عکس : جسد بسیار عجیب یک دختربچه در سرزمین مردگان

f.a723

عضو جدید

سرزمین مردگان در صومعه ای در ایتالیا
http://www.www.www.iran-eng.ir/mhtml:file://D:\int\New Folder\Fun_PersianV_com عکس جسد بسیار عجیب یک دختربچه در سرزمین مردگان.mht!http://www.persianv.com/uc/out.php/i5874_adwyyugg9e3b0ki6dp7j.jpg


سرزمین مردگان در حالی در ایتالیا کشف شده است که معروفترین و عجیب‌ترین جسدی که در این صومعه قرار دارد، جسد دختر بچه ی 2 ساله ای به نام" روسالیاو لومباردو" است، که در سال 1920 به این صومعه تحویل داده شده است.
جسد دختری که در صومعه ایتالیا کشف شده است
خبرگزاری میراث فرهنگی _گروه میراث فرهنگی_اشكان بروج: در زیر زمین یك صومعه در شهر سیسیلی ایتالیا ،سرزمین مردگان قرار دارد.
در این سرزمین كوچك،اجساد مومیائی شده 8000 نفر با لباسهای فاخرشان كشف شده است.
ثروتمندان پالرمو ( بخشی از سیسیلی )، نزدیکان خود را بین سالهای 1599 میلادی تا 1920 میلادی تحویل این صومعه داده‌اند و مسئولین صومعه آنها را در قفسه ها قرار داده و یا اینکه به صورت ایستاده به قلاب‌هایی وصل می‌کردند.
معروفترین و عجیب ترین جسدی که در این صومعه قرار دارد، جسد دختر بچه ی 2 ساله ای به نام" روسالیاو لومباردو" است، که در سال 1920 به این صومعه تحویل داده شده است.
http://www.www.www.iran-eng.ir/mhtml:file://D:\int\New Folder\Fun_PersianV_com عکس جسد بسیار عجیب یک دختربچه در سرزمین مردگان.mht!http://www.persianv.com/uc/out.php/i5881_hheu8ly2ye2y6j0gfro8.jpg
جسد این دختر بچه در تابوتی قرار دارد که درب آن از شیشه است. چهره او بعد از 88 سال همچنان طبیعی باقی مانده و مانند فردی است كه به خواب شیرینی فرو رفته باشد.
زیرزمین این صومعه به پنج راهرو تقسیم شده است: بخش مردان، بخش زنان، بخش کشیشان صومعه، بخش راهبان و بخشی برای افراد بلند مرتبه جامعه همچون ارتشدارن، دانشمندان و وکلا.
در بخش زنان قسمتی را نیز به دختران باکره اختصاص داده‌اند، که در آن،چهار دختر باکره در کنار یک صلیب آویزان شده اند.
 

Similar threads

بالا