خرید بهترین دستگاه پرکن عطر و ادکلن

geekgirl

عضو
دستگاه پر کن ادکلن از جمله پرکاربردترین نیازهای امروزه دنیاست. استفاده از عطر و ادکلن از محبوبیت بسیاری برخوردار است چرا که بواسطه آن شیک تر و جذاب تر به نظر می رسند. با داشتن دستگاه پر کن عطر و ادکلن، می توان انواع محصولات با کیفیت را در بطری های زیبا ارائه نمود. دستگاه پر کن ادکلن که از جمله دستگاه های پرکن مایعات می باشد، در قالب اتومات، نیمه اتومات و دستی تولید می شوند.

گروه ماشین سازی شیرزاد با تولید و ارائه انواع دستگاه های عطر و ادکلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده است تا فرآیند پر کردن انواع عطر و ادکلن اصولی تر و بهتر انجام شود.

انواع دستگاه های پرکن ادکلن​

انواع دستگاه های پر کن ادکلن-ماشین سازی شیرزاد


دستگاه پر کن ادکلن اتومات​

از این دستگاه در کارخانه های بزرگ تولید عطر و ادکلن که سفارشات بسیار زیادی دارند استفاده می شود. از دقت بالایی برخوردار است و نیازی به اپراتور یا نیروی انسانی نیست.

دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات​

این دستگاه در کارخانه های با تولید کمتر کاربرد دارد. نیروی انسانی یا اپراتور در انجام فرآیند پر کردن بطری ها نقش دارد. دستگاه با سرعت و دقت بالا عملیات پر کردن ظروف و شیشه ها را انجام می دهد.

دستگاه پرکن ادکلن دستی​

دستگاه پرکن دستی در کارخانه های کوچک کاربرد دارد چرا که سرعت عمل انواع اتومات و نیمه اتومات را ندارد. اما از دقت بالایی برخوردار می باشد.

نازل های دستگاه پر کن ادکلن​

ناززل های دستگاه پرکن ادکلن-ماشین سازی شیرزاد


در دستگاه های پر کن ادکلن تعداد نازل اهمیت بسیاری دارد به این معنا که هر چه تعداد نازل ها بیشتر باشد حجم تولید افزایش می یابد و در زمان کوتاه تری شیشه های ادکلن پر می شود.

قیمت دستگاه عطر و ادکلن​

قیمت دستگاه عطر و ادکلن- ماشین سازی شیرزاد


با توجه به اینکه این دستگاه خرید بسیار بالایی دارد اما قیمت دستگاه پرکن عطر و ادکلن به عوامل بسیاری وابسته می باشد. مواردی از قبیل نوع اتومات، نیمه اتومات و یا دستی بودن آن، تعداد نازل های دستگاه ، کیفیت قطعات مورد استفاده ، شرکت سازنده، جنس بدنه در دستگاه می تواند در میزان قیمت، موثر باشد.

قیمت ها با توجه به دارا بودن انواع این ویژگی ها متفاوت می باشد.

https://shirzadmachine.com/post/19/قیمت-دستگاه-پر-کن-ادکلن
 

Similar threads

بالا