سلام مشخصات این مدل قاب کیس را میتونی از تو گوگل دربیاری(شرکت گرین قاب خالی این مدل را نمیفروشه بلکه با سخت افزار مربوطه به خودش به فروش میرسونه فقط شما میتونید تو تعداد فنش نظر بدی اونم مال من پیش فرض خوده کارخانه گرین هستش فکر کنم البته). بعدش کاری با نرم افزار کتیا نداره اول خودم شک داشتم اما مطما شدم. یه نرم افزار دارم پرونست مربوط به جی کد گیری فکر کردم از اون باشه ولی اونم نبود. من زمانی که فایل اسمبلی با 2600 قطعه (حدود 920 قطعه و مابقی تکرار قبلی ها شامل پیچ و مهره و واشرو غیره* کنتر که نداره یه دوچرخه معمولی حدود 930 قطع داره (البته مدل من این شکلیه دوچرخه کوهستان معمولی) دیگه چه برسه به یه مکانیزم دقیق و حساس شامل دستگاهی از یک خط تولیدحق داره بالا 10 هزار قطعه داشته باشه) را باز کنم حدود 4 دقیقه برا رندرگیری با کیفیت بالای تنظیمی خود کتیا زمان نیاز دارم این زمان در صورت راست کلیک نکردن بسیار عالی هستش اما اگه یه راست کلیک کنم همه چیز خراب میشه.برا یک قطعه این زمان با تنظیمات حداکثر رندر گیری به صورت دستی (نه تنظیمات کتیایی) حدو 20 تا 30 ثانیه طول میکشه (برا فایل بالا جرات امتحانش را هم تو این حالت نداشتم اما فکر کنم یک ماه طول بکشه)خوب این زمان برا یک کامپیوتر معمولی خوب، خیلی بیشتر از این حرفاست(میتونید امتحان کنید)پس مشکل از کتیا نیست .ویروس هم گفتم انتی ویروس و فایروال و ویندوزم همه به روزن.و امنیت سخت افزاری خود شرکت برا فایر وال این قابلیت را به درایو c داده که دست رسی من بهش برابر با 0 باشه.ویروسی هم نمیتونه از این سخت افزار عبور کنه(هکرها شامل ویروس نمیشن اونا میتونن از سخت افزار های شبکه ای عبور کنن) اگه کسی نظری در مورد نرم افزارهای مکانیکال و غیره هم داره بازم بگه.خوشحال میشم
علیکم
عرضم به حضورتون که...
دیگه کار به کل کل کشید.. جالب شد.
میخوام شمارو مقایسه بدم بین دوتا ماشین: ماشین پرایدی که موتور مزدا 323 روش سوار شده. و 206 SD...
در نگاه اول عجب 206 باحالیه.. اورجینال اورجیناله..
...
در مورد ویروس و هم اینکه من سالهاست که از آنتی ویروس استفاه نمیکنم و تنها از یه USB security استفاده میکنم که اون هم به این خاطره که با وصل شدن فلش فرآیند تکثیر ویروس شروع میشه و هیچ فرصت عملیاتی به کاربر داده نمیشه و هدف از نصب این برنامه اینه که قبل از اجرای فلش تمامی اتوران ها حتی مفید پاک بشن. چه ویروس چه غیر ویروس. و نیز fire wall به جهت مدیریت ارتباط برنامه با اینترنت جهت بهینه کردن ترافیک. ورژن 2005
همچنین از ارتباط فلش ، موبایل ،اینترنت ، نصب برنامه های متعدد استفاده میکنم اما تا بحال ویروسی سیستم منو از پای در نیاورده.. و همواره در لحظه ورود مورد عنایت قرار میگیره.
این خودش میتونه دلیلی بر آشنایی نسبی بنده به عمکرد ویروسها، تروجانها، کرمها، و اسپی وارها باشه. ما نظراتمون رو دادیم خواه شما پند گیر خواه.....!
..
اینها یه طرف..
اما..
در مورد 300- 400 قطعه: اینکه ما روش دیگه ای رو به کار میبریم. فرض میخواییم یک خودروی پیکان رو ایجاد کنیم. ولی کامپیوتری که بتونه یک خودروی پیکان رو بارگذاری کنه شاید بتونیم بگیم هنوز خلق نشده باشه. نمیدونم.. شما داری اینطوریشو؟ حتما داری دیگه.
ما مثلا میام دیفرانسیل و محور عقب رو یک product و بعد محور جلو رو یکی دیگه و موتور هم به همین صورت و داشبورد.. بدنه.. بخش صندلی سیستم ترمز LEDها، اینارو جدا میسازیم بعد اینهارو به هم ارتباط میدیم.
البته فرآیند کار کمی مشکل میشه.. چرا که شما از بیس کلی اسمبل به پارت رو پیروی میکنی ولی در این روش پارت به اسمبل مفهوم میده. معمولا هم پارت به اسمبلی مشکلتره.
همچنین به برنامه اجازه داده نمیشه که در هنگام اسمبلی قطعات داخلی رو فراخوانی کنه. و اگر نیاز به ادیت قطعات داخلی باشه این مرحله قبل از اسمبلی کل ماشینه.. و تنها بتن اصلی prodcct ها اینجا ممکنه در حد خیلی کم تغییر کنه. بدین ترتیب ما هیچ وقت product بیش از 100- 200 قطعه نخواهیم داشت. حتی در تنظیم موتور اون رو هم به 2 تا 3 بخش تقسیم میکنیم. مثل بخش پیستون و دسته شاتون و میلنگ ... بخش بادامکها و میله رابتها بخش پوسته و حتی گاهی بخش سر سیلندر رو هم جدا در نظر میگیریم. معمولا پیچها هم همواره به همراه همون بخش در نظر گرفته میشه. البته ما حرفه ای کار نکردیم. این فقط یک مثال آموزشی بود.
من یه خودروی پیکان رو با یه کامپیوتر 3.2 دو هسته ای و رم 2 گیگابایتی بالا آوردم. کامپیوتر دانشگاه.
اما اینکه شما چیکار میکنی ما سردرنیاوردیم.
موفق باشی مهندس. خیلی بحث کردیم. این بحث نتیجه ای نداره.