شلاق زدن یک زن درمقابل چشم مردم بخاطر ارتباط نامشروع+عکس

ICE-G

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببخشيد ميشه يه نفر بگه با آقاهه چيكار كردن؟
اصلا وقتى يه مرد خيانت ميكنه مجازاتش چيه؟!ساتور؟
 

negin jo0on

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببخشيد ميشه يه نفر بگه با آقاهه چيكار كردن؟
اصلا وقتى يه مرد خيانت ميكنه مجازاتش چيه؟!ساتور؟
نه میگن مرده دیگه...تنوع طلبه..حقشه...بعدم میگردن یه مشکل تو خانومش پیدا کنن که خیانت مرده رو توجیه کنه
 

b65241

کاربر بیش فعال
تا الان دنبال جواب سوالاتتون هم رفتید؟
من سه تا اول رو قبلا بهش فکر کرده بودم و تقریبا قانع شده بودم. چهارمی رو هم الان رفتم دنبالش و باز هم تا حدی قانع شدم :

در هیچ حالتی پدر یا جد پدری نمی تواند بدون رضایت دختر او را شوهر دهد و حتی فقهایی كه اذن پدر را لازم می دانند، رضایت دختر را نیز ضروری می شمارند.
استاد مطهری در ادامه دلیل این امر را به روان شناسی زن و مرد مربوط دانسته است.
به نظر ایشان حس شكارچی گری مرد از یك طرف و خوش باوری زن نسبت به وفا و صداقت مرد از طرف دیگر اذن پدر را به منزله احتیاط و مراقبتی قرار داده است كه قانون برای حفظ دختر ازدواج نكرده در نظر گرفته است و چنین احتیاط و مراقبتی با اصل آزادی انسان ها منافات ندارد.

من فکر میکنم اگه اذن پدر می بود عکس پایین هیچ وقت به وجود نمی اومد

اگر اون مرد وجدان داشت این صحنه به وجود نمی اومد.همون طور اگه اون دختر عقل دلشت.ولی همه ی مردها بی وجدان نیستند همون طور که همه ی زنها بی عقل نیستند. پس نتیجه گیری شما قانع کننده نیست.
 

amir_14

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگر اون مرد وجدان داشت این صحنه به وجود نمی اومد.همون طور اگه اون دختر عقل دلشت.ولی همه ی مردها بی وجدان نیستند همون طور که همه ی زنها بی عقل نیستند. پس نتیجه گیری شما قانع کننده نیست.
بحث ما چیز دیگه ای بود که به قول حامدیا با برخی نسوان بحث نمودن کاری است عبث
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من زنش باشم جوابش با ساتور ميدم.....

جواب خيانت خيانته!
این اسمش خیانت نیست حیوانیته.
آخرالزمان که می گن همینه. وقتی یک نفر یه کثافت کاری می کنه. منظورم فقط این یه مورد نیست،‌کلی وکیل و دایه مهربانتر از مادر پیدا می کنه که بوی گند سیاست زدگیش بلند می شه نتیجش می شه اینکه یک دزد به خودش جرات می ده که وقتی می گن چرا به جواهر فروشی حمله کردی می گه چون حقمه. براش زحمت کشیدم. چرا اون باید پولدار باشه و من بی پول. وقتی می گن چرا طرفو کشتی؟ با پررویی میگه حقمو نداد و می خواست با تحویل من تچه هامو یتیم کنه.
کار به جایی می رسه که خانواده یک لات چافوکش خانواده شاکیانو تهدید می کنند که اگه رضایت ندین می کشیمتون.
من نمی دونم چرا باید اینقدر انسانیت بیاد پایین که به جای محکوم کردن باید از این جور افراد دفاع بشه. رزش انسانیت فقط رسیده به اونجا که یک عده با اظهارات چندش آور فمینیستی که خود غربیام قبولش ندارن از اونور بام بیفتند یک عده هم از این ور بام. ما کی می خوایم یاد بگیریم که کنار هم زندگی کنیم خدا می داند.
 

حامدیا

اخراجی موقت
ببخشيد ميشه يه نفر بگه با آقاهه چيكار كردن؟
اصلا وقتى يه مرد خيانت ميكنه مجازاتش چيه؟!ساتور؟

مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
پس شریکش کجاست؟؟؟
شلاق فقط واسه این خانومه؟؟؟؟

مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
خب این که تنها نبوده. چرا مردی رو هم که با این رابطه داشته شلاق نمیزنن؟؟؟؟؟

مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
اگه ی مردم خیانت کرده بود بازم همین کارو میکردن؟؟؟؟؟؟؟ مصلما نننننننهههههههههههههههههههه چون مرد اشکال نداره تقصیر زنه بود که بهش راه داده؟؟؟ ادم شرم سلر میشه از انسان بودن خودش خیانت در حالت زشته !!!!!!!!! حق زنه بود ولی کاش واسه مردا هم از این قانونا داشتیم کاش ! اگر را با مگر ترویج کردند فرزندی شد کاشکی نام:razz:
مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
تنهایی این کارو انجام داد؟
حقوق بشر همینه. متاسفم

مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
زن زن زن همش زن باید گناهکار شناخته بشه و مجازات شه.آخه میدونین چیه؟مردا اصلا مادرزاد گناه نمیکنن!

مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

حامدیا

اخراجی موقت
دوست عزیز حق با شماست
من اصلا کاری به این عکس و خبر ندارم
ولی شما که داری تو این جامعه زندگی میکنی بگو فرق مردی که خیانت میکنه با زنی که خیانت میکنه چقدره
نگاه مردم این جامعه به زن خیانت کار چطوره و به مرد چطور؟
همیشه تو این موارد مجازات شرعی و عرفی واسه خانوما سنگینتره.
مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .
 

mosafere danesh

عضو جدید
مجازات زنای با محارم کیفر آن بنابر نظر بعضی از فقها اعدام است، ولی مفاد بعضی از روایات این است که با شمشیر یک ضربه به گردن او بزنند و اگر زنده ماند او را در حبس نگه دارند تا بمیرد، واحوط رعایت این دستور است . حکم اعدام در زنا با زنانی که بواسطه شیر خوردن محرم شده‌اند یا به سبب ازدواج محرم شده‌اند - مانند مادر زن - محل اشکال است، ولی نسبت به زن پدر جاری است. همچنین در این حکم فرقی نمی‌کند که مرد زنا کننده مجرد باشد و یا متاهل .


مجازات مردان زنا کار
6 مرد را پیش قاضی بردند به جرم زنا کاری و قاضی گفت که همه را سنگسار کنند ؛ امام علی (ع) فرمود که این درست نباشد و چون حکم درست را پرسیدند فرمود که باید اولی را گردن زد ، دومی را سنگسار کرد ، سومی را حد زنا کار که صد تازیانه باشد زد ، چهارمی را نیم حد 50 تازیانه زد ، پنجمی را تنیه نمایند و ششمی را بی مجازات ببخشند ؛ و چون پرسیدند که جرم هر 6 نفر یکی بوده اما مجازات آنها نه فرمود که : اولی کافر میباشد که به دروغ به اسلام آمده و با زن مسلمه ای زنا کرده که حکمش قتل است ، دومی مرد محصن بود یعنی زن داشت و حکمش سنگسار است ، سومی مصن نبود لذا حکمش حد است ، چهارمی غلامی بود که حدش نصف میباشد ، پنجمی نابالغ بود که تنبیه کافی است و ششمی دیوانه بود که حکمی بر او نمیباشد .

بسه دیگه

اینایی که میگی درست

ولی مگه نه اینکه توی اسلام گفتن مجازات دزدی قطع دسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا این مجازات توی ایران اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با قوانین واقعی اسلام مشکلی نداریم با زیر پا گذاشتن و سوء استفاده ازشون به نفع مردا توی کشورمون یا سایر کشورها مشکل داریم.:razz:
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بسه دیگه

اینایی که میگی درست

ولی مگه نه اینکه توی اسلام گفتن مجازات دزدی قطع دسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا این مجازات توی ایران اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با قوانین واقعی اسلام مشکلی نداریم با زیر پا گذاشتن و سوء استفاده ازشون به نفع مردا توی کشورمون یا سایر کشورها مشکل داریم.:razz:
تا وقتی در این مملکت دایه های مهربانتر از مادر برای مجرمان پیدا می شود می شود کاری کرد؟
 

negin jo0on

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بسه دیگه

اینایی که میگی درست

ولی مگه نه اینکه توی اسلام گفتن مجازات دزدی قطع دسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا این مجازات توی ایران اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با قوانین واقعی اسلام مشکلی نداریم با زیر پا گذاشتن و سوء استفاده ازشون به نفع مردا توی کشورمون یا سایر کشورها مشکل داریم.:razz:
;)....
 

حامدیا

اخراجی موقت
بسه دیگه

اینایی که میگی درست

ولی مگه نه اینکه توی اسلام گفتن مجازات دزدی قطع دسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا این مجازات توی ایران اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با قوانین واقعی اسلام مشکلی نداریم با زیر پا گذاشتن و سوء استفاده ازشون به نفع مردا توی کشورمون یا سایر کشورها مشکل داریم.:razz:
خواهشا حفرافکنی نکن ...چندی پیش تو همین بندرعباس در ملا عام لب دریا ..سه یا 4 نفر اعدام کردن به خاطر زنا ..پس اینقد فرافکنی نکنید ...حق حق حق هم نکنید .....

حرف به گفتن زیاد هستن ولی با شماها نمیشه بحث کرد ...حقتون ضایع داره میشه بابا قبول داریم ......این حقتون من و کشته .....از روزی که حضورتون در جامعه پر رنگ تر شده آماره هر چی چیز بده تو جامعه زیاد تر شده :biggrin: ....همه چیز بهم ریخته ...بشینید تو خونه بابا نخواستیم .......
 

mosafere danesh

عضو جدید
خواهشا حفرافکنی نکن ...چندی پیش تو همین بندرعباس در ملا عام لب دریا ..سه یا 4 نفر اعدام کردن به خاطر زنا ..پس اینقد فرافکنی نکنید ...حق حق حق هم نکنید .....

حرف به گفتن زیاد هستن ولی با شماها نمیشه بحث کرد ...حقتون ضایع داره میشه بابا قبول داریم ......این حقتون من و کشته .....از روزی که حضورتون در جامعه پر رنگ تر شده آماره هر چی چیز بده تو جامعه زیاد تر شده :biggrin: ....همه چیز بهم ریخته ...بشینید تو خونه بابا نخواستیم .......

این نوشتتون شخصیت مردای ایرانی رو و طرز فکر و نگرششون رو کاملا واضح نشون میده:razz:
 

حامدیا

اخراجی موقت
این نوشتتون شخصیت مردای ایرانی رو و طرز فکر و نگرششون رو کاملا واضح نشون میده:razz:

خواهشا وقتی در یه جایی مزاحی میشه .. شخصیت و طرز فکرو اینجور چیزا رو وسط نیاری کمی جنبه داشته باشین ..............

اینجا جای بحث نیست ..خودتون هم میدونید که مجازات برای هر دو هستش اگر دختر و پسری رو ببینن دارن کاری میکنن دختر و ولش میکنن به پسره میچسپن ..این و دیگه به عینه دیدم تا دلتون بخواد

هیچی نکمیگیم اینقد آسمون ریسمون نکنید ....
 

mosafere danesh

عضو جدید
خواهشا وقتی در یه جایی مزاحی میشه .. شخصیت و طرز فکرو اینجور چیزا رو وسط نیاری کمی جنبه داشته باشین ..............

اینجا جای بحث نیست ..خودتون هم میدونید که مجازات برای هر دو هستش اگر دختر و پسری رو ببینن دارن کاری میکنن دختر و ولش میکنن به پسره میچسپن ..این و دیگه به عینه دیدم تا دلتون بخواد

هیچی نکمیگیم اینقد آسمون ریسمون نکنید ....
:eek:
 

حامدیا

اخراجی موقت
بسه دیگه

اینایی که میگی درست

ولی مگه نه اینکه توی اسلام گفتن مجازات دزدی قطع دسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا این مجازات توی ایران اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما با قوانین واقعی اسلام مشکلی نداریم با زیر پا گذاشتن و سوء استفاده ازشون به نفع مردا توی کشورمون یا سایر کشورها مشکل داریم.:razz:
در بینش الهی اجرای حدود الهی یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین مسائل اجتماعی و از وظایف مهم حکومت اسلامی است. بدون اجرای حدود، دوام و بقای جامعه اسلامی تضمین نخواهد شد و هر نوع تأخیر، تعدیل و تخفیف در آن به مثابه تعطیل قانون الهی و در حقیقت یک نوع نافرمانی در مقابل احکام الهی و اسلامی است. امام صادق(ع) در اهمیت اجرای حدود می فرماید «حد یقام فی الارض ازکی فیها من مطر اربعین لیله و ایامها حدی که در روی زمین اجرا شود از باران چهل شبانه روز پاکیزه تر است وسائل الشیعه، ج 18، ص 308 و فروع کافی، ج 7، ص 174
با این همه، دین مبین اسلام علیرغم اهتمام شدید به اجرای حدود الهی در جامعه اسلامی، به موضوع مهم دیگری نیز اهمیت داده و آن رعایت کرامت و شخصیت انسانی و توجه به اجرای دقیق عدالت حتی در مورد متهمین، است. زیرا شخصیت انسان، محور نظم اجتماعی و قوانین است، چه آن که برای حفاظت از انسان و تأمین حقوق او و تضمین کرامت و رساندن وی به سعادت، نظم و قانون مقرر می شود. و از این رو باید در وضع و اجرای هر قانونی، به شخصیت و کرامت او توجه داشت
بر این اساس در فقه اسلامی و قوانین کیفری اسلام وقتی فرد، مستحق مجازات و اجرای حدود است که ارتکاب جرم توسط وی بر اساس معیارها و شرایط مشخص شده، به اثبات رسیده باشد. در غیر این صورت اصول «برائت» و قاعده مهم «درء» (الحدود تدرء بالشبهات) از ایراد هر گونه اتهام و اجرای مجازات علیه افراد تا مادامی که به مرحله ثبوت در نزد حاکم شرع نرسیده باشد، جلوگیری بعمل می آورد. پیامبر اکرم(ص) می فرماید: ادرئوا الحدود عن المسلمین ما استطعتم، فان کان له مخرج فخلوا سبیله، فان الامام ان یخطی فی العفو خیر من ان یخطی فی العقوبه، تا جایی که می توانید حدود را از مسلمانان دفع کنید و آنان را کیفر ندهید و اگر راه گریزی برای مجازات نکردن آنان یافتید، رهایشان کنید، زیرا که اگر امام در عفو و بخشش دچار اشتباه شود بهتر است از آن که در مجازات اشتباه کند [و بی گناهی را به اشتباه کیفر دهد وسائل الشیعه، محمد بن الحسن الحر العاملی، ج 18، ص 335 و 382 و 999
معنای این اصل آن است که حکم به مجازات، فقط در زمانی درست است که موضوع آن یعنی ارتکاب جرم به وسیله متهم محرز و ثابت باشد و تا زمانی که تردید وجود دارد آیا متهم مرتکب جرم شده یا قانون، بر فعل ارتکابی وی منطبق است یا نه، عفو جانی و حکم به برائت وی واجب است: چه آن که تبرئه متهم در حالت شک، به نفع جامعه و تأمین کننده عدالت است، نه مجازات کردن وی. از این رو برای اجرای حدود شرایط متعددی لحاظ گردیده و حتی راههایی نیز برای عدم اجرای حدود در مورد مجرمین و کیفرزدایی در نظر گرفته شده است. مثلاً حد سرقت، در صورتی ثابت می شود که سارق دو مرتبه اقرار کند و یا اینکه دو نفر شاهد عادل به جرم او گواهی دهند. و حتی اگر قبل از اقرار و یا گواهی شهود، توبه کند، حد از او ساقط می شود، ترجمه تحریرالوسیله، حضرت امام خمینی(ره)، دفتر انتشارات اسلامی، ج 4، ص 233
هر سرقتی موجب اجرای حد نیست بلکه بر اساس قوانین جزایی جمهوری اسلامی که برگرفته از دین اسلام است سرقت در صورتی موجب حد می‌شود که دارای شرایط زیر باشد:
1. سارق به حد بلوغ شرعی رسیده باشد
2. سارق در حال سرقت عاقل باشد
3. سارق با تهدید و اجبار وادار به سرقت نشده باشد
4. سارق قاصد باشد
5. سارق بداند و ملتفت باشد که مال غیر است
6. سارق بداند و ملتفت باشد که ربودن آن حرام است
7. صاحب مال مال را در حرز (محل نگهداری مال به منظور حفظ از دستبرد) قرار داده باشد
8. سارق به تنهایی یا به کمک دیگری هتک حرز کرده باشد
9. به اندازه نصاب یعنی 5/4 نخود طلای مسکوک که به صورت پول معامله می‌شود یا ارزش آن به آن مقدار باشد در هر بار سرقت شود.
10. سارق مضطر نباشد
11. سارق پدر صاحب مال نباشد
12. سرقت در سال قحطی صورت نگرفته باشد
13. حرز و محل نگهداری مال از سارق غصب نشده باشد
14. سارق مال را به عنوان دزدی برداشته باشد
15. مال مسروق در حرز متناسب نگهداری شده باشد
16. مال مسروق از ا موار دولتی و وقف و مانند آن که مالک شخصی ندارد نباشد
این شرایط انطباق سرقت و شروط تعریف سرقت بود اما اجرای حد نیز شرایطی دارد که عبارتند از
1. صاحب مال از سارق نزد قاضی شکایت کرده باشد
2. صاحب مال پیش از شکایت سارق را نبخشیده باشد
3. صاحب مال پیش از شکایت مال را به سارق نبخشیده باشد
4. مال مسروق قبل از ثبوت جرم نزد قاضی از راه خرید و مانند آن به ملک سارق در نیاید
5. سارق قبل از ثبوت جرم از این گناه توبه نکرده باشد
رجوع کنید به کتاب: مجموعه قوانین و مقررات جزایی، بخش قانون ممجازات اسلامی ص 503 جلد اول تدوین جهانگیر منصور
با توجه به مطالبی که در مورد تمسک به قاعده تدرء الحدود گفته شد صرف وجود حد سرقت در قوانین جزائی و مجازات های اسلامی دلیل بر اجرای این حد در مورد همه سارقین نیست، زیرا با توجه به مطالبی که گذشت در موارد نادری تمامی شرایط ثبوت حد سرقت تشکیل می شود. و در این موارد نیز از ابتدا تاکنون سعی حکومت اسلامی بر اجرای حدود بوده و هست و در موارد بسیاری نیز این حکم عملی شده است.
بنابراین اگر مشاهده می شود این حکم به صورت گسترده در جامعه انجام نمی شود تا حد زیادی به مطالب فوق باز می گردد. اما در کنار این، باید به واقعیت مهم دیگری نیز توجه داشت و آن وجود برخی موانع ناشی از فشارهای بین المللی است که به غلط تحت عنوان دفاع از حقوق بشر مطرح گردیده و با استفاده سیاسی از آن سعی در نشان دادن چهره ای خشن و نامطلوب از تعالیم عالیه اسلام در نزد افکار عمومی جهان داشته و بر این اساس محدودیتهای زیادی را بر علیه نظام اسلامی اعمال می دارند. نظام اسلامی ضمن مقاومت شدید در برابر این فشارها، در برخی موارد که مصالح و اولویت ها اقتضا کند در کوتاه مدت و به صورت مقطعی می تواند از اجرای برخی حدود صرف نظر کرده یا در ملأ عام انجام ندهد حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند: حکومت که شعبه ای از ولایت مطلقه رسول الله(ص) است یکی از احکام اولیه اسلام است و مقدم بر تمام احکام فرعیه حتی نماز و روزه و حج است ... حکومت می تواند هر امری را چه عبادی و یا غیر عبادی که جریان آن مخالف مصالح اسلام است، از آن مادام که چنین است، جلوگیری کند صحیفه نور، امام خمینی(ره)، ج 2، ص 170 و 171 و نکته آخر اینکه «تشخیص این موضوع که بسیاری از دزدها این شرایط را دارند،...» عمل کاملاً فنی و تخصصی است که باید توسط قضات و کارشناسان حقوق، بررسی و ارزیابی شود. و بدون آن، طرح چنین ادعایی پذیرفتنی نیست.
 

حامدیا

اخراجی موقت
این نوشتتون شخصیت مردای ایرانی رو و طرز فکر و نگرششون رو کاملا واضح نشون میده:razz:

هر سرقتی موجب اجرای حد نیست بلکه بر اساس قوانین جزایی جمهوری اسلامی که برگرفته از دین اسلام است سرقت در صورتی موجب حد می‌شود که دارای شرایط زیر باشد:
1. سارق به حد بلوغ شرعی رسیده باشد
2. سارق در حال سرقت عاقل باشد
3. سارق با تهدید و اجبار وادار به سرقت نشده باشد
4. سارق قاصد باشد
5. سارق بداند و ملتفت باشد که مال غیر است
6. سارق بداند و ملتفت باشد که ربودن آن حرام است
7. صاحب مال مال را در حرز (محل نگهداری مال به منظور حفظ از دستبرد) قرار داده باشد
8. سارق به تنهایی یا به کمک دیگری هتک حرز کرده باشد
9. به اندازه نصاب یعنی 5/4 نخود طلای مسکوک که به صورت پول معامله می‌شود یا ارزش آن به آن مقدار باشد در هر بار سرقت شود.
10. سارق مضطر نباشد
11. سارق پدر صاحب مال نباشد
12. سرقت در سال قحطی صورت نگرفته باشد
13. حرز و محل نگهداری مال از سارق غصب نشده باشد
14. سارق مال را به عنوان دزدی برداشته باشد
15. مال مسروق در حرز متناسب نگهداری شده باشد
16. مال مسروق از ا موار دولتی و وقف و مانند آن که مالک شخصی ندارد نباشد
این شرایط انطباق سرقت و شروط تعریف سرقت بود اما اجرای حد نیز شرایطی دارد که عبارتند از
1. صاحب مال از سارق نزد قاضی شکایت کرده باشد
2. صاحب مال پیش از شکایت سارق را نبخشیده باشد
3. صاحب مال پیش از شکایت مال را به سارق نبخشیده باشد
4. مال مسروق قبل از ثبوت جرم نزد قاضی از راه خرید و مانند آن به ملک سارق در نیاید
5. سارق قبل از ثبوت جرم از این گناه توبه نکرده باشد
رجوع کنید به کتاب: مجموعه قوانین و مقررات جزایی، بخش قانون ممجازات اسلامی ص 503 جلد اول تدوین جهانگیر منصور
با توجه به مطالبی که در مورد تمسک به قاعده تدرء الحدود گفته شد صرف وجود حد سرقت در قوانین جزائی و مجازات های اسلامی دلیل بر اجرای این حد در مورد همه سارقین نیست، زیرا با توجه به مطالبی که گذشت در موارد نادری تمامی شرایط ثبوت حد سرقت تشکیل می شود. و در این موارد نیز از ابتدا تاکنون سعی حکومت اسلامی بر اجرای حدود بوده و هست و در موارد بسیاری نیز این حکم عملی شده است.
بنابراین اگر مشاهده می شود این حکم به صورت گسترده در جامعه انجام نمی شود تا حد زیادی به مطالب فوق باز می گردد. اما در کنار این، باید به واقعیت مهم دیگری نیز توجه داشت و آن وجود برخی موانع ناشی از فشارهای بین المللی است که به غلط تحت عنوان دفاع از حقوق بشر مطرح گردیده و با استفاده سیاسی از آن سعی در نشان دادن چهره ای خشن و نامطلوب از تعالیم عالیه اسلام در نزد افکار عمومی جهان داشته و بر این اساس محدودیتهای زیادی را بر علیه نظام اسلامی اعمال می دارند. نظام اسلامی ضمن مقاومت شدید در برابر این فشارها، در برخی موارد که مصالح و اولویت ها اقتضا کند در کوتاه مدت و به صورت مقطعی می تواند از اجرای برخی حدود صرف نظر کرده یا در ملأ عام انجام ندهد حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند: حکومت که شعبه ای از ولایت مطلقه رسول الله(ص) است یکی از احکام اولیه اسلام است و مقدم بر تمام احکام فرعیه حتی نماز و روزه و حج است ... حکومت می تواند هر امری را چه عبادی و یا غیر عبادی که جریان آن مخالف مصالح اسلام است، از آن مادام که چنین است، جلوگیری کند صحیفه نور، امام خمینی(ره)، ج 2، ص 170 و 171 و نکته آخر اینکه «تشخیص این موضوع که بسیاری از دزدها این شرایط را دارند،...» عمل کاملاً فنی و تخصصی است که باید توسط قضات و کارشناسان حقوق، بررسی و ارزیابی شود. و بدون آن، طرح چنین ادعایی پذیرفتنی نیست.
 

mosafere danesh

عضو جدید
چشاتون و اینجور نکنید ....لب دریای بندرعباس همیشه این اتفاق میافته که لب دریا تو بغل هم خوابیدن .. و بارها شده خانوم و ولش کردن به آقا هه چسپیدن ماباید بگیم حق ما داره ضایع میشه ......

:eek:لس آنجلس زندگی میکنین؟؟؟؟؟
 

sahar91

عضو جدید
خواهشا حفرافکنی نکن ...چندی پیش تو همین بندرعباس در ملا عام لب دریا ..سه یا 4 نفر اعدام کردن به خاطر زنا ..پس اینقد فرافکنی نکنید ...حق حق حق هم نکنید .....

حرف به گفتن زیاد هستن ولی با شماها نمیشه بحث کرد ...حقتون ضایع داره میشه بابا قبول داریم ......این حقتون من و کشته .....از روزی که حضورتون در جامعه پر رنگ تر شده آماره هر چی چیز بده تو جامعه زیاد تر شده :biggrin: ....همه چیز بهم ریخته ...بشینید تو خونه بابا نخواستیم .......

شخصیت هرکس از طرز حرف زدنش معلومه!!!نمونه ی بارز مرد ایرانی اینجاس بچه ها!
 

Similar threads

بالا