دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس

hamid07

عضو جدید
مرکز دانشگاهی پردیس، نخستین دانشگاه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز دانشگاهی پردیس، نخستین دانشگاه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر مالک میر هاشمی در گفت و گو با ایسکانیوز عنوان کرد: مرکز دانشگاهی پردیس، نخستین دانشگاه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن – خبرگزاری ایسکانیوز:رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس گفت:امیدواریم امکان تبدیل کردن این دانشگاه طی 10 سال آینده به عنوان نخستین دانشگاه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فراهم شود.

دکتر مالک میر هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس روز سه شنبه در گفتگو با گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران " ایسکانیوز"؛ افزود: وضعیت فعلی این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های با توان رشد و توسعه سریع و گسترده دربین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور تشریح شده است.
میرهاشمی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس فعالیت آموزشی خود را به طور رسمی در نیمسال دوم 86-1385 در شش رشته کاردانی پیوسته الکتروتکنیک، مکانیک خودرو ، نقشه کشی معماری ، کامپیوتر نرم افزار ، حسابداری و تربیت بدنی با 338 دانشجو آغاز کرد و در حال حاضر، با ورودی های نیمسال دوم 87-86 در مجموع 944 دانشجو در این مرکز به تحصیل مشغولند.
وی ادامه داد: زمین مورد نیاز برای گسترش کمی فضای آموزشی، اداری، کارگاهی و خدماتی ابتداء زمینی با مساحت بیش از 5 هزار متر مربع با بنای احداثی نزدیک به 1800 متر مربع خریداری شد و با کمک دبیرخانه منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی ، حمایت های دکتر مهدوی و نهادهای مختلف شهر جدید پردیس به ویژه امام جمعه منطقه، اعضای شورای اسلامی، و شهرداری شهر جدید پردیس زمینی با مساحت 25 هکتار در بهترین نقطه شهر جدید پردیس از شرکت عمران پردیس خریداری شد.
میرهاشمی تصریح کرد: به رغم طرح مسأله حقوقی در خصوص بخشی از این زمین، برنامه ریزی لازم برای شروع ساخت و ساز در آن در حال آماده شدن است.
وی در خصوص حوزه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس گفت: همزمان با تأمین شرایط و امکانات به ویژه اعضای هیأت علمی مورد نیاز برای تصویب رشته های دایر در این دانشگاه، تأسیس رشته های عمران، فناوری اطلاعات، شهرسازی و برق-الکترونیک، مکانیک-حرارت وسیالات ، علمی کاربردی نرم افزارکامپیوتر ، هوافضا و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پیش بینی شده است .
دکتر میرهاشمی ادامه داد: از نیمسال دوم سال تحصیلی 87-86 فعالیت جدی تامین کادر هیأت علمی آغاز شده و تا پایان مردادماه 1387 مدارک بیش از 25 نفر از متقاضیان واجد شرایط عضویت در هیأت علمی به دبیرخانه منطقه12 ارسال گردید. در حال حاضر1 دکترای برق 9 دانشجوی بورسیه دوره دکتری و 7 فوق لیسانس اعضای هیأت علمی در قالب کادر هیات علمی با این دانشگاه همکاری دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز پردیس در خصوص طرحهای پژوهشی این مرکز اعلام کرد: طی سال جاری 2 طرح پژوهشی از سوی اعضای هیات علمی گروه مکانیک این مرکز ارایه شده است . این طرح ها در معاونت پژوهشی سازمان مرکزی و معاونت پژوهشی واحد رودهن درحال بررسی اند. پیش بینی شده است که تا آخر سال جاری حداقل 4 طرح پژوهشی دیگر از سوی اعضای هیأت علمی این مرکز ارایه شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر با تهیه تجهیزات و فضای مناسب و کافی کارگاه های کامپیوتری، نقشه کشی و معماری، نقشه برداری و آزمایشگاه های دیجیتال، اندازه گیری و مدار، الکترونیک عمومی، مبانی الکترونیک، فیزیک حرارت و نرم افزار گرافیکی در این مرکز دایر هستند.
میرهاشمی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی راهبردی با زمان بندی های سه گانه، امیدواریم با یاری خداوند، حمایت های همه جانبه مسئولان عالی سازمان مرکزی، دبیرخانه منطقه 12، نهادهای مختلف لشکری و کشوری مستقر در شهر جدید پردیس، با تمرکز عمده بر گسترش رشته های فنی-مهندسی، امکان تبدیل کردن این دانشگاه طی 10 سال آینده به عنوان نخستین دانشگاه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور فراهم شود./120
ایرج صادقعلی
 

del_shekaste_532

عضو جدید
ایدا جون خوش اومدی
می بینم که همه دور هم جمع شدن
خوش باشید من با سایت www.phalls.com هفتیم سایت بزرگ به زبان فارسی
بیشتر مچ شدم
 
آخرین ویرایش:

niloofar_hat

عضو جدید
ناديا ديگه حو صله ي منو داري سر مي بريا
با خانوم لشكري ديگه چي كار داري؟ مردم آذاري؟
 

Aros.kabir

عضو جدید
دوستان و هم دانشگاهی های عزیز دقت کردین اینجا رو مثل چت روم کردین ...

اینقدر Spam ندید دیگه ...

آبروی نداشته ی دانشگاه ما میره ...

یکم مراعات کنید پست های خوب بدید ...
 

ناديا

عضو جدید
سلام نيلوفر جان شما خودتان را اذيت نكنيد مردم ازار شما يييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
 

ناديا

عضو جدید
سلام

سلام

ناديا ديگه حو صله ي منو داري سر مي بريا
با خانوم لشكري ديگه چي كار داري؟ مردم آذاري؟
سلام شما بيكاريد به روابط من و خانم لشكري كاري نداشته باشيد قربان خانم لشكري خيلي خانمه با ادبيه وجنبه اش زياده :eek::eek::eek:
 

ناديا

عضو جدید
ترسيدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ايدا .و نيلوفر
 

ناديا

عضو جدید
برو

برو

ناديا آقا يا خانوم كاري به ما نداشته باش وگرنه...........:biggrin::mad:

خشت اول چون نهد معمار كج تا ثريا مي رود ديوار كج

نادیا خانوم یا اقا لازم نکرده از من تعریف کنی من احتیاج به وکیل وصی ندارم:mad:
فقط خواستم بدونيد هيچي نيستيد
 
بالا