طالع بيني ايتاليايي روز تولد

دختر کوهستان

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزيز، آنچه در زير مي خوانيد نوعي طالع بيني ايتاليايي است که با توجه به روز تولدتان تنظيم شده است. کافي است با توجه به روز تولد ميلاديتان گروه خود را انتخاب کرده و فالتان را بخوانيد.
گروه روز تولد
A 1، 6، 11، 16، 21، 26، 31
B 2، 7، 12، 17، 22، 27
C 3، 8، 13، 18، 23، 28
D 4، 9، 14، 19، 24، 29
E 5، 10، 15، 20، 25، 30
گروه A
به عشق به عنوان مهمترين چيز در زندگي مي نگريد و عاشقِ عاشق شدن هستيد.
عده اي از افراد اين گروه به صداقت شخصي که به او علاقه مندند چندان اطميناني ندارند. از بودن با دوستان لذت مي بريد و همواره سعي مي کنيد تا دوستي وظيفه شناس باشيد.
به سختي ميتوانيد احساسات و عواطفتان را کنترل کنيد، که البته گاه از نقاط ضعفتان محسوب مي شود. کسي که بر قلب و فکرتان تاثيرگذار است، اين روزها بسيار به شما کمک خواهد کرد.

گروه B
روياها و جاه طلبي هايتان از مهمترين مسائل زندگيتان به شمار مي روند و شما قادريد هرکاري براي تحقق بخشيدن به آنها انجام دهيد. به عشق اهميت مي دهيد، اما ترجيح مي دهيد به دنبال شخصي کامل باشيد. به سختي به ديگران اعتماد ميکنيد. به دوستانتان اهميت مي دهيد، اما خيلي چيزها را از آنها پنهان مي کنيد.
شما اهل تفکر هستيد و همواره هر دو روي سکه را مي بينيد. شما مي توانيد شريک زندگيتان را خوشبخت کنيد.
گروه C
شما هميشه تصميم گيري هاي عقلاني را به تصميم گيري هاي احساسي ترجيح مي دهيد، به همين علت از دوستان زيادي برخورداريد. به زندگي به عنوان يک هديه ي الهي مي نگريد.
گروهي از مردم هستند که ايدآل شما محسوب مي شوند و شما مايليد تا مدت زمان زيادي را با آنها بگذرانيد.
به خوبي مي توانيد احساسات خود را کنترل کنيد اما گاهي تصميم گيريهاي شما اثر منفي بر شريک زندگي و يا دوستانتان مي گذارد. بسيار علاقه منديد تا يک شريک زندگي خوب براي همسرتان باشيد.

گروه D
شما هميشه هدفي براي دنبال کردن در زندگي داريد و همواره آماده ايد تا در برآوردن آرزوهاي آنها که دوستشان داريد، کمک کنيد. دوستانتان اهميت زيادي برايتان دارند و شما هميشه آماده ي کمک به آنها هستيد.
به ندرت مي توانيد احساسات خود را کنترل کنيد و به همين دليل گاه مجبور مي شويد تا دوباره کاري کنيد.
گروه E
از آن دسته آدم هايي هستيد که دوست داريد عاشق باشيد. تصميم گيري هاي عاطفي را بر تصميم گيري هاي عقلاني ترجيح مي دهيد. شما زندگي را فقط در خوش گذراني مي بينيد و از طرفداران دوست يابي هست.
 

Similar threads

بالا