فال روزانه...فال حافظ

فال روزانه...فال حافظ


  • مجموع رای دهندگان
    61

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همگی...
از این به بعد فال روزانه در این مکان....
خواهش :هرکسی که میتونه فال همون روز رو بذاره تو این تایپیک ....

امروز 20 دی
فروردین:
بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بيش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با كسانی معاشرت كنيد بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.
حافظ:
مددی گر به چراغی نکند آتش طور چاره تيره شب وادی ايمن چه کنم
حافظا خلد برين خانه موروث من است اندر اين منزل ويرانه نشيمن چه کنم
تعبیر:خود را مأیوس و افسرده می بینی و از بدخواهی دشمن شکوه و شکایت داری. خود را نباز و دل به تقدیر بسپار. هر چه خیر است پیش می آید. به خدا توکل کن و با دوستان دانا مشورت کن تا راه چاره ای پیدا شود.

اردیبهشت:
شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند
حافظ:
نشان موی ميانش که دل در او بستم ز من مپرس که خود در ميان نمی‌بينم
من و سفينه حافظ که جز در اين دريا بضاعت سخن درفشان نمی‌بينم
تعبیر:بهتر است در کاری که در پیش گرفته ای تجدید نظر کنی و با تأمل و تعمق بیشتر به آن بپردازی تا بتوانی به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنی. بیهوده به خاطر کاری که حاصلی ندارد، خود را به دردسر مینداز.

خرداد:
درگیریهای قانونی سبب شده در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین رویدادها عده ای را به جدائی کشانده است. معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند که باید با توجه به عکس العمل های پدید آمده درافشای آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند .
حافظ:
فرصت شمر طريقه رندی که اين نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نيست
نگرفت در تو گريه حافظ به هيچ رو حيران آن دلم که کم از سنگ خاره نيست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

تیر:
امروز، شما مایل هستید كه به دوستانتان نشان دهید كه زمانیكه دارید كاری را انجام می دهید می توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در كارهای مادی مشكلی دارید كه به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است كه آن را به عنوان كاری لذت بخش نگاه كنید. اگر شما رفتار سالمی داشته باشید، مطمئن باشید كه انجام آن كار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.
حافظ:
ما را بر آستان تو بس حق خدمت است ای خواجه بازبين به ترحم غلام را
حافظ مريد جام می است ای صبا برو وز بنده بندگی برسان شيخ جام را
تعبیر:از ریاکاران و این زندگی پر از رنگ و ریا خسته شده ای. فقط با صفای دل می توانی به لطف خداوند امیدوار باشی. مطمئن باش که خداوند یاور و دوستدار مخلصان است. در این زندگی دو روزه از حرص و ریا دوری کن.

مرداد:
با وجود اینکه ممكن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می‌یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می‌دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می‌شود. با کمی‌تجزیه و تحلیل می‌توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می‌شوید تصادفی نیست. شما محدودیت‌هایی برای خود قائل شده‌اید که از ترس‌ها و یا خاطرات قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می‌کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنید.
حافظ:
هميشه پيشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

شهریور:
ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که اين سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.
حافظ:
بيا که هاتف ميخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگريز
ميان عاشق و معشوق هيچ حال نيست تو خود حجاب خودی حافظ از ميان برخيز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.

مهر:
اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله كنید، ممكن است بعضی از در و پنجره هایتان شروع به تلق تلق كردن كنند. شما ممكن است درباره روابط خود با دارایی های شخصی خود دارید كاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد كرد كه با محدودیت های خود مواجه شوید كه شما قبلا برای درآمدهای خود كه نهانی بدست می آورید سر راه خود قرار داده بودید. كلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.
حافظ:
پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان خير نهان برای رضای خدا کنند
حافظ دوام وصل ميسر نمی‌شود شاهان کم التفات به حال گدا کنند
تعبیر:به دوستان ریاکار و ظاهر الصلاح متکی نباش. هرچه می خواهی از خدا بخواه. دشمنان و حسودان را بشناس و همه ی جوانب کار را بسنج. پس از کسب اطمینان، شروع به کار کن.

آبان:
احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف كوشش كردن برای كنار آمدن با شرایط اخیر كنید، مخصوصا زمانیكه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌كنید تا زمانیكه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی كنید آن كارهایی را كه باید انجام دهید مشخص كنید. خوشبختانه، همچنانكه روز پیش می‌رود راه شما آشكار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید كه كجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.
حافظ:
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبيب خوشتر کز مدعی رعايت
عشقت رسد به فرياد ار خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روايت
تعبیر:در زندگی آنچنان که شایسته تو است به مقامی نرسیده ای و از بی چشم و رویی ناکسان در عذابی. هدف و مقصود از تو دور نیست به شرط آنکه صداقت و درستی را رها نکنی و به لطف خداوند و هنر و علم خود ایمان داشته باشی. سرگردانی و هراس و نا امیدی را از خود دور بگردان که در غیر اینصورت به بن بست خواهی رسید.


آذر:
آن دسته از متولدین میانساله این ماه که همه وجودشان به گذشته ها پیوند دارد ضمن حفظ این پیوند باید به آینده نیز جدی توجه کنند چرا که بهر حال آینده به آنها نیز تعلق دارد. خلاقیت ها و قوانین شان امروز براحتی بکار خواهد آمد.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بيند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.

دی:
ممكن است امروز احساس كاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانكه دیگران مستقیما به شما نگاه می كنند بدون اینكه حتی توجه كنند كه شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز، اكنون شما می توانید از میان ایستادگی های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ كس از تلاش های بی پایان شما قدردانی نكند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یك مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می رسد، اما انرژی فراوانی از شما می گیرد. نگران این نباشید كه هر كس چه فكری می كند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.
حافظ:
الملک قد تباهی من جده و جده يا رب که جاودان باد اين قدر و اين معالی
مسندفروز دولت کان شکوه و شوکت برهان ملک و ملت بونصر بوالمعالی
تعبیر:از شکست ها، ناامید و مأیوس نباش. غم و حسرت بر ایام گذشته دردی را از تو دوا نمی کند. شادمان باش و به خداوند توکل کن و کارها را سخت نگیر تا جهان بر تو سخت نگیرد. انسان دو بار متولد نمی شود پس لحظات عمر را غنیمت بدان و از آن لذت ببر.

بهمن :
داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد كه گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینكه اخیرا كاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری كه شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اكنون قادرید كه آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی كه دوستشان دارید حمایت كنید.
حافظ:
دل و دينم دل و دينم ببرده‌ست بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش
دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش
تعبیر:آرام و قرار داشته باش. در راه عشق صبور و شکیبا باش و نا امیدی را از خود دور کن. به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسی.


اسفند:
به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!
حافظ:
بيا به ميکده و چهره ارغوانی کن مرو به صومعه کان جا سياه کارانند
خلاص حافظ از آن زلف تابدار مباد که بستگان کمند تو رستگارانند
تعبیر:از هرجا می توان به اشتباه و خطای خود پی برد و راه درست را انتخاب کرد. از تجربه ی دیگران استفاده کن. به تنهایی نمی توانی این راه مشکل را طی کنی. هوشیار و عاقبت اندیش باش و فریب لحظه های زودگذر و فریبنده را نخور

_________________
صبر کردن گاهی معجزه میکند

تنهایی هایتان را پیش ‌فروش نکنید

فصل ‌اش که برسد به قیمت میخرند
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز
21 دی ماه 1390
ر مورد اهداف تان با جديت فكر مي كنيد. اگر نمي خواهيد نظرات ديگران را بپذيريد، اكنون زمان مناسبي است تا ايده هايي را براي خودتان خلق كنيد. از هيچ چيز نترسيد و از واقعيت فرار نكنيد.

فروردين


فرصتی دارید تا به روابط مالی تان دوباره شکل دهید.اکنون زمان خوبی است تا برای کاری که می توانید انجام دهید برنامه ریزی کنید و موارد اضافی وبیهوده را حذف کنید. اگر کمی شجاعت داشته باشید و به جلو حرکت کنید می توانید به اهدافتان که در نزدیکی آن ها هستید دست یابید.
ارديبهشت


امروز بر سر دوراهي هستيد كه به حرف دلتان گوش كنيد يا به عقلتان. پاسخ اين سوال به طرز فكر شما در مورد يك تعهد هم مربوط مي شود. آيا فرصتي به شما مي دهد كه پنهان شويد يا در شرايط بد قرار مي گيريد؟ هيچ چيزي غير ممكن نيست، بنابراين سعي كنيد براي بقيه زندگي تان مسئوليت بپذيريد و آن را به عنوان پله اي براي موفقيت بدانيد.
خرداد


همچنان در حال کار هستید اما سعی کنید گاهی به خودتان استراحت دهید.خودتان نمی توانید بفهمید که اکنون وزن تان کم شده است چقدر احساس راحتی می کنید.سعی کنید وسایل تان را کم کنید و به این فکر نکنید که شاید بعداً به دردتان بخورد.

تير


امروز، كارهاي مالي، نامرتب و مغشوش به نظر مي رسند. اگر به صورت اجمالي، آن چه تاكنون در اين ماه خرج كرده ايد را جمع ببنديد ممكن است دچار شوكي ناگهاني بشويد.احتمالاً بش از آن چيزي است كه تصور مي كرديد و سوال سخت اين است كه چگونه مي خواهيد همه اين هزينه ها را بپردازيد؟ اگر مي خواهيد كه يكشنبه آرام و خوبي داشته باشيد، از اين كه باعث شويد، شخص مورد علاقه تان احساس كند كه مانند دارايي شخصي شماست و يا ميل نداريد از جلوي چشمان شما، دور شود، بپرهيزيد.
مرداد


یکی از باهوش ترین افراد منطقه البرج هستید.دیگران کمی غیر معقول و غیر منتظره هستند و با وجود هوش زیاد نمی توانید به علت آن پی ببرید و نظر می رسد این رفتار آنها غیر عادی است.اگر به آنها بگویید کاری را انجام دهند درست بر خلاف آن اجرا می کنند.سعی کنید خودتان را از این شرایط دور نگه دارید و اگر نه عصبانی و ناراحت می شوید.
شهريور


ستاره ها بیانگر این هستند که روزی شلوغ و پرکار در پیش رو دارید،خصوصاً اگر از آن دسته افرادی باشید که کارها را پشت سر هم و بدون وقفه ای از طرف دیگران دنبال می کنید،این به این معنا است که امروز غیراجتماعی و دمدمی مزاج شده اید،تنها می دانید که چه باید بکنید و می خواهید هر چه سریعتر آن کار را به اتمام برسانید.این بسیار عالی است که بدانید بیشتر از همه خواهان بدست آوردن چه چیزی هستید و گره های اصلی که بر سر راهتان است را پیدا کرده و حل کنید.
مهر


امروز می توانید کارهای ناتمام را به پایان برسانید.خودتان را به پرداخت قبض های پرداخت نشده یا تلفن هایی که جواب نداده اید مشغول کنید و اگر دوست دارید تنها باشید الان زمان مناسبی است.
آبان


امروزتنش پنهاني شما به سطح كشيده مي شود و يكنفر احساس زير حمله بودن مي كند و حالت دفاع به خود مي گيرد. مواظب باشيد كه عمداً احساس دشمني آنها را برانگيخته نكنيد چوناز عواقب آن خوشحال نخواهيد شد. مسايل جنسي، حسادت افراد حس مالكيت آنها و مسايل مال مشترك، عوامل مستعدي براي بوجود آوردن درگيري هستند. اگر هر كدام از اين مسايل براي شما استرس(فشار عصبي) بوجود مي آورند بنابراين ضروري است كه آنها را آشكار سازيد. ناديده گرفتن مشكلات قطعاً باعث ناپديد شدنشان نخواهد شد.
آذر


امروز، ممكن است بعضي از شماها كه مشغول به سرگرمي هاي خانوادگي نيستيد روي برنامه هاي آينده تان تمركز كنيد. اين درست همان زماني از سال است كه شما مي توانيد ارزيابي كنيد كه تا چه حد به اهدافتان رسيده ايد. از اين كه بخواهيد تغيير عقيده دهيد ترسي نداشته باشيد. هيچ چيزي مطلق نيست. به خاطر داشته باشيد كه تنها بايد جوابگوي خودتان باشيد.
دي


به نظر می رسد که امروز در حال و هوایی بی خیالی هستید و به خود سخت نمی گیرید. معاشرت با دیگران دلشاد تان می کند در صورتیکه تلاشی برای این کار نکنید و خودتان باشید. متولد بهمن ! شما دوست ندارید در بهترین لحظات خود با دیگران توافق کنید و حقیقتاً امروز برای این کار مناسب نیست .

بهمن


امروز حقیقتاً‌ بایستی تلاش کنید زیرا احتمال قوی وجود دارد هنگامی که با دوستان خود هستید تماس جدیدی برقرار کنید. شما واقعاً می توانید روی جذابیتتان حساب کنید و نقل قولها و اطلاعاتی را که می توانید بعداً استفاده کنید گلچین کنید.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
22 دی 1390
فال روز متولدین فروردین:
امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار دیگر همراه زندگی خود را از نظر احساسی میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت.
حافظ:
يا رب آن شاهوش ماه رخ زهره جبين در يکتای که و گوهر يک دانه کيست
گفتم آه از دل ديوانه حافظ بی تو زير لب خنده زنان گفت که ديوانه کيست
تعبیر:آرزوی رسیدن به مقصود را داری و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانی. نا امید نباش. با کمی صبر و تحمل به مقصود خواهی رسید.


فال روز متولدین اردیبهشت:
بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:

مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدين راه بشد يار و ز ما ياد نکرد
غزليات عراقيست سرود حافظ که شنيد اين ره دلسوز که فرياد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.

فال روز متولدین خرداد:
شخصی میخواهد از کل ماجرا سر در بیاورید و تا این کار را نکند آرام نخواهد نشست. به نظر میرسد که این یک روند حکیمانه طولانی مدت است و شما اکنون باید طعم آنرا بچشید. ولی امروز زمانیست که این شخص از شما سوالات جدی میکند، احساس میکنید که در صف اول افرادی که رگبار خواهند شد، ایستاده اید و یا مورد تهدیدی احساسی قرار گرفته اید
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هيچم خبر از هيچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پيامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است


فال روز متولدین تیر:
اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود. خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید. پشت سر دیگران بدگوئی نکنید که قلب شما را تاریک خواهد کرد.
حافظ:
به وصل دوست گرت دست می‌دهد يک دم برو که هر چه مراد است در جهان داری
چو گل به دامن از اين باغ می‌بری حافظ چه غم ز ناله و فرياد باغبان داری
تعبیر:از لحظات عمر کمال استفاده را ببر. مراقب باش تا با اعمال و رفتارت دیگران را از خود نرنجانی. در مقابل رنج و مشکلات، استقامت کن. ناله و شکایت از دوران فایده ای ندارد. خودخواهی را رها کن تا بدانی که دیگران هم تو را دوست دارند.



فال روز متولدین مرداد:
اختلافی پیش آمده است که باید هر چه زودتر به آن پایان داد زیرا اگر این برنامه ادامه داشته باشد رفاقت و دوستیها از هم پاشیده میشود و کینه و دشمنیها به همه آسیب خواهد رساند.
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی


فال روز متولدین شهریور:
شاید میخواهید برای مدتی با خود بوده و به تفریح بپردازید و برای همین نیز اگر مجرد هستید، آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود. متاهلین نیز سعی کنید در مقابل ناملایمات روابط زناشوئی صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید.
حافظ:
دل و دينم دل و دينم ببرده‌ست بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش
دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش
تعبیر:آرام و قرار داشته باش. در راه عشق صبور و شکیبا باش و نا امیدی را از خود دور کن. به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسی.


فال روز متولدین مهر:
از آنجا که تصمیم گرفته ای به هر قیمتی شده در اینکار موفق گردید پس جای درنگ نیست باید از تمام انرژی و توان خود استفاده کرد و ضمنا از خداوند منان خواست که پیروزی شما را تضمین کند.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظيم بر خاک جناب انداختی
نصره الدين شاه يحيی آن که خصم ملک را از دم شمشير چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور



فال روز متولدین آبان:
به فردی که جز صداقت و خوبی چیزی نداشته باشد باید اعتماد کرد زیرا که اعتماد، اعتماد را به همراه خواهد داشت و در یک رابطه متقابل قدرت و استحکام میگیرد و در طوفان حوادث نیرومندتر میشود.
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

فال روز متولدین آذر:
مراقب هر حرفی که میزنید باشید، شاید در نظر هر حرف ساده ای بی خاصیت و بی معنا باشد اما ممکن است همچین حرفهایی به ظاهر بی ارزش در جاهایی آسیب رسان باشد.
حافظ:
شبان وادی ايمن گهی رسد به مراد که چند سال به جان خدمت شعيب کند
ز ديده خون بچکاند فسانه حافظ چو ياد وقت زمان شباب و شيب کند
تعبیر:تا زمانی که اراده ی خود را محکم نکنی به مقصود نخواهی رسید. امید به خداوند تو را یاری خواهد کرد. شک و تردید را از دل خود بیرون کن. هرچه پیش آید خیر تو در آن است


فال روز متولدین دی:
بهتر است انرژیتان را صرف خانه و بودن با عزیزان بکنید و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد گشت. در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود.
حافظ:
نشان عهد و وفا نيست در تبسم گل بنال بلبل بی دل که جای فريادست
حسد چه می‌بری ای سست نظم بر حافظ قبول خاطر و لطف سخن خدادادست
تعبیر:آرزوهای دست نیافتنی و دور و دراز تو را دچار دردسر خواهد کرد. انسانی آزاد و رها باش و خود را از قید تعلقات دنیوی رها کن زیرا نعمت و شادی دنیا زودگذر است و همیشگی نیست. در زندگی میانه رو و قانع باش تا از آن لذت ببری


فال روز متولدین بهمن:
خیلی درها در زندگیتان باز میشود و شما جرات بیشتری خواهید داشت که خودتان باشید. بیان کردن شخصیت واقعیتان احساس آزادی و قدرت به شما میدهد. قطعا مبارزات و چالشهایی در پیش خواهید داشت ولی آنچه اهمیت دارد این است که شما دارید خودتان را پیدا میکنید و تبدیل به آن کسی میشوید که باید باشید.
حافظ:
خون ما خوردند اين کافردلان ای مسلمانان چه درمان الغياث
همچو حافظ روز و شب بی خويشتن گشته‌ام سوزان و گريان الغياث
تعبیر:بسیار نا امید و مأیوس هستی و آرزو های خود را بر باد رفته می بینی. واقعیت های زندگی را ببین و اسیر احساس خود نباش. هر حادثه و پیشامدی، تجربه ی بزرگی برای آینده ای بهتر است.

فال روز متولدین اسفند:
امروز روزی است که احساسات شدید موجب ناراحتی برخی عزیزان خواهد شد. همه مشکلات بین شما که مدتها مخفی بوده است، به سرعت نمایان شده و متوجه میشوید که در این مورد کاری باید انجام دهید. در صورتی که عکس العمل شدیدی نشان دهید نتیجه اش برعکس انتظارتان خواهد بود.

حافظ:
با که اين نکته توان گفت که آن سنگين دل کشت ما را و دم عيسی مريم با اوست
حافظ از معتقدان است گرامی دارش زان که بخشايش بس روح مکرم با اوست
تعبیر:آن کسی را که به او علاقه مندی از تو دور می شود و تو افسرده و غمگین هستی. عشق و محبت گره از مشکل تو می گشاید. با کمی تلاش و اراده می توانی به مقصود خود برسی
 

مهسا69

عضو جدید
خداکنه همونجوری بشه که گفته ...به نظر شما واقعیت داره؟؟؟؟
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخ گفتی......من خیلی زبونم تنده...دیگه چیکار کنم.............!!!
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اربعین حسینی را به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم
24 دی....روز شنبه
فروردین:
ممکن است دوستان و اعضای خانواده تان امروز به شما تکیه کنند چرا که شما را دارای اختیار و قدرت لازم برای اینکار دانسته اند. این حالت به معنی این نیست که دیگران فکر می‌کنند که شما پاسخ تمام سئوالات را می‌دانید؛‌ بلکه فقط آنها فکر می‌کنند شما توانایی حل بحران و مقاومت در برابر آن را دارید. حتی اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است شفقت و صداقت روح تان شما را قادر می‌سازد که آن کاری را که باید انجام دهید.
حافظ:
شد چمان در چمن حسن و لطافت ليکن در گلستان وصالش نچميديم و برفت
همچو حافظ همه شب ناله و زاری کرديم کای دريغا به وداعش نرسيديم و برفت
تعبیر:فرصت را غنیمت بدان تا نادم و پشیمان نگردی. نا امیدی را از خود دور کن. چنانچه چیزی را از دست داده ای به خاطر آن حسرت مخور. زندگی را دریاب


اردیبهشت:
ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید. نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌ یافتید شما را حمایت کنند.
حافظ:
چه شود گر من و تو چند قدح باده خوريم باده از خون رزان است نه از خون شماست
اين چه عيب است کز آن عيب خلل خواهد بود ور بود نيز چه شد مردم بی‌عيب کجاست
تعبیر:همه ی سیاهی ها و تباهی ها از بین خواهد رفت. از دوستان ریاکار در رنج و عذاب به سر می بری اما با صداقت و صفای دل و ایمان، زندگی خوبی خواهی داشت
خرداد:

اخیرا حوادثی در میان متولدین این ماه و دوستان و آشنایانشان بوجود آمده که بعضی مثبت و سازنده و بعضی نیز دردسرساز است، چون خیلی ها به نتیجه و عکس العمل این حوادث چشم دوخته اند متولدین شهریور باید با ظرافت خاص این مسائل را دنبال کنند. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی متولدین این ماه باید همچنان محتاط و دوراندیش باشند .

حافظ:
صوفی شهر بين که چون لقمه شبهه می‌خورد پاردمش دراز باد آن حيوان خوش علف
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف
تعبیر:از رفتار ریاکارانه ی اطرافیانت، نا امید و دلسرد نباش. اگر صداقت داشته باشی و ریاکاری را رها کنی، به هدف خود می رسی. اخلاص و ایمان، بهترین سرمایه ی انسان است. بدبینی و تردید را از خود دور کن. به خداوند توکل کن و عمر عزیز را در راه خواسته های دست نیافتنی تباه نکن

تیر:
در میان خانواده های متولد این ماه همیشه موجی از شادی و هیجان و در ضمن قهر و آتشی و اختلافات کوچک وجود دارد که در پایان به این گروه رنگی از حرکت و جنبش میزند. در زمینه های سرمایه و پول و ثروت متولدین این ماه دارای بخت بلندی هستند اگر خوب کارنامه شان را ورق بزنیم متوجه میشویم که معمولا در کسب و کار و خرید و فروش کمتر دچار ضرر و زیان میشوند .
حافظ:
از سخن چينان ملالت‌ها پديد آمد ولی گر ميان همنشينان ناسزايی رفت رفت
عيب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جايی رفت رفت
تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.

مرداد:

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آنها را ببخشید؛ ‌به خاطر اینکه می‌توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می‌دهید. اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.
حافظ:
ماييم و آستانه عشق و سر نياز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نيم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.



شهریور:

زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هيچم خبر از هيچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پيامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است


مهر:
همانطور که معمول بوده اگر متولدین این ماه به خواسته ها و نظرات اطرافیان و عزیزان خود توجه داشته باشند و به آنها امکان بدهند تا خود را در زمینه های مختلف نشان بدهند نتیجه خوبی خواهند گرفت.
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی.

آبان:
احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.
حافظ:
يا رب آن زاهد خودبين که بجز عيب نديد دود آهيش در آيينه ادراک انداز
چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وين قبا در ره آن قامت چالاک انداز
تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور

آذر:

بسیاری از متولدین این ماه برای آینده خود برنامه وسیع و گسترده ای تدارک دیده و برای به ثمر رساندن این برنامه ها از هیچ کوششی دریغ ندارند و موفق هم خواهند شد. عشق در نمایی تازه وارد زندگی متولدین این ماه میشود و آنها را به تفکر و تصمیم گیری تازه ای وامیدارد .
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن
دی:
شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است كه حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.
حافظ:
راستی خاتم فيروزه بواسحاقی خوش درخشيد ولی دولت مستعجل بود
ديدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ که ز سرپنجه شاهين قضا غافل بود
تعبیر:افسوس گذشته را مخور. آنچه از گذشته باقی می ماند، خاطره است. خاطرات خوب را چراغ راه آینده قرار بده و بصیر و بینا باش تا راه رفته را دوباره طی نکنی.
بهمن :
بنظر میاید حساس ترین دوره زندگی متولدین این ماه فرا رسیده است ، در این مرحله اکثریت می توانند مشاغل آینده، همسر و حتی محل زندگی خود را انتخاب کنند. خیلی ها می توانند از کلی دردسرهای قبلی خود دور شوند و به مسیری آرام گام نهند و بعضی مجردها زمان این را پیدا می کنند به تخصص های بسیار ارزشمندی دست یابند .
حافظ:
شبان وادی ايمن گهی رسد به مراد که چند سال به جان خدمت شعيب کند
ز ديده خون بچکاند فسانه حافظ چو ياد وقت زمان شباب و شيب کند
تعبیر:تا زمانی که اراده ی خود را محکم نکنی به مقصود نخواهی رسید. امید به خداوند تو را یاری خواهد کرد. شک و تردید را از دل خود بیرون کن. هرچه پیش آید خیر تو در آن است


اسفند:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد
 

bist 20

عضو جدید
27 دی.....ببخشید کمی دیر شد!!!!
فال روز متولدین فروردین:
جهان بیرونی انسانها، مكان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند كه در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محركی برایتان باشد، برای اینكه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید كه ترسهای قدیمی جای خوشی‌های كنونی‌تان را بگیرند.
حافظ:
سپهر برشده پرويزنيست خون افشان که ريزه‌اش سر کسری و تاج پرويز است
عراق و فارس گرفتی به شعر خوش حافظ بيا که نوبت بغداد و وقت تبريز است
تعبیر:دشمنان ظاهرالصلاح در کمین تواند. کاملاً با احتیاط با آنها رفتار کن. از ریاکاران دوری کن. با کمک عقل می توانی از گرداب مشکلات رها شوی. هر کسی را محرم اسرار خود قرار نده.



فال روز متولدین اردیبهشت:
شما این روزها، ذهن و روح خود را درگیر مساله ای کرده اید که به هیچ روی با شرایط اجتماعی و خانوادگی تان، سازگار نیست. برای رهایی از این معضل، پیشنهادی دریافت میکنید. که با قبول آن چند ماهی از کانون آتش دور خواهید شد. دوری به سود شماست
حافظ:
ز شوق نرگس مست بلندبالايی چو لاله با قدح افتاده بر لب جويم
بيار می که به فتوی حافظ از دل پاک غبار زرق به فيض قدح فروشويم
تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز


فال روز متولدین خرداد:
شما امروز وسوسه شده‌اید كه از مشغولیتهای اجتماعی كناره گیری كنید، اما به این معنا نیست كه شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانكه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را كه ظاهر شده‌اند تجربه می‌كنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش كردن توانائیهایتان كلیدی است برای اینكه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.
حافظ:
آتش آن نيست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ انديشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.



فال روز متولدین تیر:
شما به هرجا كه نظر می‌كنید امكانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی كه همیشه دوستش دارید شما را ناراحت كرده و برای شما سخت است كه از این موضوع فرار كنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شك بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد كند كه شما اگر آنها را رد كنید نمی‌توانید آنها را دریابید.
حافظ:
ياران همنشين همه از هم جدا شدند ماييم و آستانه دولت پناه تو
حافظ طمع مبر ز عنايت که عاقبت آتش زند به خرمن غم دود آه تو
تعبیر:دوستان و یاران را فراموش نکن و از آنها دور نشو. دلسرد و مأیوس نباش و با اندک دلخوری و ناراحتی از روزگار، خود را آزار نده. شاد باش و دنیا را به خوشی و لذت بگذران.

فال روز متولدین مرداد:
بدانید که اوضاع فلکی به گونه ای نیست که دست به کمر و با فریاد بگویید «سرش را بزنید، او دیگر زیاد است» روزگار عوض شده است. او دیگر زیادی نیست، شما به او نیاز پیدا میکنید. با نوعی کودتای خزنده و توطئه چینی در محل کار رو به رو میشوید اندکی از برج عاج خود را پایین بیایید و به داخل اتاق های دفترتان چشم بیندازید. قرار است زیر پایتان را خالی کنند.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گيری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنيی دون بگذر که يک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.


فال روز متولدین شهریور:
بحث های بیهوده و بهانه های بی پایه را کنار بگذارید. اوضاع خانوادگی شما به گونه ای درهم و وخیم است که انگار قایقی کوچک و پوسیده در امواج سهمگین اقیانوس گرفتار شده باشد خود را به کوچه علی چپ نزنید. با چشم بستن بر واقعیتها، صورت مسائله پاک نمیشود.
حافظ:
تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گيری غم لشکر نمی‌ارزد
چو حافظ در قناعت کوش و از دنيی دون بگذر که يک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد
تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.


فال روز متولدین مهر:
امروز به نظر می رسد که به هیچ وجه پول در دست شما باقی نمانده و سر می خورد.به خصوص اگر با فرد مورد علاقه تان بیرون رفته باشید.او شما را قانع می کند که هزینه زیادی را تقبل کنید چه از عهده آن بر بیایید چه بر نیایید.هم چنین ممکن است مشکل و یا سردرگمی بین شما دو نفر پیش آید و آن قدر موضوع را پیچیده کند که معلوم نشود موضوع چیست و خیلی سریع مبدل به جر و بحث شود.سعی کنید تا جایی که می توانید منطقی عمل کنید.
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر ميان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزيزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزيز من نه عيب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.


فال روز متولدین آبان:
توجه کنید در تعریف شخصیت ذاتی شما میگویند او نسبت به دوستانش تمام و کمال وفادار است. در واقع باید گفت: «دردی بالاتر از آن برای زنان نیست که مردی زندگی اش را فدای دوستانش کند» در این رهگذر، شما به عنوان متولد این ماه یک دوست به تمام معنا، از چنین خصوصیتی برخوردار هستید. یکی از دوستان قدیمی و سالها دور از نظر که از روزگاری جانتان را برایش فدا میکردید، دچار بحران شدید مالی و اجتماعی میشود.
حافظ:
يا وفا يا خبر وصل تو يا مرگ رقيب بود آيا که فلک زين دو سه کاری بکند
حافظا گر نروی از در او هم روزی گذری بر سرت از گوشه کناری بکند
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید فقط کمی همت و اراده می خواهد. صبر و استقامت را از یاد نبر. در انتظار دیدار دوستی به سر می بری. به زودی او را خواهی دید.



فال روز متولدین آذر:
شما باید باور كنید كه كنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متكی باشد كه این شرایط تغییر خواهد كرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را كه در محل كار از شما می‌شود تحمل كنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری كردن از یك كشمكش آماده باشید كه برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی كه كار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسيم وصال خطا نگر که دل اميد در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


فال روز متولدین دی:
حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش روی كردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای كه شما را پریشان كرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نكنید زیرا كه مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید كرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان ‌را تخلیه كنید.
حافظ:
من چو گويم که قدح نوش و لب ساقی بوس بشنو از من که نگويد دگری بهتر از اين
کلک حافظ شکرين ميوه نباتيست به چين که در اين باغ نبينی ثمری بهتر از اين
تعبیر:اگر تلاش بیشتری داشته باشی حتماً به آرزوی خود می رسی. با دوستان با تجربه مشورت کن تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. در امر زندگی با دقت نظر بیشتری بپرداز و همه ی جوانب را بسنج.



فال روز متولدین بهمن:
شما منتظر فرصتی هستید كه بتوانید استراحت كنید، اما این كار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست كه شما خیلی سرتان شلوغ است، بلكه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن كارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است كه بیشتر از آن چیزی كه می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول كنید. روی كارتان تمركز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداكثر استفاده را نكنید فردا افسوس خواهید خورد.
حافظ:
الملک قد تباهی من جده و جده يا رب که جاودان باد اين قدر و اين معالی
مسندفروز دولت کان شکوه و شوکت برهان ملک و ملت بونصر بوالمعالی
تعبیر:از شکست ها، ناامید و مأیوس نباش. غم و حسرت بر ایام گذشته دردی را از تو دوا نمی کند. شادمان باش و به خداوند توکل کن و کارها را سخت نگیر تا جهان بر تو سخت نگیرد. انسان دو بار متولد نمی شود پس لحظات عمر را غنیمت بدان و از آن لذت ببر.



فال روز متولدین اسفند:
امروز، روز پرمشغله ای است. ابتدا خورشید به برج ثور می رود و سپاس مانوی زیبایی در برج حمل می باشد. در نهایت حقایق تازه ای به زندگی تان وارد می شوند. اگر كمی احساس تنهایی كردید به دوستانتان زنگ بزنید، یا مهمانی بیگرید مطمئنم كه از این كار شاد می شوید
حافظ:
رسم بدعهدی ايام چو ديد ابر بهار گريه‌اش بر سمن و سنبل و نسرين آمد
چون صبا گفته حافظ بشنيد از بلبل عنبرافشان به تماشای رياحين آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
30 دی 1390
فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.


اردیبهشت: این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شايد در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!


خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.


تیر: شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!


مرداد: شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را پذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعفهایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.


شهریور: شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سياره بخت تان يعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.


مهر: شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.


آبان: برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.


آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.


دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.


بهمن: شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

اسفند: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.
 

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

:cry:...........................ای شانس بد
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد: امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

:cry:...........................ای شانس بد
گناه داری انیس....
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 بهمن 1390
فروردین: با وجود اینکه امروز به کندی شروع به کار می‌کنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض کنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید که موقتا کار را کنار بگذارید تا از فرصتی که برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده کنید. اما اوقات خوبی داشتن اکنون برای خوشحال کردن شما کافی نیست، کاری را انجام دهید که باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا کنید.
اردیبهشت: چشمان و گوش‌هایتان را خوب باز کرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی‌تان امروز بوجود آمد،‌ آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید که منبع این خوشی که در زندگی شما بوجود آمده را مشخص کنید. اما پیش بینی کردن احتمالا باعث می‌شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست که چگونه برای اتفاقی که در شرف وقوع است آماده می‌شوید، هنوز باید یکی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره کی پیش می‌آید، سعی کنید که از لحظه حال لذت ببرید.
خرداد: شما امروز می‌توانید به سرعت حرکت کنید و ناگهان در حال حرکت، می‌بینید که باید از راهی که رفته اید، عقب نشینی کنید. متاسفانه، این نوع از حقایق تغییر یافته برای کار شما مناسب نیستند، حتی اگر شما را قادر سازند که با مشغولیت‌های ذهنی خود را سرگرم کنید. به هر حال،‌ بهتر است که الان کمتر به دنبال کار و فعالیت باشید و سعی کنید کمتر زیرک و چابک باشید.
تیر: ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.
مرداد: خلاقیت شما امروز می‌تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همکاری کنید، کار بهتری می‌توانید ارائه دهید. مشارکت اکنون می‌تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینکه توانایی شما برای مبادله کردن بسیار بالاست. اما شریکی را انتخاب نکنید که نیاز به کار دستی دارد، بهتر است شریکی را انتخاب کنید که تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت کوچکی در پیش رو دارید. هر وقت که امکانش را داشتید حتما از آن استفاده کنید.
شهریور: ممکن است امروز احساس پریشانی و آشفتگی کنید و بخواهید مقدار زیادی از انرژی تان را برای این صرف کنید که چیزهایی را به مرکز توجه تان بازگردانید. به هر حال،‌ بخشی از مشکل این است که واقعا به نظر نمی‌رسد که مکانی در میان همه آنها باشد، به خاطر اینکه شما می‌توانید روز خود را پیش ببرید. نیازی به این نیست که الان نیازهای خود را کنترل کنید؛ چون نمی‌توانید. فقط توجه خود را به چیزی که به نظر می‌رسد مهم تر باشد متمرکز کنید تا زمانیکه بوسیله آنچه بعدها می‌آید جایگزین شود.

مهر: درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.
آبان: قدرت مثبت اندیشی می‌تواند امروز تاثیر مستقیمی ‌روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی‌آید. اما شما می‌توانید بوسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می‌توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.

آذر: خوش بینی‌های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می‌کنید دوام نیاورد،‌ اما شما می‌توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی‌را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی‌داند که شما می‌خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود،‌ اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید،‌ می‌توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.
دی: اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید،‌ ممکن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، ‌شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت‌های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.
بهمن: خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می‌شود مسئولیت‌های مهمی‌که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه‌های اجتماعی می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می‌تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.
اسفند: ممکن است امروز احساس کاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانکه دیگران مستقیما به شما نگاه می‌کنند بدون اینکه حتی توجه کنند که شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز،‌ اکنون شما می‌توانید از میان ایستادگی‌های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ کس از تلاش‌های بی پایان شما قدردانی نکند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یک مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می‌رسد،‌ اما انرژی فراوانی از شما می‌گیرد. نگران این نباشید که هر کس چه فکری می‌کند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرا رسیدن سالروز رحلت امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم
3 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشيم
حافظ نه حد ماست چنين لاف‌ها زدن پای از گليم خويش چرا بيشتر کشيم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.




فال روز متولدین اردیبهشت:
داشتن رویاهای زیبا یا آرزوهای بزرگ، بسیار ارزنده است. اگر بتوانی این رویاها را به واقعیت نزدیک کنی و یا حتی یکی از آنها را جامه عمل بپوشانی آنوقت خوشبختی را در آغوش خواهی گرفت. فال و اقبال دراین جا فقط یک سرگرمی است و هیچ کس از غیب خبر ندارد برای رسیدن به موفقیت در هر کاری باید مقدمات آن را فراهم کرد و توانمندی های لازم را بدست آورد.
حافظ:
ماييم و آستانه عشق و سر نياز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نيم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.



فال روز متولدین خرداد:
در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست داده اند. به این گروه توصیه میشود باامید بکار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است
حافظ:
طوطيان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکين مگس
نام حافظ گر برآيد بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است اين ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن


فال روز متولدین تیر:
دوستان در انتظار تماس یا ارتباط تو هستند. بیش از این نباید آنها را در انتظار نگهداشت. دلجویی و احوال پرسی از آنها کمترین کاری است که باید با جان و دل انجام داد و سپاسگزار آن بود.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بيند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.


فال روز متولدین مرداد:
اغلب متولدین متاهل این ماه بدلیل تفاهم، عاقل بودن، سیاست داشتن، هیچگاه در زندگی شان اختلاف و درگیری وجود نداشته است. همیشه آرامش در فضای خانه و خانواده برقرار بوده. دوستان جدیدی وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه میشوند که بعضی مثبت و بعضی نه چندان دلخواه هستند.
حافظ:
دعای جان تو ورد زبان مشتاقان هميشه تا که بود متصل مسا و صباح
صلاح و توبه و تقوی ز ما مجو حافظ ز رند و عاشق و مجنون کسی نيافت صلاح
تعبیر:در زندگی موفق خواهی شد. اگر تلاش و کوشش کنی غم و اندوه از وجودت رخت بر می بندد


فال روز متولدین شهریور:
بدگوییها و غیبتهای دو سه نفر سبب گردیده روابط صمیمی گروهی از متولدین این ماه با دوستان و فامیل و گاه همکاران دچار تیرگی شود. برای حل این مشکل ابتدا باید این آدمهای مسموم را شناسایی و رسوا نمود و سپس با توضیح و برقراری پل های تازه اجازه چنین دخالتها و سمپاشیهایی را نداد.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظيم بر خاک جناب انداختی
نصره الدين شاه يحيی آن که خصم ملک را از دم شمشير چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور


فال روز متولدین مهر:
به آندسته از خانمها که رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل کنند . به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یک شاخه گل، یک هدیه کوچک، حتی یک کارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد
حافظ:
مرا از توست هر دم تازه عشقی تو را هر ساعتی حسنی دگر باد
به جان مشتاق روی توست حافظ تو را در حال مشتاقان نظر باد
تعبیر:پیشرفت و سعادت در طالع تو است. هر کار و هر نیتی که داری فرجامی خوش و خوب دارد. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری.



فال روز متولدین آبان:
آن گروه از متولدین این ماه که بدلایلی با گروهی از نزدیکان دچار اختلاف عقیده و نظر و کدورت هایی شده اند بهتر است در حل آن بکوشند فضای صلح آمیزی در اطراف خود پدید آورند، چون خیلیها از این جدایی ها و اختلافات به نفع خود بهره میگیرند.
حافظ:
جگر چون نافه‌ام خون گشت کم زينم نمی‌بايد جزای آن که با زلفت سخن از چين خطا گفتيم
تو آتش گشتی ای حافظ ولی با يار درنگرفت ز بدعهدی گل گويی حکايت با صبا گفتيم
تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مشفق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه فکر کن.


فال روز متولدین آذر:
اغلب شان وقتی مسئولیتی را می پذیرند تا پایان میروند و حتی دست به اقدامات فداکارانه ای میزنند تا سربلند باشند و همین سبب شده میان خانم ها و حتی آقایان این ماه مدیران خوب و فعال و معروفی باشند .
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر ميان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزيزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزيز من نه عيب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.



فال روز متولدین دی:
در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خیلی از خانم ها از شوهران خود گله دارند که چرا احساسات خود را بیان نمی کنند و خیلی از آنان از همسران خود شکایت دارند که چرا در برخوردها بی تفاوت شده اند . به هر دو گروه توصیه میشود در برقراری روابط صمیمی و گرم بکوشند، خصوصا اینروزها که هر دو گروه به آن نیاز دارند .
حافظ:
المنه لله که چو ما بی‌دل و دين بود آن را که لقب عاقل و فرزانه نهاديم
قانع به خيالی ز تو بوديم چو حافظ يا رب چه گداهمت و بيگانه نهاديم
تعبیر:به توانایی های ذاتی خود تکیه کن. راه پیشرفت برای تو باز است. با تدبیر و تأمل قدم در راه بگذار و از سد مشکلات بگذر. بیهوده به سخنان بی پایه و اساس اعتماد نکن. به عقل و اراده ی خود ایمان داشته باش





فال روز متولدین بهمن:
روحیه فداکاری متولدین این ماه در مورد خانواده و فامیل نشان از قلب پاک و مهربان شان دارد و کاش همه آنها قدر مهربانی و فداکاری این عده را بدانند. اگر حتی جوابگو نیستند حداقل سبب آزارشان نشوند. در حال باید این گروه بدانند که هیچ حادثه و عکس العمل منفی نباید روحیه و اخلاق شان را تغییر بدهد.
حافظ:
تو را چنان که تويی هر نظر کجا بيند به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک
به چشم خلق عزيز جهان شود حافظ که بر در تو نهد روی مسکنت بر خاک
تعبیر:ایمان به خداوند و خانواده، روزگار را برای تو با نشاط و لذت بخش می سازد. در برابر حوادث صبور باش و به خداوند و دوستانت تکیه کن تا امیدوارتر به مقابله با مشکلات بشتابی


فال روز متولدین اسفند:

خیلی از مجردهای این ماه برای ازدواج و نامزدی در حال تصمیم گیری هستند. برخی در زمینه مسائل احساسی دچار بن بست هایی شده اند در کل این گروه باید با احتیاط و دوراندیشی تصمیم بگیرند. آن گروه از متاهلین که تصمیم قطعی برای جدایی گرفته اند باید حداقل در اندیشه وابستگان خود باشند و هر تصمیمی را با توجه به سرنوشت آنها بگیرند و تنها به خود و آینده و سرنوشت خود اندیشه نکنند .
حافظ:
گفت مگر ز لعل من بوسه نداری آرزو مردم از اين هوس ولی قدرت و اختيار کو
حافظ اگر چه در سخن خازن گنج حکمت است از غم روزگار دون طبع سخن گزار کو
تعبیر:راه پیشرفت و ترقی برای تو باز است. فقط باید جرأت داشته باشی و اراده ای محکم. بهتر است به پند و اندرز بزرگان و دوستان گوش فرا دهی. به امید خدا، به آرزوی خود خواهی رسید
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست داده اند. به این گروه توصیه میشود باامید بکار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است
حافظ:
طوطيان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکين مگس
نام حافظ گر برآيد بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است اين ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن

خدا کنه چون منتظر1خبرم
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
4 بهمن 1390
فروردین:
امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیك و قابل لمس به نظر می‌رسند كه شما می‌توانید آنها را لمس كنید و آنقدر واقعی هستند كه نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد كردن به حس ششم از تكیه كردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا كه شما با نشانه‌های سمبلیك كه در ذهنتان شكل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینكه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود كار كنید. بعدها كه فكرتان منطقی‌تر شد به اندازه كافی وقت دارید كه دنبال این برنامه‌ها بروید.
حافظ:
چون طهارت نبود کعبه و بتخانه يکيست نبود خير در آن خانه که عصمت نبود
حافظا علم و ادب ورز که در مجلس شاه هر که را نيست ادب لايق صحبت نبود
تعبیر:هیچ کاری با خشونت و بدون سعی و تلاش به انجام نمی رسد. از دوستان ظاهرالصلاح کمک نطلب زیرا به نفع خود کار می کنند. ایمان و اراده به هدف، نیمی از مشکلات تو را چاره می سازند. دعا کن تا روحیه ی قوی داشته باشی.


اردیبهشت:
شما اكنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی كه برای خریدن چیزی كه اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج كردن برای خریدن اجناس لوكس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر كند. حواستان باشد كه پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراكه ممكن است آنها شما را تشویق به كارهای بی ملاحظه و بدون فكر كنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند.
حافظ:
باده با محتسب شهر ننوشی زنهار بخورد باده‌ات و سنگ به جام اندازد
حافظا سر ز کله گوشه خورشيد برآر بختت ار قرعه بدان ماه تمام اندازد
تعبیر:تلاش روزانه و دعای سحرگاه، کلید پیروزی است. از خود گذشتگی و اعتماد به نفس داشته باش. با دوستان خود، با احتیاط رفتار کن و ریاکاران را از خود دور کن. راه تو به موفقیت ختم می شود.


خرداد:
باوجود اینكه هم اكنون شما سعی می‌كنید كه انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افكار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌كنند. اما تا موقعی كه نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد كنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یك روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید كه تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی كه بهشان مرتبط است عمیق‌تر كنید.
حافظ:
به کجا برم شکايت به که گويم اين حکايت که لبت حيات ما بود و نداشتی دوامی
بگشای تير مژگان و بريز خون حافظ که چنان کشنده‌ای را نکند کس انتقامی
تعبیر:در این راه خود را تنها و بی کس احساس می کنی. البته خودت نیز مقصری. بهتر است که این بار با تعقل و تعمق، همه ی جوانب کار را بسنجی و سپس شروع به کار کنی. دوست را از دشمن بازشناس و به هر کس اعتماد نکن. وجود دوستان واقعی را غنیمت بدان و از آنها کمک بخواه. بیشتر به همت و اراده ی خود متکی باش.


تیر:
اگرچه امروز شما تلاش می‌كنید كه فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند كه همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست كه شما فرد منفی بافی هستید؛ بلكه اكنون كه رفتارهای سبك سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افكار دیگران خودتان را نگران نكنید.
حافظ:
پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان خير نهان برای رضای خدا کنند
حافظ دوام وصل ميسر نمی‌شود شاهان کم التفات به حال گدا کنند
تعبیر:به دوستان ریاکار و ظاهر الصلاح متکی نباش. هرچه می خواهی از خدا بخواه. دشمنان و حسودان را بشناس و همه ی جوانب کار را بسنج. پس از کسب اطمینان، شروع به کار کن.


مرداد:
در حالیكه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیك می‌شود، از یك طرف می‌دانید كه باید كارهای قبلی خود را تمام كند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح كردن است و كار كردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان كند، بنابراین كاری را انجام دهید كه ذهنتان را آرام تر كند.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسيم وصال خطا نگر که دل اميد در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


شهریور:
امروز كارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می‌كند و شاید هم نگران این هستید كه همه این كارها را ناتمام رها كرده‌اید. هم اكنون تهیه كردن یك فهرست از كارهایتان، تمركز كردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی كردن هر یك از وظایف‌تان، یك راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی كه سر راه شما قرار می‌گیرند خسته شده‌اید. شما نباید فقط به خاطر اینكه دوست دارید قوانین یكنواخت روزانه‌تان را بشكنید دست به كاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه‌های خود فكر كنید، ولی قبل از اینكه به صورت جدی اقدام كنید یك روز صبر كنید.
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنين عزيز نگينی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در اين بلا حافظ کجاست فکر حکيمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی


مهر:
امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید كه روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد كه نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل كردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه كردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران كار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود كه درست جلوی چشمتان قرار دارد!
حافظ:
دامن مفشان از من خاکی که پس از من زين در نتواند که برد باد غبارم
حافظ لب لعلش چو مرا جان عزيز است عمری بود آن لحظه که جان را به لب آرم
تعبیر:دوران هجر کم کم به سر خواهد آمد و به آرزوی خود می رسی. اعتماد دوستان را با رفتار بی ریای خود جلب کن. اعتماد به نفس داشته باش تا شاهد موفقیت را در آغوش گیری.


آبان:
شما امروز با خواهر و برادر و یا با یكی از دوستان نزدیكتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید كه این حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش كنید كه كه زندگی كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته لذت بخش‌تر است.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غير مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خويشش نگذاری باری ای رقيب از بر او يک دو قدم دورترک
تعبیر:اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.


آذر:
شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا كه كیوان محافظه كار حسابی بهتان كمك می‌كند! شما امروز علاقه‌مند - و حتی مشتاقید!- كه به گذشته خود پشت كرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینكه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت كردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌كند.
حافظ:
دلا منال ز بيداد و جور يار که يار تو را نصيب همين کرد و اين از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز اين فسانه و افسون مرا بسی يادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان


دی:
شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار كنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به كارهای خانه! به جای اینكه با چیزهایی بدیهی مبارزه كنید، سعی كنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط كارهایی كه خودتان دوست دارید را انجام دهید.
حافظ:
به نااميدی از اين در مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد
ز خاک کوی تو هر گه که دم زند حافظ نسيم گلشن جان در مشام ما افتد
تعبیر:مشکلی را که داری زیاد بزرگ و دشوار ندان. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است و به مراد و آرزوی خود می رسی.


بهمن :
متوقف كردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اكنون ایده‌ای مناسب است، برای اینكه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی كه برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید كرد. پس زمانی را در آرامش و سكوت مطلق سپری كنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینكه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره كنید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد


اسفند:
شاید شما ترجیح می‌دهید كه هر طور دلتان می‌خواهد روزتان را سپری كرده و دنبال خواسته‌های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید كه این كارها را بكنید. اگرچه شما دوست دارید كاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشكلاتی كه پیش آمده لازم است كه به روابط قدیمی‌ خود احترام بگذارید. نگران احساساتی كه در دلتان جمع شده نباشید، چراكه همیشه امكان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی كه در جستجویش هستید برسید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن
 

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد:
باوجود اینكه هم اكنون شما سعی می‌كنید كه انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افكار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌كنند. اما تا موقعی كه نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد كنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یك روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید كه تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی كه بهشان مرتبط است عمیق‌تر كنید.
حافظ:
به کجا برم شکايت به که گويم اين حکايت که لبت حيات ما بود و نداشتی دوامی
بگشای تير مژگان و بريز خون حافظ که چنان کشنده‌ای را نکند کس انتقامی
تعبیر:در این راه خود را تنها و بی کس احساس می کنی. البته خودت نیز مقصری. بهتر است که این بار با تعقل و تعمق، همه ی جوانب کار را بسنجی و سپس شروع به کار کنی. دوست را از دشمن بازشناس و به هر کس اعتماد نکن. وجود دوستان واقعی را غنیمت بدان و از آنها کمک بخواه. بیشتر به همت و اراده ی خود متکی باش.

خدایا بازم شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر که هستی همیشه
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد:
باوجود اینكه هم اكنون شما سعی می‌كنید كه انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افكار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌كنند. اما تا موقعی كه نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد كنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یك روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید كه تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی كه بهشان مرتبط است عمیق‌تر كنید.
حافظ:
به کجا برم شکايت به که گويم اين حکايت که لبت حيات ما بود و نداشتی دوامی
بگشای تير مژگان و بريز خون حافظ که چنان کشنده‌ای را نکند کس انتقامی
تعبیر:در این راه خود را تنها و بی کس احساس می کنی. البته خودت نیز مقصری. بهتر است که این بار با تعقل و تعمق، همه ی جوانب کار را بسنجی و سپس شروع به کار کنی. دوست را از دشمن بازشناس و به هر کس اعتماد نکن. وجود دوستان واقعی را غنیمت بدان و از آنها کمک بخواه. بیشتر به همت و اراده ی خود متکی باش.

خدایا بازم شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر که هستی همیشه
پس امروز گناه نداری انیس...
واقعا فال ها مخصوصا فال حافظ وجود آدمی رو توصیف میکنن...
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
5 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
اگر كسی امروز به شما اصرار كند كه برنامه های تان را تغییر دهید، شما عكس العملی كاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید كاری را انجام دهید كه بیشترین درك را به شما می دهد. شما می خواهید كه ارتباط تان با دیگران را ادامه بدهید، اما نمی خواهید كه برنامه های شخصی خود را به خاطر این قربانی كنید كه مورد قبول اجتماع باشید. كمی توافق داشتن بخشی از یك مذاكره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاكره دست نكشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.
حافظ:
شکر چشم تو چه گويم که بدان بيماری می کند درد مرا از رخ زيبای تو خوش
در بيابان طلب گر چه ز هر سو خطريست می‌رود حافظ بی‌دل به تولای تو خوش
تعبیر:راه پر خطر عشق را طی کردن کار هر کس نیست. مردی با اراده و قوی می خواهد تا از سختی های راه نهراسد. برای رسیدن به مقصود باید تلاش کرده و مأیوس نشوی.







فال روز متولدین اردیبهشت:
گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید
حافظ:
آن که جز کعبه مقامش نبد از ياد لبت بر در ميکده ديدم که مقيم افتادست
حافظ گمشده را با غمت ای يار عزيز اتحاديست که در عهد قديم افتادست
تعبیر:مشکلات زندگی را بزرگ و غیر قابل حل ندان زیرا همه مشکلات در سایه ی تلاش و لطف خداوند حل خواهند شد. صبر و تحمل و ایمان به خدا را فراموش نکن و نا امید نباش.


فال روز متولدین خرداد:
با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ريز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گريه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعيه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.


فال روز متولدین تیر:
بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید، پس باید آماده باشید كه نیروهایتان را برای یك تحول اساسی ذخیره كنید. ممكن است زمانی طول بكشد تا این كار انجام شود، اما شما احتمالا می دانید این درگیری ها از كجا ناشی می شوند و چه كار باید بكنید تا برای آنها راه حلی بابید و آنها را حل كنید. پیش بروید و همه نقشه هایی را كه در ذهن تان دارید را امتحان كنید، اما یك راه حل را قبل از اینكه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نكنید.
حافظ:
رخ تو در دلم آمد مراد خواهم يافت چرا که حال نکو در قفای فال نکوست
نه اين زمان دل حافظ در آتش هوس است که داغدار ازل همچو لاله خودروست
تعبیر:به مراد و آرزوی خود خواهی رسید زیرا همه ی هدف تو رسیدن به آمال و آرزوهایت است. غم و اندوه را از وجود خود دور کن که فایده ای برای تو ندارد.


فال روز متولدین مرداد:
روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که این اختلاف را به یک جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با کناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.
حافظ:
در پاش فتاده‌ام به زاری آيا بود آن که دست گيرد
خرم دل آن که همچو حافظ جامی ز می الست گيرد
تعبیر:امیدوار بودن، شانس موفقیت تو را بیشتر می کند. امید به لطف خداوند و صبر و تحمل و تلاش، رمز موفقیت انسان است.


فال روز متولدین شهریور:
قدرت مثبت اندیشی می تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی آید. اما شما می توانید بوسیله نگاه كردن به درون خود و پیدا كردن یك مانع احساسی كه قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را كشف كنید.
حافظ:
هر که ترسد ز ملال انده عشقش نه حلال سر ما و قدمش يا لب ما و دهنش
شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است آفرين بر نفس دلکش و لطف سخنش
تعبیر:شرم و کمرویی را کنار بگذار و احساس خود را با دوست در میان بگذار تا سوء تفاهم بر طرف شود. عشق و محبت را با سود و زیان مال و منال برابر ندان. عشق و محبت، پایدار و همیشگی است اما ثروت دنیا، ناپایدار است.


فال روز متولدین مهر:
سیاره حاكم شما پا به نهمین خانه ایده های بزرگ شما گذاشته است، و شما را مجبور می كند تا قبل از اینكه سفر خود را آغاز كنید، برنامه های خود را دوباره تخمین زده و برآورد كنید. اگر مجبور شدید زمان سفر خود را عقب بیندازید نگران نشوید. بسیار مهم است كه اول مهیای سفر شوید و نقطه شروع خود را انتخاب كنید به جای اینكه با شتاب و عجله آن كار را انجام دهید و بخواهید بدون درنظر گرفتن جزییات به اهداف خود برسید.
حافظ:
من که ره بردم به گنج حسن بی‌پايان دوست صد گدای همچو خود را بعد از اين قارون کنم
ای مه صاحب قران از بنده حافظ ياد کن تا دعای دولت آن حسن روزافزون کنم
تعبیر:کاری که شروع کرده ای نیمه تمام رها نکن و از ناملایمات زندگی نا امید و مأیوس نباش. به کار خود با دقت و تعمق بیشتر نگاه کن تا نقطه ضعف های خود را پیدا کنی. اگر به مقصود خود هم نرسیدی ناراحت نشو. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. به خداوند توکل کن.


فال روز متولدین آبان:
شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی شوید. در حقیقت، امروز حتی برایتان راحت تر است كه از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است كه شانس با شما یار است و به هر جا كه بخواهید می رسید. پس امكانات خود را دست بالا گرفته و حركت كنید و مطمئن باشید كه به نتیجه می رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه كوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می رساند.
حافظ:
ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بريم با پادشه بگوی که روزی مقدر است
حافظ چه طرفه شاخ نباتيست کلک تو کش ميوه دلپذيرتر از شهد و شکر است
تعبیر:مشکل تو چاره خواهد شد. فقط از درگاه خداوند حاجت خود را بخواه تا به تو کمک کند. به خود متکی باش و نا امید نشو.


فال روز متولدین آذر:
امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.
حافظ:
گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران ياد باد
راز حافظ بعد از اين ناگفته ماند ای دريغا رازداران ياد باد
تعبیر:گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید.


فال روز متولدین دی:
اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!
حافظ:
رحم کن بر من مسکين و به فريادم رس تا به خاک در آصف نرسد فريادم
حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی من از آن روز که دربند توام آزادم
تعبیر:در هر کاری میانه روی پیشه کن و دقت عمل داشته باش. به فکر دوستان خود باش و آنان را از یاد نبر تا در روزگار تنگدستی و نیاز به کمک تو بشتابند. خود را از پند و اندرز بزرگان بی نیاز ندان و غرور و تکبر را کنار بگذار


فال روز متولدین بهمن:
ممکن است امروز زیاد اوقات خوشی نداشته باشید چرا که وقت زیادی برای تفریح و شادی ندارید. احتمالا این اوضاع را دوست ندارید چرا که استراحت و آرامش تان به تعویق افتاده است و شما این را امروز نمی‌خواهید و بیشتر مایلید مسئولیت‌های کاری یا وظایف شخصی تان خود به خود انجام شود. با این حال ممکن است شادی و تفریح را به روز دیگری موکول کنید. اگر این چنین است مطمئن باشید که تلاش‌های اخیر تان نتایج مثبت و با دوامی در پی خواهد داشت.
حافظ:
بر سينه ريش دردمندان لعلت نمکی تمام دارد
در چاه ذقن چو حافظ ای جان حسن تو دو صد غلام دارد
تعبیر:منتظر پیامی از دوست و محبوب خود هستی. به زودی مرادت حاصل می شود. دوست به صداقت و سادگی تو نظر دارد. سعی کن تکبر و ریا را رها کنی تا به هدف خود برسی. رقیبان زیادی داری. نا امید نباش. آنکه ایمان داشته باشد پیروز است.


فال روز متولدین اسفند:

امرشما احتمالا باید برنامه هایتان را لغو كنید چنانكه در طول روز هم مشخص می شود به خاطر اینكه دستور كارهای شما تغییر می یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینكه اگر می بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما كمكی نمی كنند آنها را كنسل كنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می رسند نگران نشوید. فقط آن كاری را بكنید كه دل تان می گوید درست است، حتی اگر كسی را مایوس می كند. به نیازهای خود توجه کنید كه باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می شود.
حافظ:
من و دل گر فدا شديم چه باک غرض اندر ميان سلامت اوست
فقر ظاهر مبين که حافظ را سينه گنجينه محبت اوست
تعبیر:دست از طلب بر ندار و از طعنه ی حسودان در هراس نباش. کاری که در پیش گرفته ای درست است و تو را به مقصد می رساند. همت و تلاش موفقیت تو را تضمین می کنن
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ريز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گريه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعيه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید تا از کانون توجه بودن دوری کنید اما دیگران شما را به چشم یک رهبر نگاه می‌کنند و شمااین احترام را از آنها دارید. شما واقعا دوست ندارید که قدرت و اختیار را در انحصار خود داشته باشید حتی اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما این توانایی را دارید که حواس خود را جمع کرده و تصمیماتی بگیرید که به نفع همه باشد. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و ظرفیت خود را بالا ببرید و عقل و دانایی خود را در این موقعیت به دیگران نشان دهید.
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ريز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گريه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعيه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.
نظرت در مورد فال چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
من که اعتقاد کامل به فال هااا...مخصوصا فال حافظ
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
نظرت در مورد فال چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
من که اعتقاد کامل به فال هااا...مخصوصا فال حافظ

میگم اعتقاد ندارم ولی دروغه چون اگر نداشتم هیچ وقت نگاه نمیکردم
فال حافظ رو میگیرم با تلفن نمیدونم شما هم میتونین این کارو بکنین یا نیاز به کد دارین
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگم اعتقاد ندارم ولی دروغه چون اگر نداشتم هیچ وقت نگاه نمیکردم
فال حافظ رو میگیرم با تلفن نمیدونم شما هم میتونین این کارو بکنین یا نیاز به کد دارین
چرااا میشه....قبلا انجام دادم ولی یادم نمیاد...
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
6بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
ماه شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.
حافظ:
نمی‌کند دل من ميل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشيم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش


فال روز متولدین اردیبهشت:
ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.
حافظ:
دلا منال ز بيداد و جور يار که يار تو را نصيب همين کرد و اين از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز اين فسانه و افسون مرا بسی يادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان


فال روز متولدین خرداد:
یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.
حافظ:
آتش آن نيست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ انديشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.


فال روز متولدین تیر:
شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.
حافظ:
صوفی شهر بين که چون لقمه شبهه می‌خورد پاردمش دراز باد آن حيوان خوش علف
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف
تعبیر:از رفتار ریاکارانه ی اطرافیانت، نا امید و دلسرد نباش. اگر صداقت داشته باشی و ریاکاری را رها کنی، به هدف خود می رسی. اخلاص و ایمان، بهترین سرمایه ی انسان است. بدبینی و تردید را از خود دور کن. به خداوند توکل کن و عمر عزیز را در راه خواسته های دست نیافتنی تباه نکن


فال روز متولدین مرداد:
به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.
حافظ:
آتش آن نيست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ انديشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.


فال روز متولدین شهریور:
برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به محیط کار برگردید و در کاری جدید فعالیت خود را مجدد شروع کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک رانپذیرید توجهی نکنید. بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غير مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خويشش نگذاری باری ای رقيب از بر او يک دو قدم دورترک
تعبیر:اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.


فال روز متولدین مهر:
ماه امروز “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به يغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب اين طايفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر.

فال روز متولدین آبان:
ماه در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزيد و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.


فال روز متولدین آذر:
امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.
حافظ:
نام نيک ار طلبد از تو غريبی چه شود تويی امروز در اين شهر که نامی داری
بس دعای سحرت مونس جان خواهد بود تو که چون حافظ شبخيز غلامی داری
تعبیر:مشکلاتی بر سر راه تو است که اگر اراده ای راسخ و قوی داشته باشی به زودی از بین می رود. تردید را از خود دور کن و عاقلانه فکر کن. خودخواهی را رها کن تا بتوانی به مقصود و محبوب خود برسی. به کسانی که به تو نیاز دارند کمک کن.


فال روز متولدین دی:
بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.
حافظ:
چشم من در ره اين قافله راه بماند تا به گوش دلم آواز درا بازآمد
گر چه حافظ در رنجش زد و پيمان بشکست لطف او بين که به لطف از در ما بازآمد
تعبیر:بشارت باد که شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و دنیا به کام تو خواهد چرخید. دوستان را فراموش نکن. به زودی دشمنی ها به دوستی مبدل می شود


فال روز متولدین بهمن:
ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.
حافظ:
حسن خلقی ز خدا می‌طلبم خوی تو را تا دگر خاطر ما از تو پريشان نشود
ذره را تا نبود همت عالی حافظ طالب چشمه خورشيد درخشان نشود
تعبیر:ریا و تکبر را از خود دور کن و دوباره با دقت به خود و اعمال خود نگاه کن. جنبه های منفی را رها کن و از ضعف های خود تجربه کسب کن تا به مقصود برسی. وقت خود را بیهوده تلف نکن.

فال روز متولدین اسفند:

اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد ‌برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.
حافظ:
ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت
ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی که نخفتيم شب و شمع به افسانه بسوخت
تعبیر:از انجام کاری نادم و پشیمان هستی و خود را سرزنش می کنی. با اعتماد به نفس و مشورت با دوستان بر مشکل خود فائق خواهی آمد. در انجام کارت تردید و دودلی را رها کن
 

Similar threads

بالا