*.* جمع آوری ماهواره ها با عملیات کماندویی...(عکس) *.*

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماموران پليس پايتخت در طرحي ضربتي مناطقي از غرب تهران را از دستگاه‌هاي گيرنده ماهواره پاكسازي و افرادي را كه مجددا نسبت به نصب ديش ماهواره اقدام كرده بودند، به مراجع قضايي معرفي كردند.

به گزارش ايسنا در اين عمليات، ماموران پليس با به همراه داشتن حكم قضايي ضمن ورود به پشت بام منازل و جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره، در منطقه اكباتان با عمليات «راپل» نسبت به جمع‌آوري ديش‌هايي كه در طبقات اين مجتمع‌ها در منظر عموم قرار داشت اقدام كردند.

ماموران پليس پايتخت همچنين در مناطقي كه طرح جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در آنجا اجرا شده بود ولي مالكان نسبت به نصب مجدد اقدام كرده بودند ضمن جمع‌آوري ديش‌ها، با حكم قضايي به منازل اين افراد ورود كرده و دستگاه‌هاي گيرنده را نيز جمع‌آوري كردند. از سوي ديگر تعدادي از متخلفان در اين خصوص به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گزارش ايسنا، پيشتر پليس هشدار داده بود كه افرادي كه پيش‌تر ديش‌هاي ماهواره‌شان جمع شده ولي مجددا نسبت به نصب ديش اقدام كرده كنند به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.

اجراي اين طرح در ادامه طرح‌هاي امنيت اجتماعي در حال انجام است و با اقدامات صورت گرفته و طرح ضربتي پليس، مناطقي از غرب تهران از ديش‌هاي ماهواره و دستگاه‌هاي گيرنده پاكسازي شد.

بر اساس اعلام پليس، اجراي اين طرح از روز شنبه در ساير مناطق تهران نيز آغاز خواهد شد.










































گردآوری : پایگاه اینترنتی پرشین وی
 

Shahram.OTF

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایییییی خدا مردم از خنده :biggrin::biggrin:

چه کارایی میکنن برای یه ماهواره:biggrin::biggrin:

حالا جدا خارج از شوخی یه چیزی توجه داشته باشید که این مامورا اکثرا مجبور هستن اینکارو انجام بدن ..شغلشون هست دیگه...حالا اون عکسی که طرف با بند داره میاد پایین اگه خدانکرده پاره میشد چی میشد؟؟؟
واقعا یه ماهواره ارزش اینکارو داره؟؟؟
یه چیزه دیگه الان ماهواره هارو برداشتن چه چیزی جایگزینش گذاشتن؟؟؟
حالا من خوشم میاد از شبکه های داخلی بقیه مردم ایران چی؟؟؟
ما میگیم ایران یعنی 70میلیون جمعیت ..یعنی 70میلیون سلیقه...یعنی 70میلیون دیدگاه مختلف
مهندسان آینده سعی کنید اگه در آینده کاره ای شدید ایشالا کارای اشتباه گذشته رو تکرار نکنیم...فرهنگ سازی کنید ..زورسازی نکنید
 

*باران*

عضو جدید
کاربر ممتاز
واو چقد پلیسمون در زمینه ی اجرای حرکات ژانگولر پیشرفت کرده
 

Saber-jojo

عضو جدید
کاربر ممتاز
از قدیم گفتن ، شبا که ما میخوابیم ، آقا پلیسه بیداره !!!
 

Similar threads

بالا