تلافي شهادت صياد با هزاران موشك

rende alamsoz

عضو جدید
تلافي‌ ترور صیاد شیرازی از زبان سردارصفوی
سپاه پاسداران در همان سال اول شهادت صياد شيرازي طي يك طرح عملياتي از ساعت 4 تا 8 صبح تمام مقرهاي منافقين از پادگان اشرف گرفته تا العماره را با شليك بيش از هزار موشك و گلوله توپ‌خانه برد بلند، منهدم و تلفات سنگيني را به آنها وارد كرد.
فرمانده سابق كل سپاه با بيان اينكه دستور ترور شهيد صياد شيرازي از جانب صدام به منافقين داده شد، گفت: سپاه پاسداران در همان سال اول شهادت صياد شيرازي با طرح‌ريزي عملياتي، بيش از هزار گلوله توپ و موشك به مقرهاي منافقين در خاك عراق شليك كرد.

به گزارش فارس سردار لشكر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا صبح امروز در حاشيه مراسم يازدهمين سالگرد شهيد صياد شيرازي با ذكر خاطرات و پرداختن به ويژگي‌هاي اين شهيد بزرگوار، انتصابات دقيق از ميان بهترين فرماندهان را از جمله خصوصيات صياد شيرازي عنوان كرد و افزود: صياد شيرازي در زمان جنگ توانست به خوبي نيروي زميني را كه بزرگترين و موثرترين نيروي ارتش در جنگ تحميلي بود فرماندهي كند.

صفوي، صياد شيرازي را نماد هماهنگي ميان سپاه و ارتش دانست و گفت: اين شهيد بزرگوار همكاري خوبي با سپاه و بسيج داشت و نوع رفتار و اعتقادات وي حاكي از يك روحيه مردمداري و بسيجي بود.

وي تصريح كرد: بدون شك دستور به شهادت رساندن صياد شيرازي از يك رده بالاتر به منافقين داده شد و شخص صدام اين دستور را به منافقين داد تا شهيد صياد شيرازي را به شهادت برسانند.

فرمانده سابق كل سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران در همان سال اول شهادت صياد شيرازي طي يك طرح عملياتي از ساعت 4 تا 8 صبح تمام مقرهاي منافقين از پادگان اشرف گرفته تا العماره را با شليك بيش از هزار موشك و گلوله توپ‌خانه برد بلند، منهدم و تلفات سنگيني را به آنها وارد كرد.

صفوي خاطرنشان كرد: به دنبال اين عمليات بود كه عراق هيچ واكنشي از خود نشان نداد و تنها به گله مختصري بسنده كرد.

وي در پايان صياد شيرازي را الگوي فرمانده‌اي مومن و شجاع براي افسران و كاركنان نيروهاي مسلح كشور عنوان كرد.
 

thesunnrise

عضو جدید
سیاست پدر مادر ندارد یعنی همین....
همه می دانند که کی سر صیاد را کرد زیر آب و برای چه؟
1000 تا موشک؟!!! منافقان؟!!
ای خدای بزرگ صبری عظیم به ما عطا کن
یا حق
 

Similar threads

بالا