خدا حافظ Adobe CS، سلام Adobe CC ^^^

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرکت ادوبی به تازگی در کنفرانسی به نام MAX از تغییرات جدید و چشمگیری رونمایی کرد. در این کنفرانس شرکت ادوبی با تغییراتی بزرگ و اساسی در محصولات خود از CS خداحافظی کرد و خود را وارد دنیای CC کرد. CC مخفف Creative Cloud است.

بسته Creative Cloud حاوی مجموعه کاملی از تمام نرم افزارها و امکانات جانبی است که برای داشتن آن باید ماهیانه یک هزینه ثابت بپردازید تا بتوانید دارای یک اکانت کاربری در شبکه ابری ادوبی شوید. از مزایای شبکه ابری ادوبی این است که شما پروژه های خود را در هر جایی که باشید می توانید مدیریت کنید. با این حساب شرکت ادوبی کلا به سمت وب اپلیکیشن ها و فضای ذخیره سازی ابری حرکت کرده است. و البته این خبر خوبی برای کاربرانی که به اینترنت پر سرعت و پرداخت های اینترنتی دسترسی ندارند نیست. چرا که احتمالا در روش جدید تنها روش دسترسی به برخی امکانات و ابزارها، داشتن اکانت رسمی از شرکت ادوبی و پرداخت های آنلاین خواهد بود.

شیوه کار در شبکه ابری ادوبی به این شکل است که ابتدا شما یک نرم افزار کوچک و کم حجم (حدود ۲ مگابایت) را نصب می کنید. و سپس وارد حساب کاربری خود می شوید. سپس نرم افزارهای مورد نیاز خود را در این شبکه نصب و از آن می توانید استفاده کنید.

یکی از محصولات محبوب شرکت ادوبی نرم افزار فتوشاپ می باشد. از این به بعد محصولات ادوبی دیگر با عنوان CS منتشر نخواهد شد. این روند می تواند یک انقلاب بزرگ در محصولات ادوبی باشد که به نظر من خبر خوشحال کننده ای برای ما کاربران ایرانی نیست. شرکت ادوبی حتی نام ایران را در لیست کشورهای انتخابی خود قرار نداده!

یکی از مباحثی که در کنفرانس MAX ادوبی که در لس آنجلس برگزار شد، تغییر نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS به ادوبی فتوشاپ CC بود.

نرم افزار فتوشاپ CC تغییرات جدید و جذابی کرده که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد:۱ – Camera Shake Reduction / کاهش لرزش دوربینبا این قابلیت می توانید عکس هایی را که دارای لرزش دوربین بوده و تا حدودی عکس تار شده را اصلاح نمائید.۲ – Camera RAW / ارتقاء Camera RAW در فتوشاپبا این قابلیت می توانید روی تصاویر خام، ویرایش قابل ملاحظه ای رو انجام داد.


۳- Camera RAW Radial Filter / اضافه شدن فیلتر Camera RAW Radial
این فیلتر هم اصلاحاتی مانند قابلیت قبلی انجام می دهد.۴ – Camera RAW Automatic Upright5 – Preserve Details Resampling Method / قابلیت بزرگنمایی تصاویر با حفظ جزئیات۶ – Smart Sharpen Improvements / شارپ کردن تصاویر به صورت هوشمند۷ – Properties Panel Improvements for Shapesاضافه شده پنل مدیریت جدید برای تنظیمات Shapes


8 – Isolate Layers
جداسازی دقیق لایه ها برای مدیریت آسان آن ها۹ – Sync Settingsاضافه شدن تنظیمات همگام سازی پروژه در چند کامپیوتر۱۰ – Share on Behanceاشتراک گذاری پروژه ها در وب سایت بزرگ و حرفه ای Behance.netوب سایت بی هانس یکی از بزرگتری جامعه های مجازی بزرگ هنرمندان جهان می باشد۱۱ – تغییر پنجره Image Size


نرم افزار ادوبی فتوشاپ CC بزودی در ماه ژوئن ۲۰۱۳ به طور رسمی عرضه خواهد شد​
 

Similar threads

بالا