ردیابی شخصیت محبوب شبهای کریسمس بر روی گوگل

آبجی

عضو جدید
کاربر ممتاز
گوگل با همکاری مرکز فرماندهی هوا فضای آمریکای شمالی نقشه ای نمادین را از سفر شخصیت محبوب کودکان در شبهای کریسمس ارائه کرده که با استفاده از آن کودکان و حتی بزرگسالان می توانند مسیر احتمالی حرکت وی را بر روی کره زمین مشاهده کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این نقشه با استفاده از نشانه های کوچک زرد و قرمز رنگ هدیه های کریسمس مکانهایی که سانتا کلاوس تا به حال از آنها دیدن کرده است را علامت گذاری می کند که با کلیک کردن بر روی هر یک از این نشانه ها می توان اطلاعات بیشتری را درباره موقعیت و مکانی که وی در آن حضور داشته به دست آورد.
همچنین یک نشانه کوچک از سانتا موقعیت کنونی آن را بر روی نقشه نمایش می دهد و شمارش معکوسی در پایین نقشه به کاربران مقصد آینده او را نشان می دهد.
اما این ردیاب تعاملی نوراد تنها راه برای یافتن مسیر سفر آقای سانتا کلاوس در تعطیلات کریسمس نیست زیرا گوگل ارث نیز حرکت وی را به همراه گوزنهای پرنده اش بر روی کره زمین به صورت زنده نمایش می دهد.
همچنین با استفاده از گوگل مپ تلفنهای هوشمند نیز می توان مسیر حرکت این شخصیت رویایی را ردیابی کرد. نوراد ردیابی مسیر سانتا کلاوس را از سال ۱۹۵۵ و به این دلیل آغاز کرده است که در این سال بروز اشتباه در تبلیغات یک شرکت منجر به این شد که هزاران کودک به اشتباه با شماره این پایگاه تماس گرفته و سراغ سانتا کلاوس را بگیرند.
بر اساس گزارش سی ان ان، از این رو از آن سال به بعد این مرکز خود ردیابی مسیر این شخصیت محبوب زمستانی را به عهده گرفته است تا به صورت نمادین مسیر سفر وی را بر روی زمین آشکار کرده و در اختیار بچه ها قرار دهد.


خبرگزارى مهر (www.mehrnews.com)
 

Similar threads

بالا