دريافت و فعال‌سازي آهنگ پيشواز ايرانسل از طريق تلفن گويا ممكن شد...

safa_re5000

عضو جدید
کاربر ممتاز
دريافت، فعال‌سازي و اعمال تنظيمات سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل از طريق تلفن گوياي شماره 777 ممكن شد.

آرش كريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل با اعلام اين خبر گفت: در پي استقبال مشترکين از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل، بر آن شديم تا شيوه بسيار آسان و جذاب جديدي را براي دريافت و فعال‌سازي و اعمال تنظيمات سرويس آهنگ پيشواز فراهم کنيم؛ به اين منظور و از هم‌اکنون، علاوه بر روش‌هاي فعلي دسترسي به آهنگ پيشواز، روش شماره‌گيري تلفن گويا به شماره 777 نيز در اختيار مشتركين قرار مي‌گيرد.

به گفته او با اين روش پس از تماس با 777 از خط ايرانسل، دستورالعمل‌هاي صوتي براي انجام عمليات مختلف از قبيل گوش دادن، خريد، فعال‌سازي و تعويض آهنگ پيشواز براي مشترك پخش مي‌گردد و وي به سادگي مي‌تواند اين عمليات را انجام دهد.

وي ادامه داد: در اين روش هزينه تماس يک دقيقه اول تماس با شماره 777 رايگان است و هزينه بقيه مدت تماس بر اساس تعرفه‌هاي معمول محاسبه مي‌گردد.

وي افزود: ديگر روش‌هاي دسترسي به سرويس آهنگ پيشواز شامل ارسال درخواست از طريق پيام کوتاه (SMS)، کدهاي دستوري (USSD) و پورتال اينترنتي آهنگ پيشواز ايرانسل مي‌باشند.

كريم‌بيگي تصريح كرد: مشتركين جهت اطلاعات بيشتر درباره سرويس پيشرفته آهنگ پيشواز ايرانسل مي‌توانند به وب‌سايت رسمي ايرانسل به نشاني www.irancell.ir مراجعه كنند ضمن آنكه مي‌توانند با شماره 700 از خط ايرانسل و يا 09377000000 از ساير خطوط تماس گرفته و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز تماس ايرانسل دريافت كنند.
 

epsell

عضو جدید
با سلام من که همیشه با این آهنگ ها مشکل داشتم اصلا فعال نمیشن.
_________________________
تبلیغ نکنید. ادیت شد.حمید
http://www.epsell.com/
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا