سایر اخبار و رویداد های والیبالی

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]ايران برابر ايتاليا سفيدپوش مي‌شود[/h]
[h=2] تيم ملي واليبال ايران در ديدار نخست برابر ايتاليا با پيراهن سفيد بازي خواهد کرد.[/h]

نخستين ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و ايتاليا در ليگ جهاني، امشب ساعت 22:30 به انجام خواهد رسيد.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام امير خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي واليبال، تيم ايران در ديدار اول مقابل ايتاليا با پيراهن سفيد به ميدان مي‌رود و در دومين مسابقه نيز با پيراهن سرمه‌اي مقابل ميزبان در شهر ساساري صف‌آرايي مي‌کند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]آخرين تمرين ايران قبل از رويارويي با ايتاليا[/h]
[h=2] در آخرين جلسه تمرين تيم ملي واليبال قبل از مسابقه با ايتاليا ولاسکو همچنان روي دريافت‌هاي بهتر تاکيد مي‌کند.[/h]

بازيکنان تيم ملي واليبال ايران ديروز از ساعت پانزده و چهل پنج دقيقه وارد سالن «پالاپانيني» شهر مودنا شدند. تمرين از ساعت 16 آغاز شد. در ابتدا بازيکنان با پنجه و ساعد زدن خود را گرم کردند. سپس حدود 20 دقيقه به تمرينات حرکات کششي پرداختند.

به نقل از ايسنا، بعد از آن بازيکنان روي تور تمرين اسپک کردند. ولاسکو هر چند دقيقه تمرينات را متوقف مي‌کرد و نکاتي را به ويژه در مورد پاس‌هاي سرعتي به بازيکنان گوشزد مي‌کرد.

در يک ساعت پاياني بازيکنان در دو گروه شش تيمي به بازي پرداختند. ولاسکو که به شدت از دريافت‌ها ناراضي بود و قدري عصباني به نظر مي‌رسيد بارها بازي را متوقف مي‌کرد و نکته‌هاي لازم را به بازيکنان مي‌گفت.

ولاسکو معتقد است که بازيکنان بايد کيفيت دريافت اول‌ها را افزايش دهند تا بتوانند مقابل ايتاليا پيروز شوند.

در پايان تمرين بازيکنان بدن‌هاي خود را سرد کردند و موسوي و قائمي زير نظر دکتر افروزي پرشک تيم به درمان پرداختند.

دو تيم واليبال ايران و ايتاليا در چارچوب ليگ جهاني امشب از ساعت 22:30 به مصاف هم مي‌روند.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عجب بازی ای ، عجب بردی
دستشون درد نکنه ، عالی بازی کردن ، ست چهارم خیلی هیجان داشت و بچه ها کم نیاوردن
دست تماشاگرای ایرانی هم درد نکنه انگاری تو ایتالیا میزبان بودیم ، خیلی چسبید
کاش تلویزیون برا این برد یه آهنگ هم میذاشت ، اگه فوتبال بود که حتما میذاشتن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عالیییی بودیییییییم
ایول به همه بچه ها که واقعا باغیرت بودن و ایول به هموطنا که هیچ جا تیم ملی رو تنها نمیزارن فکر نمیکردم اینقد ایرانی به سالن بیاد... اون خانمه که مواشو رنگ پرچم ایران زده بود

واقعا عالی بازی کردیم اون بازیکن ایتالیام که موهاش مث برس بود خیلی رو اعصاب بود .. خوب شد دو ست اول نبود خبرش ..

واقعا اون بازی اول مقابل صربستان هم حقش نبود ببازیم
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تعظیم ایتالیایی‌ها به والیبال ایران/لیگ جهانی والیبال 2013

تعظیم ایتالیایی‌ها به والیبال ایران/لیگ جهانی والیبال 2013

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر ایتالیا توانست از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.




به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 22 - 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به 6 رساندند.

* گیم اول؛ 25 بر 23 به سود ایران
ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف آغاز کرد. در گیم نخست ایتالیایی‌ها اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتند و 4 بار توپ را به خارج از زمین زدند. در مقابل دفاع روی توی ایران و سرویس‌ ملی‌پوشان بسیار خوب و دقیق بود.
ایرانی‌های حاضر در سالن مسابقه دست از تشویق ملی‌پوشان برنمی‌داشتند. لاجوردی‌پوشان هم در لحظات حساس توپ را به ساوانی واگذار می‌کردند و تقریباً خیالشان از امتیازگیری راحت می‌شد؛ وتوری و ساوانی از مناطق 2 و 4 برای ایتالیایی‌ها امتیاز کسب می‌کردند و در مقابل شاگردان براتو به راحتی در سرویس‌ها توپ را از دست می‌دادند. اشتباه در سرویس توسط داودی و سپس حمله ناقص از مباشری موجب شد تا اختلاف به یک امتیاز برسد و بازی 15 بر 14 به سود ایران شود.
در ادامه امتیاز 22 بر 20 به سود ایران موجب شد تا براتو احساس خطر کرده و درخواست وقت استراحت کند و مانع امتیازگیری شاگردان ولاسکو شود. سرویس‌های خوب رحمان داودی که با ریسک بالا زده می‌شد کار را برای ایتالیایی‌ها سخت کرده بود تا اینکه وتوری با اسپک خود لاجوردی‌پوشان را از فشار خارج کرد. امتیاز 24 بر 21 به سود ایران بازهم براتو را مجبور کرد تا با درخواست وقت استراحت، وقفه‌ای در بازی ایجاد کند.
این گیم را شاگردان ولاسکو 25 بر 23 به سود خود رقم زدند تا پیروزی در نخستین گیم در سرزمین چکمه به نفع ایران ثبت شود.

* گیم دوم؛ 25 بر 22 به سود ایران


گیم دوم را ایران با ترکیب مباشری، داودی، معروف، تشکری، غفور و موسوی آغاز کرد. درخشش موسوی باز هم در گیم دوم ایران را پیش انداخت و بازی 3 بر یک شد. امتیاز هشتم برای ایران در این گیم با سرویس بی‌نقص داودی برای ایران به ارمغان آمد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. بازی با نتیجه 8 بر 6 و با تشویق ایرانی‌های حاضر در سالن در جریان بود و ایتالیایی‌ها امید و انگیزه خود را از دست نداده بودند.
درخشش محمد موسوی در خط سرویس و دریافت‌های ناقص ایتالیایی‌ها موجب شد تا نتیجه بازی 15 بر 11 به سود شاگردان ولاسکو شود تا باز هم براتو درخواست وقت استراحت کند. چهره ولاسکو نشان دهنده رضایتش از عملکرد بازیکنان بود که تا به اینجای کار اجازه پیش افتادن را به ایتالیایی‌ها نداده بودند.
در امتیاز 17 بر 16 لاجوردی‌پوشان برای نخستین بار از ایران پیش افتادند، اما بلافاصله داودی نتیجه را 17 بر 17 مساوی کرد؛ پس از آن باز هم همین بازیکن با دو سرویس خوب بازی را 19 بر 17 به نفع ایران کرد که خوشحالی ولاسکو را هم به همراه داشت. 3 امتیاز اختلاف و نتیجه 20 بر 17 به سود ایران بازهم براتو را مجبور کرد تا درخواست وقت استراحت کند. در امتیاز 22 بر 19 ولاسکو باز هم دست به دوتعویضه‌های معروفش زد و مهدوی و محمودی را جایگزین معروف و غفور کرد.
براتو در امتیازهای پایانی مجبور شد از زایتسف، کلیدی‌ترین بازیکن ایتالیا که پیش از بازی گفته می‌شد مصدوم است، استفاده کند. این گیم هم 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان ولاسکو حداقل یک امتیاز از این مسابقه را در کیسه خود ذخیره کنند و روانه گیم سوم شوند.
تا به اینجای کار هم شاگردان ولاسکو خود را به عنوان پدیده معرفی کردند و توانستند در خاک ایتالیا یک امتیاز از این تیم بگیرند، اما این پایان کار نبود.


* گیم سوم؛ 25 بر 22 به سود ایتالیا


گیم سوم را هم ایران با ترکیب تشکری، مباشری، ظریف، معروف، غفور و موسوی آغاز کرد. در این گیم براتو دست به دامان زایتسف، ستاره خود شد تا بلکه حداقل بتواند یک امتیاز از ایران بگیرد.
در این گیم لاجوردی‌پوشان بازی را با قدرت آغاز کردند و توانستند از همان ابتدا نتیجه را 5 بر 3 به سود خود رقم بزنند. براتو، سرمربی ایتالیا در این گیم بسیار برافروخته بود و به هر تصمیمی از سوی داور اعتراض می‌کرد، با این حال تیمش توانست نتیجه بازی 8 بر 5 کند و تیم‌ها را به وقت استراحت فنی اول بفرستد. در این گیم بازیکنان ایران کمی متزلزل بازی کردند و حضور زایتسف از نظر روانی لاجوردی‌پوشان را در شرایط خوبی قرار داد. بازی 12 بر 6 شد و ولاسکو درخواست وقت استراحت فنی کرد. پاس‌ها تراویکا و اسپک‌های ساوانی و زایتسف کار را برای ایران سخت می‌کرد؛ ایتالیایی‌ها در این گیم دفاع‌های خیلی خوبی هم داشتند. ایتالیایی‌ها اختلاف امتیاز خود را تا امتیارهای پایانی حفظ کردند. حمایت‌ها و دفاع های انتهای زمین لاجوردی‌پوشان در این گیم بسیار خوب بود و در مقابل ظاهراً شاگردان ولاسکو کمی استرس داشتند. محمودی در این گیم حضور خوب داشت و در مقابل زایتسف بسیار بهتر از محمودی بود و همین موضوع یکی از رازهای موفقیت شاگردان براتو در این گیم بود. درگیری لفظی بین سیچلو و براتو، سرمربی و مربی تیم ایران در نوع خود عجیب بود به حدی که داور مسابقه مجبور شد موضوع را حل کند. در امتیاز 24 بر 21 به سود ایتالیا، براتو که تحت فشار بود و از این گیم پیروزی می‌خواست درخواست وقت استراحت فنی کرد.
به هر حال این گیم با نتیجه 25 بر 22 به سود لاجورد‌ی‌پوشان خاتمه پیدا کرد تا بازی به گیم چهارم کشیده شود.

* گیم چهارم، 32 بر 30 به سود ایران



ایران با پیروزی در این گیم می‌توانست برنده بازی باشد و به همین دلیل ملی‌پوشان با انگیزه بالا و تشویق تماشاگران وارد میدان شدند. سرویس‌های خوب تشکری سرعت را ایتالیایی‌ها گرفت و نتیجه بازی 3 بر صفر به سود ایران شد.
ایتالیایی‌ها دست از تلاش برنداشتند و توانستند بازی را در امتیاز 5 به تساوی برسانند، اما سرویس‌های خوب محمد موسوی امتیازهای ایران به 8 رسید و لاجوردی‌پوشان در امتیاز 5 ماندند و تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. درخشش زایتسف بازی را در امتیاز 11 مساوی کرد. زمانی که نتیجه بازی 13 بر 12 به سود ایتالیا شد، ولاسکو درخواست وقت استراحت کرد تا اختلاف بیشتر نشود. پاس‌های خوب معروف و حمله ملی‌پوشان ایران از مناطق مختلف موجب شد تا ایران 16 بر 14 از ایتالیا پیش بیفتد و تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. 4 امتیازی که شاگردان براتو کسب کردند و با حساب 18 بر 16 از ایران پیش افتادند ولاسکو را مجبور کرد درخواست وقت استراحت کند. در ادامه بازی 23 بر 22 به سود ایتالیا شد و براتو وقفه‌ای در بازی ایجاد کرد تا روند امتیازگیری شاگردان ولاسکو را متوقف کند، اما این وقت استراحت فایده‌ای نداشت و شاگردان ولاسکو نتیجه را 24 بر 23 کردند؛ این گیم در پایان با نتیجه 32 بر 30 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

* استاد برد!


براتو، سرمربی ایتالیا پیش از بازی اعلام کرده بود که شاگرد ولاسکو است و سرمربی ایران استادش بوده؛ با این شرایط می‌توان گفت که جدال استاد و شاگرد به سودولاسکوی استاد رقم خورد.
تیم ایران پیش از این بازی برابر روسیه صربستان قرار گرفته بود که حاصل 4 بازی برابر این دو تیم تنها کسب 3 امتیاز بود؛ لاجوردی ‌پوشان ایتالیا هم پیش از برابر تیم‌های آلمان، کوبا و روسیه قرار گرفته بودند که حاصل 6 بازی برابر این تیم‌ها کسب 15 امتیاز بود. ایتالیایی‌ها با کسب 15 امتیاز از بازی‌های گذشته خود صدرنشین گروه دوم مسابقات بودند؛ جایی که ایران با کسب تنها 3 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته بود.


دیدار بعدی این دو تیم روز یک‌شنبه و از ساعت 21:30 در سالن پالاسرادیمیگنی شهر ساساری برگزار خواهد شد.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920407000329
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم چی بگم :|
این بازیکن جدیدمون ( داوودی ) عالی بود
اصلا جای خالی فرهاد قائمی حس نشد واقعا
ست چهارم غفور عالـی بود
موسویـــــ خیلی خیلی خوب بود این بازی
تبریـک میگم به همگی
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماشالله به اين غيرت............دست مريزاد بچه ها

زنده باد ایران و زنده باد و زنده باد ایرانی........

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی جالبه بازی به بازی یه ست بیشتر گرفتیم
3-0
3-1
3-2
2-3
1-3
از باخت 3-0 به روسه تا برد 3-01 از ایتالیا ، تو هر بازی یه ست بیشتر گرفتیم
با این وضعیت باید بازی دوم رو 3-0 ببریم :D
شبکه 6 همین الان آهنگ رو گذاشت ، ساعت 1:28
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عالیییی بودیییییییم
ایول به همه بچه ها که واقعا باغیرت بودن و ایول به هموطنا که هیچ جا تیم ملی رو تنها نمیزارن فکر نمیکردم اینقد ایرانی به سالن بیاد... اون خانمه که مواشو رنگ پرچم ایران زده بود

واقعا عالی بازی کردیم اون بازیکن ایتالیام که موهاش مث برس بود خیلی رو اعصاب بود .. خوب شد دو ست اول نبود خبرش ..

واقعا اون بازی اول مقابل صربستان هم حقش نبود ببازیم

آره اما همون مو قشنگه رو چند بار خوب دفاعش کردن که خیلی حال داد
موسوی عالی بود ، تشکری ، مباشری ، ظریف ، معروف حتی محمودی و غفور بود یا فیاضی:surprised: که اولای بازی رفت بیرون و آخرای بازی اومد تو:)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ولی اگه داش دوبرره (زرینی) بود میباختیمااا :|
بد افت کرده .. غفور عالی بود آبشاراش نمیدونم چرا سرویسا رو خراب کرد
بازی بعد اون مو بُرُسیه بخواد باشه میبازیم .. خدا کنه یه بلایی سرش بیاد بازی بعد رو هم نباشه :D
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از دستت در رفت این بازی
3-1 بردیم

الکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بشین غریبه با احساساتم بازی نکین
ایووووووووول
یه رفیق دارم خوراکش والیباله.حتاما سکته زده الان.مغازه هم دارن.فردا برم مغازشون تخمه مفتی بخورم
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ولی اگه داش دوبرره (زرینی) بود میباختیمااا :|
بد افت کرده .. غفور عالی بود آبشاراش نمیدونم چرا سرویسا رو خراب کرد
بازی بعد اون مو بُرُسیه بخواد باشه میبازیم .. خدا کنه یه بلایی سرش بیاد بازی بعد رو هم نباشه :D

اون باشه و ساوانی
به ... رفتیم :DDDD
 

persian_land

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا من در ست سوم و چهارم چندین بار مردم و زنده شدم .......
اما خدایی تکنیکی نموند که ایران نزنه ....واقعا مرحبا بهشون ......من که لذت بردم از همکاری و هماهنگی هاشون ......
به نظر من اگه همون مو قشنگ ایتالیا بازی بعدی باشه حتما میبریم چون مربی که من دیدم از الان داره برا گرفتن ضربات اون تو بازی بعد فکر می کنه .....
 

*tasnim*

کاربر فعال تالار پزشکی ,
کاربر ممتاز
وای وای وای چقـــــــــــــــــد هیجانی بود بازی............!!!! ما ک دقایق آخر همش دس میزدیم........ایول دمشون گرم.............دم ولاسکو هم گرممم
فقط صحنه آهسته زیاد پخش میکردن ک هیشکی نمیدونه دلیلش چی بود:D:D
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا من در ست سوم و چهارم چندین بار مردم و زنده شدم .......
اما خدایی تکنیکی نموند که ایران نزنه ....واقعا مرحبا بهشون ......من که لذت بردم از همکاری و هماهنگی هاشون ......
به نظر من اگه همون مو قشنگ ایتالیا بازی بعدی باشه حتما میبریم چون مربی که من دیدم از الان داره برا گرفتن ضربات اون تو بازی بعد فکر می کنه .....
ست چهارم که عقب افتادیم من نمیتونستم داد بزنم سرشون
پامو میزدم :|
بابام خواب بود :D
ای جونم وقتی موسوی اون توپ رو با پاش گرف و و پوئن گرفتیم :D
 

persian_land

عضو جدید
کاربر ممتاز
وای وای وای چقـــــــــــــــــد هیجانی بود بازی............!!!! ما ک دقایق آخر همش دس میزدیم........ایول دمشون گرم.............دم ولاسکو هم گرممم
فقط صحنه آهسته زیاد پخش میکردن ک هیشکی نمیدونه دلیلش چی بود:D:D
دست میزدین ؟ من سر امتیازات آخر یه چندتا سکته زدم :| ....فکر کنم 25 و 27 بود :|
 

persian_land

عضو جدید
کاربر ممتاز
ست چهارم که عقب افتادیم من نمیتونستم داد بزنم سرشون
پامو میزدم :|
بابام خواب بود :D
ای جونم وقتی موسوی اون توپ رو با پاش گرف و و پوئن گرفتیم :D
خدایی کاری نبود که تو زمین نکنن ...واقعا می گم ..تکنیک رو با رشادت یکی کرده بودند .....با تمام وجودشون می جنگیدن ..ست سوم 5 تا عقب بودند آوردند به 3 رسوندند ...ست چهارم هم اونجور ....
امیدوارم بقیه شون هم همینجوری بازی کنن حداقل تو گروه سوم بشند ...بگیم با ایتالیا روسیه جنگیدند
 

smooth criminal

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخرش که بازی تموم شد من از خوشحالی پریدم، موقع فرود جام رو خوب تنظیم نکردم، افتادم رو شیشه نوشابه :|
خیلی صحنه دردناکی بود ... =(((
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدایی کاری نبود که تو زمین نکنن ...واقعا می گم ..تکنیک رو با رشادت یکی کرده بودند .....با تمام وجودشون می جنگیدن ..ست سوم 5 تا عقب بودند آوردند به 3 رسوندند ...ست چهارم هم اونجور ....
امیدوارم بقیه شون هم همینجوری بازی کنن حداقل تو گروه سوم بشند ...بگیم با ایتالیا روسیه جنگیدند
ایشالا از کوبا و آلمان امتیازهای کامل بگیریم :D
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
.
.
.


سلام به همه گی!!!

تبریک به خاطر این برد شیرین!!:thumbsup2::thumbsup2::thumbsup2:

من که شیفت شبم و بازی رو ندیدم اما با رادیو و گوشی و اینترنت و ...

خدا رو شکر!:w17:
 

m.abedi1986

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکرکنم دوران هفت سال قحطی ورزش ماداره وارددوران هفت سال فراوونی میشه. صعودفوتبال به عنوان تیم اول به جام جهانی وحالاهم والیبال ایران که همینجورازخودش شگفتی دروکنه:smile:
 

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماشالله ..تبریک میگم

واقعا یک برد شیرین بود..انشالله که پس فردا هم پیروز میشیم


زنده باد ایران
 

solo4

عضو جدید
آخرین تغییرات تا 13:01 به وقت ایران
والیبال - لیگ جهانی 2013
(1st2nd3rd4th5th)
1392/04/08 05:10نتیجه نهایی
کوبا
روسيه
0
3
(
(
20
25
23
25
23
25
)
)
1392/04/08 07:00نتیجه نهایی
آمريکا
بلغارستان
3
0
(
(
25
19
25
22
25
21
)
)
1392/04/08 09:30نتیجه نهایی
کره جنوبي
هلند
1
3
(
(
23
25
25
22
20
25
16
25
)
)
1392/04/08 17:30برزيل
فرانسه
(
(
)
)
1392/04/08 20:00فنلاند
کانادا
(
(
)
)
1392/04/09 22:30پرتغال
ژاپن
(
(
)
)
 

solo4

عضو جدید
مودنا – لیگ جهانی والیبال
علیرضا مباشری بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان که از بازی با صربستان در لیست 12 نفره ولاسکو قرار گرفت و اولین دیدار خود را در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل صربستان برگزار کرد، در دیدار مقابل ایتالیا خوش درخشید و جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی داد. وی پس از این دیدار تاریخی گفت: برای برد به میدان رفتیم.شرایط ایده آلی نداشتیم. ولی همه با هم شدیم. دسته به دست هم دادیم و با یکپارچگی توانستیم مقابل ایتالیای قدرتمند بایستیم و او را در خانه خود شکست دهیم. هیچگاه تسلیم نشدیم و تا لحظه آخر جنگیدیم.
وی افزود: خوشحالم که جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم و او را سربلند کردم. البته بگویم که این پیروزی حاصل یک کار گروهی است. همه دست به دست هم دادند و از هیچ چیز دریغ نکردند. من هم به نوبه خود سعی در انجام وظیفه ام کردم. در این بازی تمام تمرکز خود را بر روی دریافت گذاشتم. فقط می خواستم بتوانم با دریافت خوب پاسور را در شرایط خوب قرار دهم تا بتواند اسپکر ها را به خوبی تغذیه کندو خدا رو شکر موفق بودم. از همینجا از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدند کما تشکر و قدردانی را دارم. چه مربیان باشگاهی و چه مربیان ملی.
 

solo4

عضو جدید
تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی برابر تیم قدرتمند ایتالیا در اولین دیدار، به منظور برگزاری دومین مسابقه خود با این تیم در چارچوب رقابت های لیگ جهانی، امروز شنبه ساعت 14 به وقت محلی عازم بولونیا خواهد شد و سپس ساعت 17:05 به وقت محلی، بولونیا را به مقصد ساساری که جزیره ای در جنوب ایتالیا می باشد، ترک خواهد کرد.
ملی پوشان کشورمان به محض رسیدن ساعت 19:30 دقیقه اولین جلسه تمرین خود را در سالن مسابقه در ساساری برگزار می کنند و صبح یکشنبه هم از ساعت 19:30 تا 11 یک جلسه تمرین سبک خواهند داشت.
دومین دیدار ایران و ایتالیا روز یکشنبه 9 تیرماه ساعت 19 به وقت محلی و 23:30 به وقت تهران در سالن پالاسرادیمیگنی آغاز خواهدشد.
• تیم ملی والبیال ایران در حالی به مصاف ایتالیا رفت که از حضور حدود 1000 نفر تماشاگر ایرانی بهره می برد. ایرانی های حاضر در سالن همگی مقیم ایتالیا بودند که از سراسر این کشور برای تشویق تیم ملی ایران به سالن پالازاکای مودنا آمدند.
• ایرانی های حاضر در سالن گرچه تعداشان از ایتالیایی ها کمتر بود ولی آنچنان تیم ایران را تشویق می کردند که مثل اینکه ایران در سالن 12 هزار آزادی میزبان ایتالیاست.

• زمانی که ایتالیایی ها متوجه شدند از لحاظ فنی نمی توانند مقابل ایران بایستند و دست خولیو ولاسکو را بخوانند، به وسیله میکروفن صدا و سیما که هنگام وقت استراحت به طرف تیم ایران آورده می شد و صحبت های ولاسکو را ضبط می کرد، از برنامه ولاسکو را در وقت ستراحت که به زبان انگلیسی گفته می شد، مطلع می شدند که پس از چند وقت استراحت خولیو ولاسکو متوجه آن شد و با اعتراض به داور و ناظر مسابقه مانع نزدیک شدن میکروفن در زمان وقت استراحت به طرف تیم ایران شد.
• عملکرد تیم داوری دیدار ایران و ایتالیا در طی بازی مورد اعتراض دو طرف قرار گرفت و تیم ایران در این دیدار به علت اعتراض دو اخطار گرفت.
• محمد موسوی در حال حاضر در صدر جدول بهترین مدافعان لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

• یکی از مدیران ارشد بانک سامان که هم اکنون در ایتالیا به سر می برد، به همراه همسر خود برای تماشای دیدار ایران و ایتالیا و تشویق تیم ملی به سالن مسابقه آمده بود.
• مسئولین سفارت ایران در ایتالیا هم از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
• پس از این مسابقه ایرانی های مقیم ایتالیا که برای دیدن این دیدار و تشویق تیم ملی ایران به مودنا آمده بودند، در بیرون سالن با فریاد های ایران ایران جشن پیروزی گرفتند.

• امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی کشورمان که روز های پر کاری را به دلیل تغییرات پی در پی تیم در ایتالیا سپری می کند با همکاری سفارت کوبا در ایتالیا ویزای آرش کمالوند را که در آخرین روز ها به تیم ملی پیوست را گرفت و امروز هم جهت فرستادن فرهاد قائمی به ایران از طریق میلان و اخذ بلیط پرواز حمزه زرینی به این شهر رفت و پیش از آغاز مسابقه به کاروان والیبال ایران پیوست.
 

solo4

عضو جدید
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این چند روز در مودنای ایتالیا روز های پر استرسی را پشت سر گذاشت. گرچه سعی می کرد این استرس به بازیکنان منتقل نشود. همواره به آنها می گفت: بروید از بازی لذت ببرید. کار خاصی نمی خواهیم انجام دهیم. فقط می خواهیم بازی خود را انجام دهیم. وی حتی در بعضی اوقات با بازیکنان شوخی می کرد و برای آنها از خاطرات خنده دار زندگی اش تعریف می کرد تا به هر بهانه ای روحیه شاگردانش را بالا ببرد.
خولیو که در ایتالیا از او به عنوان بهترین مربی جهان یاد می کنند، استرس و فشاری زیادی را در بازی اول مقابل ایتالیا متحمل شد. مصدومیت فرهاد قائمی. دیر رسیدن حمزه زرینی. مشکل گوارشی چند بازیکن اصلی.خستگی پرواز بازیکنان و در نهایت مصدومیت معروف دو ساعت پیش از مسابقه قسمتی از درگیری های ذهنی او پیش از آغاز دیدار با ایتالیا، تیم سابق وی که در زمان او موفق به کسب چندین عنوان قهرمانی در جهان شده است، بود. این دیدار برای وی اهمیت زیادی داشت. چراکه تیم ولاسکو می بایست در شهر وی و در کشوری که او زندگی می کند و برای والیبال آن خاطرات خوشی را رقم رده، مقابل تیم ملی کشورش و مقابل سرمربی ای زمانی شاگردش بوده، صف آرایی کند. این مسابقه یک دیدار حیثیتی برای او بود.
ولاسکو پس پایان دیدار ایران و ایتالیا و نمایش خیره کننده شاگردانش در مقابل ایتالیایی ها هنگام برگشت به هتل به شاگردانش گفت: من خولیو ولاسکو! از همه شما خیلی خیلی تشکرویژه می کنم!
پس پیروزی ایران مقابل صربستان خولیو ولاسکو دست به تغییر دو بازیکن زد. آرش کمالوند و رحمان داوودی. دو بازیکن جوانی که در پست دریافت کننده با تیم ب تمرین میکردند و تشنه تجربه بیشتر بودند. ولاسکو با انجام این دو تغییر آن هم پس از پیروزی ارزشمند برابر صربستان سوال های زیادی را در ذهن ها به وجود آورد. به هر حال این دو بازیکن جایگزین و برای دیدار با ایتالیا و کوبا همراه تیم ملی راهی مودنا شدند. رحمان داوودی دریافت کننده تیم ملی کشورمان که امروز روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و ولاسکو را از انتخابش سربلند بیرون آورد، پس از دیدار مقابل ایتالیا و شکست این تیم برابر تماشاگران خودی در خانه گفت: این دیدار جدا از برد و باخت، واقعا زیبا بود. مسابقه ای بود که سال ها از خاطره ها نمی رود. اگر می خواستیم این بازی را ببریم باید از حداکثر توان خود استفاده می کردیم. بچه از حداکثر توان خود هم بیشتر انرژی گذاشتند تا توانستیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.
داوودی ادامه داد: هر کس به طریقی به تیم کمک کرد. من سعی کردم بهتر دریافت کنم و خوب اسپک بزنم. در جاهایی هم توانستم در سرویس خوب عمل کنم. فرقی نمی کند من باشم یا کس دیگری. مهم این است تیم موفق شود. از اینکه در این شرایط حساس جواب دادم و به تیم کمک کردم واقعا خوشحالم. از ولاسکو هم به خاطر اعتماد کردن به من متشکرم.
بازیکن جوان تیم کشورمان افزود: نکته خیلی مهم در این دیدار این بود که ما ثابت کردیم که می توانیم در شرایط سخت و حساس پیروز شویم. به شرط آنکه تا اخر بجنگیم. آن هم مقابل ایتالیا، یکی از قدرت های والیبال دنیا.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Matrix سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی ورزش های گروهی 206

Similar threads

بالا