خانمهاي سايت اين قسمتو از دست ندهند

PATRIOT

عضو جدید
کاربر ممتاز






 

mr.mehrdad

عضو جدید
بستگی داره.
حالا اینو جواب بده:
برا یه خانوم نسبت هزینه تحصیل به هزینه آرایش بزرگتر از یکه یا کوچکتر از یک؟
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
راستي خانومها من يه سري مدل انواع لباسهاي عروسي - لباسهاي مجلسي - دسته گل عروس و ... رو به خواهرم جمع آوري كردم اگه دلتون خواست بگين براتون بذارم حالشو ببيرن..
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب من اونا رو به چند فايل تقسيم كردم كه حجم دانلود پائين بشه. فكر كنم عصر بتونم بطور كامل آپلود كنم. اگه خواستين بگين تا ليكش رو براتون بفرستم.
 

piter

عضو جدید

ماسکهای گياهی مربوط به پوست



لوسيون پوست
1 فنجان "chamomile" خشک را در 1 فنجان شير به مدت چند ساعت خيس کنيد. بعد آنرا صاف کنيد و شير را نگه داريد. 4 قاشق سوپخوري عسل و 8 قاشق چايخوري جوانه گندم را به شير اضافه کنيد و هم بزنيد تا وقتي که خوب مخلوط شوند سپس آنرا درون يک بطري ريخته و درون يخچال بگذاريد. مدت يکهفته قابل نگهداري مي باشد.

(آيا مي دانستيد که : "chamomile" يکي از بهترين گياهان و علوفه هايي است که در جهان بطور گسترده اي در لوازم آرايشي مخصوصا در شامپو استفاده مي شود و براي شستشوي موهاي بلوند و روشن که خاصيت روشن کنندگي زيادي هم دارد استفاده مي گردد. همچنين از اين گياه در صابونها و کرم ها براي نرم و لطيف کردن پوست استفاده مي شود. شير هم حاوي اسيد لاکتيک (يک اسيد پايه طبيعي) مي باشد که کمک مي کند تا سلولهاي مرده پوست از زير پوست جدا شود.
شير همچنين خاصيت آبرساني و نرم کنندگي بافت پوست را هم داراست. جوانه گندم سرشار از پروتئين ، ويتامين هاي "Eو B" است و براي پوست بسيار مغزي و تسکين دهنده است و از آسيب هاي ريشه اي و اساسي به پوست جلوگيري مي نمايد. جوانه گندم داراي کمي بافت گوشتي مي باشد که به پوست هاي خشک و حساس نرمي و لطافت فوق العاده اي مي بخشد. )
من که به این ماسک ها هیچ اعتقادی ندارم.همش دروغه.خیلی مخلصیم.فعلا
 
Similar threads

Similar threads

بالا