درخواست های مرتبط با: عکس ها و پلان

nox20

عضو جدید


 

armin_arch

عضو جدید
این عکس مغازه خودمونه تو همدان نمیدونم به کارت بیاد یا نه اگه خواستی بگو باز بفرستم;)
بهم خبرشو بده :razz:
این کار سقف جالبی داره و خوشگل چون حلالیه:warn:
 

پیوست ها

  • armin.jpg
    armin.jpg
    36.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

armin_arch

عضو جدید
طراحی داخلی رستروم

طراحی داخلی رستروم

به دردتون شاید خورد :redface:
 

پیوست ها

  • bathroom-design-ideas-products-kasch-chi.jpg
    bathroom-design-ideas-products-kasch-chi.jpg
    66.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • bathroom-design-ideas-jacuzzi-versa-bath.jpg
    bathroom-design-ideas-jacuzzi-versa-bath.jpg
    60.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

rahil

عضو جدید
سلام فکر کنم کتاب معماری معاصر غرب :وحید قبادیان به دردت بخوره به خصوص قسمت سبک فولدینگ پیتر آیزنمن و در ادامش کمی سچ تو اینترنت بتونه کاملش کنه
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
عزیز کتاب " تجزیه و تحلیل و نقد شاهکارهای معماری" دقیقا همینهایی که گفتی رو داره
میتونه کمکت کنه
 

TINA ARCHI

عضو جدید
کاربر ممتاز
این عکس دانشگاه ماست دانشگاه هنر اصفهان من که دوسش دارم یه عالمه یه بنای تاریخی معروف به توحید خانه جایگاه دراویش در زمان صفویhttp://www.www.www.iran-eng.ir/picture.php?albumid=2047&pictureid=6419
 

helensj

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام.من یه پلان که با توجه به شرایط اقلیمی باشه میخوام.واسه درس تنظیم شرایط محیطی.ترجیحا تئ تهران یا یزد.میشه کمکم کنین تا تحویلش زیاد وقت ندارم:(:cry:
خانه بروجردیها کاشان
مطلب
http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=79196
عکس
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1222668
پلان نما مقطع
http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1378816
 

Faeze Ardeshiry

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
منم چندتا عکس از معبد آپولو یونان می خوام واسه کنفرانسم.....هرچی سرچ میکنم چیز خاصی نمیاره برام....:cry:
اگه کمکم کنین ممنون میشم:gol:
تو گوگل بزن هنر در گذر زمان بعد صفحه ها رو ورق بزن پیدا می کنی
 

joliet_arch

عضو جدید
من عكساي مسجد آقابزرگ كاشان رو ميخوام در مورد آسيبهايي كه به بنا وارد شده ممنون ميشم اگه برام بفرستين
اینم چندتا عکس از مسجد آقا بزرگ کاشان.






مسجد آقا بزرگ كاشان در خيابان فاضل نراقی واقع شده و از آثار حاج محمدتقی خانبان است كه جهت اقامه نماز جماعت و تدريس داماد خود حاج ملامهدی نراقی ملقب به آقا بزرگ احداث شده‌است.
اين مسجد دارای سردر زيبا با تزئينات كاشی‌كاری، صحن وسيع دو طبقه، مقصوره بزرگ با گنبد عظيم و مناره‌های كاشی‌كاری است.
تمام بنا از جمله گنبد اين مدرسه كه جزو بزرگترين گنبدهای آجری است با آجر ساخته شده و تزئينات به‌كار رفته در اين بنا عبارت است از كاشی‌كاری، آجركاری، كتيبه‌های نفيس گچی و كاشی، مقرنس‌كاری، خطاطی ثلث و نستعليق و نقاشی.
نقاشی اين مدرسه توسط استاد محمدباقر قمصری صورت گرفته‌است. كتيبه‌های خطوط مسجد توسط اساتيد برجسته خوشنويس كاشان از جمله محمد ابراهيم(جد خاندان معارفی كاشان)، محمدحسين (جد خاندان اديب) و بسمله‌های طغری توسط سيدصادق كاشانی نوشته شده‌است.
سايت عكاسی پس از يك دوره آزمايشی از اول مهر 1382 فعاليت رسمی خود را با هدف ارتقاء و گسترش ‏اطلاع‌رسانی تخصصی عكاسی ايران و جهان با پيش‌بينی قابليت به‌روزسازی گسترده اطلاعات، امكان اطلاع‌رسانی جامع و گسترده‎‎‏‌ ‏در زمينه تخصصی عكاسی آغاز كرده‌است.
بخش‌های متعدد خبری، اطلاع‌رسانی، آموزشی، نقد و بررسی و ... سايت عكاسی را ‏تشكيل می‌دهند و اين بخش‌ها فضای مناسبی ‏جهت معرفی توان عكاسان ايرانی بر روی شبكه اينترنت است و همه عكاسان می‌توانند از خدمات و امكانات گسترده سايت به رايگان ‏بهرمند شوند. ‏
توليد محتوای تخصصی عكاسی به زبان فارسی از اهداف مهم سايت عكاسی ‏بوده كه در طول 3 سال گذشته پی‌گيری شده‌است.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

omid abae

عضو جدید
سلام دوستای گلم ببخشید ااا من به یک بنای قدیمی که واسه دوره پیش از اسلام باشه نیاز دارم که زیادم معروف نباشه ...اگه بتونین کمکم کنید ممنون میشم..
سلام
بنای قدیمی که واسه دوره پیش از اسلام باشه برو تو کتاب اشنای با بناهای تاریخی دبیرستان هستش منبع عکس هم توش وجود داره موفق باشی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

m@hn@z.d

عضو جدید
کاربر ممتاز

m@hn@z.d

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان میخام بدونم نمایشگاه سیتروئن که manuelle gautrand تو فرانسه ساخته سبک معماریش چیه؟ :(


من فقط عکسهاشو تونستم پیدا کنم:
http://static.dezeen.com/uploads/2007/09/042252122.jpg



کارخانه ی سیتروئن سابقه ی طولانی در استفاده از معماری مدرن برای به نمایش گذاشتن محصولات تولیدی خودش داره. شاید این میل ناشی از این باشه که میخواد متفاوت بودن محصولات خودش رو نسبت به سایر شرکت ها نشون بده. ساختمان جدید که با نام C42 شناخته میشه، توسط Manuelle Gautrand ، بعد از برگزاری یک مسابقه ی بین المللی طراحی شد.

ساختمان C42 ، بازگشت دوباره ای هست به ساختمان های شبکه ای با طرح تمام شیشه در نما. در داخل، پلکان مرکزی و پیچ در پیچی ، به صورت مجزا و مشخص وجود داره که در هر طبقه صفحهاتی از اون بیرون زده و علاوه بر نقش اولیه، کار تبلیغات رو هم انجام میده. طرح های نما هم که شهرت این بنا رو باید از اوون ها بدونیم، به صورت دوتا دوتا تا ارتفاع ۳۰ متری ادامه پیدا میکنن. خود معمار بنا، این طرح رو الهام گرفته از صنعت طراحی اتوموبیل های مدرن میدونه ؛ به عبارت دیگه، در حقیقت ۸۴ تن شبکه سازی با استفاده از شیشه و فولاد، با وجود اینکه کل بنا رو در بر گرفته، ولی هنوز سادگی خودش رو حفظ کرده و به طور موثری به نوعی خوداتکایی رسیده ، مثل چیزی که امروزه در صنعت اتومبیل سازی سعی میشه به اوون برسن. البته به نظر من این طرح خیلی شبیه آرم خود سیتروئن هستش که میشه گفت میتونه الهام دهنده ی این نوع ساختار باشه.
معمار بنا ، Manuelle Gautrand در سال ۱۹۶۱ به دنیا اومده و در سال ۱۹۸۵ به عنوان یک معمار شناخته شد. بعد از اینکه در پروژه های مختلفی شرکت کرد، اولین پروژه ی مستقل خودش رو در سال ۱۹۹۱ اجرا کرد. بر خلاف سن پایینش، وی پروژه های بسیار زیادی رو در فرانسه اجرا کرده. در سال ۲۰۰۵ هم به دعوت Deutsches Architektur Museum به فرانکفورت رفت تا طرحش رو برای نمایشگاه سیتروئن عرضه کنه.
 
بالا