تمرین گروهی اسکیس 92

وضعیت
موضوع بسته شده است.

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب اسمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چون داشتم دنبال کتابای دیگه میگشتم زیاد دقت نکردم.قیمتش 37000 , یه چیزی تو مایه های تجزیه و تحلیل پلان و یا بناهای شاخص....اگه برین کتاب فروشی معتبر بگین کتاب جدید صدیق خودشون میدونن....حالا من باز گزرم افتاد از جلدش عکس میگیرم میزارم.تو سایت خود صدیقم رفتم نزده بود فعلا ..فک کنم جدیدترین کتابش باشه
اینم لیست تمام کتابای صدیق که خیلی تو اسکیس میتونن کمک کنن:
http://www.mortezaseddigh.ir/Default.aspx?tabid=90&language=fa-IR
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اسکیس

اسکیس

یه سری مطالب که هر چند خیلی هاش برای بچه ها ممکنه تکراری باشه باز من اینجا میارم بلکه چند نفری به دردشون بخوره:
1- فقط و فقط کافیه مجاز به انتخاب رشته شده باشید: رتبه ای که دارید رو دیگه ول کنید بچسبید به اسکیس و امیدوار باشید ... امیدوار به جاهایی که ممکنه الان براتون سخت باشه باور اینکه شهریور میرید اونجا واسه ثبت نام.
2- اگه تو اسکیس خیلی خیلی خوب هستید (که معمولا نیستیم) هزینه و مخصوصا وقت تون رو واسه کلاسهای مربوطه هدر ندید.
3- اگه تو اسکیس { الف: خیلی خوب ب: خوب ج:متوسط د:ضعیف و:خیلی ضعیف ه:شوت } هستید حتما واسه کلاس اسکیس وقت و هزینه صرف کنید. چبزی که از دست میدهید به احتمال بسیار دوباره به کف میارید.
4- "من نمیدونم تو چه سطحی هستم" >>> شما صد در صد باید کلاس برید.(کلاس برید همون جلسه اول گوشی دستتون میاد که کجای کار هستید)
5- بچه های شهرستان وسواس به خرج ندید تهران خیلی هم خبری نیست. حضور در درپیت ترین کلاس شهر شما بهتر از اینه که کلا بیخیال کلاس بشید. اگه تو شهرتون چیزی نیست ؛ نزدیکترین شهر رو در اولویت بذازین نه تهران رو
6- اگه جایی ثبت نام نکردین همین فردا این کار رو بکنید چون دیگه وقت زیادی نمونده
7- در هر مرحله ای هستید دیگه خیلی روی کیفیت خط کشیدن، رسم درخت و فیگور و آسمان یا چه میدونم درآوردن ته و توی فنون ترسیم پرسپکتیو خیلی وقت نذارید به خود اسکیس بپردازید: مطالعات جانبی و مرتبط، بررسی موضوعات و کاربری های گوناگون، تمرین و تحلیل سوالات سالیان پیش، دیدن پلان و مقطع و ... به مقدار زیاد و مهمتر ار همه: از استادتون تمرین موضوعی بگیرید و تو خونه کار کنید و اونو حتما با استاد و هم با بچه های کلاس کرکسیون کنید
8- موقع تمرین اسکیس تو خونه یا کلاس مسئله زمان بندی رو حتما تمرین کنید تا به مرور بتونید به استاندارد 4 ساعت برسید.( هر تایمی که رو مدارک میذارید گوشه کاغذ بنویسید و به مرور افزایش سرعتتون رو چک کنید)
9- تو کلاس حتما کار بقیه بچه ها رو هم ببینید و مخصوصا کرکسیونشون رو با استاد از دست ندید.
10- سعی کنید از همین الان مدارک یک اسکیس رو در آخر تمرین به طور کامل ارائه بدید: یک اسکیس ساده و جمع و جور اما کامل به مراتب امتیاز بیشتری میگیره به نسبت اسکیسی که مثلا پرسپکتو و پلان توپی داره ولی مقطع نداره یا مقطعش ناقص رها شده
11- نتیجه بند 10 >>> حیاتی ترین نکته در آزمون اسکیس: همه مدارک رو با هم جلو ببرید به طوری که مثلا حدود یک ساعت یا سه ربع به پایان، ترسیم همه اونها باهم به پایان برسه تا بتونید با خیال راحت یه دسن و راندو بپردازید(زمان بندی محض مثال عرض شد)
12- روز آزمون لباس و کفش راحت بپوشید لباسهای تنگ به طرز باورنکردنی کارایی شما رو پایین میارن. اون روز آرایش نکنید با این کار منافذ پوست بسته شده و اکسیژن کمتری به مغز میرسه و زودتر بی حوصله و خسته میشید.
13- اگر براتون مقدوره تو خونه هم با یکی دو دوست کار کنید اسکیس چند نفره روی یه موضوع بیشتر به درد دنیا و آخرتتون میخوره.
14- در کنار دیدن کارهای معماری خارجی از کارهای معماران ایرانی هم غافل نشید مثلا شماره های مختلف نشریه معمار(مخصوصا شماره هایی که کارهای برنده جایزه معمار هر سال رو چاپ میکنن) یک راه ممکنه. (حتما صفحاتی از مجله که در اون داوران راجع به کارهای منتخب بحث و حدل میکنند رو هم با دقت بخونید)
15- برای مطالعات جانبی هم برنامه داشته باشید: مثلا کتاب ابنیه سنتی قبادیان رو اگر هم تا حالا خوندین یه بار هم با دید اسکیسی بخونید به خصوص برید تو نخ تصاویر ؛ یا کتاب معماری ایرانی معماریان که گونه های مختلفی مثل باغ و مسجد و حمام و بازار و... بررسی کرده یه تورقی بکنید به مرور اینها میشن اطلاعات ذهنی شما که خودآگاه و ناخودآگاه تو ایده و کانسپت و رویکرد طراحی به کمکتون میان.
16- در اسکیستون ""ساده فکر کنید و ساده ارائه کنید"" خیلی مته به خسخاش نذارین و الکی خودتونو با افکار مختلف خسته نکنید. وسواس سر اسکیس پاشنه آشیل شماست .دنبال ترکوندن هم نباشید با 4 ساعت زمان هیچ بنی آدمی نمیتونه بترکونه >>> نقل ار دکتر حجت: داورها به دنبال بهترین طرح نیستند بدنبال بهترین طراح هستند
· برای ارائه ترسیماتتون از همین الان تمرین کنید و با توجه به علاقه و تسلط تون یک روش رو انتخاب کنید مثلا تصمیم بگیرید که با ماژیک تک رنگ راندو می کنید و برای دسن ضخامت های مختلف از فلان ابزار با بهمان شماره استفاده می کنید ... در اینها مهارت پیدا کنید و روز آزمون هم با اینها کار کنید. یک اشتباه مهلک اینه که سر جلسه بخواهید وسیله یا روش جدیدی رو آزمایش کنید.
18-
مدیریت فیزیکی کل ابزارتون رو از همین الان تمرین کنید: دور ماژیک ها چسب کاغذی بزنید و با نوشته درشت رنگ یا ضخامت اونو بنویسید طوری که با یک نگاه بفهمید کدومه، سعی کنید برای مدادها و مثلا ماژیک ها و روان نویس ها کیف جداگانه ای داشته باشید یا تو یک کیف تو قسمتهای جدا قرار بدید... از الان یاد بگیرید هر قلمی که کارتون باهاش تموم شد رو دقیقا برگردونید جای خودش و همینطور الکی روی میز ول نکنید.
19-
برای جلسه آزمون فکر همه جور اتفاق منتظره و غیرمنتظره رو بکنید بالاخره ما تو ایران زتدگی می کنیم >>> همراه خودتون زیرانداز مختصری یا مثلا پتوی مسافرتی داشته باشید شاید مجبور شدید روی کف سالن یا کلاس نامناسبی که هستید کار کنید، حداقل دو تخته رسم با 4 گیره داشته باشید(بتونید دو مدرک رو با هم کار کنید و هی جابجاشون نکنید) ؛ یک نایلون بزرگ شفاف احتیاطا بردارید چون ممکن است هیچ کیفی رو اجازه ندن ببرید داخل.
20-
به همون اندازه که تو دوره اسکیس نسبت به کار بچه ها حساسید و پیگیری می کنید، سر جلسه آزمون نسبت به کار سایر شرکت کننده ها بی تفاوت باشید و فقط و فقط سرتون به کار خودتون باشه.... شما یا بهترینی یا یکی از بهترینها
21-
سوال آزمون رو به خوبی و با دقت کافی بخونید >>> طراحان سوال یه سری کلمه کلیدی تو متن سوال میارن که باید با دقت و حوصله (و نه وسواس) اونا رو تشخیص بدید چون واسه داورها مهمه که ببینن اولا شما اونا رو تشخیص دادین(البته تو متن طراحی ها نه اینکه زیرشون خط بکشید که آقا بیا من گرفتمش) و ثانیا تو طرح به اونا پاسخ دادی.
22-
تو دادن طلاعات نوشتاری تعادل رو رعایت کنید این تعادل از یه موضوع اسکیس تا موضوع دیگه و از یه مدرک تا مدرک دیگه فرق میکنه ولی مهم اینه: نه اونقدر کم باشه که داور فکر کنه شما هیچ ارتباطی با طرحی که دادی نداری نه اونقدر زیاد که فکر کنه یه انشاء گذاشتن جلوش که یکی دوتا نقاشی هم از قضا توش دیده میشه (رسیدن به این تعادل تمرین می خواد و در طول زمان بدست میاد)
23-
اطلاعات نوشتاری که ارائه می کنید باید بسیار مختصر اما کاملا مفید باشه .... شاید نهایت تو دو سه کلمه واسه هر مورد >>> جمله سازی نکنید که مال بچه های دوم دبستانه
24-
توضیح واضحات ندید مثلا فلش بزنید و بنویسید سقف شیبدار جهت دفع بهتر باران >>> داورها به ریشتون می خندن و البته نمره کمتری میدن ....پس چیزی بنویسین که ابهامی برطرف بشه.
25-
برای خودتون یه چک لیست برای هر مدرک درست کنید و موقع کار جلو چشمتون باشه که با اون کار رو جلو ببرید اونقدر که دیگه ملکه ذهنتون بشه >>> مثلا تو چک لیست "پلان" چنین مواردی هست:
-
علامت شمال - مقیاس پلان - عنوان پلان(مثلا پلان طبقه همکف) - کدهای ارتفاعی - خطوط پلان معکوس - محل خط برش و ...
26-
یکی دو فونت ساده و موجه به همراه یکی دو فرم فیگور انسان رو تمرین کنید و خودتونو با فونتهای عجیب و غریب و فانتزی مسخره نکنید ... داورها سر جلسات کسل کننده تصحیح دنبال تفریح هستند موجبات تفریح اونا نشید... هرچی فونت و فیگور و درخت و آسمون شما عجیب تر و فانتزی تر باشه طرحتون بیشتر به حاشیه میره این اشتباهیه که خیلی ها مرتکب میشن
27-
از قرتی بازی هایی که تا یکی دو سال پیش تحت عناوینی مثل "شیت بندی" مطرح بود به شدت پرهیز کنید و مدارک رو همونجایی بکشید که خواسته شده اون هم به صورت جدا از هم و متمایز ... با ازدواج دادن گوشه پلان با مقطع یا شهید کردن پرسپکتیو ناظر با لبه های سایت پلان و پیچیده کردن شیت ها باعث میشید خوانایی مدارک واسه داورها کم بشه ... مطمئن باشید که اونا خیلی روی شیت های شما وقت نمیذارن که به همه رموز اون پی ببرن
28-
حتما تو کارتون روند طراحی رو نشون بدین یعنی بذارید داور بفهمه که شما از کجا به کجا رسیدید واسه همین هیچ خطی رو پاک نکنید نشان دادن روند طراحی خودش نمره تپلی داره!
29-
مواظب مقیاس کار باشید و از الان مقیاس های 1/100 و 1/50 رو تمرین کنید(1/200 و 1/400 واسه سایت) تا لم کار دستتون بیاد و موقع طراحی ، مدارکتون خیلی بزرگ یا خیلی کوچیک از کار درنیاد که اثر بدی رو نمره میذاره (به تفاوت 1/100 و 1/50 مخصوصا تو مقطع اهمیت بدید...دنیای متفاوتی دارند)
30-
سعی نکنید از یک کار آشنا یا قسمتی از یک کار آشنا تو کارتون کپی کنید چراکه دو تا مشکل داره: اول اینکه داورها خیلی بهتر از شما باهاش آشنایی دارن دوم هم اینکه غیر از شما احتمالا 10-12 نفر دیگه هم تو همون روز چنین فکر خطرناکی به سرشون میزنه به این امید که یا فقط من اینا رو دیدم یا اگه بقیه هم دیدن ایشالا الان تو ذهنشون نیست!!
درمورد بند 24 بحث اون دوستان این بود که اکثر بچه ها شیت هارو با یه سری "پرکننده"های الکی پر می کنند تا خالی دیده نشه که عمدتا هم مربوط به دیاگرامهای اقلیمی هستند طوریکه جا و بیجا فلش می کشند بیرون و یه سری مطالبی می نویسن که به وضوح قابل رویته و نیازی به توضیح دوباره اش نیست مثل مورد سقفی که گفتم یا در اقلیم شمال ساختمون رو بالا میبرن از سطح زمین تا هم از رطوبت زمین جلوگیری بشه هم به تهویه کمک بشه و با وجود اینکه تو مقطع این مسئله دیده میشه یه فلش گنده میزنن: "بالابردن ساختمان از سطح زمین برای فلان" خوب داور کور نیست که خودش داره میبینه پس مقطع رو واسه چی میکشین
یه دسته دیگه هم دیاگرامهای روابط فضاها هستند که بسیار بیخود هستند به هر حال داور نتیجه دیاگرامها رو تو خود پلان خواهد دید پس نیازی به اینکه کلی حباب و بادکنک به ناف شیت ببندیم نیست
کلا نظرشون این بود که تنها وقتی دیاگرام اقلیم بذارید که یه حرکتی کرده باشید که مختص طرح شما باشه یا ایده خاصی داشته باشه که ابهامات ذهن داورها رو با دیاگرام و فلش و غیره برطرف کنید نه اینکه به شعور داور توهین کنید با یه عالمه روضه خونی.
در مورد دیاگرام روابط هم همینطور اگه ایده خاصی در طرح تون دارید بسم الله وگرنه بیخیالش بشید.
از طرف دیگه چیری که به ما تو اسکیس کمک میکنه و مطلوب داورها هم هست نشون دادن دیاگرام ها و ایدئوگرامهای روند طراحی و بسط و گسترش کانسپته ... اونها باید بفهمند که ما از کجا به این طرح رسیدیم

 

nasim_shsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
چون داشتم دنبال کتابای دیگه میگشتم زیاد دقت نکردم.قیمتش 37000 , یه چیزی تو مایه های تجزیه و تحلیل پلان و یا بناهای شاخص....اگه برین کتاب فروشی معتبر بگین کتاب جدید صدیق خودشون میدونن....حالا من باز گزرم افتاد از جلدش عکس میگیرم میزارم.تو سایت خود صدیقم رفتم نزده بود فعلا ..فک کنم جدیدترین کتابش باشه
اینم لیست تمام کتابای صدیق که خیلی تو اسکیس میتونن کمک کنن:
http://www.mortezaseddigh.ir/Default.aspx?tabid=90&language=fa-IR

اینو میگین؟
مرجع کامل آموزش طراحی ( نما و مقطع در معماری )
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینو میگین؟
مرجع کامل آموزش طراحی ( نما و مقطع در معماری )
نه ...شاید یه هفته باشه اومده تو بازار من رفتم کتابخونه میزارم واستون...ولی تا میتونین روکشی کنین پلانای مختلف رو....کارایی که دیدم اینجا زیاد قوی نیس.راستی مرسی nasim_shsh ,واسه امضات.رفتم عضو شدم
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
مشاهده پیوست 153168
نمازخانه...اسکیس و راندو سه ساعت و نیم


خوبه آفرین...مهم زمان بندیته ک تو 3:30 جمع کردی حوب خوبه البته سیاه و سفید اگه بلد باشیم مقدار زمانی ک میخوای دو اسکیس سر راندو بزاری کم میکنه....فقط مثل سالهای قبل شیت 50در 70 نی سعی کن رو a3 کار کن...
 

sara_slash1

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه ...شاید یه هفته باشه اومده تو بازار من رفتم کتابخونه میزارم واستون...ولی تا میتونین روکشی کنین پلانای مختلف رو....کارایی که دیدم اینجا زیاد قوی نیس.راستی مرسی nasim_shsh ,واسه امضات.رفتم عضو شدم

شما چند ساله ددارین کار م یکنین؟
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شما چند ساله ددارین کار م یکنین؟
کارای اولمو بزارم از خنده روده بر میشین.......قسم میخورم کسی که اصلا بلد نیس خط بکشه تو این دو ماه نفر اول اسکیس نشه مقصر محضه....قشنگ میتونین خودتونو برسونین.در حد توان اگه تونستم میتونم کمک کنم......
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوبه آفرین...مهم زمان بندیته ک تو 3:30 جمع کردی حوب خوبه البته سیاه و سفید اگه بلد باشیم مقدار زمانی ک میخوای دو اسکیس سر راندو بزاری کم میکنه....فقط مثل سالهای قبل شیت 50در 70 نی سعی کن رو a3 کار کن...
چشم.ولی راستش من با وجود اینکه رتبم بد نشده انتخاب رشته نکردم متاسفانه........میخوام واسه سال بعد خودمو آماده کنم
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
کارای اولمو بزارم از خنده روده بر میشین.......قسم میخورم کسی که اصلا بلد نیس خط بکشه تو این دو ماه نفر اول اسکیس نشه مقصر محضه....قشنگ میتونین خودتونو برسونین.در حد توان اگه تونستم میتونم کمک کنم......

پست توضیحاتتو خوندم اما بازم روشهایی رو میخوام برا بالا بردن سرعت...تو ماژیک و ...مشکل ندارم دستمم کند نی اما بازم نمیدونم چرا نهایت 1 پرسپکتیو و 2 تا پلان و یه برش بیشتر در نمیاد:cry:
تا بماند که به گفته استادم بازم تو پلان و پرسپکتیو و...باید چیزهای بیشتری هم اضافه کنم
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
چشم.ولی راستش من با وجود اینکه رتبم بد نشده انتخاب رشته نکردم متاسفانه........میخوام واسه سال بعد خودمو آماده کنم

ااااا چه بد...اشتباه کردی انتخاب رشته میکردی میرفتی سرکنکور ک اونجا هم دستت بیاد واسه سال بعد کمکت میکرد...خدا رو چه دید شاید به درصد بالا یه جای خوب قبول میشدی
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
آخه میخوام خودشبکه هم تو شیتم موجود باشه.............به نظر من جدا از مسائل مفهومی اسکیس یه بخشی هم برا یه سری تکنیک کاربردی سر جلسه بزارین که بچه ها وقت کم نیارن......مثل برچسب زدن رو ماژیکا...

از خط کش ریلی استفاده کن سرعتت بالا میره...
 

mahdi_ghavidel

عضو جدید
اول یک مربع با مداد  بکش بعد سریع با خط کش ابعاد یک سانت یک سانت در بیار میشه مقیاس رو راحت فهمید میشه مثل کاغذ شطرنجی.بعد از درآوردن پلانت با روان نویس پرنگش کن مدادیت هم پاک کن تمیز تمیز میشه
آخه میخوام خودشبکه هم تو شیتم موجود باشه.............به نظر من جدا از مسائل مفهومی اسکیس یه بخشی هم برا یه سری تکنیک کاربردی سر جلسه بزارین که بچه ها وقت کم نیارن......مثل برچسب زدن رو ماژیکا...
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پست توضیحاتتو خوندم اما بازم روشهایی رو میخوام برا بالا بردن سرعت...تو ماژیک و ...مشکل ندارم دستمم کند نی اما بازم نمیدونم چرا نهایت 1 پرسپکتیو و 2 تا پلان و یه برش بیشتر در نمیاد:cry:
تا بماند که به گفته استادم بازم تو پلان و پرسپکتیو و...باید چیزهای بیشتری هم اضافه کنم
تو فقط استزس داری کارت خراب نشه.........البته این طبیعیه...با تمرین زیاد میتونی این مشکل رو حل کنی فقط............من دیدم نصف وقت بچه ها بعد از اینکه موضوع اسکیس رو میدن الکی تلف میشه....علاوه بر دست قدرت آنالیز ذهنتو ببر بالا........
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اول یک مربع با مداد بکش بعد سریع با خط کش ابعاد یک سانت یک سانت در بیار میشه مقیاس رو راحت فهمید میشه مثل کاغذ شطرنجی.بعد از درآوردن پلانت با روان نویس پرنگش کن مدادیت هم پاک کن تمیز تمیز میشه
مرسی ولی به نظر من طرح مدادیتون رو پاک نکنین بهتره......
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
تو فقط استزس داری کارت خراب نشه.........البته این طبیعیه...با تمرین زیاد میتونی این مشکل رو حل کنی فقط............من دیدم نصف وقت بچه ها بعد از اینکه موضوع اسکیس رو میدن الکی تلف میشه....علاوه بر دست قدرت آنالیز ذهنتو ببر بالا........



دقیقا باید کلی پلان کار کرد و همینطور خفظشون هم کرد ک اگه موضوع اسکیس مشابه بود ازذهنت آماده استفاده کنی نه اینکه اونجا تازه به فکر و کشیدن دیاگرام و ....باشی
 

mahboooobeh

عضو جدید
بچه ها یه سئوال.من کلاس و اینا نمیرم...یعنی میخوام ها ولی نمیتونم......یه سئوال واسم پیش اومده که ممنون میشم راهنماییم کنین.........واسه پلان واسه اینکه تناسبات رعایت باشه احتیاج به شبکه بندی داریم....من با گونیا میکشم که وقتمو خیلی میگیره.....شما وسیله ای چیزی سراغ ندارین.مثلا نوع خاص از خط کش.....فک کنم یه همچین چیزی دیدم تو باشگاه ولی یادم نیس کجا بود
یه خط کش های مخصوصی هست...میگن ایوانخانه داره...با پلکسی گلاسه...فایل کدشو بچه گذاشته بودن..میتونی خودت بدی برات براش بزنن
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راندو

راندو

بچه ها سعی کنین الکی ذهنتونو سر مسئله های الکی در گیر نکنین:
در وهله اول جدا از راندو و اینا ببین چی ازتون خواستن همه رو انجام بدین....حتی اگه راندو نکردین
در وهله دوم سعی کنین از الان با یک یا دو ماژیک بیشتر کار نکنین که عادت کنین
سر جلسه یه کیف پر از ماژیک نبرین با خودتون.....اصلا وسیله اضافی بردن ممنوع....
دو سه تا شکلاتم تو جیبتون باشه سر جلسه دعام میکنین
 

arefeh

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
یه خط کش های مخصوصی هست...میگن ایوانخانه داره...با پلکسی گلاسه...فایل کدشو بچه گذاشته بودن..میتونی خودت بدی برات براش بزنن

من اونو دیدم اما واقعا چطور میشه ازش استفاده کرد؟؟؟من ک متوجه نشدم
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه راه حل البته اصلا خوب نیس ولی برا کسایی که وقت ندارن:
یه پلان رو گیر بیارید که بشه عملکردهای مختلف رو توش گنجون و به راحتی موضوعش عوض شه...البته حداقل تو سه اقلیم متفاوت
 

behzadkhanha

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه سری مطالب که هر چند خیلی هاش برای بچه ها ممکنه تکراری باشه باز من اینجا میارم بلکه چند نفری به دردشون بخوره:
1- فقط و فقط کافیه مجاز به انتخاب رشته....
2- اگه تو اسکیس خیلی خیلی خوب ....
3- اگه تو اسکیس { الف: خیلی خوب .....
4- "من نمیدونم تو چه سطحی ....
5- بچه های شهرستان وسواس به .....
6- اگه جایی ثبت نام نکردین.....
7- در هر مرحله ای هستید دیگه...
8- موقع تمرین اسکیس تو خونه ....
9- تو کلاس حتما کار بقیه بچه ها....
10- سعی کنید از همین الان ....
11- نتیجه بند 10 >>> حیاتی ترین....
12- روز آزمون لباس و کفش ....
13- اگر براتون مقدوره....
14- در کنار دیدن کارهای معماری .....
15- برای مطالعات جانبی هم برنامه.....
16- در اسکیستون ""ساده فکر کنید....
17-....
18-...
..
..
..
..


چه خوبه که ایران عضو کوانسیون "کـپـی رایــت" نمیشه .... اینجوری بیشتر حال میکنیم ما ایرونیا
 

soh-rab

عضو جدید
براتون تا شب ایرادایی م گفته رو میزارم...اما چیزهایی ک الان یادمه گفت از رنگ جیغ استقاده نشه و کف سازی هم به نقطه گریز نرفته...کلا دوباره کار رو انجام میدم و اوکی رو گزفتم مجدد میزارم که با این کار هم مقایسه می کنید شاید به دردتون خورد...
البته خودم هم فهمیدم چون الکی کل زمانمو گذاشتم رو فکر کردن آخرشم نتونستم اون چیزی ک مد نظر بود رو رو کار بریزم....

این کارتو نمی ذاری؟
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه خوبه که ایران عضو کوانسیون "کـپـی رایــت" نمیشه .... اینجوری بیشتر حال میکنیم ما ایرونیا
من یکی از مخالفین کپی رایتم......دلیلی نداشت من این مطالبو بزارم یکی از دوستان خواست منم چون قبلا زده بودم تو wordکپی کردم که دوستان استفاده بکنن اگه لینکشو میدونستم حتما میزاشتم.....معذرت میخوام حق با شما بود..باید میگفتم
 

mahdi_ghavidel

عضو جدید
منم چند تا از کارامو گذاشتم ببینید .نظر بدین خوشحال میشم هنوز امسال درگیر اسکیس نشدم جدی.ولی از فردا بصورت خودکشی با اسکیس شروع میکنم.از خط کش استفاده نشده تو این کارها و فقط کار دستمه :)3.jpg5.jpg
 

behzadkhanha

عضو جدید
کاربر ممتاز
من یکی از مخالفین کپی رایتم......دلیلی نداشت من این مطالبو بزارم یکی از دوستان خواست منم چون قبلا زده بودم تو wordکپی کردم که دوستان استفاده بکنن اگه لینکشو میدونستم حتما میزاشتم.....معذرت میخوام حق با شما بود..باید میگفتم

من چند جا تو تاپیک های مختلف این پست رو گذاشتم که بچه ها اگه چیز بدرد بخوری توش بود استفاده کنند از جمله تو صفحات قبلی همین تاپیک
از شما هم ممنون که به دوستان کمک می کنید
دوست عزیز معذرت خواهی واسه چی؟ من خودم بارها اینطوری نقل مطلب کردم و نویسنده پست هم اصلا یادم نبوده تازه اونا هم که تراوشات ذهن عقیم من نبود که شنیده هام از این و اون بود ... در هر صورت ممنون
 

سجی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم چند تا از کارامو گذاشتم ببینید .نظر بدین خوشحال میشم هنوز امسال درگیر اسکیس نشدم جدی.ولی از فردا بصورت خودکشی با اسکیس شروع میکنم.از خط کش استفاده نشده تو این کارها و فقط کار دستمه :)مشاهده پیوست 153178مشاهده پیوست 153179
خطوطت خیلی خوبن....ولی راندوت یه کار معمولی هستش..سعی کن به تمریناتت ادامه بدی و دیگه رو موضوع و تو تایم خاصی انجام بدی.........بچه ها سعی کنین اسکیسهای سه ساعته و دو ساعته هم بزنین..خیلی کمکتون میکنه واسه سرعت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا