[ راهنمایی برای مراحل طب صنعتی ]

aliashrafb

عضو جدید
مراحل معاینات طب صنعتی برای داوطلبان استخدامی نفت

یکی از مراحل آزمون استخدامی در صنعت نفت طب صنعتی است که پس از قبولی داوطلبان در آزمون کتبی، آزمون روانشناختی و مصاحبه تخصصی، همزمان با مراحل گزینش انجام می‌گیرد. اگرچه بیش از ۸۵ درصد از شرکت‌کنندگان، طب صنعتی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند ولی گذراندن آن نیاز به ملزوماتی دارد که در قالب گفتگویی تشریح شده است.

دکتر علی بهزادی معاون طب صنعتی و بهداشت تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت (MOP)، با اشاره به آزمون استخدامی شرکت‌های نفت و پالاش و پخش فرآورده‌های نفتی که در تابستان امسال برگزار شد، افزود: بیش از ۸۵ درصد از داوطلبان در مرحله طب صنعتی پذیرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعلام نتیجه معاینات طب صنعتی به چهار حالت «مناسب، نامناسب، دارای محدودیت شغلی وبازنگری بعد از اقدامات درمانی» منتج می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور معمول فقط حدود ۱۵ درصد از داوطلبان در مرحله نامناسب قرار می‌گیرند وسایر افراد پذیرفته می‌شوند.

دکتر بهزادی در تشریح حالت سوم (دارای محدودیت شغلی) گفت: اگر فرد محدودیت‌هایی را که طب صنعتی برای آن شغل مربوطه در نظر گرفته رعایت کند، برای آن شغل مناسب تشخیص داده می شود. بنابراین کسانی که محدودیت شغلی دارند در گروه نامناسب قرار نمی‌گیرند و در نهایت تایید خواهند شد.

وی با بیان اینکه مراحل طب صنعتی دارای استانداردهای متفاوتی هستند، تصریح کرد: راحت ترین دستورالعمل معاینات برای مشاغل اداری و سخت‌ترین آن‌ها برای مشاغل سخت مانند آتش‌نشانی، غواصی و حراست است.

به گفته این مقام مسئول برای متقاضیان استخدام یک سری استاندارهای اولیه سلامت وجود دارد که باید شرایط سلامت فرد وشغل با هم هماهنگ باشند و این مهم‌ترین نکته در انتخاب و تصمیم‌گیری نهایی است؛ بنابراین در مراحل استخدامی صرفا به دنبال افرادی که صد درصد سالم هستند، نیستیم و شرایط هریک متفاوت از دیگری است.

رییس معاینات طب صنعتی درباره آیتم بازنگری بعد از ۶ ماه تشریح کرد: در صورتی که برخی داوطلبان دارای مشکل خاصی ‌باشند که در هنگام انجام معاینات، امکان تعیین تکلیف قطعی برای آن نباشد، این دسته از داوطلبان باید یک پروسه زمانی و درمانی را بگذرانند و دوباره ارزیابی شوند.

تلقین منفی نکنید

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید فکر کند که در معاینات استخدام رد می‌شود، تصریح کرد: داوطلب حتما باید مراجعه کرده و معاینات را انجام دهد زیرا بعد از آن تصمیم‌گرفته می‌شود که سمت مورد نظر برای داوطلب متناسب است یا خیر؛ همچنین داوطلبان نباید هیچ‌گونه پیش‌داوری و قضاوت پیش از انجام معاینات، از خودشان یا سیستم داشته باشند.

دکتر بهزادی افزود: داوطلبان از شرکت درمعاینات طب صنعتی نگران نباشند و با دیدگاهی مثبت در این مرحله شرکت کنند زیرا هر گونه نگرانی و استرس بر روی نتایج معاینات تاثیر گذار است .

وی بیشترین گروه ردشدگان در مرحله طب صنعتی در بخش‌های عملیاتی را مربوط به ناهنجاری‌ها و مشکلات بینایی و شنوایی دانست و اظهار کرد: برای مثال بیشتر داوطلبان به دلیل ضعف شدید بینایی و دید یک چشمی و کوررنگی در سیستم رد می‌شوند، لازم به ذکر است که کوررنگ‌ها برای برخی از مشاغل عملیاتی مناسب نیستند.

مراحل طب صنعتی

معاون معاینات طب صنعتی و بهداشت تهران گفت: مدت انجام طب صنعتی معمولا بین دو تا سه روز بوده و شامل پروتوکلی زیر می‌شود: همراه داشتن مدارک لازم، آمادگی جهت آزمایشات و تست‌های تشخیصی، انجام اپتومتری، ادیومتری، رادیولوژی، تست اعتیاد، تست روان سنجی(در صورتی که در این زمینه مشکلی باشد به بخش روانپزشکی معرفی می‌شوند)، اسپیرومتری ( تست تنفس)،انجام نوار قلب، سنجش قد و وزن، تست تعیین توان هوازی برای گروه آتش‌نشان،غواصان و حراست؛ معاینه پزشک و مشاوره‌های تخصصی. لازم است مراجعین در سلامت بوده و در حالت بیماری به خصوص بیماری‌های فصلی جهت معاینات مراجعه نکنند زیرا بیماری‌شان بر روی سیر آزمایشاتشان تاثیر سوء دارد .

دکتر بهزادی با بیان اینکه اگر مشکلی در پرونده داوطلب باشد به کمیسیون استخدام ارجاع داده می شود، گفت: در نهایت کمیسیون استخدام از نظر احراز سمت به منظور اشتغال به کار یا رد کردن تعیین تکلیف می‌کند.

مدارکی که باید همراه داوطلب باشد

به گفته وی داشتن سابقه عمل جراحی موجب قبول‌نشدن داوطلب نمی‌شود زیرا تاکید بر انتخاب انسان‌های صد درصد سالم برای استخدام نیست ولی هر داوطلبی که عمل جراحی انجام داده است، سابقه پزشکی را نیز همراه داشته باشد به این دلیل که پروسه معاینات را برای داوطلب و تصمیم گیری را برای طب صنعتی آسان‌تر می‌کند .

معاون طب صنعتی و بهداشت تهران گفت: داوطلبانی که معافیت پزشکی داشته‌اند حتما باید نتیجه استعلام از نظام وظیفه را همراه داشته باشند تا از طریق داوطلب یا نیروی دیگری برای واحد طب صنعتی ارسال شود. همچنین مدرک شناسایی معتبر و ۶ قطعه عکس ۴*۳ از دیگر مواردی است که داوطلب به هنگام مراجعه برای طب صنعتی باید به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه معاینات استخدام بیشتر فقط در تهران انجام می‌پذیرفت، افزود: هم‌اکنون برای سهولت داوطلبان از نظر اقامت در چند منطقه دیگر در سطح کشور مانند ماهشهر، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و آبادان هم برگزار می‌شود .

دکتر بهزادی با اعلام امکان اعزام تیم سیار برای انجام معاینات طب صنعتی تبیین کرد: برای کسانی که در مناطقی دور افتاده هستند و امکان اعزام‌شان به تهران دشوار است، در صورت مکاتبه با این امور، یک تیم سیار برای انجام معاینات به منطقه اعزام می‌شود؛ از سوی دیگر به‌منظور پایش سلامت کارکنان، معاینات طب صنعتی بعد از استخدام هم به صورت ادواری در دو گروه اداری و عملیاتی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: معاینات طب صنعتی در گروه اداری طی یک فرآیند دو تا سه سال انجام می‌شود و برای مشاغل عملیاتی سالیانه معاینات اجرا می‌شود، است؛ از طرفی برای مشاغل ویژه هر ۶ ماه معاینات ادواری صورت می‌گیرد زیرا با انجام به موقع این معاینات پیشگیری از بروز بیماری‌های شغلی میسر می شود و سلامت شاغلین تضمین خواهد شد.

به گفته دکتر بهزادی انجام طب صنعتی موجب می‌شود شاخص غیبت از کار پایین آمده و افراد به صورت سالم و تندرست کار کنند. همچنین با توجه به قانون کار، هر کسی که مشغول به کار می‌شود باید تاییدیه پزشکی همراه داشته باشد که این تاییدیه پزشکی با انجام مراحل طب صنعتی امکان پذیر می شود .

نحوه اعلام نتایج معاینات طب صنعتی

رییس معاینات طب صنعتی یادآوری کرد: نتایج طب صنعتی از طریق مکاتبه واحد طب صنعتی است که یا به صورت تک تک برای افراد ارسال می‌شود و یا اگر رابطی در تامین نیروی انسانی معرفی شده باشد، نتایج را از طب صنعتی تحویل می‌گیرد.

وی همچنین در مورد معاینات دوره‌ای افزود: در این رابطه هم نتایج نیز ارسال می‌شود، به تازگی مذاکره‌ای با مدیریت سیستم جامع نفت صورت گرفته که اگر به نتیجه برسد، میتوان به صورت انلاین افراد از طرف اداره هایشان معرفی و پس از انجام معاینات؛ نتایج از طریق همین سیستم انکان پذیر خواهد بود که با این کار سرعت و صحت اطلاعات افزایش می یابد .

بر اساس این گزارش، واحد معاونت طب صنعتی و بهداشت تهران که زیر مجموعه سازمان بهداشت و درمان است؛ کلیه ادارات نفت را که در تهران مستقر هستند، تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین واحد سازمان بهداشت و درمان بیست منطقه درمانی دارد که یک منطقه آن در تهران است. کمیسیون استخدام نیز فقط در تهران مستقر است که اگردرمناطق دیگر پرونده‌ای دچار مشکل شود، به تهران ارجاع داده می‌شود .


۲۱ آذر ۱۳۹۰

نكات ضروري معاينات طب صنعتي براي داوطلبان استخدامي نفت
پس از قبولي در آزمون كتبي استخدامي صنعت نفت، داوطلبان ملزم به گذراندن مرحله طب صنعتي هستند و از آنجا كه در آستانه برگزاري اين آزمون قرار داريم، مواردي كه در اين مرحله بايد توسط داوطلبان مدنظر قرار گيرد، در ذيل آمده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت نفت (MOP)، دكتر علي بهزادي، معاون طب صنعتي و بهداشت تهران با تاكيد بر اينكه بيش از 85 درصد از داوطلبان در مرحله طب صنعتي پذيرفته مي‌شوند، به تشريح نكات مورد توجه پرداخت.

1- داوطلبان براساس هماهنگي قبلي در روز تعيين شده به دبيرخانه طب صنعتي واقع درطبقه همكف ساختمان طب صنعتي به آدرس (خيابان حافظ - بين خيابان جمهوري اسلامي و ميدان حسن آباد – خيابان سرهنگ سخايي روبروي بيمارستان مركزي نفت پلاك 86 ) مراجعه كنند.

2- داوطلبان ذكوري كه معافيت پزشكي دريافت داشته اند اصل برگه استعلام علت معافيت و يك عدد كپي آنرا حتماً به همراه داشته باشند.

3- به همراه داشتن 6 قطعه عكس 4*3 جديد و داشتن كد ملي ضروري است.

4- قابل توجه مراجعين مرد، قبل از مراجعه به طب صنعتي موهاي قسمت قدامي سينه خود را جهت گرفتن نوار قلب بتراشيد. حتماً قبل از مراجعه براي معاينه كامل بايستي استحمام كرده و لباس مناسب و تميز برتن داشته باشند.

5- مراحل انجام كار به ترتيب زير است :

الف) دبيرخانه: جهت ثبت نامه اداري ساعت 30/7صبح
ب) پذيرش: دريافت فرم‌هاي لازم و تكميل آنان به‌طور كامل جهت تشكيل پرونده
ج) آزمايشگاه: جهت انجام آزمايشات لازم است از 12 ساعت قبل ناشتا بوده و به آزمايشگاه بيمارستان فوق تخصصي نفت مراجعه كنند.
د) اپتومتري (بينايي سنجي) : (پلي كلينيك تخصصي در بيمارستان)
ه ) اديومتري (سنجش شنوايي) : (زيرزمين دپارتمان داخلي در بيمارستان )
و) راديولوژي :‌جهت عكس قفسه سينه در بيمارستان
ز) تست اعتياد: خيابان حافظ – خيابان بهشت
ح) تست روان سنجي: دريافت فرم تست روان سنجي از منشي پزشك طب صنعتي مستقر در طبقه دوم
ط ) پرستاري طب صنعتي: در طبقه اول طب صنعتي جهت انجام اسپيرومتري ( تست تنفس؛ صبحانه سبك صرف نموده و در صورت سرماخوردگي مراتب به اطلاع پرستار مربوطه رسانيده شود) – گرفتن نوار قلب ، سنجش قد و وزن ، تست تعيين توان هوازي براي گروه آتش نشان؛غواصان و حراست يا به درخواست واحد مربوطه ، سنجش بينايي
ي)معاينه پزشكي: جهت معاينه به پزشك طب صنعتي (طبقه دوم طب صنعتي) مراجعه كنند.
ك) مشاوره‌هاي تخصصي: با برگه مشاوره به كلينك‌هاي تخصصي بيمارستان مراجعه و پس از دريافت نتايج به پزشك صنعتي (هماهنگي با منشي پزشك صنعتي)مراجعه كنند.
ل) پس از كنترل پرونده توسط منشي پزشك صنعتي؛ پرونده خود را به واحد پذيرش واقع در طبقه همكف طب صنعتي تحويل دهند.

6- انجام آزمايشات و معاينات استخدامي حداقل دو روز به طول مي‌انجامد. بنابراين از داوطلبان شهرستاني خواهشمنديم كه در صورت عدم امكان اقامت در تهران حتي الامكان در روز چهارشنبه به طب صنعتي مراجعه نكنند.

7- در صورتي كه داوطلب سابقه بيماري مزمن دارد سوابق بيماري (خلاصه پرونده) را به همراه داشته باشد.

8- در صورتي كه دواطلب سابقه هر گونه عمل جراحي دارد، شرح عمل خود را نيزبه همراه داشته باشد.

در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر با تلفن 9-66700021 داخلي 2479 تماس گرفته شود.

توجه: از طرح مسائل و مشکلات جنسی در این تاپیک خودداری فرمایید.
 

پیوست ها

  • tebe sanatiye naft.pdf
    1.2 مگایابت · بازدیدها: 0
  • 2a600e8bd1204f4.pdf
    694.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش توسط مدیر:

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
راستش تا جايی که من ميدونم آزمايش خون و ... است + چشم + آزمايش ريه (تنفس) + معاينه عمومی توسط پزشک نفت + عکس سينه + تست شنوايی + تست روانشناسی
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
يادم رفت اکوی قلب هم هست :D
تقريبا کلی سرگرم ميشيد :smile:
 

aliashrafb

عضو جدید
ممنونم که جوابمو دادین. فقط یه چیزه دیگه. من شنیدم که یه تستی به اسم اعصاب سنجی دارن که میگن دستتو بالا بگیر تا ببینن میلرزه یا نه. راستش من دست چپم یه کم میلرزه. اگه همچین تستی هست دقیقا چه شکلیه و اینکه آیا گیر میدن یا نه و اینکه جواب همه این آزمایشا و تستا کی معلوم میشه.
بازم ممنون.
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
سلام
راستش من کارمند پالايشگاه هستم و اين مواردی که گفتم بود. اين موردی که شما گفتيد تو طب صنعتی ما نبود :surprised: حالا بازهم بپرسيد راستش من نميدونم.
 

_mahdi_

عضو جدید
احسنت به این دید مثبت { علمی رو دیگه قبول شدیم که رسیدیم به طب صنعتی !!!!}میزان گیر دادن به مقطع تحصیلی مرتبطه . به فوق دیپلما با توجه به نوع کارشون بیشتر گیر میدن مثلا تو این مقطع اونایی که عینکین رد میشن { نمره بالا } ولی با فوق لیسانس نه . در ضمن با توجه به اب و هوای عسلویه تست تنفس رو حتما انجام می دن { قابل توجه دوستان سیگاری }
 

_mahdi_

عضو جدید
به نقل از وبلاگ : http://www.chemical-engineers.blogfa.com/post-6.aspx
برخی از دوستان از من سوالاتی در مورد کم و کیف آزمایشات مربوط به طب صنعتی پرسیده بودن که به صورت خلاصه مراحل رو به ترتیب انجام براتون می نویسم که امیدوارم مفید فایده واقع بشه: [FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۱.اول باید معرفی نامه ای که از طرف شرکت مربوطه بهتون داده شده تو دبیرخانه طب صنعتی ثبت بشه[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۲.بعد از ثبت معرفی نامه تو دبیرخانه یه سری فرم بهتون داده میشه که باید پر کنید بعد از پر کردن فرم ها فیش های ویزیت برای انجام مراحل تست بهتون تحویل داده میشه[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]*تو قسمت پر کردن فرم ها باید مشخصات فردی و بیماری های خانوادگی یا سوابق بیماری های خودتون رو به دقت و صادقانه بنویسید[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]از این مرحله به بعد باید به بیمارستان یا محلی که مرکز طب صنعتی براتون مشخص می کنه برای انجام معاینات مراجعه کنید که معمولا اگه تهران باشه شما رو به بیمارستان شرکت نفت ارجاع می دن که مراحل انجام تو بیمارستان به این شکل هستش:[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۳.مراجعه به آزمایشگاه جهت آزمایش کامل خون و ادرار[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۴.مراجعه به رادیولوژی جهت عکسبرداری از قفسه سینه[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۵.مراجعه به اپتومتریست جهت بینائی سنجی[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۶.مراجعه به ادیومتریست جهت شنوایی سنجی[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۷.انجام آزمایش تست اعتیاد[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۸.پر کردن تست روانسنجی[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]*تو این قسمت یکی از معروفترین تست های روانسنجی که شامل ۷۰ تا سوال میشه بهتون داده میشه که باید سعی کنین صادقانه جواب بدین،هر نوع تناقض گوئی یا جواب سازی زائیده فکرتون ممکنه نتیجه تست رو خراب کنه[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]بعد از اینکه تمام مراحل بالا رو طی کردین باید منتظر بمونین تا جواب ها رو بهتون بدن که ممکنه بین یک تا دو روز طول بکشه،بعد از اینکه جواب آزمایشات و معاینات بالا رو گرفتین و دکتر هر بخش کارت سلامت رو براتون تائید و مهر کرد باید مراحل زیر رو انجام بدین:[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]۹.مراجعه به پرستاری طب صنعتی جهت اندازه گیری قد،وزن،تست تنفس(اسپیرومتری) و نوار قلب[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]بعد از اینکه نتایج تمام مراحل فوق رو گرفتین و پرونده تکمیل شد باید برای تائید نهایی به پزشک صنعتی مراجعه کنین که اونجا نتایج تمام آزمایش ها و معاینات رو چک می کنه و علاوه بر اونها تست کوررنگی و همینطور معاینه بدنی برای بررسی نداشتن جای بخیه،ضرب دیدگی و همینطور اندازه گیری فشارخون و تپش قلب و بررسی سلامت بیضه ها و یه سری حرکات بدنی رو ازتون می خواد که انجام بدین تا درستی اندام حرکتی شما رو چک کنه.دکتر تو این مرحله رای به تائید یا رد یا ارجاع شما به متخصص برای معاینه تکمیلی رو صادر می کنه،اگه شما تائید بشین تاریخ مراجعه بعدی برای معاینه دوره ای رو هم توی فرم درج می کنه تا اینجا کار شما تموم شده و فقط باید پرونده رو دوباره به دبیرخانه بدین تا به شرکت مطبوع نتایج رو ارسال کنن اما اگه براتون ارجاع به متخصص برای بررسی بیشتر رو بنویسه باید به متخصصین مربوطه مراجعه کنین تا آزمایش های تکمیلی روی شما انجام بگیره و نتیجه اون آزمایش ها برای تائید تو شورای پزشکی مطرح می شه...[/FONT]
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
آقا دندون ها هم چک میکنن؟:surprised::D

مال منو که چک نکردن البته دندونام خداروشکر سالمه :D

احسنت به این دید مثبت { علمی رو دیگه قبول شدیم که رسیدیم به طب صنعتی !!!!}میزان گیر دادن به مقطع تحصیلی مرتبطه . به فوق دیپلما با توجه به نوع کارشون بیشتر گیر میدن مثلا تو این مقطع اونایی که عینکین رد میشن { نمره بالا } ولی با فوق لیسانس نه . در ضمن با توجه به اب و هوای عسلویه تست تنفس رو حتما انجام می دن { قابل توجه دوستان سیگاری }

نه اینطوری ها هم نیست. البته من نمیدونم اینی که شما میگید قبل از ورود به کار هست یا نه. اما در صورتی که کارمند باشید، هر سال هست و همه مثل همن :gol:
 

m3164

کاربر فعال تالار مهندسی شیمی
کاربر ممتاز
مجموعه معاینات طب صنعتی

مجموعه معاینات طب صنعتی

دستورالعمل نحوه انجام معاینات و تایید صلاحیت پزشکی بدو استخدام در صنعت نفت؛
 

پیوست ها

  • WI-16-00-OM.pdf
    1.2 مگایابت · بازدیدها: 0

hesam2201

عضو جدید
سلام
میخاستم بدونم واسه تست شنوایی چقد باید باشه؟
شنوایی از یک گوش باشه واسه قسمتهای عملیاتی مردود میشی تو طب صنعتی یا قبول میشی؟
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
سلام
میخاستم بدونم واسه تست شنوایی چقد باید باشه؟
شنوایی از یک گوش باشه واسه قسمتهای عملیاتی مردود میشی تو طب صنعتی یا قبول میشی؟

یعنی اینکه یه گوش کامل نشنوه؟! والا اینا برای بخش هایی مثل عملیات و اینا انگار مهمه اما چندش رو نمیدونم.
 

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
بله یه گوش کاملا ناشنوا باشه
به نظرت رد میکنن؟

والا نمیدونم. هرجا یه جوره. فقط میدونم محیط های عملیاتی به دلیل حساسیت بالا یه کم سخت گیریش بیشتره. مثلاً سمت آزمايشگاه اگر کسی مشکل تنفس داشته باشه خب یه جورایی نمیشه. واحد های عملیات هم نیاز به سلامتی نسبتاً کامل داره. بازم جا تا جا فرق میکنه :Gol:
 

FAMINE RIAN

عضو جدید
سلام
چنتا از دوستای من تازه شاغل شدن از اونها تست گرفتن که مشخص شه قدرت باروری دارن ( عقیم نباشن) چون میگفت اگه بعد اینکه بری سر کار بعد بگی به دلیل صنعت عقیم شدی باید دیخ یه مرد رو بدن

سوال دیگم اینه من باشگاه میرم و از مکمل ها استفاده میکنم ایا اینها تاثیر داره
حالا یه مدت استفاده نمیکنم
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
چنتا از دوستای من تازه شاغل شدن از اونها تست گرفتن که مشخص شه قدرت باروری دارن ( عقیم نباشن) چون میگفت اگه بعد اینکه بری سر کار بعد بگی به دلیل صنعت عقیم شدی باید دیخ یه مرد رو بدن

سوال دیگم اینه من باشگاه میرم و از مکمل ها استفاده میکنم ایا اینها تاثیر داره
حالا یه مدت استفاده نمیکنم

تا حالا این رو نشنیده بودم....ولی اگر این تست هم وجود داشته باشه وکسی عقیم باشه اصلا دلیلی بر عدم استخدامش نمیشه و فقط ازش تعهد میگیرن که قبل از استخدام این مشکل رو داشته..با اینکه فکر نمیکنم اصلا همچین تستی وجود داشته باشه..پیشنهاد میکنم ادامه بحث های طب صنعتی رو هم توی تایپیک مصاحبه علمی از سر بگیرین تا دوستان هم استفاده کنند.با تشکر
 

TheWar

عضو جدید
سلام
دوستان من بازو چپم چند سال پيش شكست و توش پلاتين گذاشتن و بعد يك سال پلاتين رو از بازو چپم جراحي كردم وبيرونش اُوردند الان از نظر جسماني هيچ مشكلي از اين بابت ندارم اما خوب مي ترسم بهونه بيارند و در طب صنعتي ردم كنند كسي مي دونه به اين چيزا اشكال مي گيرند يا نه ؟
 

TheWar

عضو جدید
سلام
دوستان من بازو چپم چند سال پيش شكست و توش پلاتين گذاشتن و بعد يك سال پلاتين رو از بازو چپم جراحي كردم وبيرونش اُوردند الان از نظر جسماني هيچ مشكلي از اين بابت ندارم اما خوب مي ترسم بهونه بيارند و در طب صنعتي ردم كنند كسي مي دونه به اين چيزا اشكال مي گيرند يا نه ؟
دوستان يكي جواب سوال منو لطف كنه بده :(
 

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
سیگاری و رد میکنن؟؟
سلام این پاسخ یکی از دوستان در تاپیک مصاحبه علمی عقیدتی شرکت نفته :
نه دوست من در تست عدم اعتياد فقط مرفين معلوم ميشه
سيگار كه مرفين نداره خيالت راحت سيگار بكش حتي قرص متادون هم معلوم نميشه ولي ترامادول چرا. چون قرص متادون براي ترك ميباشد و اين يكي را از تو تست حذف كردن قابل توجه معتادين.
ولي من از وقتي نتيجه آزمون كتبي اومد و فهميدم قبول شدم سيگار را ترك كردم چون در طب صنعتي ، تست اسپرومتري نميخواستم دچار مشكل بشوم
انگار اينجا همه سيگار ميكشن
دوستان همت كنيد و سيگار را ترك كنيد.
ما كه قرعه مان سكو نفتي افتاده اگر هم ترك نميكردم در صورت قبولي مجبور به تركم چون سيگار كشيدن رو سكو قدغن ميباشد. البته فكر كنم براي ما تازه وارد ها .
 

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
سلام
دوستان من بازو چپم چند سال پيش شكست و توش پلاتين گذاشتن و بعد يك سال پلاتين رو از بازو چپم جراحي كردم وبيرونش اُوردند الان از نظر جسماني هيچ مشكلي از اين بابت ندارم اما خوب مي ترسم بهونه بيارند و در طب صنعتي ردم كنند كسي مي دونه به اين چيزا اشكال مي گيرند يا نه ؟
سلام
چون از بازوتون بیرونش آوردید خب می تویند این قضیه رو اصلا مطرح نکنید .. اونها هم به احتمال زیاد متوجه نمیشن و اینجوری مشکلی براتون پیش نمیاد.
 

TheWar

عضو جدید
سلام
چون از بازوتون بیرونش آوردید خب می تویند این قضیه رو اصلا مطرح نکنید .. اونها هم به احتمال زیاد متوجه نمیشن و اینجوری مشکلی براتون پیش نمیاد.
آخه جاي بخيه هاش هست مگه در شركت نفت تو مرحله آخر طب صنعتي كل بدن متقضاي رو بررسي نمي كنند ؟
 

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
آخه جاي بخيه هاش هست مگه در شركت نفت تو مرحله آخر طب صنعتي كل بدن متقضاي رو بررسي نمي كنند ؟
نه دوست من .. فکر نکنم کل بدن رو بررسی کنن .. پست #12 این تاپیک رو مطالعه کنید .. دوستان توضیح دادن کل فرایند طب صنعتی رو.
 

ak_47_519

عضو
ممنونم که جوابمو دادین. فقط یه چیزه دیگه. من شنیدم که یه تستی به اسم اعصاب سنجی دارن که میگن دستتو بالا بگیر تا ببینن میلرزه یا نه. راستش من دست چپم یه کم میلرزه. اگه همچین تستی هست دقیقا چه شکلیه و اینکه آیا گیر میدن یا نه و اینکه جواب همه این آزمایشا و تستا کی معلوم میشه.
بازم ممنون.

چنیین تستی به اون معناوجودنداره. نگران نباشید
 

ak_47_519

عضو
سلام
میخاستم بدونم واسه تست شنوایی چقد باید باشه؟
شنوایی از یک گوش باشه واسه قسمتهای عملیاتی مردود میشی تو طب صنعتی یا قبول میشی؟
معمولا اگرمشکلی داشته باشی به پزشک گوش و حلق وبینی ارجاع میدن و این پزشک یک سری توصیه ها را در برگه مشاوره شما می نویسه. حتما گوشتون تمیزباشه که در شنوایی سنجی به مشکل نخورید. قبلش پیش یک دکتر برید و از تمیز بودن گوش مطمئن بشید. اگر نیاز به شستشوی گوش بود قبل شنوایی سنجی انجام بدید. درکل نگران نباشید و به خدا توکل کنید

 
بالا