طراحی سایت شرکتی توسط طراحان به نام

webidesigners

عضو جدید

طراحی سایت شرکتی با افراد متخصص​

هر کسی که صاحب یک طراحی سایت شرکتی وردپرسی است باید اقدامات بیشتری را برای اطمینان از امنیت آن انجام دهد. فراتر از نصب گواهی لایه سوکت های امن (SSL) و همیشه طراحی سایت شرکتی و افزونه های خود را به موقع به روز می کنید، ممکن است بخواهید سطح حفاظتی بیشتری را با یک افزونه متمرکز بر امنیت اضافه کنید."Plugins" و سپس "Add New" را از داشبورد وردپرس انتخاب کنید."امنیت" را در کادر جستجو تایپ کنید.سپس وردپرس چندین افزونه را برای بررسی شما ارائه خواهد کرد. توضیحات و نظرات را بخوانید و سپس موردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. برای اهداف این مقاله، افزونه Wordfence را نصب می کنیم.روی دکمه "Install Now" کلیک کنید.روی دکمه "فعال کردن" کلیک کنید.آدرس ایمیلی ارائه دهید که Wordfence بتواند پیام های مرتبط با امنیت را به آن ارسال کند.کادر را علامت بزنید تا تأیید کنید که خط مشی رازداری و شرایط Wordfence را خوانده و پذیرفته اید.روی دکمه "ادامه" کلیک کنید.اگر نمی‌خواهید نسخه پریمیوم این افزونه را خریداری کنید، روی پیوند «نه متشکرم» کلیک کنید. اگر نسخه پریمیوم را خریداری کردید، کلید پرمیوم را وارد کرده و سپس روی دکمه «نصب» کلیک کنید.اکنون می توانید از داشبورد وردپرس به منوی Wordfence دسترسی پیدا کرده و آن را طبق دستورالعمل پیکربندی کنید.
images - 2022-05-28T163720.763.jpg

طراحی سایت شرکتی با طراحان حرفه ای​

همانطور که می دانید، سرعت سایت نقش مهمی در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تجربه کاربری کلی بازدیدکنندگان شما (UX) دارد. در برخی مواقع، ممکن است لازم باشد به یک افزونه برای کمک به افزایش سرعت طراحی سایت شرکتی خود اعتماد کنید.برای نصب یک افزونه برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه سایت خود:

"Plugins" و سپس "Add New" را از داشبورد وردپرس انتخاب کنید.

"speed" را در کادر جستجو تایپ کنید.

سپس وردپرس چندین افزونه را برای بررسی شما ارائه خواهد کرد. توضیحات و نظرات را بخوانید و سپس موردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. برای اهداف این مقاله، افزونه WP-Optimize را نصب می کنیم

روی دکمه "Install Now" کلیک کنید.

روی دکمه "فعال کردن" کلیک کنید

اکنون می توانید از داشبورد وردپرس به منوی WP-Optimize دسترسی پیدا کرده و آن را طبق دستورالعمل پیکربندی کنید.
images - 2022-05-28T163754.889.jpg

طراحی سایت شرکتی توسط شرکت های طراحی متخصص در اصفهان​

سفارشی ساز وردپرس برای هر کاربر بسته به موضوع طراحی سایت شرکتی آنها متفاوت ظاهر می شود. برخی از تم ها از سفارشی ساز وردپرس برای ارائه چندین گزینه سفارشی سازی به کاربران استفاده می کنند در حالی که تم های دیگر عملکرد سفارشی ساز وردپرس را محدود می کنند و در عوض ابزارهای بیشتری را در داشبورد تم خود در دسترس قرار می دهند.برای اهداف این مقاله، ما از سفارشی ساز وردپرس برای ایجاد تغییرات در هدر، پاورقی، صفحه اصلی و فونت های یک سایت با استفاده از موضوع "Astra" استفاده می کنیم.از داشبورد وردپرس، “Appearance” و سپس “Customize” را انتخاب کنید.روی پیوند "هدر" کلیک کنید.برای به‌روزرسانی لوگو، عنوان و/یا برچسب طراحی سایت شرکتی خود، روی پیوند «شناسه سایت» کلیک کنید.برای آپلود لوگوی کسب و کار خود، روی دکمه «تغییر لوگو» کلیک کنید. (اگر هنوز برای کسب و کار خود آرم ندارید، با سازنده آرم رایگان ما یک لوگو ایجاد کنید. توصیه می کنیم از یک فایل گرافیکی شبکه قابل حمل (PNG) با پس زمینه شفاف برای لوگوی خود استفاده کنید.)در صورت نیاز عنوان، برچسب و/یا نماد سایت خود را به روز کنید.روی براکت زاویه باز ("<") کلیک کنید تا به منوی اصلی "Header" بازگردید.برای به‌روزرسانی طرح‌بندی سرصفحه، روی تب Primary Header و سپس Primary Menu یا Transparent Header کلیک کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید. برای بازگشت به منوی اصلی «Customize» روی براکت زاویه باز («<») کلیک کنید.هنگامی که سفارشی سازی سایت وردپرس خود را تمام کردید، روی دکمه آبی "انتشار" کلیک کنید. این تغییرات شما را ذخیره می کند و شما را به پنل مدیریت وردپرس باز می گرداند.
images - 2022-05-28T163640.861.jpg

طراحی سایت شرکتی توسط شرکت های طراحی حرفه ای در شیراز​

از داشبورد وردپرس، “Appearance” و سپس “Customize” را انتخاب کنید.روی دکمه "پانویس" کلیک کنید.روی تب "Footer Widgets" یا "Footer Bar" کلیک کنید و تغییرات لازم را انجام دهید. برای بازگشت به منوی اصلی «Customize» روی براکت زاویه باز («<») کلیک کنید.هنگامی که سفارشی سازی سایت وردپرس خود را تمام کردید، روی دکمه آبی "انتشار" کلیک کنید. این تغییرات شما را ذخیره می کند و شما را به پنل مدیریت وردپرس باز می گرداند.همچنین می توانید از Customizer WordPress برای ویرایش ظاهر و احساس صفحه اصلی طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنید. اما، اگر می‌خواهید محتوای صفحه اصلی خود را ویرایش کنید، باید آن تغییرات را در بخش «صفحات» انجام دهید.از داشبورد وردپرس، “Appearance” و سپس “Customize” را انتخاب کنید.روی دکمه "Global" کلیک کنید.برای به‌روزرسانی رنگ‌های پیش‌فرض طراحی سایت شرکتی خود، «Colors» سپس «Base Colors» را انتخاب کنید و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.برای افزودن، ویرایش یا حذف نوار کناری در طراحی سایت شرکتی خود، روی دکمه "نوار کناری" کلیک کنید.پس از هر ویرایش، روی براکت زاویه باز ("<") کلیک کنید تا به منوی اصلی "Customize" بازگردید.هنگامی که سفارشی سازی سایت وردپرس خود را تمام کردید، روی دکمه آبی "انتشار" کلیک کنید. این تغییرات شما را ذخیره می کند و شما را به پنل مدیریت وردپرس باز می گرداند.از داشبورد وردپرس، “Appearance” و سپس “Customize” را انتخاب کنید.برای به‌روزرسانی فونت‌های طراحی سایت شرکتی خود، روی تب «تایپوگرافی» کلیک کنید.برای به روز رسانی فونت استانداردی که در هر دو صفحه و پست ظاهر می شود، "Base Typography" را انتخاب کنید و سپس تغییرات لازم را اعمال کنید.برای به‌روزرسانی فونت‌هایی که در سرصفحه‌ها در صفحات و پست‌ها ظاهر می‌شوند، «عنوان» را انتخاب کنید و سپس تغییرات لازم را اعمال کنید.هنگامی که سفارشی سازی سایت وردپرس خود را تمام کردید، روی دکمه آبی "انتشار" کلیک کنید. این تغییرات شما را ذخیره می کند و شما را به پنل مدیریت وردپرس باز می گرداند.
images - 2022-05-28T163700.792.jpg

طراحی سایت شرکتی توسط طراح سایت شرکتی​

در صورت تمایل، می‌توانید به شخص دیگری برای مدیریت، ویرایش یا افزودن محتوا به طراحی سایت شرکتی وردپرس خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید کاربران را حذف کرده و رمز عبوری که کاربر برای دسترسی به سایت وردپرس خود باید ارائه دهد را تغییر دهید.«کاربران» و سپس «افزودن جدید» را از داشبورد وردپرس انتخاب کنید.فرم را تکمیل کنید و سپس نقش مناسب (به عنوان مثال، مشترک، نویسنده، مشارکت کننده، ویرایشگر، یا مدیر) را به کاربر جدید خود اختصاص دهیدروی دکمه «افزودن کاربر جدید» کلیک کنید.از داشبورد وردپرس “Users” و سپس “All Users” را انتخاب کنید.یک علامت تیک در کنار کاربری(هایی) که می خواهید حذف کنید قرار دهید.روی «عملکردهای انبوه» و سپس «حذف» کلیک کنید.از داشبورد وردپرس “Users” و سپس “All Users” را انتخاب کنید.مکان نما خود را زیر کاربری که می خواهید رمز عبور آن را ویرایش کنید قرار دهید و سپس روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید.در بخش «مدیریت حساب»، روی دکمه «تنظیم رمز عبور جدید» کلیک کنید.پس از به‌روزرسانی رمز عبور، روی دکمه «به‌روزرسانی نمایه» کلیک کنید.

طراح سایت شرکتی چگونه سایت شرکتی را طراحی میکند؟​

بخش مهمی از نگهداری طراحی سایت شرکتی وردپرس شامل مدیریت طیف وسیعی از تنظیمات Back-end است. به عنوان مثال، احتمالاً می خواهید یک نقشه سایت ایجاد کنید، یک گواهی SSL نصب کنید و از سایت پشتیبان تهیه کنید. در برخی موارد، ممکن است بخواهید ساختار پیوند دائمی سایت یا تنظیمات حریم خصوصی آن را تغییر دهید.تغییر ساختار پیوند دائمی طراحی سایت شرکتی وردپرس شمابه عنوان صاحب وب سایت، ممکن است بخواهید ساختار پیوند ثابت سایت خود را تغییر دهید تا سئوی وب سایت و تجربه کلی خود را بهبود بخشد."تنظیمات" و سپس "پیوندهای دائمی" را از داشبورد وردپرس انتخاب کنید.یک ساختار پیوند ثابت از گزینه های موجود انتخاب کنید یا ساختار خود را با فیلد "ساختار سفارشی" ایجاد کنید.پس از اتمام روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنیداگر می‌خواهید طراحی سایت شرکتی وردپرس خود را خصوصی کنید تا بتوانید تغییرات عمده‌ای را انجام دهید، می‌توانید به روش‌های مختلفی این کار را انجام دهید. اگر مشتری Bluehost هستید، این قابلیت را دقیقاً در وردپرس تعبیه شده است.روی «Bluehost» از داشبورد وردپرس کلیک کنید.به پایین صفحه اسکرول کنید.روی دکمه "بازیابی به زودی" کلیک کنید.پس از اتمام تغییرات در طراحی سایت شرکتی خود، روی دکمه «راه اندازی سایت خود» کلیک کنید تا وب سایت خود دوباره عمومی شود.اگر مشتری Bluehost نیستید، ممکن است بخواهید از افزونه ای مانند WP Maintenance Mode یا Password Protected استفاده کنید. هر دو رایگان هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است.
images - 2022-05-28T163712.734.jpg

طراح سایت شرکتی با چه برنامه هاییی سایت شرکتی را طراحی میکند؟​

اکثر افزونه های سئو دارای ویژگی های نقشه سایت هستند. دو مورد از محبوب ترین افزونه های سئو عبارتند از Yoast SEO و Rank Math SEO.با Yoast SEO یک نقشه سایت ایجاد کنید"SEO" و سپس "General" را از داشبورد وردپرس انتخاب کنید.روی تب "ویژگی ها" کلیک کنید.اطمینان حاصل کنید که سوئیچ "XML Sitemaps" در موقعیت "روشن" ظاهر می شود.روی علامت سوال مستقیماً در سمت راست "XML sitemaps" کلیک کنید.روی پیوند "مشاهده نقشه سایت XML" کلیک کنید.URL نقشه سایت را کپی کرده و در کنسول جستجوی گوگل یا برنامه دیگری جایگذاری کنید.یک نقشه سایت با رتبه سئو ریاضی ایجاد کنید."Rank Math" و سپس "Dashboard" را از داشبورد مدیریت وردپرس انتخاب کنید.به پایین اسکرول کنید تا بخش «نقشه سایت» را ببینید.بر روی دکمه "تنظیمات" کلیک کنید.URL نقشه سایت را کپی کرده و در کنسول جستجوی گوگل یا برنامه دیگری جایگذاری کنید.

طراحی سایت شرکتی توسط طراحان آماتور دردسر ساز است​

اکثر کسب و کارها به یک گواهی SSL نیاز دارند که در طراحی سایت شرکتی خود نصب شده باشد – به خصوص به این دلیل که این گواهی نقش زیادی در سئو دارد. فرآیند نصب بر اساس ارائه دهنده میزبانی وب شما متفاوت است، اگر گواهی SSL را جداگانه از میزبان وب خود خریداری کرده باشید، یا اگر قصد دارید از چیزی مانند Let's Encrypt استفاده کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب گواهی SSL در وب سایت وردپرس خود، از ارائه دهنده میزبانی وب خود دیدن کنید.برای پشتیبان‌گیری از یک طراحی سایت شرکتی وردپرس، باید افزونه‌ای را نصب کنید که پشتیبان‌گیری برای شما ایجاد کند یا خودتان از طریق ارائه‌دهنده میزبانی وب خود از طراحی سایت شرکتی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم از افزونه ای مانند UpdraftPlus یا چیزی مشابه استفاده کنید.

برای انجام یک نسخه پشتیبان از طراحی سایت شرکتی وردپرس با UpDraftPlus:

پس از نصب و فعال سازی افزونه UpdraftPlus، گزینه Settings و سپس UpdraftPlus Backups را از داشبورد مدیریت وردپرس انتخاب کنید.

برای ذخیره یک کپی از طراحی سایت شرکتی خود در سرور خود، روی دکمه "پشتیبان گیری اکنون" کلیک کنید.

روی دکمه "تنظیمات" کلیک کنید تا یک برنامه پشتیبان تهیه کنید یا نسخه های پشتیبان خود را از راه دور ذخیره کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا