زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندگي چه زيباست وقتي يك نفر از پيشت ميره/ و چه زيباست رقيب را به در كردن "هيوارد"
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هم یه نوع قفل زدن!!!!

پلی مشهور به نام " ایزنر اشتیگ " بر رودخانه ی ماین در شهر فرانکفورت موقعیت دارد که پاتوق دلداده ها و انبوهی از توریست هاست. دلداده ها و زوج ها ی عاشق این قفل ها را بر روی این پل می زنند تا عشقشان را برای همیشه پایدار کنند. دلداده ها که از شهر های مختلف دنیا به فرانکفورت آلمان می آیند نام ها و تاریخ دلدادگیشان را بر این قفلها حک می کنند و قفل را مشترکا به این پل می زنند و کلیدش را به دریا می اندازند. اولین بار مردم شهر کلن بر پلی بر روی رودخانه رین این کار را در انجام دادند.


دلداده ها که از شهر های مختلف دنیا به فرانکفورت آلمان می آیند نام ها و تاریخ دلدادگیشان را قفل هایی حک می کنند و قفل را به این پل می زنند و کلیدش را به رودخانه می اندازند.







اولین بار مردم شهر کلن به نرده های پلی بر روی رودخانه رین قفل هایی به نشانه دلدادگی شان زدند.




در اوایل شهرداری فرانکفورت با این رسم به خاطر ایمنی پل مخالفت کرد اما دلداده های عاشق پیروز شدند و شهرداری فرانکفورت تصمیم گرفت این پل را که بیشتر از صد سال قدامت دارد ، دوباره سازی و قوی تر کند، چرا که به گفته ی مهندسان هر قفل که بر این پل زده میشود از خود وزن معینی دارد و در دراز مدت افزایش قفل ها میتواند وزن پل را بالا برده و ان را با خطر مواجه کند.







این قفل ها به عنوان یک جذ به ی توریستی نظر هر توریست را که به شهر فرانکفورت وارد می شود و از این پل می گذرد را به خود جلب می کند و حتی برخی از آنان برای ساعت ها به خواندن متن قفل ها مشغول میشوند و یا با انها عکس یادگاری می اندازند.





حتی برخی از آنان برای ساعت ها به خواندن متن قفل ها مشغول میشوند و یا با انها عکس یادگاری می اندازند.







علاوه بر تاریخ دلداده های عاشق و نامهای انان زوج هایی که سالها پیش نیز ازدواج کرده اند اسم و تاریخ ازدواجشان را بر یک قفل حک میکنند و در روز تجلیل سالروز عروسی شان ان را برای پایداری زندگی مشترک به پل می زنند.


برخی از دلداده هایی که قهر کرده اند نیز بر قفل های آهنینی پیامشان را حک می کنند و آن را به پل زده و به خاطر اثبات دوستی به طرفشان نشان می دهند.

 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هم زنگ خونه ی خدا ، بزنید حتما باز میکنه

[FONT=tahoma, sans-serif]الهی[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]در اگر باز نگردد ، نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم ، چو گدا بر سر راهی
[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=tahoma, sans-serif]کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در ، که جز این خانه مرا نیست پناهی
[/FONT]


 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟

چرا وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟

استادى از شاگردانش پرسید:


چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟
چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟
شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت:
چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم
استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟
آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟
شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.
سرانجام او چنین توضیح داد:
هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد.
آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند.
هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.
سپس استاد پرسید:
هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟
آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟
چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است.
فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است.
استاد ادامه داد:
هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود.
سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باش
اين همان عشق خدا به انسان و انسان به خداست است که خدا حرف نمی زند اما همیشه صدایش را در همه وجودت مي توانی حس کني اينجا بین انسان و خدا هیچ فاصله ای نیست می توانی در اوج همه شلوغی ها بدون اینکه لب به سخن باز کنی با او حرف بزنی.

 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
روانشناسی از روی دست خط
کسانى که خطى نامرتب دارند
احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند
کسانى دست خط مرتب و خوانایى داشته باشند
مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.


کسى که خیلى پررنگ مى نویسد و قلم را زیاد فشار مى دهد:


احتمالاً علاقه زیادى به مخالفت کردن با دیگران دارد؛ چرا که احساس قدرت واعتماد به نفس زیادى مى کند و دوست دارد روى دیگران اعمال نفوذ کند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درک نمى کند.
کسانى که خیلى کمرنگ مى نویسند
احتمال این که فردى حساس و دلسوز باشند بسیار زیاداست و موقعیت دیگران را حتى بیشتر از خودشان درک مى کنند و این امکان نیز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خیلى راحت ضربه مى خورند و وقتى دیگران از آن ها انتقاد مى کنند خیلى سریع از موضع خودشان عقب نشینى مى کنند.
کسانی که خیلى کند و آهسته مى نویسند
به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نیست؛ این افراد احتمالاً به زمان بیشترى براى ابراز عقیده خود نیاز دارند. افرادى که آهسته مى نویسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتیجه به زمان بیشترى براى فکر کردن و فهمیدن نیاز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هیچ تصمیمى نگیرند تا این که یک تصمیم غلط بگیرند.
کسانی که دست خط تند و شتابزده اى دارند
احتمالاً افرادى کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مى شوند و از نظر خلق و خو بسیار لحظه اى هستند.. سریع درک مى کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پایدار نیستند و اغلب به دلیل شتابزدگى در تصمیم گیرى دچار لغزش و خطا شده و از این که در آرامش به حرف هاى دوستانشان گوش کنند خسته مى شوند.
کسانی که دست خط ساده اى دارند و خیلى ابتدایى مى نویسند
در روابط با دیگران ترجیحاً واقع گرا و با تدبیر هستید و نمى توانید قبول کنید که گاهى باید با دیگران کنار بیایید و به آن ها توجه کنید و همچنین اطرافیان به ندرت از آن چه درون شما مى گذرد آگاهى پیدا مى کنند.
کسانی که دست خطى زیبا و پررنگ و لعابى دارند
این امکان وجود دارد که گاهى به شدت رسمى برخورد کرده و خیلى مفصل و با علاقه درباره مسایل دلخواهتان حرف بزنند و این احتمال نیز وجود دارد که درخواسته ها و تمایلاتتان پرتوقع و رویایى باشند.
اگر شما خود را داراى دست خط ریزى مى بینید و بسیار کوچک مى نویسید
احتمالاً شما توانایى هاى خود را دست کم مى گیرید و خودتان را از آن چه واقعاً هستید کمتر ارزیابى مى کنید و ممکن است گاهى تنگ نظر و خرده گیر باشید.
اما اگر درشت مى نویسید
این احتمال وجود دارد که خودتان را زیادى بزرگ و مهم جلوه داده و گاهى بسیار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مى کنید.
اگر کسى دست خط شکسته اى دارد و حروف را زوایه دار و شکسته مى نویسد
فردى بسیار با اراده مى باشد و در کارهایش حد وسط را قبول ندارد و به همین علت اهل سازش و مصالحه نیست و اغلب به همین خاطر که وسط را دوست ندارد از دیگران خسته مى شود و تصمیمى نمى گیرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.
اگر فردى دست خط ملایم و کشیده اى دارد
آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زوایاى مختلف بررسى و درک کند. برایش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زیادى دارد و نمى تواند هیچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت علیه برداشت ها و انتقادات دیگران از خود دفاع کند.
اگر کلمات را در هم و فشرده مى نویسید
احتمالاً شما فرد راحتى نیستید و در جمع خودتان را کنارى مى کشید و مى خواهید کنترل خود را از دست ندهید. از برقرارى رابطه با دیگران خوشتان نمى آید و گاهى دوست ندارید خود را فردى خوش فکر نشان بدهید. اغلب بعد از دیگران ابراز عقیده مى کنید و عقیده خود را مى گویید واین به این علت است که قدرى محتاط هستید.
کسى که کلمات را با فاصله و باز مى نویسد
خیلى راحت با دیگران رابطه برقرار کرده و خیلى ساده و بى تکلف و مستقیماً به دیگران نزدیک مى شود. گاهى به راحتى از کوره درمى رود و با این کار ممکن است به حریم شخصى دیگران تجاوز کند و این به این علت است که او ارزشى به خوددارى کردن و کنترل خود نمى دهد، اما انسانى کوشا و باطراوت است که سریع تصمیم گرفته و با کارهاى خود به دیگران خدمت مى کند .
 

tara96

عضو جدید
سلام به اعضاي محترم خوبيد؟ طاعاتتون قبول باشه امشب بارش شهابي داريم تو آسمون.حتما آخراي شب يك سري به آسمون بزنين.زيباست التماس دعا
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
سلام به اعضاي محترم خوبيد؟ طاعاتتون قبول باشه امشب بارش شهابي داريم تو آسمون.حتما آخراي شب يك سري به آسمون بزنين.زيباست التماس دعا
وایییییییییییییییییییییییییی !! ممر30 !! من نمیدونم چرا چندسال ماه رمضان دارم این بارش شهابی میبینم به خصوص شب های قدر خیلی زیباست :smile:
 

polsar

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان
خوبید؟ روزه نمازهاتون قبول
من تازه این جا رو پیدا کردم
می خواستم ببینم میشه منم تو جمع دوستانه خودتون راه بدید؟
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
سلام دوستان
خوبید؟ روزه نمازهاتون قبول
من تازه این جا رو پیدا کردم
می خواستم ببینم میشه منم تو جمع دوستانه خودتون راه بدید؟
بله میشه اما نه گرگ فکر کنم ااا :D خوش امدی ;)
 

پیوست ها

  • شپش 001.jpg
    شپش 001.jpg
    33.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Mankind

عضو جدید
کمک................

کمک................

سلام من تازه اومدم پیش شما .ممنون میشم اگه راهنماییم کنید...:cry:
من مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی میخونم.چه کنم؟؟؟؟:(
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
هيچ دقت كردي امسال در تمام سريالهاى ماه رمضان
عدد بكار رفته(سقوط 1فرشته) (3 دونگ 3دونگ) (5 كيلومتر تا بهشت)(30مين روز)
یعنی اگر روزه بگيري بعد از 30 روز 3 دونگ بهشت به مساحت 5 كيلومتر با 1 فرشته تقديمت ميشه!!!!
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آبي تر از آنيم كه بي رنگ بميريم شيشه نبوديم كه با سنگ بميريم تقصير كسي نيست كه اينگونه غريبيم شايد كه خدا خواست كه دلتنگ بميريم
 

Phyto

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
هيچ دقت كردي امسال در تمام سريالهاى ماه رمضان
عدد بكار رفته(سقوط 1فرشته) (3 دونگ 3دونگ) (5 كيلومتر تا بهشت)(30مين روز)
یعنی اگر روزه بگيري بعد از 30 روز 3 دونگ بهشت به مساحت 5 كيلومتر با 1 فرشته تقديمت ميشه!!!!

خوشمان آمد ...!
 

ermi.k

عضو جدید
هيچ دقت كردي امسال در تمام سريالهاى ماه رمضان
عدد بكار رفته(سقوط 1فرشته) (3 دونگ 3دونگ) (5 كيلومتر تا بهشت)(30مين روز)
یعنی اگر روزه بگيري بعد از 30 روز 3 دونگ بهشت به مساحت 5 كيلومتر با 1 فرشته تقديمت ميشه!!!!

واقعا بهتون تبریک میگم با این تعبیر بسیار زیبایی که داشتید مخصوصا امسال که ماه رمضون خیلی خیلی سخت شده به خاطر هوا و طول روز بلند روزا.:gol:
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
سلام من تازه اومدم پیش شما .ممنون میشم اگه راهنماییم کنید...:cry:
من مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی میخونم.چه کنم؟؟؟؟:(
مگه ناراحتی داره مهندسی گیاهپزشکی ؟؟؟!
خوب به رقصین :D نه شوخی کردم !!! خوب فعالیت کنین !!!
 

Phyto

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
یادش به خیر، قدیما یکی از بچه ها این نقاشی رو از بچه های باشگاه کشیده بود:

DSC03217.jpg

اگه گفتی کدومش منم!
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
یادش به خیر، قدیما یکی از بچه ها این نقاشی رو از بچه های باشگاه کشیده بود:

مشاهده پیوست 62146

اگه گفتی کدومش منم!
اون ریشو سیبیلو که از گوشه سمت چپ داره بای بای میکنه :biggrin: نه بابا!!! اون زرد که اشاره کرده به زنبور ها ؟؟!!
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
کفشدوزک 001.jpgاینم یکی دیگه از آثار هنری الیوت :)
 

eliot -esf

کاربر فعال مهندسی کشاورزی , گیاهپزشکی
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/296039-ماسک-سوسک بچه ها اینو ببینین !!!!;)
 
بالا