تصاویری زیبا از مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل

SEVDA.14

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتظار فوتبالدوستان جهان به پایان رسید. مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ که برزیل میزبانی آن را برعهده دارد، با جشنی باشکوه و رنگارنگ افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی برزیل سه عنصر "طبیعت، انسان و فوتبال" که سه گنج این کشور محسوب می‌شوند، در جشنی باشکوه نمایش داده شدند؛ از قابیل بومی جنگل‌های آمازون گرفته تا جشن کارناوال و رقص‌های محلی این کشور.

مراسم افتتاحیه جام ۲۰۱۴ در حضور بیش از ۶۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه کورینتیانس در سائو پائولو برگزار شد. در این مراسم دیلما روسف، رئیس‌جمهور برزیل، سپ بلاتر، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال و بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل نیز حضور داشتند. در آغاز این مراسم یک توپ عظیم که با ۹۰ هزار چراغ کوچک ال ای دی تزئین شده بود، به آسمان سائو پائولو فرستاده شد.

۶۶۰ هنرمند در مراسمی ۲۵ دقیقه‌ای در استادیوم کورینتیانس در سائو پائولو کوشیدند با نمایشی رنگارنگ و تماشایی، اعتراضات دوران اخیر که برزیل در حاشیه جام جهانی شاهد آن بود، به دست فراموشی بسپارند.

جنفیر لوپز، هنرپیشه و خواننده معروف، کلادویا لیت، خواننده برزیلی و پیت‌بال، رپر آمریکایی ترانه رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ We are one را در مراسم افتتاحیه اجرا کردند.

شمار بینندگان مراسم افتتحایه بیستمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال در سراسر جهان بر بیش از یک میلیارد نفر برآورد شده است.





















 

SEVDA.14

عضو جدید
کاربر ممتاز







































 

Similar threads

بالا