عجیب ترین خودپرداز های دنیا!!!

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
*خودپرداز طلا:

خودپردازهای طلا بیشتر مورد استفاده مردم پولداری است که نمی دانند پول هایشان را چگونه باید خرج کنند. این افراد می توانند با استفاده از این خودپرداز طلا خریداری کنند و البته این دستگاه تنها در دبی وجود دارد. این دستگاه به صورت خودکار هر 10 ثانیه قیمت های جهانی را چک می کند و بهترین آن ها را تثبیت می کند. این دستگاه می تواند سکه ها و پلاک های طلا تا حد 10 گرم را به فروش برساند.



*خودپرداز دوچرخه:

خود پردازهای دوچرخه را می توانید در لندن و یا پاریس پیدا کنید ولی مهمترین نکته ای که در مورد این دوچرخه ها وجود دارد کوچک بودن آن ها است. به اندازه ای که شاید تنها برای بچه های بسیار کوچک مناسب باشد. البته این خودپردازها معمولا خالی هستند و یا در آن ها یک دوچرخه پنچر می توانید بیابید.



*خودپرداز ماشین:

به کمک این خودپرداز شما می توانید به راحتی ماشین خود را انتخاب کنید و اطلاعات و عکس های مربوط به آن را مشاهده کنید و سپس آن را سفارش دهید و منتظر بمانید تا ماشین به مقابل منزلتان ارسال شود. البته تنها مشکلی که این خودپرداز دارد این است که تنها ماشین های لوکس را به فروش می رساند.



* خودپرداز خرچنگ:

خرچنگ یکی از غذاهای محبوب در کشورهای غربی و آسیای شرقی است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. اما برای تهیه این غذا باید از خرچنگ های مرده خریداری کنید. اما این بار در ژاپن یک دستگاه خودپرداز خرچنگ تولید شده است. این دستگاه خرچنگ های زنده به فروش می رساند و مردم می توانند به راحتی چند خرچنگ خریداری کنند و بپزند.



*خودپرداز نان باگت:

یافتن یک نان باگت فرانسوی تازه و گرم در ساعات پایانی شب یا اوایل صبح کار بسیار دشواری است. برای حل این معضل یک نانوای خوش ذوق در پاریس اقدام به راه اندازی خودپرداز نان باگت کرده است. تنها در ماه اول بیش از ۴۵۰۰ نان باگت توسط این دستگاه فروخته شده است.




*خودپرداز ظروف چینی:

یکی از شکننده ترین وسایلی که درجهان وجود دارد ظروف چینی است و معمولا این وسایل با احتیاط بسیار زیادی حمل می شوند. این دستگاه خودپرداز می تواند به شما این ظروف چینی را بدون اینکه بشکند بفروشد. تنها کافی است تا پول را وارد دستگاه کنید و ظرف مورد نظر را انتخاب کنید تا این ظرف به آرامی به دست شما برسد.



*خودپرداز سوسک:

شاید عجیبترین خودپردازی که وجود دارد، خود پرداز سوسک باشد. این دستگاه که در ژاپن قرار دارد می تواند به یک قیمت بسیار پایین به شما سوسک های تازه بدهد. نکته جالب این جا است که این دستگاه ها طرفداران بسیار زیادی دارند و این باعث شده است تا این دستگاه ها روزانه سرویس می شوند تا سوسک های تازه همیشه در دسترس مشتریان باشد.



این اخریه واقعا ................!
 

mohandese.motefakker

عضو جدید
کاربر ممتاز
خودپردازها در شهرهای مختلف ایران

تهران : خودپرداز موتور سیکلت
یزد : خودپرداز گز
قم : خودپرداز عمامه
مشهد : خودپرداز نخودچی کیشمیش
بوشهر: خودپرداز اورانیوم غنی شده
و...
 

Similar threads

بالا