بهترین دوران زندگی شما چه موقعی بود؟

Oilman.acc

عضو جدید
پانزدهم ژوئن بود و من تا دو روز ديگر وارد سي سالگي مي‌شدم. وارد شدن به دهه‌اي جديد از زندگيم نگران کننده بود، چون مي‌ترسيدم که بهترين سال‌هاي زندگيم را پشت سر گذاشته‌ام.
عادت جاري و روزانه من اين بود که هميشه قبل از رفتن به سرکار، براي تمرين به يک ورزشگاه مي‌رفتم. من هر روز صبح دوستم نيکولاس را در ورزشگاه مي‌ديدم. او هفتاد و نه سال داشت و پاک از ريخت افتاده بود. آن روز که با او احوالپرسي مي‌کردم، از حال و هوايم فهميد که سرزندگي و شادابي هر روز را ندارم. به همين خاطر، علت امر را جويا شد.
به او گفتم که از وارد شدن به سن سي سالگي احساس نگراني مي‌کنم. با خود فکر مي‌کردم که وقتي به سن و سال نيکولاس برسم، به زندگي گذشته‌ام چگونه نگاه خواهم کرد. به همين خاطر از نيکولاس پرسيدم : ببينم، بهترين دوران زندگي شما چه موقعي بود؟
نيکولاس بدون هيچ ترديدي پاسخ داد: جو، دوست عزيز، پاسخ فيلسوفانه من به سوال فيلسوفانه شما اين است:
- وقتي که کودکي بيش نبودم و در اتريش تحت مراقبت کامل و زير سايه پدر و مادرم زندگي مي‌کردم، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- وقتي که به مدرسه مي‌رفتم و چيزهايي ياد مي‌گرفتم که الان مي‌دانم، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- وقتي که براي نخستين بار صاحب شغلي شدم و مسئوليت قبول کردم و به خاطر کار و کوششم حقوقي دريافت کردم، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- وقتي که با همسرم آشنا و عاشقش شدم، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- جنگ دوم جهاني شروع شد، من و همسرم براي نجات جانمان مجبور به ترک وطن شديم. موقعي که با هم صحيح و سالم، روي عرشه کشتي نشسته، عازم امريکاي شمالي شديم، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- موقعي که به کانادا آمديم و صاحب اولاد شديم، آن زمان بهترين دوران زندگي من بود.
- موقعي که پدري جوان بودم و بچه‌هايم جلوي چشمانم بزرگ مي‌شدند، آن دوران بهترين دوران زندگي من بود.
- و حالا، جو، دوست عزيزم، من هفتاد و نه سال دارم. صحيح و سالم هستم، احساس نشاط مي‌کنم و زنم را به اندازه‌اي که روز اول ديده بودمش، دوست دارم، و اين بهترين دوران زندگي من است.
هيچ چيز ارزشمند‌تر از همين امروز نيست.

































 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
از اون شعاراست که اگه بشه چیییییییییییییییی می شههههههههه ;)
 

havij139

عضو جدید
کاربر ممتاز
دقیقا همینطوره
تمام لحظات زندگیم قشنگ بودن و من باهاشون خاطره های قشنگی داشتم.

نه دوست دارم برگردم به عقب نه دوست دارم برم جولو .من آدمیم که تو حال زندگی میکنم و از همین امروزم لذت میبرم و به فکر امروزم(البته از آینده هم غافل نیستما)
یکی بم میگفت خیلی بی دردی و بیخیال و شاد. بش میگفتم چون اصلا به اتفاقات بد گذشته فکر نمی کنم ینی اصلا یادم نمیاد. و غصه ی آیندمم نمی خورم چون همینطور که تا الان خوب بوده از این به بعد هم همینطوره . سعی میکنم امروز خوب و شاد باشم و لذت ببرم .چون هم گذشتم میشه هم رو آیندم تاثیر میذاره

ولی فکر کنم بهترین دوران زمانی باشه که با همسرم سپری می کنم (البته اگه همسر خوبی باشه که خدا کنه)

سعی کنین از همین امروزتون لذت ببرید:gol:
 

ساحل مهتابي

عضو جدید
Ruzhaye bi khatere

Ruzhaye bi khatere

Daram b in fk mikonam k in modate akhir ruza o lahzehaye khubi ro tajrobe nakardam.va ta unjaee k yadam miad ruzayi por az qose + tanhaee ziad dashtam:-(
Behtarin doraane zendgie man ta unjaee k yadam miad,barmigarde b salhaye dabirestanam.. Alan k "ruzaye bikhaterast"
 

Oilman.acc

عضو جدید
به نظر من فکر کردن خوبه به شرط اینکه برای زمان حال باشه ؛ یادتون باشه دوست عزیز خاطرات مال گذشته اند و خاطره بازها معمولا تو حال کردن از حالشون مشکل دارند.
اکنون که گل سعادتت پربار است ***دست تو زجام می چرا بیکار است
می خور که زمانه دشمنی غدار است***دریافتن روز چنین دشوار است
خیام
 

WOMIS

عضو جدید
خوب من امسال وارده دانشگاه شدم ساله خوبی بود وازش لذت بردم ولی خوب باید بگم چون هنوز به محیط دانشگاهو نوع درس خوندنش عادت نکردم دبیرستان برام بهتربود

خوب باینکه این دوران دوس دارم یعنی حالو ولی بعضی اوقات برتری وجود داره
منم باگفته استارتر کاملا موافقم اگه ادم سعی نکنه تو زمانه حال بهش خوش بگذره وهمش به گذشتش فک کنه کم کم میمیره قبل از اینکه جسمش بمیره
 

shakibam

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترین زمان زندگیم,زمانیه که دوست ندارم هیچوقت تموم شه.
اما زودتر هم میگذره...
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
شخصا بهترین دوران زندگیم، فقط بچگیم بوده که کمی لذت بردم..... بقیش همش پای کامپیوتر و توی یه اتاق در حال قصه خوردن بودم......
 

sara23

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فقط یک ماه

هیچ دغدغه ای نداشتم

خوشحال بودم

زندگی برام شیرین بود

بهمن ماه 90

یادش بخیر
 

sepehr1234

عضو جدید
تابستون 88 بود که یک هفته بهترین زندگیو از نظر خودم کردم و عید همین امسال بود که واقعا دوست دارم همه چیمو بدم دوباره اون 14روز برگرده
 

Similar threads

بالا