جوونا به تفریحای سالم و شاد احتیاج دارن

somaye92

عضو جدید
داشتن تفریح سالم از نیازهای یه خانواده ی سالمه ، تفریحات نقش موثری در شادابی جامعه دارن و وجود ش در رده های مختلف جامعه به نشاط اجتماعی منجر میشه همانطور که جسم انسانها احتیاجات و نیازهای مختلفی داره روح انسان هم باید سیراب بشه تفریح و شادابی خوراک روح انسانه و موجب انبساط خاطر میشه و به بهبود زندگی انسان کمک میکنه .
در جامعه ما جوانان اکثرا به تفریحات ناسالم گرایش دارن تفریحاتی از قبیل سیگار و مواد مخدر با توجه به عدم برنامه ریزی برای تفریحات جوانان ما هیچ تفریح مناسبی ندارن و دولت و نهادهای مسئول هیچ راه کار و راه حلی برای این موضوع ارائه نکردن. با این حال میشه به تفریحات سالمی که در فرهنگ کشورمون بهش اشاره شده توجه کرد و متناسب باهاش فضاها و امکاناتی را برای جوانان فراهم نمود تا از این راه گرایش به تفریحات ناسالم و نامشروع بین جوونا کاهش پیدا کنه.
همچنین در مورد هزینه تفریحات میتونیم اشاره بکنیم که بعضی تفریحات سالم هزینه های زیادی به خانواده ها تحمیل می کنن ، دولت میتونه با جایگزینی تفریحات سالم کم هزینه تر ، روی آوردن جوونا به این تفریحات سالم افزایش بده.

 

Green Head

عضو جدید
خیلی از تفریحات سالم کم‌هزینه‌اند، ولی فرهنگ‌سازی نمیشه، وظیفه‌ی اصلیش هم به عهده‌ی صدا و سیماست. چون صدا و سیمای ما در این زمینه سستی می‌کنه، صدا و سیماهای بیگانه‌ی فرهنگ‌ساز، این خلاء رو پر می‌کنن و این وظیفه‌ی خطیر رو به نحو احسنت انجام می‌دن.


در واقع تقسیم وظایف انجام گرفته، اونا تو فرهنگ‌سازی تبحر دارن، وظیفشم به عهده دارن و صدا و سیمای ما تو خلاء‌سازی تبحر داره و وظیفشو هم انجام میده.
 

Similar threads

بالا