعنى مربع، مستطيل و مثلث را انتخاب مى كنند در جهت مسير ويژه در حركت هستند و كارها را به طور منطقى و اصولى انجام مى دهند ولى ممكن است خلاقيت كمى داشته باشند.
اما گزينش دايره و منحنى نشان دهنده خلاقيت و برون گرايى است. چنين افرادى به موقعيت هاى جديد وساير افراد دسترسى پيدا مى كنند ولى چندان اصولگرا و قابل اعتماد نيستند.


كاربرد تست
اين تست براى ارزيابى افراد نسبت به موقعيت شغلى شان كاربرد دارد و يا به منظور پى بردن به اين نكته كه اشخاص مختلف تا چه حد مى تواند با هم كاركنند. اگر شما بشدت علاقه منديد كه يك كار خاص و اصولى را انجام دهيد يك فرد مربع دوست مى تواند همكار خوبى برايتان باشد.
همچنين اينگونه افراد براى كار در دواير حسابرسى هم كاملاً مناسبند.
اگر كارها نياز به سازماندهى گروهى داشته باشد مثلث دوستان در پيشبرد فعاليت ها موفق خواهند بود. اين افراد مى توانند مجرى خوبى باشند چون اهداف را مشخص و اطمينان مى يابند كه دستيابى به آنها ممكن است.
براى هر نوع ارتباطات حضورى افرادى كه دايره را انتخاب مى كنند، بهترين هستند. آنها مى توانند يك كارمند خوب، مسؤول پذيرش يا فردى باشند كه به مشتريان خود خدمات مناسبى را ارائه مى دهند.
بالاخره افرادى كه شكل مورد علاقه شان منحنى است هميشه ايده هاى تازه دارند و به طور مثال براى كار در شركت هاى تبليغاتى مناسبند.
 
  • Like
واکنش ها: nino

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست روان شناسي

تست روان شناسي

:warn:تست روانشناسی

این یک تست وانشناسی است که توسط زیگموند فروید طراحی شده.

فرض کنید که در خانه هستید و پنج اتفاق زیر همزمان پیش میاد.
1- تلفن زنگ میزنه
2- بچه تان گریه میکنه.
3-یکی داره در خونه رو می زنه و صداتون میکنه.
4- لباس ها را بیرون روی طناب پین کرده اید و بارون میگیره .
5- شیر آب رو در آشپز خانه باز گذاشتید و آب داره سر ریز میشه.
خب حالا با این وضعیت شما به ترتیب کدوم کار ها رو انجام میدید، یعنی از شماره ی 1 تا 5 رو با چه اولویتی انجام میدید؟
اولویت های خودتونو تعیین کنید و برای تحلیلش پایین صفحه رو ببینید.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
هر یک از 5 مورد بالا نشون دهنده یکی از جنبه های زندگی شماست.

1- زنگ تلفن، نشونه شغل و کار شماست.
2- گریه بچه، نشون دهنده خانواده است.
3- زنگ در خونه ، نشون دهنده دوستان شماست.
4- لباس ها، نشون دهنده پول هستن.
5- سر رفتن آب، نشون دهنده میل جنسی (*** ) هستش.

ترتیب انتخاب های شما نشون دهنده اولویت های ذهن شما در زندگیه.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست Iq

تست Iq

:warn: تــست آی کــیو



این یک تست ساده ی آی کیو هست. من که تا بحال ندیده بودم اگر شما دیدید بنده را عفو کنید :
مثال:باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد:

1=بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟


2=اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟


3=من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟


4=عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می اید؟


5=مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟


6=اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟


7=فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟


8=اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟


9=حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟


10=اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش

7تا و بیشتر دانش اموز دبستان
6 تا دانش اموز دبیرستان
5 تا دانشجو
2-3 استاد دانشگاه
1 مدیران ارشد

پاسخ تست ها

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


1= تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند



2=یک ساعت( شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1/5و بعدی را در ساعت 2 می خورید)



3=ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که ساعت 9 شب است



4=70(تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)



5=9 گوسفند



6=کبریت



7=سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد



8=2سیب



9=هیچ(حضرت نوح بود نه حضرت موسی



10=خوب خودتونید دیگه (نام خودتان)

 

Mandan

عضو جدید
منم میوه درخت گردو بودم. کاملا درست! اصولا طالع بینی هایی که در مورد من گفته شده درسته:biggrin:ممنونم;)
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان!!!!

شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان!!!!

طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان!!!!

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید .مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب.

الف: خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و خونگرم میباشد و با همه کس زود صمیمی میشود ودر زندگی در جنگ و جدال و گفتگو به سر میبرد و پیراهن سیاه بر او نامبارک می باشد و محنت بسیار می کشد و هر چه را طلب کند زود بیابد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد.

ب : فردی خوش قیافه و زیبا وبا محبت و رفیق باز و همیشه مغرور و جیب او خالی و قدر مال دنیا را نداند.

ج : فردی باشد زیبا و خوش اخلاق وبا محبت و او همیشه از مریضی شکم رنج میبرد و این مریضی هر چند وقت یکبار اشکار میشود و دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفید پوست و بزرگ اندام و همیشه سرگردان واشفته می باشد و از کار خود حیران است.

د: او فردی با دیانت و پر فکر وبشاش و زیبا چهره و جنگجو است و قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه در حال ترقی می باشد.

ه : او فردی است که همیشه اطرافیان را امر و نهی کند و زیبا چهره وتند خو و اتشی مزاج و طبع او گرم میباشد.

و: فردی است که همیشه به دیگران کمک می کند و گاهی مغرور میشود و زبان بد پشت سر او باشد و دیگران بدی او را میگویند.

ز: زیبا و خوش اخلاق و با محبت و خونگرم و در هر کاری مقرراتی است و در زندگی برای او سحری می کنند و در زندگی شکست بزرگی می خورد و همیشه از درد سر و زانو در عذاب میباشد و نسبت به زندگی دلسرد می گردد و حیران و سر گردان میشود.

ت: او فردی است خوش جهره و خوش اخلاق کم خواب و هرگاه مرتکب گناه میشود سریع توبه میکند و اگر دل کسی را برنجاند بسیار نگران و در پی ان است که دلجویی کند و همیشه احساس تنهایی عجیبی در خود دارد.

ث: فردی است ثابت قدم و پر اراده و در هر کاری ثابت قدم می باشد خوش اخلاق و پر عقل است و پیشانی او پهن میباشد و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد.

ح: او فردی زیبا و خوش اخلاق و حق گو و کینه ای و حرف را در دل نگه دارد و همیشه در بحث و جدل وجنگ به سر میبرد.

خ: فردی است زیبا چهره با چشمانی درشت با محبت و مقرراتی و هر چه سعی میکند رزقش بسیار شود موفق نمی شود و او فردی است عشقی و تنبل و کاهل در کارها و باید این کار را ترک کند تا در زندگی موفق و سر بلند شود.

ر: او فردی است خوش اخلاق میانه رو و اتشی و همیشه اطرافیان در پشت سر او بد گویی کنند و او فردی است طمعکار و زیبا چهره وخوش گذران و اگر ایمان خود را حفظ کند به هر مقام و منزلتی که بخواهد میرسد و دست او همیشه از پول دنیا تهی است.

س : او فردی میباشد پر استعداد و با ذوق و سلیقه و همیشه بهترین اجناس را انتخاب می کند و بسیار مغرور ومتکبر میباشد و هر کاری که میل داشت انجام میدهد و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر میبرد فردی باشد اتشی مزاج و همیشه در چشم اهل واعیان پر هیبت به چشم میاید.

ش: او فردی است مشفق ومهربان و جنگجو و عصبانی و خونگرم و زبان او تلخ است و هر چه در دنیا به او ضرر برسد از دست و زبان خود میخورد و اگر زبان خود را نگه دارد از بلا محفوظ میماند و بسیار لجباز است.

ص : فردی است حرف شنو و دهن بین و هرکس هر حرفی را با او در میان بگذارد سریع باور میکند نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و همیشه در حال ترقی و فکر میباشد.

ض : او فردی است خوش اخلاق و زیرک ودانا وکینه توز و همیشه نگرانی خود را در ظاهر بروز نمیدهد و پیشانی او پهن است و کمان ابرو دارد و در کارها بسیار دقیق میباشد و هرگز یاد خدا را فراموش نمی کند و به دنبال هر کار زشتی توبه می کند و فردی زرنگ است.

ط :او فردی است پاک و خوش اخلاق و عشقی و خوش گذران و خو نگرم و پیراهن سیاه براو خوشایند نیست و دوستی بسیار میکند.

ظ : او فردی است که ظاهر و باطنش یکی است و خشک ومقرراتی میباشد و اطرافیان پشت سر او بد گویی کنند و قدر مال دنیا را نداند و در سینه و اعضا خالی دارد که نشان اقبال است و دنبال دوست رود و خواهان ان است که با دوستان تفریح کند.

ع : او فردی باشد بلند مرتبه و پر گذشت و خوش اخلاق و بخشنده و مقرراتی وخشک و او هرگز قدر مال دنیا را نمیداند و در دوستی با دیگران پاینده و متعصب و در اول زندگی رنج بسیار کشد و قدر مال دنیا را نداند.

غ: زیبا چهره با گذشت و خشک و مقرراتی و احساس نا امیدی کند در فکر میرود و به گذشته واینده خود می اندیشد دانا وعالم است و زندگی را با صلح وصداقت دوست دارد.

ف : او فردی است اتش مزاج و تند خو و جاهل و زیبا چهره و جنگ جو و خون گرم و نترس از ناحیه هر چند وقت یک بار مریض و رنج میکشد و در زندگی چند بار شکست میخورد ولی در اینده به مقام و منزلت خوبی میرسد.

ق: فردی است قادر وتوانا و زیرک و دانا و در هر کاری نقشه بسیار میکشد و موفق میشود هم زیباست و هم خوش اخلاق و فردی است خوش گذران و قدر مال دنیا را نداند و گاه گاهی با ملایمت و یا خصومت برخورد میکند.

ک: او فردی است زیبا وخوش اخلاق و زیرک و دانا و زیرک و خشک و مقرراتی و زبان او تلخ است و همیشه دیگران از زبان او در عذاب میباشند با یک کلمه حرف دیگران را برنجاند و همیشه در حال ترقی و فعالیت باشد.

ل: فردی است زیبا چهره و خوش اخلاق و یکدنده و همیشه جدایی اختیار کند و غرور خاصی دارد قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه متعصب اطرا فیان نزدیک خود میباشد.

م : خوش اخلاق و با محبت و خون گرم ونترس و همیشه اطرافیان پشت سرش بد گویی کنند و در روبرو از او تعریف و تمجید کنند او فردی باشد خوش چهره و چشمان درشتی دارد و در کارهای خود همیشه کاهلی دارد و زود عصبانی میشود و سریع خاموش میشود عشقی میباشد و در تمام کارها تقاضای کمک کند.

ن: او فردی است زیبا و خوش اخلاق و کینه توز و دم دمی مزاج میباشد گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی وخشک میشود همچون قاضی میباشد ودر حقوق خود ودیگران به میزان برخورد کند.

ی :او فردی است پر فکر وزیبا و با هر کس در افتد بر او غالب گردد دم دمی مزاج میباشد و گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است او فردی است چهار شانه و از مریضی شکم گاه گاهی رنج میبرد.
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
تست عشق ( قابل توجه عشاق)

تست عشق ( قابل توجه عشاق)

:heart:تست عشق :heart:

صادقانه جواب بدهید! پایین سوالات را نخوانید، تستتان خراب می شود!

1. به سمت خانه ی دوست پسر/دوست دخترتان در حرکت هستید. دو راه برای رسیدن به آنجا پیش روی شماست. یکی راهی مستقیم است که شما را خیلی زود به مقصد خواهد رساند اما خیلی خسته کننده است. راه دیگر خیلی طولانی تر از راه اول است اما جالب و سرگرم کننده است، و حوصله تان هم سر نخواهد رفت. شما کدام راه را برای رسیدن به دوست پسر/دوست دخترتان انتخاب می کنید؟

2. در راه به دو بوته ی گل رز برخورد می کنید، یکی پر از گل های رز قرمز و دیگری پر از گل رزهای سفید است. تصمیم می گیرید که 20 شاخه از این گل ها برای دوستتان بچینید. این گل ها را می توانید از هر ترکیبی انتخاب کنید. حال بگویید چه تعدادی قرمز، چه تعدادی سفید، یا اینکه همه را سفید و همه را قرمز انتخاب می کنید؟

3. سرانجام به مقصد می رسید. یکی از اعضای خانواده ی دوستتان در را برای شما باز میکند. می توانید از او بخواهید که دوستتان را صدا کنند، یا اینکه خودتان برای صدا کردن او می روید؟

4. به سمت اتاق دوست پسر/دوست دخترتان می روید، ولی کسی آنجا نیست. تصمیم می گیرید که گل ها را همانجا بگذارید. آنها را روی تختخواب می گذارید یا روی طاقچه ی پنجره؟

5. بعد زمان خواب فرا می رسد. شما و دوست پسر/دوست دخترتان در اتاقهایی مجزا می خوابید. صبح وقتی که زمان بیدار شدن می رسد، به اتاقش می روید تا ببینید چه می کند. وقتی به اتاقش می رسید، او خواب است یا بیدار؟

6. حالا وقت برگشتن به خانه رسیده است. باز بگویید که برای برگشت کدام راه را انتخاب میکنید، راه کوتاه اما ساده، یا راه طولانی ولی سرگرم کننده را؟

و اما جواب ها.....

1. راه نمایانگر حالت عاشق شدن شماست. اگر راه کوتاه را انتخاب کنید، یعنی اینکه خیلی زود و به آسانی عاشق می شوید. اگر راه طولانی را انتخاب کنید، شما برای خودتان زندگی می کنید و زود در دام عشق گرفتار نمی شوید.

2. شمارش تعداد گل های قرمز نمایانگر میزان دَهِش شما در رابطه تان است، و تعداد گل های سفید نمایانگر توقعات شما از طرف مقابل است. اگر 18 شاخه گل قرمز و 2 شاخه گل سفید انتخاب کنید، یعنی در رابطه %90 دهش دارید و درعوض فقط %10 توقع دارید.

3. این سوال نمایانگر رفتار شما در برخورد با مشکلاتی است که در رابطه تان پیش می آید. اگر از اعضای خانواده می خواستید که دوستتان را صدا کند، یعنی فردی هستید که از ایجاد مشکلات در رابطه احتراز می کنید و درصورت وقوع مشکل، امیدوارید که به خودی خود حل شود. اما اگر خودتان برای صدا کردن دوستتان می روید، یعنی فردی رک و راست تر هستید و برای حل مشکلات فوراً اقدام می کنید.

4. محلی که برای گذاشتن گل ها انتخاب میکنید، نمایانگر میزان علاقه ی شما برای ملاقات کردن دوست پسر/دوست دخترتان است. اگر گل ها را روی تختخوابش بگذارید یعنی دوست دارید او را زود به زود ببینید. اما اگر آنها را روی طاقچه ی پنجره بگذارید یعنی دوست ندارید او را مداوماً یا زیاد ملاقات کنید.

5. این سوال نمایانگر نگرش شما به شخصیت طرف مقابلتان است. اگر ببینید که خواب است، شخصیت دوست پسر/دوست دخترتان را می پسندید و او را همانطور که هست دوست دارید. اما اگر ببینید که بیدار است، شما می خواهید که دوستتان برای شما تغییر کند.

6. راه برگشت به خانه نمایانگر این است که چه مدت در رابطه ی عشقیتان می مانید. اگر راه کوتاه را انتخاب کنید، یعنی خیلی ساده و زود از کسی دل می کنید و رابطه تان را بر هم می زنید. اما اگر راه طولانی تر را انتخاب کنید، طولانی تر در رابطه هایتان میمانید
 
آخرین ویرایش:

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال شغل

فال شغل

:warn:فال شغل

آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین انجام دهید؟

برج حمل (فروردین)
متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و...همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.

برج ثور (اردیبهشت)
متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

برج جوزا (خرداد)
متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت). از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر 5 سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.

برج سرطان (تیر)
متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

برج اسد (مرداد)
بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند. این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.

برج سنبله (شهریور)
تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن!" است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.

برج میزان (مهر)
این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.

برج عقرب (آبان)
متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

برج قوس (آذر)
متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.

برج جدی (دی)
متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.

برج دلو (بهمن)
متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.

برج حوت (اسفند)
متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد
 

Similar threads

بالا