دختر3 ساله ای که در بدن خودش حبس شده +عکس

SH.Aghighi

عضو جدید
کاربر ممتاز


یک دخترک سه ساله که قادر به صحبت کردن یا حرکت دستانش نیست توانسته است با خانواده اش از طریق رایانه ای ارتباط برقرار کند که می تواند با چشمهایش آن را کنترل کند.
به گزارش پرشین وی جورجیا ادواردز دچار وضعیتی است که "در بدنش قفل شده است" بدین معنی که او قادر به ارتباط برقرار کردن با دیگران نبوده و خودش به تنهایی قادر به غذا خوردن نیست و کاملا وابسته خانواده اش است.

والدین او گاوین 28 و کتی 26 ساله از آینده کودک خود نگران هستند ولی امیدوارند فناوری نگاه چشمی بتواند به کودک آنها کمک کند.
کتی مادر جورجیا اهل شمال ولز انگلستان می گوید:"او کاملا به ما وابسته است و کارهای سخت بسیار زیادی وجود دارد که باید برای او انجام دهیم ولی او آنقدر دوست داشتنی است که نمی توانیم شکایتی داشته باشیم. ما تا جایی که می توانیم بسیاری از کارها را برایش انجام می دهیم تا زندگی برایش خوب باشد."

این زوج معتقدند با کامپیوتر نگاه چشمی، زندگی هم برای آنها و به گزارش پرشین وی هم برای دخترشان راحت تر خواهد شد و زندگی مستقل تری را برای او به وجود خواهد آمد.
با وجود مشکل شدید زبانی ، جورجیا هنوز قادر است راه برود و جلسات درمانی را در مرکز سلامت کودک می گذراند. این خانواده به دنبال جمع آوری کمک 3000 پوندی برای تهیه این وسیله هستند و تاکنون 2500 پوند جمع آوری کرده اند.
 

Similar threads

بالا