تاپیک عکس من yasser_eng

تاپیک عکس من yasser_eng


  • مجموع رای دهندگان
    35
  • نظرسنجی بسته .
وضعیت
موضوع بسته شده است.

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
طراحیش به این نوع ه یا واقعاً داره تخریب میشه؟!
-----------------------------------------------------
سلام
دارم تحقیق می کنم در موردش البته یک کمی دور از انتظاره یک ساختمون به این شکل ریزش کنه یعنی بیشتر لغزیده تا ریزش :eek:
گوشه تصویر جای ساختمون تصویر یک بیل مکانیکی دیده میشه البته اگه ساختمون ریزش کرده باشه خوب با این وضعیت بحرانی باید حریم سازی به وسیله نوار و تعداد زیادی ماشین آلات دیگه جهت آوار برداری باشن . پس احتمال زیاد حضور اون بیل مکانیکی زرد رنگ به منظور عملیات کارگاهی خود پروژه اس نه به لحاظ ایفای نقش امدادی.:)
به روی چشم بعد از تحقیقات نتیجه قطعی شو میگم ولی احتمال بسیار زیاد طراحی نما سازه این شکلی هست :smile:
 

rasool.civil

مدیر بازنشسته
سلام
اجازه هست يه عكس بذارم؟؟؟
البته نميدونم كجا ساخته شده و چه جوري ساخته شده ولي فكر كنم جالب باشه
پاركينگ
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
میدونم این پارکینگ تو آلمان هست و ظرفیتشم 5000 دستگاه خودرو تو این فضای کوچک هست اگه می خواست با این ظرفیت پارکینگ به سبک های قدیمی اجرا بشه چند برابر این مساحت فقط صرف ساخت رمپ های مدور می شد اما با بکار بردن جک این نقص برطرف شده:gol:
 

عطیه 67

عضو جدید
خمیده‌ترین آسمان خراش دنیا در حال ساخت

خمیده‌ترین آسمان خراش دنیا در حال ساخت

خمیده‌ترین آسمان خراش دنیا در حال ساخت در انتهای سال ۲۰۰۹ میلادی دیگر ایتالیایی‌ها نمی‌توانند به داشتن خمیده‌ترین ساختمان دنیا یعنی برج پیزا با 97/3 درجه خمیدگی، افتخار کنند، چرا که در این زمان در ابوظبی، ساخت آسمان خراشی ۳۵ طبقه، با ۱۸ درجه خمیدگی به پایان خواهد رسید و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

این ساختمان که Capital Gate نام خواهد داشت با داشتن ۷۲۸ پنل شیشه‌ای، نمایی زیبا و انحنادار خواهد داشت. این ساختمان تنها قسمتی از پروژه ساخت یک شهرک دور مرکز نمایشگاه‌های ملی ابوظبی است. برای اینکه این ساختمان در برابر نیروی جاذبه و وزش باد و امواج زلزله تاب بیاورد، ریشه‌ای ۳۰ متری برای آن در نظر گرفته شده است. یک هتل پنج‌ستاره و دفاتر اداری، کاربری این ساختمان خواهد بود.



http://saramahmood.blogfa.com/post-2678.aspx








http://www.www.www.iran-eng.ir/:%20http://upload.iranblog.com/6/1246119333.jpg








شاد باشید!:biggrin::)
:gol:
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
این سازه در شهر margate ( نزدیک شهر آتلانتیک ) و به نام لوسی معروف است ( لوسی نام بزرگترین فیل آن منطقه می باشد ) این بنا در سال 1881 ساخته شده و وزن آن 90 تن است که ابتدا به عنوان یک هتل و سپس به عنوان یک رستوران مورد بهره برداری قرار گرفته.
http://www.pcnet.ir/images/yey.bmp
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
برج چرخشی مالمو در سوئد

برج چرخشی مالمو در سوئد

این برج با ارتفاع 190 متر در 54 طبقه ساخته شده و از خصوصیت بارز آن پیچش آن است که نود درجه در جهت عقربه های ساعت نسبت به طبقه همکف پیچ خورده است معمار آن آقای سانتیاگو کالاتراوا و در سال 2005 ساخته شده است

منبع : www.essential-architecture.com/MISC/MISC_50B.htm
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
برج معروف به خیار شور انگلیس واقع در لندن

ساختمان مدور برج باعث شده خود را بر دیگر ساختمان های مجاور تحمیل نکند و باعث جلوگیری از نورگیری آن ها نمی گردد. البته پنجره های این سازه نسبت به تأمین نور هوشمند هستند
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانه برگ در برزیل

خانه برگ در برزیل




http://www.inhabitat.com/.../
ویژگی های اثر : 1) الهام گرفتن از برگ و نشان دهنده تعامل و رابطه بین بنا و طبیعت . 2 ) شکل هندسی سقف به گونه ای است که ساکنین را در برابر تابش آفتاب و باران محافظت می کند . 3) تهویه طبیعی بوسیله عبور نسیم از روی دریا و....
منبع
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
المان های شهری

المان های شهری

میگم میشه غیر از نگاه از نظر زیبایی محیط از نظر سازه ای و ایستایی و مقاومت این المان ها دربرابر باد و... و نحوه اتصال آنها به زمین و آیا در نگهداری اونها از کش استفاده شده یا خیر و .... نگاه کرد



ساخت مجسه های با حالت نامرئی برروی استخر این پارک



این یکی رو هم خودتون ببنید :warn:;)
 

nooshafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اجازه جناب yasser_eng

با اجازه جناب yasser_eng


در شهر ساژهي در تايوان تا سال ها خانه ها مشابه بشقاب پرنده ها بودند. طرح ساخت خانه هاي بشقاب پرنده اي در شهر ساژهي از سال 1978 آغاز شد و تا سال 1989 ادامه يافت. اما پس از مدتي اين سبك خانه هاي عجيب مدور و رنگي دل صاحبان آنها را زد و از مد افتادند. اكنون اين خانه هاي متروكه يكي از جلوه هاي شهر محسوب مي شوند اما دير يا زود طعمه بولدزرها خواهند شد.
 

nooshafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز

ظاهرا اين ساختمان كه گويي دستي غول آسا آن را در هم فشرده در حال ريزش است اما خير اين بنا كه در شهر سوپوت در لهستان و در سال 2003 ساخته شده نامش كريوي دومك است . طبقه همكف اين ساختمان عجيب به فروشگاه ها و طبقه فوقاني به دفاتر كار اختصاص دارند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا