ده مهندس برتر تمام دورانها!!!!!!!!!!!!!!!!!111

ses

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ده مهندس برتر تمام دورانها
مهندسان افرادي هستند كه دنياي مدرن پيرامون ما را ساخته اند. هر وسيله اي كه اكنون در دست شماست زماني وجود نداشته ولي يك فكر و ايده يك يا چند نفر همراه با نبوغ منجر به طراحي و ساخت تجهيزات پيشرفته امروز شده است. اما اگر بخواهيم ارزش كار مهندسان را بررسي كنيم آن را با چه معياري مي سنجيم؟ آيا تا به حال فكر كرده ايد بزرگترين مهندسان تاريخ چه كساني بوده اند؟ اين همان چيزي است كه در اين مقاله مهمان ياد بگير دات كام خواهيد بود. در اينجا ما 10 مهندس برتر تاريخ را به صورت معكوس از دهم تا اولين آنها بررسي مي كنيم.
10- نيكلاس اتو
نيكلاس اتو اولين موتور چهار زمانه يا موتور سيكل اتو را ساخته است. به اين موتور ها موتور هاي احتراق داخلي يا درون سوز مي گويند، چون سوخت مستقيماً در اتاقكي كه پيستون وجود دارد مي سوزد. موتور هاي سيكل اتو يا چهار زمانه هنوز در اتومبيل هايي كه در خيابان در رفت آمد هستند استفاده مي شوند. البته در آنها بهينه سازي هايي براي افزايش راندمان، كاهش مصرف سوخت، كاهش سر و صدا و... انجام شده است. گذشته از طراحي اتو سرمايه گذاري دو تاجر بزرگ به نام هاي گاتليب دايملر و كارل بنز موجب شد موتور اتو محرك اتومبيل هاي امروزي باشد.
9- آلن تورينگ
آلن تورينگ ساختار دودوي يا باينري را در رياضيات پايه گذاري كرد، كه امروزه در تمام كامپيوتر هاي دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد. او را پدر علم كامپيوتر مي دانند. كامپيوتري كه شما اكنون در حال استفاده از آن هستيد، بدون ساختار دودويي كار نمي كند. او همچنين در جنگ جهاني دوم كد آلماني انيگما را شكست كه بدون آن اگر نگوييم پيروزي بر نازي ها غير ممكن بايد بگوييم بسيار دشوار بود. هر چند او هيچگاه چيزي نساخت ولي اثر كار بزرگي كه در صنعت كامپيوتر انجام داد او را به اين جايگاه رسانيد.
8- ميخائيل كلاشينكف
هر چند بيشتر قسمت هاي كلاشينكوف AK-47 از اسلحه هاي ديگر اقتباس شده بود ولي اين كار با زيركي و ظرافت زيادي انجام شده بود. در حقيقت طراحي ساده اسلحه اي تقريباً بي عيب كه كارايي فوق العاده اي داشت. سبب شد سازنده اش را به عنوان يك نابغه مطرح كند. توليد اين اسلحه ارزان تمام مي شد استفاده از آن بسيار ساده بود به راحتي نمي شكست و بعد از پنجاه و اندي سال هنوز توليد مي شود. از روي اين مدل انواع مختلفي اسلحه ساخته شده است و آن را مي توان يكي از بهترين هاي تاريخ دانست كه قدرت نفوذ بالايي دارد.
7- ارشميدس
ارشميدس مردي است كه نمي توان افتخار را از او دور دانست. او مهندسي است كه مي گويند توانست با تعداد زيادي آينه كشتي دشمن را به آتش بكشد. يا مي گويند جرثقلي ساخته بود كه مي توانست كشتي هاي رومي را بلند كند و در هم بكوبد. هر چند درباره صحت و سقم اين حرف ها مدرك معتبري در دست نيست ولي هنوز افتخارات بزرگي وجود دارد كه به او نسبت مي دهند. كه به تعدادي از آنها اشاره مي كنيم: محاسبه عدد پي يا همان 3.14 معروف، مارپيچ ارشميدسي كه وسيله اي بود براي بالا آوردن آب مورد نياز كشاورزي و كار معدن استفاده مي شد. او همچنين در استفاده از اهرم ها و قرقره ها روش هاي جديدي را خلق كرد. چندين منجنيق ساخت. و در علم رياضي مطلبي را عنوان كرد كه مهندسي امروز بدون آنها وجود نداشت.
6- اوليور و ويلبر رايت
افراد زيادي قبل از اين دو نفر سعي كردند پا به عرصه هوانوردي بگذارند ولي اكثر آنها كارشان از نظر مهندسي بي ارزش بود. اما برداران رايت كساني بودند كه توانستند به طور واقعي مهندسي هوانوردي را پايه گذاري كنند. آنها زماني موفق به پرواز شدند كه تصور افراد از علم هوانوردي چيزي شبيه به حركت بر روي زمين بود. ولي برادران رايت ديدگاه جديد براي اين علم خلق كردند. براي اينكه پرواز قابل كنترل باشد سيستم سه محوري ساختند كه براي پرواز يك ضرورت بود. همچنين برادران رايت اولين افرادي هستند كه ملخ هواپيما را با ديد آيروديناميكي ساختند.
5- هرو اهل اسكندريه
اين مرد 50 سال قبل از ميلاد مسيح يك انقلاب صنعتي را آغاز كرد. او چرخي ساخت كه با نيروي بخار به حركت در مي آمد و يك گوي را مي چرخاند. هر چند او نتوانست ديگران را قانع كند كه دستگاه او چقدر مي تواند مفيد باشد و اختراعش در حد يك اسباب بازي باقي ماند. ولي او را مي توان پايه گذار توربين هاي بخار دانست. او همچنين نوشته هايي درباره پنوماتيك، رياضي و فيزيك دارد.
4- جميز وات
جميز وات موتر بخار را به صنعت معرفي كرد و انقلابي در صنايع آن زمان بوجود آورد. گاورنري ( يك كنترل كننده سرعت مكانيكي ) كه او ساخت موتور بخار را در دور مطلوب نگاه مي داشت. ساخت يك كنترل كننده دور براي موتور هاي بخار كار بسيار ظريفي بود. او اصلاحات زيادي روي موتور هاي بخار انجام داد. تا جاييكه امروزه ما او را يكي از برترين مهندسان تاريخ مي دانيم.
3- توماس اديسون
اديسون را مي توان يكي از پركارترين مخترعان تاريخ دانست. او ركورد 1097 اختراع ثبت شده را دارد.اديسون صنعت عكاسي را توسعه داد، لامپ رشته اي، دوربين تصاوير متحرك، پروژكتور براي نمايش تصاوير متحرك و صد ها اختراع ديگر دارد. او همچنين نخستين نيروگاه برق و سيستم توزيع آن را ساخت. بدون اختراعات او دنياي مدرن كنوني غير قابل تصور بود.
2- نيكلا تسلا
بي شك نيكلا تسلا بزرگترين مهندس برق همه دورانهاست. از اختراعات او مي توان به لامپ فلورسنت، بوبين تسلا، موتور القايي و برق سه فاز اشاره كرد. او سيستم مولد جريان AC را ساخت كه از يك موتور و يك ترانسفورماتور ساخته شده بود. بعضي ها مي گويند او قرن بيستم را اختراع كرد. ولي متاسفانه در آخر عمر مشكلات رواني پيدا كرد و مرگ خوبي نداشت. اما كار هاي پر ارزش او هميشه در ياد ها باقيست.
1- لئوناردو داوينچي
شايد داوينچي را بتوان يكي از خيال پرداز ترين مردان تاريخ دانست. لئوناردو بسياري از اختراعات كنوني را از هلي گوپتر گرفته تا تانك و زيردريايي پيش بيني كرده بود. بعدها مهندسان ثابت كردند بسياري از رويا هاي او مانند چتر نجات، پل ها وسيستم هاي حمل نقل و... قابل ساخت و استفاده اند. لئوناردو وسايل انقلابي بسياري طراحي كرد. لئوناردو را بي شك مي توان بزرگترين مهندس طراح دانست.
مهندسان بزرگ قابل احترام ديگري وجود دارند كه ذكر نام آنها را در اينجا ضروري مي دانم.
الي ويتني ماشين پنبه پاك كني
رودولف ديزل - موتور ديزل
ورنر ون بران - سيستم موشكي
انريكو فرمي و لئو اسزيلارد - اولين راكتور هسته اي
 

arash_441

متخصص انرژی های نو
ده مهندس برتر تمام دورانها
مهندسان افرادي هستند كه دنياي مدرن پيرامون ما را ساخته اند. هر وسيله اي كه اكنون در دست شماست زماني وجود نداشته ولي يك فكر و ايده يك يا چند نفر همراه با نبوغ منجر به طراحي و ساخت تجهيزات پيشرفته امروز شده است. اما اگر بخواهيم ارزش كار مهندسان را بررسي كنيم آن را با چه معياري مي سنجيم؟ آيا تا به حال فكر كرده ايد بزرگترين مهندسان تاريخ چه كساني بوده اند؟ اين همان چيزي است كه در اين مقاله مهمان ياد بگير دات كام خواهيد بود. در اينجا ما 10 مهندس برتر تاريخ را به صورت معكوس از دهم تا اولين آنها بررسي مي كنيم.
10- نيكلاس اتو
نيكلاس اتو اولين موتور چهار زمانه يا موتور سيكل اتو را ساخته است. به اين موتور ها موتور هاي احتراق داخلي يا درون سوز مي گويند، چون سوخت مستقيماً در اتاقكي كه پيستون وجود دارد مي سوزد. موتور هاي سيكل اتو يا چهار زمانه هنوز در اتومبيل هايي كه در خيابان در رفت آمد هستند استفاده مي شوند. البته در آنها بهينه سازي هايي براي افزايش راندمان، كاهش مصرف سوخت، كاهش سر و صدا و... انجام شده است. گذشته از طراحي اتو سرمايه گذاري دو تاجر بزرگ به نام هاي گاتليب دايملر و كارل بنز موجب شد موتور اتو محرك اتومبيل هاي امروزي باشد.
9- آلن تورينگ
آلن تورينگ ساختار دودوي يا باينري را در رياضيات پايه گذاري كرد، كه امروزه در تمام كامپيوتر هاي دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد. او را پدر علم كامپيوتر مي دانند. كامپيوتري كه شما اكنون در حال استفاده از آن هستيد، بدون ساختار دودويي كار نمي كند. او همچنين در جنگ جهاني دوم كد آلماني انيگما را شكست كه بدون آن اگر نگوييم پيروزي بر نازي ها غير ممكن بايد بگوييم بسيار دشوار بود. هر چند او هيچگاه چيزي نساخت ولي اثر كار بزرگي كه در صنعت كامپيوتر انجام داد او را به اين جايگاه رسانيد.
8- ميخائيل كلاشينكف
هر چند بيشتر قسمت هاي كلاشينكوف AK-47 از اسلحه هاي ديگر اقتباس شده بود ولي اين كار با زيركي و ظرافت زيادي انجام شده بود. در حقيقت طراحي ساده اسلحه اي تقريباً بي عيب كه كارايي فوق العاده اي داشت. سبب شد سازنده اش را به عنوان يك نابغه مطرح كند. توليد اين اسلحه ارزان تمام مي شد استفاده از آن بسيار ساده بود به راحتي نمي شكست و بعد از پنجاه و اندي سال هنوز توليد مي شود. از روي اين مدل انواع مختلفي اسلحه ساخته شده است و آن را مي توان يكي از بهترين هاي تاريخ دانست كه قدرت نفوذ بالايي دارد.
7- ارشميدس
ارشميدس مردي است كه نمي توان افتخار را از او دور دانست. او مهندسي است كه مي گويند توانست با تعداد زيادي آينه كشتي دشمن را به آتش بكشد. يا مي گويند جرثقلي ساخته بود كه مي توانست كشتي هاي رومي را بلند كند و در هم بكوبد. هر چند درباره صحت و سقم اين حرف ها مدرك معتبري در دست نيست ولي هنوز افتخارات بزرگي وجود دارد كه به او نسبت مي دهند. كه به تعدادي از آنها اشاره مي كنيم: محاسبه عدد پي يا همان 3.14 معروف، مارپيچ ارشميدسي كه وسيله اي بود براي بالا آوردن آب مورد نياز كشاورزي و كار معدن استفاده مي شد. او همچنين در استفاده از اهرم ها و قرقره ها روش هاي جديدي را خلق كرد. چندين منجنيق ساخت. و در علم رياضي مطلبي را عنوان كرد كه مهندسي امروز بدون آنها وجود نداشت.
6- اوليور و ويلبر رايت
افراد زيادي قبل از اين دو نفر سعي كردند پا به عرصه هوانوردي بگذارند ولي اكثر آنها كارشان از نظر مهندسي بي ارزش بود. اما برداران رايت كساني بودند كه توانستند به طور واقعي مهندسي هوانوردي را پايه گذاري كنند. آنها زماني موفق به پرواز شدند كه تصور افراد از علم هوانوردي چيزي شبيه به حركت بر روي زمين بود. ولي برادران رايت ديدگاه جديد براي اين علم خلق كردند. براي اينكه پرواز قابل كنترل باشد سيستم سه محوري ساختند كه براي پرواز يك ضرورت بود. همچنين برادران رايت اولين افرادي هستند كه ملخ هواپيما را با ديد آيروديناميكي ساختند.
5- هرو اهل اسكندريه
اين مرد 50 سال قبل از ميلاد مسيح يك انقلاب صنعتي را آغاز كرد. او چرخي ساخت كه با نيروي بخار به حركت در مي آمد و يك گوي را مي چرخاند. هر چند او نتوانست ديگران را قانع كند كه دستگاه او چقدر مي تواند مفيد باشد و اختراعش در حد يك اسباب بازي باقي ماند. ولي او را مي توان پايه گذار توربين هاي بخار دانست. او همچنين نوشته هايي درباره پنوماتيك، رياضي و فيزيك دارد.
4- جميز وات
جميز وات موتر بخار را به صنعت معرفي كرد و انقلابي در صنايع آن زمان بوجود آورد. گاورنري ( يك كنترل كننده سرعت مكانيكي ) كه او ساخت موتور بخار را در دور مطلوب نگاه مي داشت. ساخت يك كنترل كننده دور براي موتور هاي بخار كار بسيار ظريفي بود. او اصلاحات زيادي روي موتور هاي بخار انجام داد. تا جاييكه امروزه ما او را يكي از برترين مهندسان تاريخ مي دانيم.
3- توماس اديسون
اديسون را مي توان يكي از پركارترين مخترعان تاريخ دانست. او ركورد 1097 اختراع ثبت شده را دارد.اديسون صنعت عكاسي را توسعه داد، لامپ رشته اي، دوربين تصاوير متحرك، پروژكتور براي نمايش تصاوير متحرك و صد ها اختراع ديگر دارد. او همچنين نخستين نيروگاه برق و سيستم توزيع آن را ساخت. بدون اختراعات او دنياي مدرن كنوني غير قابل تصور بود.
2- نيكلا تسلا
بي شك نيكلا تسلا بزرگترين مهندس برق همه دورانهاست. از اختراعات او مي توان به لامپ فلورسنت، بوبين تسلا، موتور القايي و برق سه فاز اشاره كرد. او سيستم مولد جريان AC را ساخت كه از يك موتور و يك ترانسفورماتور ساخته شده بود. بعضي ها مي گويند او قرن بيستم را اختراع كرد. ولي متاسفانه در آخر عمر مشكلات رواني پيدا كرد و مرگ خوبي نداشت. اما كار هاي پر ارزش او هميشه در ياد ها باقيست.
1- لئوناردو داوينچي
شايد داوينچي را بتوان يكي از خيال پرداز ترين مردان تاريخ دانست. لئوناردو بسياري از اختراعات كنوني را از هلي گوپتر گرفته تا تانك و زيردريايي پيش بيني كرده بود. بعدها مهندسان ثابت كردند بسياري از رويا هاي او مانند چتر نجات، پل ها وسيستم هاي حمل نقل و... قابل ساخت و استفاده اند. لئوناردو وسايل انقلابي بسياري طراحي كرد. لئوناردو را بي شك مي توان بزرگترين مهندس طراح دانست.
مهندسان بزرگ قابل احترام ديگري وجود دارند كه ذكر نام آنها را در اينجا ضروري مي دانم.
الي ويتني ماشين پنبه پاك كني
رودولف ديزل - موتور ديزل
ورنر ون بران - سيستم موشكي

انريكو فرمي و لئو اسزيلارد - اولين راكتور هسته اي

مگه تسلا مرده؟! تا اونجایی که من می دونم گزارشات مشکلات روانی و مرگ تسلا جعلیه و وی همچنان در قید حیات می باشد!

جای مهندس های مثل گالیله و نیوتن و سایر مکانیک دانان برجسته تو لیست خالیه
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگه تسلا مرده؟! تا اونجایی که من می دونم گزارشات مشکلات روانی و مرگ تسلا جعلیه و وی همچنان در قید حیات می باشد!

میبخشید ارش عزیز میشه در مورد این حرفتون قدری توضیح بدید !

تسلا در میانه قرن نوزدهم بدنیا اومد و الان قرن بیست و یکمه ! :surprised:
 

arash_441

متخصص انرژی های نو
Philadelphia Experiment/NIKOLA TESLA: SECRET TIME TRAVEL EXPERIMENTS

Philadelphia Experiment/NIKOLA TESLA: SECRET TIME TRAVEL EXPERIMENTS

میبخشید ارش عزیز میشه در مورد این حرفتون قدری توضیح بدید !

تسلا در میانه قرن نوزدهم بدنیا اومد و الان قرن بیست و یکمه ! :surprised:

پروژه فیلادلفیا Philadelphia Experiment یا ”پروژه رنگین کمان” یکی از آزمایشات مخفی آمریکا در سال ۱۹۴۳برای ایجاد کردن تونل زمان و مکان بود. این آزمایش به طرز وحشتناکی پایان یافت و اگرچه اثرات آن هنوز در نقاط اطراف بندر فیلادلفیا دیده می شود نیروی دریایی آمریکا که مسئول این پروژه بود همچنان آن را انکار می کند. آزمایشی که در فیلادلفیا صورت گرفت بعدها به طرز اسرار آمیزی یا پروژه مشابهی به نام ” پروژه مونتاک” در سال ۱۹۸۳ پیوند خورد و حتی پای انسانهای عصر آینده و گذشته و حتی بیگانگان را به میان کشید.

پیش از جنگ و در طول جنگ جنگ جهانی دوم نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایشاتی برای نامرئی کردن کشتی ها و هواپیماها زد. این نامرئی کردن به گونه ای بود که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نباشند و به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید کاملا وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد. تحت نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله “نیکلاس تسلا” و “ جان ون نیومن” این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد.
نیکلاس تسلا در میان امواج الکتریسیته…زندگی پر از راز او و مرگ جعلی اش توسط دولت آمریکا بسیار شک برانگیز است در حالیکه اعلام شد او در سال ۱۹۵۷ مرده است جسدش به هیچ کس نشان داده نشد و شاهدان عینی او را در سال ۲۰۰۱ نیز زنده دیده اند در حالیکه همچنان دست به آزمایشات غیر قابل بخشش و قربانی کردن انسانها می زند.

جان فوون نیومن – همکار تسلا که مسئول برژه فیلادلفیا و مونتاک بود. بیش از ۴۰۰ دانشمند یهودی – آلمانی روی این پروژه کار می کردند که انیشتن نیز در میان آنها بود.
در آزمایشات اولیه با کمک دستگاههای بسیار عجیبی که تسلا ساخته بود تیم پژوهشی قادر بود وسایل کوچکی مثل میز و صندلی را ناپدید کند – به بعدی ناشناخته وارد کند و سپس آنها را بازگرداند.
این آزمایشات پیش از آغاز جنگ جهانی دوم آغاز شده بود و کاملا واضح است که جنگ جهانی دوم پیش بینی شده و با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته بود. در این میان تعداد کثیری از یهودیان آلمان و آمریکا مخارج این پروژه عظیم را می پرداختند!
بعد از آزمایشات اولیه که تحت فرمان نیروی دریایی آمریکا صورت می گرفت تصمیم بر آن شد که تعدای حیوان از جمله گوسفند و بز را در داخل یک کشتی قرار دهند و آن را به بعد دیگری بفرستند. این حیوانات داخل قفسهای فلزی و در عرشه کشتی بودند. کشتی برای چند دقیقه کاملا ناپدید شد ولی وقتی برگشت تعدای از حیوانات گم شده بودند و بقیه هم آثار سوختگی روی بدنشان دیده می شد. قرار بر این شد که تا کامل شدن پروژه هیچ انسانی مورد تست قرار نگیرد ولی با این حال در ۱۲ آگوست ۱۹۴۳ کشتی USS Eldridge با تمام خدمه اش مورد تست قرار گرفت.
ملوانان خبر نداشتند که چه اتفاقی قرار است بیفتد. دستگاهها شروع به کار کردند و کلید ها زده شدند. کشتی با کلیه مردان داخلش ناپدید شدند. تا چهار ساعت بعد که دوباره در بندر فیلادلفیا ظاهر گشتند. شاهدان ماجرا گزارش می دهند که یک هاله سبز فسفری تمام کشتی را احاطه کرده بود
خدمه کشتی در آتش می سوختند ..تعدادی دیوانه شده بودند..تعدادی دچار حمله قلبی بودند…تعدادی در بدنه و دیوارهای کشتی ذوب شده بودند و زنده جان می دادند. بقیه خدمه مرده بودند. گزارشات نیروی دریایی حکایت از این دارد که چند ملوانانی که زنده مانده بودند در عرض چند هفته در جلوی چشم حاضران ناپدید شدند. ( یا بخار شدند یا به بعد دیگری انتقال یافتند).
سوال این بود که در این چهار ساعت کشتی به کجا رفته بود؟ دو بازمانده ای که در این کشتی حضور داشتند ادعا می کنند که در این چهار ساعت کشتی در یک تونل زمانی ۴۰ ساله وارد شده بود. یعنی از سال ۱۹۴۳ به سال ۱۹۸۳ و دقیقا در زمان آزمایش مشابهی به نام ” پروژه مونتاک” وارد شده بود. چرا و چگونه ؟ معتقدند که بیگانگان یعنی فضاییان در این میان نقشی فعال داشته اند. اگرچه گزارشات حضور چندین کشتی فضایی از انسانهای آینده را نیز در زمان این آزمایش تایید می کنند.
قضیه از این قرار است که ۴۰ سال بعد از آزمایش فیلادلفیا همان دانشمندانی که نامشان ذکر شد دست به آزمایش مشابه دیگری در مکانی نزدیک فیلادلفیا زدند. نام این پروژه در پرونده های نیروی دریایی ” پروژه مونتاک” است. کشتی ای که در سال ۱۹۴۳ ناپدید شده بود در تونل زمان به سال ۱۹۸۳ و در زمان انجام پروژه مونتاک جهش کرده بود. در این میان دو نفر از خدمه به نامهای “دانکن” و ” بیلک” از کشتی بیرون پریدند و در سال ۱۹۸۳ باقی ماندند در حالیکه خود کشتی و سایر خدمه به سال ۱۹۴۳ بازگشت و تمام آنها جان باختند.
این دو بازمانده عضو خدمه نیروی دریایی نبودند بلکه دو محقق و دانشمند فیزیکدان و از دوستان “جان فون نیومن” و “نیکلاس تسلا” بودند که به هر دلیلی آن روز در عرشه کشتی Eldridge حضور داشتند و در زمان مناسب به ۴۰ سال در آینده سفر کردند. طبق گزارشات خودشان ” جان فون نیومن” دو قایق نجات را از پیش برای گرفتن آنها از آب آماده کرده بوده است. آلبک می گوید” وقتی ما را از آب گرفتند و پیش فون نیومن بردند او پیر شده بود و به ما گفت که چهل سال است منتظر رسیدن شما هستم”. مشخص است که این سفر ۴۰ ساله در زمان با موفقیت و همانطور که این دانشمندان پیش بینی کرده بودند انجام شده است. به گفته ” دانکن” و ” بیلک” یک نفر سوم هم همراه آنها بوده است ولی به سبب اشتباهی که در ساعت زمانی او اتفاق افتاده بود پس از ورود به سال ۱۹۸۳ او در هر ساعت به اندازه یک سال پیر می شد و ظرف چند روز مرد.
“دانکن” و ” بیلک ” هم اکنون در نیویورک زندگی می کنند و چند مصاحبه خصوصی بدون ذکر نام انجام داده اند. به گفته ایشان این اولین باری نبوده که سفر در زمان صورت گرفته است. ” دانکن” با دادن مشخصات و مدارک بسیاری ثابت کرده است که برای سفر در زمان تنها به سه وسیله نیاز است و بعد از گشوده شدن تونل به هر زمانی امکان سفر هست. نیازی به لباس مخصوص یا هیچ گونه امکانات عجیب و غریب نیست. این وسایل و آنتها هم روی زمین و هم مایلها زیر زمین در “مونتاک” کشیده شده اند. ” بیلک ” نشان داد که در سال ۱۹۴۳ آنها به مریخ فرستاده شده بودند تا شهرهای متروک و تونلهای زیر زمینی مریخ را بازرسی کنند. به گفته او مریخ هزاران سال است که متروک شده و سکنه ندارد ولی هوای آن قابل تنفس و زندگی است.است که دهانه فرضی تونل زمان خواهد داشت. از داخل دهانه می توان همه چیز را در سال مورد نظر مشاهده کرد.

به گفته دانکن یک تیم ۲۰ نفره به همراه او به آینده و سال ۶۵۳۵ میلادی فرستاده شدند. آنجا سکنه ای دیده نشده بوده. آنها در میدانی عظیم که یک مجسمه غول آسا از یک اسب طلایی در وسط آن قرار داشته دیدن کردند. بنا بر این اظهارات این آزمایش بارها تکرا شده و هر بار آنها در همین مکان وارد شده بودند گویی که جای دیگری در سال ۶۵۳۵ وجود ندارد.
همچنین گزارش می دهند که در زمان آزمایشات آنها چند کشتی فضایی بر فراز مونتاک پدیدار شدند که قصد هیچ نوع دخالتی نداشتند فقط مشاهده می کردند. متاسفانه تونل زمانی که ایجاد شده بود یکی از این یوفو ها را به داخل خودش کشید و به سال ۱۹۴۳ انتقال داد. در این شرایط افرادی که در سال ۱۹۴۳ بودند یوفو را یافتند. به گزارش ” دانکن” چند یوفویی که در سال ۱۹۸۳ بودند از آینده آمده بودند تا کارها را زیر نظر داشته باشند. همچنین اطلاعات فوق العاده سری در مورد ” اوریون” و ” گری ها” و نقش آنها در دادن این تکنولوژی به زمینیان برای سفر در زمان وجود دارد که قابل ذکر در اینجا نمی باشد.
تونل زمانی که در بندر مونتاک فعال است سبب اتفاقات غیر منتظره و عجیبی شده است که حتی مردم عادی هم آن را مشاهده کرده اند. از آن جمله است یافته شدن جسد هیولا یا موجود افسانه ای در سواحل مونتاک. با توجه با جریان داشتن سفرهای زمانی و آزمایشات بسیاری که در این بندر رخ می دهد کاملا طبیعی است که تونلی در ماقبل تاریخ یا در زمان باستان گشوده شده باشد و این هیولا از آن زمان به این زمان پرتاپ شده است.




اون موجودي كه ديديد اگر فكر كنيد بداي ما ايرانيها آشناست.اون موجود در سر ستونهاي تخت جمشيد هست.
تازگي موجودي شبيه به اين در سواحل آمريکا پيدا کردند که دانشمند ها را بسيار متعجب کرده.و آن ها هنوز پي تحقيقاتي در روي اين جانور عجيب و قريب اند.اگر کمي به اين جانور دقت کنيد ميبينيد که اين جانور شباهت زيادي به سر ستون تخت جمشيد دارد.پس ميفهميم در آن زمان در خليج هميشه فارس اين موجود زندگي ميکرده که پس از مرور زمان نسل وي منقرض شده.از دندان هاي اين موجود عجيب و قريب معلوم است که او هم ميتواند يکي از سلطان هاي بزرگ دريا باشد ولي اندازه ي او بسيار کوچک تر از نهنگ و يا کوسه است.
اين موجود به احتمال 99% در آب هاي خليج فارس هم زندگي ميکرده و حتما هم حيواني درنده و قوي بوده.زيرا هخامنشيان در سنگ تراشي هاي خود هميشه نماد قدرت را کشيده اند مثل:شير،حيوان خيالي اي که از هر موجود قوي اي برداشت کرده اند ،حال هم اين موجود…..

نخواستم طولانی شه با یه سرچ می تونین اطلاعات بیشتری به دست بیارین.
 
آخرین ویرایش:

arash_441

متخصص انرژی های نو
قبول نیست از ایران هیچکی تو لیست نیست

فکر می کنید این آقایان تو خیابون در حال قدم زدن بودن که تو لیست قرار گرفتن! نه عزیزم یک سری عوامل دست به دست هم میدن که شالودش میشه تلاش کار پشتکار
 

Similar threads

بالا