سلام دوست عزیز
مطرح کردن جنین سوالاتی چالش برانگیز و پلی از کتاب و دانشگاه(جزوه و کپی و شب امتحانی خوندن)
به واقعیت هستوسپاسگزارم.اما در مورد مسئله:
محصول دوران معرفی نیست و بتوغ رو تجربه کرده,پس تبلیغات کار خودشو انجام داده
بازار محصول رقابتیه,بنابراین :در دوران کوتاه مطرح شده,بحث بهبود کیفیت , راهگشا نیست
این نظر شاید پخته نباشه,ولی به عقیده ی من,جای تامل داره:
بازار رقابتیه& محصول خاص بلوغ داشته و الان نداره:
چطور کیفیت ها نزدیک,قیمت ها نزدیک,مصارف یکسان,...., محصول فروش خوبی نداره
آیا بسته بندی مشکل داره؟
آیا بهتر نیست با یک نظر سنجی طی یک هفته, جویای علل روانیه کاهش تقاضا بود؟
آیا مدیریت یک محصول در چنین بازاری,نباید پذیزش بدهد که : بعد از بلوغ decline امری طبیعیست و این معنای بحران نیست
در چنین بازاری,باید بصورت پریودیک در دوران بلوغ محصول با ایجاد شگفتی های ظاهری مثل بسته بندی,
یا چند منظوره نمودن(اگر مقدور باشد) ,کاهش قیمت اصلا,حتی افزایش قیمت و بکارگیری استراتژی ارضاء
تقاضا,دوران بلوغ را طولانی کرد و بسته به وضعیت بازار,حتی از دوران معرفی محصول,فکر یک سورپرایز بزرگ را دنبال کرد
(به نظرم در صورت خیلی پولدار نبودن رقبا,کارهای دیگری هم در بازار میشه انجام داد)
منتظر دیدن اشکالاتم هستم
سپاسگزارم