دردسرهای عکاسان برای سوپراستارها

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز
پاپاراتزو» یا «پاپاراتزی» اصطلاحی است که به عکاسانی گفته می شود که با هزار دردسر و تحمل مشقات فراوان و عبور از گیت ها و موانع مختلف، از سوپراستارها و چهره های معروف عکس می گیرند. نمونه هایی از تقابل عکاسان و ستاره ها را با هم مرور می کنیم .


در 17 جولای 2012، تام کروز به همراه دخترش سوری، از هتلی در نیویورک بیرون آمده و از میان گروهی از عکاسان رد می شوند.




در تاریخ 26 ژانویه 2010، در جشنواره فیلم 2010 سان دنس در پارک سیتی ایالت یوتا، کیتی هولمز از میان جمعیت عکاسان و امضاء گیرندگان در مین استریت رد می شود.




در تاریخ 22 اکتبر 2010، یکی از پرسنل هتل و یکی از محافظین امنیتی که با گروه بازیگر انگلیسی، راسل برند، سفر می کند، در پارک ملی رانتامبور در منطقه ساوای مادوپور با عکاسان دست به یقه می شوند. محافظین و پرسنل هتل، عکاسان خبری را از گرفتن عکس از مراسم ازدواج راسل برند و کیتی پری باز می دارند که رسانه های محلی گفته بودند قرار است در 23 اکتبر برگزار شود.




اصحاب رسانه به دروازه فشار می آورند، در حالیکه یک ملاقات کننده از خودروی خود در جلوی هتل پاریس هیلتون پیاده می شود. انتظار می رود پاریس هیلتون پس از آزاد شدن از زندان منطقه بخاطر شرایط پزشکی اش در اینجا، یعنی منطقه غربی هالیوود در لوس آنجلس، در تاریخ 7 ژوئن 2007، دوره بازداشت 45 روزه خود را می گذراند.




اصحاب رسانه خودروی بریتنی اسپیرز را محاصره کرده و از او در حال خارج شدن از دادگاه عالی لوس آنجلس در 11 اکتبر 2007، عکس می گیرند.




فیلمبردار و گزارشگران در کنار یک خودروی ناشناس که در حال خارج شدن از پارکینگ دادگاه عالی لوس آنجلس در 23 ژانویه 2008 است، تجمع کرده اند.




اصحاب رسانه خودروی کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی اسپیرز، را محاصره کرده اند، در حالیکه او در حال خارج شدن از دادگاه شهر لوس آنجلس در جلسه مربوط به حقوق ملاقات دو پسر آنها در تاریخ 14 ژانویه 2008 بود.




لیندسی لوهان در تاریخ 23 ژوئن 2011 از دادگاهی در لوس آنجلس، کالیفرنیا خارج می شود.




چاد کروگر از گروه نیکل بک، پس از محکوم شدن به رانندگی تحت تأثیر الکل، از دادگاهی در سوری، بریتیش کلمبیا، در تاریخ 1 مه 2008 خارج می شود.




در تاریخ 13 اکتبر 2009، ایوا لونگوریا در تپه کپیتول در واشینگتن، پس از اظهار نظراتی درباره تأسیس کمیسیون کار برای موزه ها مختص امریکای لاتین، تحت تعقیب عکاسان قرار می گیرد.




وسیله نقلیه پاریس هیلتون در هنگام خروج او از دادگاه شهر لوس آنجلس در 4 مه 2007 توسط عکاسان محاصره شده است.




پاریس هیلتون از دادگاه شهر لوس آنجلس در 4 مه 2007 خارج می شود.




پس از آنکه خواننده مشهور، کریس براون، از دادگاه عالی لوس آنجلس خارج شد، یک خودروی شاسی بلند مشکی از دادگاه خارج شد. کریس براون متهم به ضرب و شتم و تهدیدهای جنایی دوست پاپ استارش، ریحانا، بود که در تاریخ 5 مارس 2009 به همین جرم در دادگاه عالی لوس آنجلس، کالیفرنیا، محاکمه شد.




جرج مایکل در تاریخ 24 آگوست 2010 از دادگاه قانونگزاران هایبری کورنر به بیرون اسکورت می شود. رسانه های محلی گزارش دادند که مایکل به علت رانندگی تحت تأثیر دارو و همراه داشتن ماریجوانا مجرم شناخته شد.




عکاسان از خانم سارا جسیکا پارکر که برای بازی صحنه ای از یک فیلم در نیویورک در 4 سپتامبر 2009 آماده می شود، عکس می گیرند.

 

Similar threads

بالا