درباره زنان بیشتر بدانید؟

hamed6336

عضو جدید
شاید زن در طبیعت کمتر به صورت آزاده موجود است و بیشتر به صورت ترکیب با عناصر ، مانند انیدرید تکبر و سولفات خودبینی و ناز در منازل یافت می شود....
تاریخچه کشف:
کاشف این عنصر ، پرفسور «،آدم»، است که در تاریخ 0000 برای اولین بار با این عنصر برخورد کرده و در راه این کشف زحمات فراوانی متحمل شده و با تمام کوششهایی که به عمل آورده نتوانسته جنس و خواص اصلی این عنصر را پیدا و درک کند!
طرز تهیه:
برای تهیه ء این عنصر کافی است مقداری اکسید اسکناس و نیترات کادیلاک هشت ظرفیتی در سولفات ویلا مخلوط شده و دو کاخ طلای ۱۸ عیار به عنوان مهریه و کمی کلرید خواهش به عنوان شیربها اضافه شود! پس از ترکیب این مواد ، گاز عشوه و سولفور ناز متصاعد می شود و بعد از میعان به صورت عشق ، زن در خانه رسوب می کند! بعضی از دانشمندان و متفکران معتقدند چنانچه مقداری از عصاره ء چرب زبانی به عنوان کاتالیزور استفاده شود ، نتیجه ء کار بهتر خواهد بود!

خواص فیزیکی:
بسیار شکننده است! از جنس نرم و حساس می باشد و به سرعت تحت تاثیر محیط و احساسات قرار می گیرد! هر گاه مقداری اسید خشونت و کربنات سوزآوری به اسم «،هوو»، به آن اضافه شود فورا ذوب شده و به صورت بیکربنات اشک جاری می شود!
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

Similar threads

بالا