طراحی لباس برای زنان محجبه توسط شرکت D&G!+عکس

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من مثال های نقض رو برای رد صحبت های دوستان میارم.
وگرنه اینکه من معتقد باشم بی حجابی اسباب پیشرفت هست و بعدش حکم کلی بدم، یعنی خودم رو زیر سئوال بردم.
پس برداشت شما از مطالبی که من عرض کردم اشتباه بود که تو نوشته بالایی هم توضیحش رو دادم.

خجاب در این مملکت داره یک عامل کلیدی و بنیادین معرفی میشه.
در حالیکه از نظر من یک عامل دست چندم هم نیست و اصلا اهمیت نداره.
کما اینکه تاثیرات مثبت یا منفی میتونه داشته باشه که در صورت کنترل عوامل دیگر تقریبا اثرش صفر خواهد بود.

چون میلیون ها زن موفق هستند که حجاب ندارن، اخلاق دارند، انسانیت دارند، در علم پیشرفت کرده اند و یک پوشش متعارف معمولی هم دارند که کسی بهشون چشم نمیاندازه.

اما در مورد عکس:

در این عکس شما زوری در برداشتن حجاب مگه میبینی؟
در پهلوی دوم نه اجباری بود برای گذاشتن و نه اجباری بود برای برداشتن.
من اعمال رضاخان رو در برداشتن زوری و اجباری محکوم میکنم.

الان من قربانی تحمیل عقیده هستم، من که طرفدار تحمیل عقیده نیستم.
دوستان مسملمان ما همه شون دارن از قانونی بودن حجاب حمایت میکنن.
من این وسط در نقش اپوزیسیون دارم عمل میکنم و میگم این قانون رو بردارین.

اجازه بدین حجاب برای خودش ارزشمند بشه، بی حجاب هم برای خودش ارزشمند بشه.
یک کلام از مادر عروس!......فکر می کنم شما اصلا در ایران زندگی نمی کنید ......به همین خاطر هم هست که اصلا از ابعاد زندگی در ایران بی خبرید
با این حرف ها فکر میکنی مردم به پهلوی دوم ارادت می ورزند ؟........با تحریف تاریخ و یک عکس نشون دادن؟.............
عکسی که شما گذاشتی نمونش در جامعه حال حاضر ایران کم نیست ......
من یک نمونشو میزارم............دخترانی که حجاب درستی شاید نداشته باشند ولی دختران چادری به اون ها محبت می کنند .......با بعضی از اون ها دوست هستند و به هم احترام می ذارن

.......و چه کلامی بالاتر از کلام رهبری



نظر رهبر انقلاب درباره نحوه برخورد با بدحجاب - آپارات

رهبر معظم انقلاب: خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟»
آقای دکتر احمدی نژاد هم دقیقا همین نگاه رو داشتند و دارند.........و حتی به این دلیل توهین های بسیار زشتی در دوران مسئولیت خود شنیدند....
اینکه یک سرباز گشت ارشاد در یک گوشه ای یک خبطی میکنه ....بدرفتاری میکنه نمیشود به پای همه نوشت.........ولی یک جا هست که مستقیما دولت در آن دخالت دارد

برگردیم به تحریف تاریخ از سوی شما ........در حکومت محمد رضا پهلوی بعد از مخالفت گسترده روحانیون و علما و نامه نگاری آیت الله کاشانی .....محمد رضا شاه مجبور به عقب نشینی شد ......ولی هرگز این طور نبود که سیاست های پدرش را دنبال نکند .........

در زمان محمد رضا شاه .........در برخی دانشگاه ها قانون گذاشته شد که زن چادری حق فعالیت ندارد.......از جمله دانشگاه شیراز

اول مهر ماه ۱۳۴۸، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر کشور، دانشجویان دانشگاه شیراز با بخشنامه‌ای مواجه شدند که پوشیدن چادر را برای دختران ممنوع می‌کرد. در سال ۱۳۵۲ نیز وزیر آموزش و پرورش در برابر پوشیدن چادر از سوی دختران دبیرستانی ایستاد. .................مقایسه قوانین مرتبط با سانسور در سینماها و موسسات نمایشی نشان می‌دهد که در سال ۱۳۲۱ مواردی از جمله «روابط نامشروع زنان شوهردار»، «زنان لخت» و موارد دیگر منع شده است، اما این نمونه‌ها در آیین‌نامه مصوب در سال ۱۳۴۴ حذف شده و به منع نمایش «جزئیات روابط جنسی منحصرا به منظور ارضای خواست‌های پست و جلب مشتری» و همچنین «آن قسمت از اندام برهنه زن و مرد، دختر یا پسر که عیان ساختن آن عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کند.» اکتفا شده است.
با این حال همین قوانین هم با جدیت اعمال نمی‌شدند؛ چنان‌که نمایش روابط جنسی و بدن برهنه زنان در فیلم‌های داخلی و خارجی در سینماها سرانجام به جایی رسید که ساواک در گزارشی که در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۵۱ تنظیم شده می‌نویسد: «اخیرا سینماهای تهران فیلم‌هایی که باعث تحریک جوانان به فساد می‌شود بر روی اکران سینما آورده و این موضوع باعث عصبانیت اکثر مردم شده است.».............در ۹ دی ۱۳۵۵، سندی به تصویب دولت و شخص شاه رسید که در آن ضمن «حقیر کننده» خواندن پوشش چادر، در سه بخش اقدامات درازمدت، کوتاه‌مدت و جنبی، راهکارهایی برای مبارزه با چادر و حجاب اسلامی پیشنهاد شده بود.
ممنوع کردن چادر برای دانش‌آموزان و دانشجویان، ممنوعیت استفاده از چادر برای زنان کارمند، محرومیت زنان چادری کارمند از دسترسی به مقام و موقعیت‌های مختلف، ممنوعیت ورود زنان چادری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، ممنوعیت مسافرت زنان چادری با شرکت هواپیمایی ملی ایران و...، بخشی از پیشنهادهای کوتاه‌مدت این سند است. این سند همچنین تاکید ویژه‌ای بر همکاری وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها برای جایگزین کردن مانتو و روسری به جای چادر داشته است.
در همین سال بود که بیشترین تابوشکنی‌ها در جشن هنر شیراز رخ داد که برهنه شدن بازیگری به نام « آشور بانیپال بابلا » پشت ویترین یک مغازه و روی صحنه رفتن زنی کاملا برهنه در نمایش «کشتی جنون» بخشی از این اتفاقات بود.
اگر این نمایش در وینچستر انگلیس بود...
شدت شوک این اقدامات زننده به حدی بود که آنتونی پارسونز، سفیر وقت بریتانیا در ایران، در کتاب خاطرات خود می‌نویسد: «جشن هنر شیراز در سال ۱۹۷۷ از نظر کثرت صحنه‌های اهانت‌آمیز به ارزش‌های اخلاقی ایرانیان، از جشن‌های پیشین فراتر رفته بود.»
.
.
.
بله آقای عزیز.........حکومت رذل محمد ضا پهلوی دقیقا مثل پدر جاه طلب و قلدرش نه اینکه صرفا به برترین حجاب اسلامی بی احترامی کند ......بلکه کار را به جایی رساند که در کنار بزرگ و گنده کردن کوروش مدام اسلام و حتی شاعرین عارف مثل سعدی و حافظ را کوباند یا به خیال خودش تحقیر کرد ......در شرایطی که تحقیر نهایی سر انجام خودش شد که حتی اربابش بعد فرارش در ابتدا راهش نداد

پ.ن:جا دارد عذرخواهی کنم از استارتر محترم تاپیک .........به دلیل پاسخ به پست های بی ربط با موضوع
 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در واکنش به برگزاری مراسم «شوی لباس» در این دانشگاه گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در دانشگاه‌ها کار پسندیده‌ای نیست. نفیسه سادات نژادحسینی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با برگزاری مراسم« شوی لباس» در این دانشگاه گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در دانشگاه‌ها کار پسندیده‌ای نیست و ما با برگزاری چنین برنامه‌هایی مخالف هستیم.
وی افزود: پس از برگزاری این مراسم و این تخلف دانشجویی، جلساتی به همراه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا با ریاست و حراست دانشگاه برگزار کردیم، خواسته ما هم این بود که این مسئله پیگیری شود و البته مشخص شد مسئولین دانشگاه در حال پیگیری موضوع برای برخورد قانونی و قاطعانه با متخلفین این اتفاق هستند. نژادحسینی تاکید کرد: شوی لباسی برگزار شده در دانشگاه الزهرا کار مشترکی با دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ بود ولی متاسفانه تمام این برنامه به دلیل برخی بی‌اخلاقی‌ها فقط به اسم دانشگاه الزهرا تمام شده است، با اینکه از 70 طرح ارائه شده فقط 15 طرح مربوط به دانشجویان ما بوده است.
وی گفت: چون سالن برگزاری این مراسم در دانشگاه علم و فرهنگ آماده نشده بود، دانشگاه الزهرا سالن را با دو شرط رعایت شئونات اسلامی و ممنوع بودن عکاسی با دوربین و موبایل در اختیار دانشجویان می‌ گذارد.
نژادحسینی تاکید کرد: متاسفانه عده‌ای بی‌اخلاقی می‌کنند و از دانشجویان حاضر در این برنامه که لباس مناسب نداشتند عکس گرفته و آن را پخش می‌کنند. مسلما دانشجویانی که اقدام به عکاسی و پخش تصاویر کردند متخلفند و قطعا باید با آنها برخورد شود.



این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح پرنیا در دانشگاه الزهرا گفت: خروجی مد ایرانی_اسلامی از دانشگاهی که مزین به نام حضرت زهرا و پرچمدار حجاب فاطمی است را در طرح پرنیا می‌توان دید. این طرح مشترک با وزارت ارشاد، وزارت علوم و دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این طرح به حمایت از طراحی‌های برگزیده جشنواره مد و لباس فجر که هر سال در بهمن ماه برگزار می‌شود، می‌پردازد و دانشگاه الزهرا حامی طرح‌های برگزیده دانشجویی در سطح بازار است.
 

starlet.

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دیشب همه عکساشونو دیدم خیلی مسخره بودن خیلییییییییی این همه پول خرج کردن حداقل لباس خوشگل میپوشیدن خخخ .. صد رحمت ب دختر جن زده ی تاپیک خودم :w15:
و صد رحمت به لیدی گاگا :w15:
 

rahino

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
وقتی دم از حجاب میزنیم که پوشش ما جلب توجه نکنه ملاک فقط این نیست که کل بدن پوشیده بشه اما از صد فرسخی به همه با زبان لباسش بگه به من توجه کنید
یکی حتی با چادر مشکی هم میتونه بیحجاب باشه (خودشو نمایش بده)
و شخصی دیگر با مانتو میتونه کاملا با حجاب باشه
این لباسا برا تحریف حجاب اومدن و هدفشون محجبه و با حیا بودن افراد نیست
 
بالا