تغذیه سگ: راهنمای مواد مغذی غذای سگ

omidtp

عضو جدید
در سال های اخیر، والدین حیوانات خانگی بیشتر و بیشتر از آنچه به سگ های خود غذا می دهند آگاه شده اند. با این حال، با تمام فرمول ها و مارک های مختلف غذای سگ، تشخیص اینکه چه چیزی واقعاً غذای سگ را مغذی و متعادل می کند، دشوار است.



این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد تغذیه سگ بدانید توضیح می دهد و راهنمایی برای آنچه باید در غذای سگ جستجو کنید ارائه می دهد.



یک غذای مغذی و متعادل برای سگ چیست؟​



یک رژیم غذایی کامل و متعادل شامل پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. آب نیز برای زندگی ضروری است و روزانه مورد نیاز است. این ممکن است با تجزیه مواد اولیه بسیار ساده و آسان به نظر برسد، اما درک چگونگی استفاده از هر ماده مغذی در بدن سگ، درک فرآیندها، و دانستن اینکه چه مقدار از هر ماده مغذی برای یک سگ سالم در تمام مراحل زندگی مورد نیاز است، بسیار پیچیده است. .



در واقع، این فرآیند به قدری پیچیده است که یک تخصص کامل در دامپزشکی به تغذیه حیوانات کوچک اختصاص داده شده است - کالج آمریکایی تغذیه دامپزشکی. اما به عنوان والدین حیوان خانگی، نکات اصلی که باید در مورد تغذیه سگ بدانید عبارتند از:



غذای کامل و متعادل سگ باید از دستورالعمل های AAFCO پیروی کند​



AFFCO یک سازمان خصوصی و غیرانتفاعی است که مواد مورد استفاده در خوراک حیوانات و غذای حیوانات خانگی را تعریف می کند.



AAFCO کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که خوراک دام و خرید غذای سگ خانگی تحت آنالیزهای مناسب قرار گرفته اند و مواد مغذی لازم و مورد نیاز را دارند. بیانیه کفایت تغذیه ای توسط انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکا (AAFCO) به والدین حیوانات خانگی کمک می کند محصولاتی را شناسایی کنند که نیازهای غذایی روزانه سگ آنها را برآورده می کند.



الزامات برچسب AAFCO​

هر رژیم غذایی حیوان خانگی و رژیم غذایی مکمل باید شامل بیانیه ای از AAFCO و برچسب گذاری مناسب باشد تا به مصرف کنندگان کمک کند تا بفهمند روزانه چه مقدار از هر ماده مغذی و برای چه مراحل زندگی نیاز است. به خاطر داشته باشید که برچسب غذای حیوانات خانگی با برچسب محصولات غذایی انسان متفاوت است، که مقایسه محصولات غذایی را دشوار می کند.



هشت چیز وجود دارد که باید روی کیف یا قوطی گنجانده شود:



نام تجاری و محصول



نام گونه هایی که غذای حیوان خانگی برای آنها در نظر گرفته شده است



بیانیه کیفیت



تجزیه و تحلیل تضمینی این لیست درصد هر یک از مواد مغذی موجود در غذا را نشان می دهد. باید به ترتیب خاصی، در واحدهای مشخص شده و بسته به ماده مغذی، حداقل یا حداکثر داده شود.



بیانیه مواد تشکیل دهنده



بیانیه کفایت تغذیه ای که "نشان می دهد که غذا برای یک مرحله خاص زندگی، مانند رشد، تولید مثل، نگهداری بزرگسالان یا ترکیبی از آنها کامل و متعادل است یا فقط برای تغذیه متناوب یا مکمل در نظر گرفته شده است."



دستورالعمل های تغذیه



نام و آدرس سازنده یا توزیع کننده



AAFCO مورد نیاز مواد مغذی

AAFCO بیان می کند که شش ماده مغذی ضروری برای حمایت از زندگی و عملکرد در سگ ها مورد نیاز است. اینها هستند:



  • اب
  • کربوهیدرات ها (از جمله فیبر)
  • ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • چربی
  • پروتئین
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا