دستگیری یک خواننده به جرم هتک حرمت در کیش

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز


به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین دهکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از مسافران و گردشگران جزیره کیش به مقرانتظامی و اعلام شکایت از یکی از خوانندگان برنامه‌های موسیقی زنده رستورانی مبنی بر این که توسط وی مورد اغفال و تعرض قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


وی با بیان اینکه ماموران با تشکیل اکیپی از عوامل آگاهی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شد و پرونده وی به همراه وسایل و مدارک موجود به دادگاه کیفری استان هرمزگان ارسال شد.

دهکی به برخی از افراد که با سوءاستفاده از موقعیت و جایگاه خود در سطح جزیره کیش قصد اعمال خلاف شئونات اسلامی دارند، هشدارداد: پلیس جزیره کیش به هیچ عنوان اعمال خلاف منافی اخلاق و عفت عمومی را برنمی‌تابد و با تمام توان در مقابل این افراد ایستاده و در چارچوب قانون و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلبس کیش، فرمانده انتظامی ویژه کیش به کلیه دارندگان تورها و رستوران‌های تفریحی همراه با موسیقی زنده هشدار داد که عملکردشان به صورت شبانه‌روزی زیر نظر و رصد پلیس قرار داشته و تمام حوادث و حواشی مراسمات آنها در پرونده صاحبان این مراکز ضبط و به موقع، برخورد می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه کیش پلیس به محض دریافت اخبار مردمی در خصوص گروه ها و افراد سودجو و متهم پس از محرزشدن تخلف، علاوه بر لغو مجوز فعالیت آن مراکز از طریق مقام‌قضایی نسبت به طرد این افراد از جزیره اقدام و در سوابق کیفری آنان لحاظ نیز خواهد کرد.

دهکی امنیت و آرامش شهروندان جزیره کیش را خط قرمز پلیس دانست و افزود: نارضایتی عده‌ای معدود از تشدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اعم از امنیت اخلاقی و جرائم راهنمایی و رانندگی خللی در عزم و اراده پلیس ایجاد نخواهد کرد.
 

...ARASH...

عضو جدید
اين خانوم يه ريگي به كفش داره و دلش از يه جا ديگه پره،شايدم موردش يه چيز ديگه بوده،اينجوري جار زده

بابا منه آسو پاس كه تو جايگاهي نيستم،دورو ورم اونقد آدمش هست كه اگه اراده كنم بي دردسر با هر كدوم ميتونم رابطه اي داشته باشم
حالا يه خواننده اونقد حقير شده كه نيازاش تامين نباشه و بخاد تعرض كنه؟؟اونم به نحوي كه آبروش به خطر بيوفته؟

اين اتفاقا ميوفته تو جامعه كه كسي به واسطه محبوبيتش از كسي سوء استفاده كنه،اسمشو هر چيزي ميشه گذاشت جز تعرض يا هتك حرمت،مگه خانومه ناراضي بوده؟؟

مورد از خانومست كه چون به اهدافش نرسيده اينجوري تلافي كرده
 
بالا