دعوت به همکاری بازاریاب برای صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و پیمانکاری

bsymetal

عضو جدید
شرکت بهاران صنعت با دارا بودن انبار تخصصی لوله در ایران و موجودی بیش از هزاران تن لوله آهنی و بخصوص لوله مانیسمان ( لوله بدون درز ) ، فرصت مناسبی را برای همکاری بازاریابان فعال و جویای کار فراهم کرده است.


افراد علاقمند به بحث بازاریابی می توانند با انجام بازاریابی در شرکت های پیمانکاری پتروشیمی و پیمانکاران ساختمانی اقدام به تبلیغ و تامین انواع لوله های آهنی و فروش لوله های مانیسمان ( بدون درز ) از انبار بهاران صنعت بنمایند و سود مناسبی بدست آورند.

این شرکت بصورت مستقیم از چین و دوبی لوله ها را وارد میکند و تمامی لوله های دارای سرتیفیکیت اصلی و اسناد بازرسی معتبر و عضو وندور لیست شرکت ملی و مهندسی نفت و گاز می باشند و بازاریابان با استناد به موجود بودن این اسناد می توانند به راحتی اقدام به فروش لوله ها بنمایند.

جهت انجام امور بازاریابی و گرفتن لیست توضیحات محصولات لطفا فقط با ایمیل زیر در تماس باشید.
ایمیل : bsymetal@yahoo.com

آدرس سایت : www.bsy-metal.com

جهت آشنایی بیشتر دوستان با مجموعه بهاران صنعت قسمتی از رزومه فعالیتهای شرکت در اینجا ذکر می گردد ، جهت مشاهده لیست محصولات و عکسهای واقعی از موجودی انبار لطفا از سایت بهاران صنعت حتما دیدن فرمایید.

شرکت بهاران صنعت یاسین با هدف تامین لوله و اتصالات مورد نیاز بازار داخلی ایران و کشورهای همسایه ، در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید.
این شرکت با دارا بودن انبار اختصاصی در تهران ، اقدام به واردات و انبار کردن لوله های فولادی مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی جهت استفاده در پروژه ها نموده است.
با توجه به دارا بودن انبار اختصاصی و واردات مستقیم توسط شرکت ، توانسته ایم اقدام به ارائه قیمتها و خدمات مناسب برای خریداران محترم نماییم.
شرکت بهاران صنعت مفتخر است که در طی سالهای فعالیت خود با ارایه محصولات و خدمات مناسب به صدها پروژه اجرا شده در ایران در شرکتهای پیمانکاری معتبر عسلویه و اهواز و ... ، توانسته رضایت خریداران و پیمانکاران محترم را جلب نماید و بطور مستمر بر میزان و تنوع لوله های موجود در انبار خود بیفزاید.
لوله های وارد شده توسط این شرکت همگی عضو وندور لیست های معتبر ایران می باشند و تمامی لوله ها دارای گواهی واردات قانونی – CERTIFICATE اصلی می باشند.
لوله های وارد شده توسط این شرکت از کارخانجات معتبر کشورهای ژاپن – رومانی – روسیه – اکراین – چین و ... می باشد.
برندهایی همچون : SUMITOMO – TENARIS – ARSELOR MITTAL – HEBEI HUIKE و ...
لوله های مانیسمان بصورت موجود در انبار اختصاصی شرکت در تهران می باشند و همگی قابل بازرسی توسط خریداران محترم می باشند.
لوله های مانیسمان ( بدون درز ) موجود در انبار شرکت ، شامل انواع لوله های مانسمان فولادی کربن استیل – استینلس استیل و سوپرآلیاژها می باشند.
در سال جاری در راستای گسترش بازه تامین انواع لوله و همچنین تسریع در زمان دریافت انواع لوله ها با متریال و ضخامتهای گوناگون مورد نیاز پروژه های داخلی ، این شرکت اقدام به راه اندازی انبار در دوبی نموده که بدینوسیله بتواند در اسرع وقت اقدام به تامین اقلام مورد نیاز مشتریان نماید.

شرکت بهاران صنعت یاسین با دارا بودن واحد های بازرگانی و مهندسی و با استفاده از تجربیات بیش از 20 ساله هیات موسسین ، توانایی تامین انواع اقلام مورد نیاز پروژه ها با سایزها و آلیاژهای خاص را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسبترین هزینه دارا می باشد.
در بخش بازرگانی خارجی ، با استفاده از تجربیات بیش از ۲۰ ساله در این زمینه ، امکان تامین و واردات انواع لوله و اتصالات با برندهای مطرح دنیا برای پروژه های داخلی فراهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت بهاران صنعت دیدن فرمایید :

WWW.BSY-METAL.COM
 

Similar threads

بالا