سلام دوست عزیز..ممنون که پاسخ دادین...با جوابتون برام بعضی چیزا روشن شد...ممنون...همش به خاطر این هم هست که من اصلا تمرکز و دقت ندارم....!!!
لزجت جیوه براساس لزجت دینامیکی هست؟یا لزجت سینماتیکی؟این دو تا با هم فرق دارن...ممنون میشم بگین کدوم مدنظر شماست و کدوم مدنظر فلوئنت؟
برای ضریب درگ که گفتن من خودم از طریق فلوئت انجام دادم ولی برای قسمت های دوطرف عرشه که شیب داره باید چکار کنم؟منظورتون این که محورها نرمالشو تغییر بدی یعنی چی؟این سوال برام خیلی مهمه ممنون...
برای مدل من که صفحه متقارن هست..منظورتونو درست متوجه نشدم..
بازم واقعا ممنون
لزجتی که در فلوئنت هست همون لزجت دینامیکی هست...اینو براساس واحدی که در فلوئنت هست دارم میگم..به نظرم داخل پایان نامه اشتباه تایپی رخ داده..توان باید منفی پنج باشه...کافیه داخل کتاب شیمز و فاکس بگردی و ارقام ویسکوزیته دنامیکی هوا در فشار اتمسفر در اوردر(1.71تا 2.17) ضربدر 10 به توان منفی 5 هست...
به نظرم باید 1.5 ضربدر 10 به توان منفی 5 درست باشه...