در مورد فراماسونری و نمادهای آن چه میدانید؟

?!؟

عضو جدید
با سلام دوباره خدمت دوستان و همراهان همیشگی

امیدوارم با حضور پررنگتون ما رو برای داشتن یک بحث داغ و جالب همراهی کنید...



همانطوری که از اسم تایپیک بحث برمیاد موضوع بحث ما حول محور فراماسونریمیباشد و میخوایم بررسی کنیم که این فراماسونری چیست و به کجا خواهد رسید...

بحثهای زیادی در مورد اینکه فراماسونری ابزار توطئه انگلو-صهیونیست جهانی است شده و همچنین نظرات مختلفی در مورد نمادهایی شده که به این گروه نسبت داده شده است....

با یک تعریف ابتدایی و اجمالی در مورد خود فراماسونری از ویکی پدیا بحث رو اغاز میکنیم:




فراماسونری یا فراموشخانه جمع کانون‌های برادری گسترده‌ای در جهان است. این کانون‌ها ریشه‌های بسیار کهنی در اروپای غربی دارند. فراماسونری دارای یک سیستم مدیریت فراگیر جهانی نیست و ارتباط بین فراماسونری‌های مختلف تنها توسط خود دو لژ انجام می‌شود. واژه فراماسونری احتمالاً از freestone mason گرفته شده. freestone mason در انگلیسی به معنی بنّای آزاد می‌دانند. کسی که عضو فراماسونری است فراماسون یا ماسون نامیده می‌شود، و ساختمانی که مرکز فعالیت ماسون‌هاست لژ نامیده می‌شود.

فراماسونری در ابتدا جنبشی لیبرال بوده است که مبتنی بر باز تولید اندیشه های گنوستیک در دوران پس از اصلاحات در اروپا بوده است. فراماسون ها با شعار «برابری، مساوات، برادری» نقش بزرگی در انقلاب های بزرگ معاصر مانند انقلاب امریکا بر علیه استعمار انگلیس، انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب مشروطیت ایران و جنبش انقلابی بر ضد استعمار اسپانیا در امریکای جنوبی داشته است.

عقاید لیبرال جنبش فراماسونری باعث واکنش های مذهبیان و محافظه کاران، گروه های بنیادگرا، مذهبیون بنیاد گرا و ملی گرایان شده است. همچنین مخالفت با نظام طبقاتی کشیشی مسیحیت، باعث دشمنی کلیسای کاتولیک روم با فراماسونری شده است. این گروه ها فراماسونری را جنبشی الحادی و شیطانی معرفی می کنند.

همچنین منشا افسانه ای این جنبش(داستان معبد سلیمان) باعث نفرت گروههای ضد یهود از فراماسونری شده است. حالت مخفی این جنبش و منشا بریتانیایی آن باعث شده است که چنین پنداشته شود که این جنبش ابزار توطئه انگلو-صهیونیست جهانی است. همچنین رژیم های دیکتاتوری مانند نازی ها و کشورهای کمونیستی نیز به سرکوب فراماسونری می پرداختند.

حجم عظیمی از نوشته‌های موجود در مورد فراماسونری موجود است که به چهار هزار کتاب و هزاران مقاله می‌رسد.با این همه بیشترین این نوشتارها به صورت افراطی نگارش شده اند: یا بی قید و شرط از فراماسونری دفاع می‌کنند و یا آنها را فرصت طلب و عامل انواع صدمات به جامعه می‌دانند.

.....

هر چند فراماسونری معمولا به عنوان یک سازمان مخفی شناخته می‌شود، فراماسون‌ها معمولاً این تعریف را به چالش می‌کشند و سازمان خود را بیشتر یک سازمان خصوصی می‌نامند که تنها بعضی جنبه‌های این سازمان مخفی می‌باشد.معمولاً چنین تعبیری بیان می‌شود که در قرن بیست و یکم این سازمان از حالت یک انجمن سری خارج شده‌است و بیشتر «انجمنی با یک سری رازها است.»

دو سمبل پرگار و گونیا همیشه در لژهای فراماسونری وجود دارد. توصیفهای نمادینی برای این دو نشان وجود دارد. مانند: بر فعالیت خود با نیروی تقوا بیافزا". هر چند از آنجایی که مرام فراماسونری دگماتیک نبودن است. هیچ تفسیر رسمی و عمومی برای این نشان وجود ندارد.

آموزه‌های اخلاقی فراماسونری بصورت آئین های نمادین آموزش داده می‌شود. داوطلب در سیستم فراماسونری با گرفتن مدرک‌هایی پیشرفت می‌کند. این مدارک و پیشرفت با کسب دانش وخودشناسی و دانش و درک در مورد رابطه فرد با دیگران و همچنین با نیروی برتر(بسته به درک شخصی داوطب از نیروی برتر). در کنار این آموزه ها، آموزه‌های فلسفی از طریق تحقیق داوطلب و بحث با شیوه‌نامه‌های لژ فراهم می‌آید.....​
 

omid_008

عضو جدید
دوره فراماسونری تموم شده.حالا نوبت ماست که سر چیز تارخ گذشته بحث کنیم.خودشون این قضیه رو باب کردن
ولی بد نیست ببینیم قبلا کیا داشتن دنیا رو اداره می کردم و ما مشغول توی سر هم زدن بودیم
 

?!؟

عضو جدید
بهتره در اینجا در مورد خود یهودیت هم صحبت بشه.

چیزی که مشخصه این هست که یهودیت کاملا تحریف شده توسط خاخام های افراطی..

در تثنیه باب 17 ایه 18 امده است:
جسارت در مقابل خاخام ها جزای مرگ خواهد داشت.هر کسی در مقابل کاهنی که در خدمت خداست بی ادبی نموده و حرفهای او را عمدا گوش ندهد کشته خواهد شد
-----------------------
اول سموئیل باب 2 ایه 16 و13
و رفتار کاهنان با قومشان چنین بوده است:موقع پخته شدن گوشت قربانی پیشخدمت با یک چنگال 3 دندانه وارد شده.با چنگال به دیگ یا به لگن می زده هر چیزی که با چنگال بیرون اورده می شد به خاخام تعلق داشت.خادم کاهن نزد کسی که قربانی کرده میرفت و می گفت:گوشت به جهت کباب به کاهن بده او از تو گوشت پخته شده نمی خواهد.بهد به او می گفت:الان خواهی داد یا به زور خواهم گرفت.
--------------------------
در تالمود کثوبوت در این کتاب مستهجن ترین بخشهای تالمود است..مسائل راجع به روابط جنسی. زنا.و فحشا در قالب جملات و کلمات پست این کتاب را تشکیل داده اند.
از اوردن بخشهای این کتاب معذورممم
----------------------------------
هر تصل در اطلاعیه 1841 یهودیان اهل چارلستون با عبارت:

فلسطین ما خاک مقدس موعود ما.این خانه خدا معبدمان هست...

حرکات نزادپرستانه و افکار صهیونیستی را بر پایه دین بنا نموده است.کلمه صهیون به معنی حکومت خداست.
در اشیعا باب 54ایه3
نسل تو سایر ملل را تصرف خواهد کرد.

در تثنیه باب 14 ایه 21گوشت مردار نخواهید خورد انرا به غریبه های شهر بده تا بخورند.یا به اجنبی بفروش زیرا که تو قوم مقذس خدایی.

همانطور که مشخصه تورات تحریف شده...
...................

برجسته ترین نماد یهود شمعدان 7 شاخه هست که در لزهای ماسونی به وضوح دیده می شود.

وجود ستاره 6ضلعی در پرچم صهیون بر اساس ترکیب 2 جهان است
 

rozeh

عضو جدید
يه چيزايي مي دونم. اگه اشتباه نكنم يكيش پشت چند دلاري امريكاس.
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
"جسارت در مقابل خاخام ها جزای مرگ خواهد داشت.هر کسی در مقابل کاهنی که در خدمت خداست بی ادبی نموده و حرفهای او را عمدا گوش ندهد کشته خواهد شد"************************ من از ادم ها و سیستم های روک خوشم میاد!! همین الان،شما به یه ا خ و ند یا یه کشیش توهین بکن،همخون بلایی سرت میاد که تو یهودیت میشه!!*************** بحث هایی که در مورد فراماسون میشه،واقعا خنده داره!! ************* فراماسون ها،کلا مخالف هر جور دینی هستن!! نمیدونم چرا وقتی میخوان درباره ی فراماسون ها حرف بزنن،سریع پای اسرائیل و یهودیت رو میکشن وسط!! شخصا،به اینجای مطالب که میرسم،دیگه خوندن رو متوقف میکنم چون مشخصه جملات داره از دهن کسی میاد که نه بر علیه فراماسون،که بر علیه یکی از ادیان همون خدایی که خودش میپرسته داره حرف میزنه!!! سوالی در مورد خود فراماسون ها بود،مثل قبل پاسخ میدم!
 

esmikhani.m

عضو جدید
يه چيزايي مي دونم. اگه اشتباه نكنم يكيش پشت چند دلاري امريكاس.
جدا.............
چی هست حالا بگو منم بدونم حتما باید خیلی باحال باشه
پشت چند دلاری آمریکا 1 $ 10$ 3000 ملیارد$اون دلارش رو بگو بنم چی بوده.
واضح میگفتی من الان دچار تشویش افکار شدم عزیزم
 

Similar threads

بالا