طنز/ اسرار کشف شده ی یک مریخی در بشقاب پرنده های جزایر اسکاندیناوی

venus4164

عضو جدید
من به کره زمین سفر کردم و متوجه شدم علوم تجربی مردم این جا با ما خیلی فرق دارد.

- در کره زمین یک نجیب زاده چه برود انگلستان ادامه تحصیل بدهد ،چه برود افغانستان سر آدم ببرد! جفتش از نظر برخی رسانه های زمینی یک عنوان دارد: اقای دکتر ! اما در مریخ یک قوه قضائیه نه ببخشید، فضائیه هست که طرف حتی اگر از مریخ بابشقاب پرنده برود مشتری، او را بال بسته تحویل عدالتش می دهند . چون آنجا عدالت برای همه است و مثل آب مایه حیات و البته کمیاب !

- می گویند در کره زمین دود آه یک مادر فلسطینی ، بالای سردخترک سه ساله عروسک بدستش که از بمب های فسفری جزقاله شده ، هیچ ربطی به اسکی بازی و کایت سواری ناظران و سکوت کنندگان و تفریح کنندگان در تعطیلات کریسمس در کوه و جنگل ندارد اما در مریخ ما دیدیم که تمام آن جنگل ها و یخ ها با تفریح کنندگانش چطوری با یک آه ذوب می شوند!

- می گویند در کره زمین وقتی سه سال یک میلیون آدم حق داشتن آب و جا و غذا و دارو و هوا را نداشتند ،این قضیه هیچ ربطی به آدمهای خوش تیپِّ خوش غذا - دانشمندان و دانشجویان دانشگاههای سوپر کذا و کارمندان و شنوندگان رسانه های به فرض اروپا ندارد ، اما در مریخ ما مشاهده کردیم چطوری دل خاکستر شده ی یک آتشفشان، یک هفته ای به کمبود آب و جا و غذا و دارو و حتی هوا در همه ی اروپا ربط پیدا کرد!

- از نظر علوم تجربی در کره زمین دست یک نوزاد عراقی با هیچ اختراع علمی نمی تواند در برابر گلوله ای که سینه پدرش را برای نفت نشانه رفته ، حائل شود اما در کره مریخ یک کوه آتشین پیداشده که درآمد تجارت اسلحه و نفت را با سودش یک جا ، از جیب سهامداران این تجارت شریف بیرون کشیده!

-نقل است که در کره زمین تهمت تقلب زدن به یک نظام مظلوم و الهی و دفاع کردن از تهمت زن ربطی به ذوب شدن ایمان ندارد و باری هم به سنگینی کوهها بر دوش و گوش فهم آن آدمها نمی اندازد ! اما در کره مریخ همه دیدند چطوری وقتی کسی تهمت تقلب زد ایمانش در فریب حل شد و خوش مضحکه مردم شد و فهمش زیر سنگینی کوه ،لهیده گردید!

- بیشتر مردم می گویند در کره زمین کسی که برای خدا وجود خودش را وقف خدمت به دیگران کند خداوند او را در دام مکر و حیله حاسدان و مکاران تنها می گذارد اما در کره مریخ بارها و بارها مردم دیده اند که هرکس خودش را وقف خدمت به خلق خدا کند خدا تمام اسباب زمین و زمان را در خدمت او درمی آورد!

- از نظر قوانین اقتصادی تحریم همه جانبه ی کشوری که فقط حق خودش را می خواهد منجر به سقوط دولت و از دست رفتن هویت آن ملت می شود اما در کره مریخ ثابت شده یک سیل .یک طوفان . یک آتشفشان ، یک دل آتشفشانی می تواند هزار برابرآن تحریمها را به خود آن کشورها برگرداند!

- می گویند درکره زمین ، نفَس یک دختر افغان در لباس عروسی ، زیربمباران هوایی تاجران مواد مخدر کوچکترین ارتباطی به وکلای فلان سازمان حقوق بشری ندارد، اما در مریخ خاکستر دل پر درد یک کوه ، به عنوان دست گرمی ! نفس مردم یک قاره را چنان گرفت که حقوق بشر به آتشفشان مربوط شد و کوه به هوا وهمه آن ها به هشدار جدی به آدم ها!

- می گویند در کره زمین وقتی کسی فساد خودش را با دستمال صلاح دیگران تطهیر کند اصلا و دقیقا در همان چاهی که برای آبروی دیگران کنده فرو نمی افتد اما در کره مریخ بارها و بارها دیده شده که عاقبت مفسد از ناحیه ی همان ادعا دچار سرطان بی آبرویی شده!

- از نظر علمی در کره زمین فلان عمل حرام که در خلوت انجام شده هیچ ربطی به دفن اهالی یک شهر در زیر آوار ندارد اما در کره مریخ همه دیده اند چطور یک عمر سکوت مردم در برابر فحشا به راحتی یقه مردم یک شهر را گرفته و ظرف چند دقیقه آنقدر تکان تکانشان داده که همگی زیر آوار خفه شده اند !

5- می گویند درکره زمین مردم نمی دانند که هر دروغ به اندازه هفتاد تا از آن عمل حرام سنگینی دارد اما در کره مریخ همه مردم دیده اند که چطور زمین می تواند دهنش را باز کند و تمام اهالی یک شهر دروغ پرداز و درد سر ساز را در خود ببلعد!

البته اهالی زمین تا این بلا ها عینا بر سر خودشان ، شخصا نازل نشود به خودشان نمی گیرند ! از نظر علوم آکادمیک ما قانون عمل و عکس العمل کاملا اثبات شده است و از هر دست که بدهی از همان دست می گیری اما زمینی ها می گویند این ها، صرفا کشفیات اثبات نشده مریخی ها ست!
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
نامرتبط با تالار هوافضا، به تالار گفتگوي آزاد انتقال يافت.
 

Similar threads

بالا