تازه ترین نکات سئو 2016

samanadd

عضو جدید
سال پیش یعنی سال 2015 سال پرهیجانی برای دنیای سئو سایت بود. آپدیت موبایلگدون بالاخره آمد و سایت هایی که در دنیای موبایل فرندلی عقب افتاده بودند را جریمه کرد. الگوریتم لوکال یا بومی سازی نتایج جستجو نیز به روز شد و برخی به روز رسانی های دیگر. اما به روز رسانی سئو در سال 2016 چیست؟[h=1]تازه ترین نکات سئو[/h][h=1]2016[/h]آنچه ما در این پست در مورد جدید ترین به روز رسانی های دنیای سئو سایت در اختیار شما قرار می دهیم شاید شما را نیز مانند ما متعجب کند اما این مطلب، نتایج کنفرانس های مهم SMX EAST وPubcon است که هر دو از بزرگترین و معتبرترین کنفرانس های آمریکا در زمینه سئو سایت هستند.[h=2]رتبه گوگل: سئو سایت[/h]اگر شما نیز از آن جمله سایت هایی هستید که دنبال رنکینگ یک در گوگل هستید باید به شما بگویم که رنکینگ یک به معنای ترافیک ارگانیک نیست. اگرچه تعداد کلیک خوردن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل هنوز هم اهمیت دارد اما عوامل متعدد دیگری نیز در کلیک های ارگانیک شما در گوگل تاثیر دارند. تبلیغات در سایت، بسته های محلی، نتایج غیر مرتبط، و مطالب مختصر مفید هرچند قوی از عواملی هستند که رتبه یک را از سایت شما می دزدند.
[h=2]مطالب قوی: سئو سایت[/h]منظور از مطالب قوی در اینجا مطالب پر از محتوا نیست. سئو سایت در سال 2016 مطالب مستند و مستدل را بیشتر می پسندد. برای مثال اگر شما از رییس جمهور یک کشور مهم نقل قول کنید محتوای شما به مراتب مستندتر از سایت رقیبی است که از گفت و شنود های محلی اطلاعات در سایت خود می گذارد. برای کمک به گوگل جهت تشخیص اعتبار مطالب سایت خود می توانید به سایت ها و اشخاص معتبر خارجی لینک بدهید.
، کانکس ، دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته ، تور لحظه آخری، اتوبار تهران ، اتوبار غرب ، cccam server ،سئو سایت ، تخفیف ، اتوبار ، باربری ، طراحی لوگو ، سئو سایت ،ترجمه مقاله ، انجام پایان نامه ، سئو ، طراحی سایت ، قالب وردپرس فارسی ، تخفیفان ، نت برگ ، ،قیمت دلار ، رستوران ، ایمپلت ، زیبایی ، ماساژ ، سنگ کورین , فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو, درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای, رزرو هتل ، رزرو تور ، رزرو بلیط, کارت کنترل تابلو روان ، نرم افزار تابلو روان ,

 

Similar threads

بالا