تفاوت خوابيدن زن و مرد و يک نتيجه گيري واقعي !!!!!!!!!

عليرضا1361

عضو جدید
کاربر ممتاز
تفاوت خوابيدن و زن و مرد :biggrin:


مامان و بابا داشتند تلويزيون تماشا مي کردند که مامان گفت:"من خسته ام و ديگه ديروقته ، ميرم که بخوابم " مامان بلند شد ، به آشپزخانه رفت و مشغول تهيه ساندويچ هاي ناهار فردا شد ، سپس ظرف ها را شست ، براي شام فردا از فريزر گوشت بيرون آورد ، قفسه ها رامرتب کرد ، شکرپاش را پرکرد ، ظرف ها را خشک کرد و در کابينت قرار داد و کتري را براي صبحانه فردا از آب پرکرد . بعد همه لباس هاي کثيف را در ماشين لباسشويي ريخت ، پيراهني را اتو کرد و دکمه لباسي را دوخت . اسباب بازي هاي روي زمين را جمع کرد و دفترچه تلفن را سرجايش در کشوي ميز برگرداند. گلدان ها را آب داد ، سطل آشغال اتاق را خالي کرد و حوله خيسي را روي بند انداخت . بعد ايستاد و خميازه اي کشيد . کش و قوسي به بدنش داد و به طرف اتاق خواب به حرکت درآمد ، کنار ميز ايستاد و يادداشتي براي معلم نوشت ، مقداري پول را براي سفر شمرد و کنارگذاشت و کتابي را که زير صندلي افتاده بود برداشت . بعد کارت تبريکي را براي تولد يکي از دوستان امضا کرد و در پاکتي گذاشت ، آدرس را روي آن نوشت و تمبرچسباند ؛ مايحتاج را نيز روي کاغذ نوشت و هردو را درنزديکي کيف خودقرارداد.

سپس دندان هايش رامسواک زد.

باباگفت: "فکرکردم ، گفتي داري مي ري بخوابي" و مامان گفت:" درست شنيدي دارم ميرم."


سپس چراغ حياط راروشن کرد و درها را بست.

پس ازآن به تک تک بچه ها سرزد ، چراغ ها راخاموش کرد ، لباس هاي به هم ريخته را به چوب رختي آويخت ، جوراب هاي کثيف را درسبد انداخت ، با يکي از بچه ها که هنوز بيداربود و تکاليفش را انجام مي داد گپي زد ، ساعت را براي صبح کوک کرد ، لباس هاي شسته را پهن کرد ، جاکفشي را مرتب کرد و شش چيز ديگر را به فهرست کارهاي مهمي که بايد فردا انجام دهد ، اضافه کرد . سپس به دعا و نيايش نشست.



درهمان موقع بابا تلويزيون راخاموش کرد و بدون اينکه شخص خاصي مورد نظرش باشد گفت: " من ميرم بخوابم" و بدون توجه به هيچ چيز ديگري ، دقيقاً همين کار را انجام داد!


نتيجه گيري:

?- مردها هميشه کارهايشان را درست و به موقع انجام مي دهند و وقتي تلويزيون نگاه مي کنند قبلا کارهاي ديگرشان را انجام داده اند. ولي زنها بسيار بي برنامه و نامرتب هستند. در صورتيکه کلي کار نکرده دارند نشسته اند و تلويزيون نگاه مي کنند.

?- مردها بسيار راستگو هستند. ولي زنها دورغگو هستند و بجاي اينکه بگويند من مي روم کارهاي نکرده ام را انجام بدهم الکي مي گويند من ميروم بخوابم
 

sanam_el

عضو جدید
حتی اگه اسمت رو هم نمینوشتی تابلو بود ی مرد نتیجه گیری کرده!!!!
البته متن هم با کمی اغراق همراه بود.
 

NAV!D

عضو جدید
چه نتیجه گیری باحالی .
خوشمان آمد . البته مادر فرشته روی زمینه ولی اینو ساخته بودند که بگند زنها خیلی دلسوز اند اما انگار نتیجه گیریش خیلی باحال تر بوده.
 

j0o0o0o0o0di

عضو جدید
کاربر ممتاز
این نشون میده که آقایون فقط به فکر خودشونن
این که مادر بخواد طرفایی رو که به غیر از خودش حداقل 2 نفر دیگه هم باهاش غذا خوردن بشوره وظیفش نیست...
اینکه بخواد لباسای کثیفه شوهرشو بشوره بازم وظیفش نیست....
اینکه خونه رو مرتب می کنه وظیفش نیست...حس مسئولیتشه....
اینکه به فکر بچه هاست نشونه ی مادر بودنشه....
نتیجه:آقایون موجوداتی بی لیاقت بیش نیستن(با عرض پوزش از درصد بسیار کمی از آقایون با لیاقت)
 

monrose

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتیجه : زن ها بسیار فداکار و مسئولیت پذیرند
چون علاوه بر کارای شخصیه خودشون کاره مردا رو هم انجام میدن :دی (اتو کشیدن و اینا...)
 

elham_s641

عضو جدید
slm. motmaenan dari bi ensafi mikoni .chera nemigi madar chon masooliate pazire hamaye in kararo anjam mide va pedar mes hamishe bikhial fagat mire ke bekhabe?madar mitonest bikhial az naharo in joor chiza khaili rahat bere va bekhabe vali in karo nemikone va in gabele setayeshe
 

Similar threads

بالا