جملاتی در مورد حجاب

وضعیت
موضوع بسته شده است.

**samira

عضو جدید
من با تمام حرف های شما موافقم اصلا یکی از ملاک های انتخاب همسر برای من حجابش است
ولی فکر نمی کنید تو این پست خیلی به مردا توهین کردین اینجور که شما گفتین همه فکر می کنند مرد ها موجوداتی شیطان صفت و پست و ... هستند اخه همه که مثل هم نیستند
من بازم می گم از حجاب بدم نمی اید بلکه کاملا موافقش هستم
ممنون دوسی
 

**samira

عضو جدید
نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى سیاهى چادرم، دل مردهایى که چشمشان به دنبال خوش‏رنگ‏ترین زن‏هاست را مى‏زند.

نمى‏دانید چقدر لذت‏بخش است وقتى وارد مغازه‏اى مى‏شوم و مى‏پرسم: آقا! اینا قیمتش چنده؟ و فروشنده جوابم را نمى‏دهد؛ دوباره مى‏پرسم: آقا! اینا چنده؟ فروشنده که محو موهاى مش‏کرده زن دیگرى است و حالش دگرگون است، من را اصلاً نمى‏بیند. باز هم سؤالم بى‏جواب مى‏ماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون مى‏آیم.

نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى مردهایى که به خیابان مى‏آیند تا لذت ببرند، ذره‏اى به تو محل نمى‏گذارند.

مى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى شاد و سرخوش، در خیابان قدم مى‏زنید؛ در حالى که دغدغه این را ندارید که شاید گوشه‏اى از زیبایى‏هاتان، پاک شده باشد و مجبور نیستید خود را با دلهره، به نزدیک‏ترین محل امن برسانید تا هر چه زودتر، زیبایى خود را کنترل کنید؛ زیبایى از دست رفته‏تان را به صورتتان باز گردانید و خود را جبران کنید.

نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى جولانگاه نظرهاى ناپاک و افکار پلید مردان شهرتان نیستید.


نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى کرم قلاب ماهى‏گیرى شیطان براى به دام انداختن مردان شهر نیستید.

نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى مى‏بینى که مى‏توانى اطاعت خدایت را بکنى؛ نه هوایت را.

نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد وقتى در خیابان راه مى‏روید؛ در حالى که یک عروسک متحرک نیستید؛ یک انسان رهگذرید.


نمى‏دانید؛ واقعاً نمى‏دانید چه لذتى دارد این حجاب! خدایا! لذتم مدام باد


----------------------------------------------------------------------------------------------------

شب معراج زنانی از زنان امتم را دیدم که سخت در عذاب بودند.زنی را دیدم که با موی جلوی سر او را به دیوار جهنم آویزان کرده بودندو مغزش از شدت عذاب در حال جوشیدن بود آن زن از امتم بود که موی جلوی سر خود را از نامحرم حفظ نمی کرد. (بحار الانوار. ج 103)

پیامبر گرامی اسلام فرمودند: شب معراج زنانی از زنان امتم را دیدم که سخت در عذاب بودند.زنی را دیدم که دارد گوشت بدن خود را می خورد و از زیرش اتش میزند بیرون. و او زنی بود که بدن خود را برای مردان غیر شوهرش آرایش می کرد وعشوه گری و طنازی می کرد . )بحار الانوار. ج 103)
ممنون دوسی
 

amir.kh1360

عضو جدید
باسلام
از خانومي كه در مورد حجاب جملات زيبا گفتند تشكر ميكنم،و اين رو هم قبول داريم كه مردها از طريق چشم به گناه مي افتند و تحريك ميشوند ولي هنوز هم چه بسيارند پسران و مرداني كه چشم خود را از زرق و برق دنيوي و اشوه هاي شيطاني دور نگه ميدارند و ....
به هر حال اين سايت جهت تبادل اطلاعات و رفع مشكلات فني و مهندسي طراحي شده،پس لطفا بحث رو در موارد مربوطه پيش ببريم.
با سپاس فراوان
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا