عرضه سرویس مجازی هاستینگ Hyper-V مایکروسافت

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرکت NetBenefit که در زمينه سيستم‌‌هاي مديريت هاستينگ فعاليت مي‌کند، سرويس جديدي را با نام Hyper-V ارايه کرده است که امکانات ارزنده‌اي را در اختيار شرکت‌ها مي‌گذارد. به گفته "جاناتان رابينسون"(Jonathan Robinson) مدير اطلاعاتي شرکت NetBenefit، اين سرويس جديد روش مناسبي براي شرکت‌ها محسوب مي‌شود تا بتوانند فناوري‌هاي مجازي‌سازي را نيز در جريان کارهاي خود تجربه کنند.

او در اين باره توضيح داد: «ما مشاهده مي‌کنيم که عصر نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي در حال آغاز شدن بوده و علاقه شرکت‌ها براي استفاده از اين نرم‌افزارها در حال افزايش است. مايکروسافت به ما اين امکان را داده است تا بتوانيم وارد اين حوزه شويم و بر اين اساس، ما اين سرويس را در اختيار شرکت‌هايي قرار داده‌ايم که علاقمند به استفاده از نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي هستند و اين شانس خوبي براي آن‌ها خواهد بود تا اين برنامه‌ها را با کمترين خطر مالي و اقتصادي تجربه کنند».

وي خاطرنشان کرد که شرايط اقتصادي ايجاد شده توسط مايکروسافت باعث شده است تا اين فرآينده زنده بماند. اين شرکت پيش‌تر بررسي‌هاي را در مورد VMware انجام داده بود، اما مجوزهاي مربوط به VMware ارايه سرويس در اين زمينه را آسان نمي‌کرد و براي استفاده از آن بايد ماهانه 100 پوند پرداخت مي‌شد.

او افزود: «در حال حاضر سياست‌هاي مالي مايکروسافت اين امکان را براي ما فراهم کرده است که بتوانيم شرايط جذاب و محرکي را براي شرکت‌ها ارايه دهيم. من معتقدم که اين اقدام آخرين اقدام نخواهد بود».
شرکت NetBenefit که براي ارايه Hyper-V با شرکت مايکروسافت قراردادي را منعقد کرده است، با انگيزه فراوان شرکت‌هاي گوناگون از مناطق مختلف مواجه شده است.
 
بالا