شناخت و بررسی فرقه شیطان پرستی

انصارالمهدی

عضو جدید
میگم چطوره یه تاپیک برای شناخت فرقه شیطان پرستی بذاریم؟ آخه این فرقه توی ایران و جهان خیلی رواج پیدا کرده. مخصوصا تهران.
ما خودمون نا خواسته داریم فرهنگ اونا رو ترویج میدیم مثلا با استفاده از لباسهای سیاه قرمز یا آرم های مخصوص این فرقه یا حرکات دستها و ژست هایی که موقع عکس گرفتن می گیریم.حتی بعضی از دوستان تصویر آواتاری که برا خودشون انتخاب کردند مربوط به همین فرقه ست.
به هر حال پیشنهاد میکنم هر کی در این مورد هر چی میدونه این جا بنویسه تا همه استفاده کنن.
 

انصارالمهدی

عضو جدید
مفهوم شیطان پرستی
شیطان پرستی یک حرکت مکتبی شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و به وجود آمده قبل از عالم هستی می پندارند. شیطان پرستی به معنای پرستش شیطان به عنوان قدرتی بسیار قوی تر و مؤثر تر از نیروهای خیر همچون خدا است. در شیطان پرستی شیطان به عنوان نماد قدرت و حاکمیت بر روی زمین و برترین قدرت دو جهان مورد توجه وپرستش قرار دارد.
به طور کلی دو تعریف برای گروههای این فرقه وجود دارد.
تعریف نخست هر گروهی که شیطان را به عنوان خدا قبول داشته باشد وآن را عبادت کند که معمولا از آن به عنوان الاهه ی سیاه یا پادشاه تاریکی نیز یاد می کنند و آن را منتسب به طبیعت حقیقی انسان می نامند.
تعریف دوم گروههایی که از دین مسیحیت تبعیت نکرده و یا حضرت عیسی (ع) را با خصوصیاتی که در دین مسیح تعریف شده قبول ندارند. این تعریف معمولا از سوی بنیاد گرایان مسیحی مورد استفاده قرار می گیرد و بر مبنای این تعریف بسیاری از گروهها را شیطان پرست می نامند.
 

انصارالمهدی

عضو جدید
مهم ترین اصول شیطان پرستی
با اینکه بین مکتبها و جریانات مختلف شیطان پرستی اختلاف عقاید و تئوری وجود دارد ولی با اینهمه می توان چند اصل اساسی را به عنوان اصول مشترک آنان نام برد.

ـ آته ایسم یعنی خدایی وجود ندارد نفی خدا و موجودات ماورای جهان مادی از مهم ترین اهداف شوم این نحله ی فاسد است با آنکه مساله اثبات وجود خدا امری قطعی است و به ندرت از این نظریه دفاع می شود اما به دلیل اینکه در انگونه گروهها نیاز به آزادی و بی بندو باری است چنین مسائل باطلی از سوی آنان مطرح می گردد.

ـ دو گانه نگری منفی شیطان پرستان بر این باورند که روح و جسم غیر قابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد این اصل و قاعده همچون بسیاری از قواعد چنین گروههایی غیر قابل اثبات و خلاف عقل سالم است.

ـ اتودیسم (خودپرستی) خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست. همچنین که از دیگر عقاید آنها بر می اید هر گروهی که بخواهد اعمالی ورای اخلاق یا قواعد عقلی و نقلی انجام دهد ناگزیر باید به چنین قوانینی رو آورد.

ـ ماتریالیسم اعتقاد به اصالت ماده و اینکه تنها شی موجود ماده است و هیچ امر ماورایی وجود ندارد.

ـ آنتی رلیژن (ضد مذهب) خصومت با مذاهب خصوصا در مورد مذاهبی که اعتقاد به معاد و زندگی پس از مرگ دارند. مبارزه با مذاهب و ادیان الهی زمینه ای مناسب برای پیدایش این فرقه فاسد است زیرا جایی که ادیان و مذاهب تمام می شوند چنین فرقه هایی تشکیل و پرورش میابند.

ـ هدونیسم (لذت گرایی) اعتقاد به استفاده از لذت در حد بالای آن زیرا تمام لذات در خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی انگیزه لازم را برای کارهای روزانه فراهم می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است. این اعتقاد باطل سعی در نزدیک کردن انسانها به خوی حیوانی دارد و این دنیا را محلی برای لذت و شهوترانی میداند.
 

انصارالمهدی

عضو جدید
ـ سیاه نمایی شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه ی امیدی برای آن متصور نیست در چنین دنیایی افراد هیچ امیدی به سعادت ندارند و هیچ هدفی را برای خود تصور نمی کنند در نتیجه افراد تمایل به خود کشی استفاده از مواد مخدر کشنده خود زنی و ... اعمال شنیع دیگر پیدا می کنند.
به یک شیطان پرست می آموزند که دنیا میان لجن است و هیچ وقت نمی توان در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد پس هیچ چاره ای جز مردن و رهایی از این دنیا نیست و راحت ترین راه آن خود کشی است.
به وی می آموزند زندگی در دنیا بر اساس دروغ بنا شده باورهای مردم نیز پایه ای جز دروغ ندارد لذا همه عادت کرده اند دروغ بگویند و حرف راست حتی اگر باشد هیچ معنا و مفهومی ندارد.
همه چیز در شیطان پرستی منفی جلوه داده می شود هیچ امر مثبتی وجود ندارد وهمه چیز منفی است!
 

Similar threads

بالا