برخی نمادهای شیطان پرستان (+عکس)

fatima25

عضو جدید
به گزارش جهان، خیلی از فروشندگان یا کسانی که لباس هایی با برخی از نمادهای عجیب و غریب دارند واقعا نمی دانند که این نشانه ها، جزء نشانه های گروه شیطان پرستی اند و به آنها فقط به چشم بدلی جات ساده و ارزان قیمتی نگاه می کنند که باعث جلب توجه دیگران می شوند. آنها اگر بدانند معنای هرکدام از این نشانه ها چیست و پشت هر کدام از آنها چه عقاید مخوف و تاریکی وجود دارد شاید هرگز به سمت آنها نروند.

ستاره پنج پر واژگون



پنتاگرام یا همان ستاره پنج پر علامتی کهن و باستانی است که در طول تاریخ توسط مذاهب و فرقه های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از موارد استفاده از این نماد در مراسم مخفیانه و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی است. این ستاره نشانگر چهار ماده حیات«آب، آتش، خاک و باد» و روحی شیطانی است که گرداگرد آنها را احاطه کرده است.
پنتاگرام هنوز هم به عنوان شاخص اصلی رسوم پرستش جادوگران به کار می رود ضمن اینکه عامل پدید آمدن رسوم و تشریفات دیگری هم در ادیان مختلف شده است.

بافومت
یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستی که در عرفان کابالا«عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد بز یا قوچی به نام بافومت است. این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.





ستاره شش پر
هگزاگرام به صورت دو مثلث درون هم نشان داده می شود. این سمبل قدمتی بسیار طولانی در جادوگری دارد خصوصا کسانی که ادعا می کردند از قدرت تاریکی استفاده می کرده اند با این نماد سروکار داشته اند. در بعضی منابع این نماد را همان ستاره داوود می دانند که امروزه وسط پرچم اسرائیل دیده می شود.



چشم لوسیفر
این نشانه یکی از سمبل های شیطان است که می گویند نشانه سوگواری شیطان برای آن چیزهایی است که خارج از قدرت و اراده اوست.





چشم شیطان
این چشم را چشم شیطان می دانند و ادعا می کنند کنترل جهان را در دست دارد. از آن در غیب گویی، پیشگویی، سحر و جادو و نفرین استفاده می شود.ادعای دیگری هم که این سمبل دارد کنترل روح و همه فسادها و انحراف هاست.




آنخ
در اصل یک سمبل مصری است که ادعا می شود موجب طول عمر می شود. البته گروه های شیطان پرستی آن را موجب افزایش قدرت شهوانی می دانند.






صلیب وارونه
این سمبل در میان جواهرات و آویز گردن خیلی استفاده می شود. خوانندگان شیطان پرستی از طرفداران پروپاقرص این علامت هستند.



زودیاک




ستاره ۱۲ پری که در مراسم قدردانی از خدای کذب یا همان خدای شیطان استفاده می شود.​
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
:surprised: :surprised: :surprised:

چشم بسته غیب میگی دوست عزیز ! :surprised: :confused: اینکه از واضحاته !
کشتی منو تو
خوب پس دیگه اون علامت به یهودیا مربوط نیست دیگه
خودت جواب خودتو دادی دیگه
مسیحیای صهیونیستم این علامتو دارن،کافرای صهیونیستم دارن
به همین سادگی به همین خوشمزگی
 

setiya

عضو جدید
کاربر ممتاز
اين استاد انقلابمون ميگفت رو مترو ميدون وليعصر چشم لوسيفرو زدن!!!!!
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
کشتی منو تو
خوب پس دیگه اون علامت به یهودیا مربوط نیست دیگه
خودت جواب خودتو دادی دیگه
مسیحیای صهیونیستم این علامتو دارن،کافرای صهیونیستم دارن
به همین سادگی به همین خوشمزگی

مسیحی های صهیونیست ؟؟!!!!! :surprised:
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
اين استاد انقلابمون ميگفت رو مترو ميدون وليعصر چشم لوسيفرو زدن!!!!!
بله درسته
الان تو پستای بعدی میارمشون

مسیحی های صهیونیست ؟؟!!!!! :surprised:
بله
البته منظورم همه مسیحیحیا نبود
یسری از مسیحیا هم صهیونیست هستن
مثل مثل کیو بگم خدارو خوش بیاد همین سران امریکا اینا
حتی اکثر خوشدون هم اعتراف که نه کاملا آزادانه و خوشحالم میگن که صهیونیستن و کاملا ازش دفاع میکنن
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو ولي‌عصر (عج) !















البته با پیگیریهای انجام شده یسری از این نماد ها از بین رفتن و مسئولین قول دادن که در اسرع وقت همه نمادارو از بین ببرن.
مثل این

 

آیتای_AYTAY

عضو جدید
کاربر ممتاز
ستاره داوود در یهودیت

ستاره داوود (به عبری מָגֵן דָּוִד یا מגן דוד - ترجمه واژه به واژه: سپر داوود) نشان یهودیت، به خصوص در بین یهودیان اشکنازی است. [۲] این علامت را می‌توان بر روی پرچم کنونی رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.
[ویرایش] تاریخچه

اولین بار که این نشان در کابالای یهود ثبت شده در قرن ۱۲ میلادی توسط یهودا حدسی بوده است.[۳]

ستاره داوود آبی، نماد کنونی اسراییل


برخی از یهودیان اعتقاد دارند که ستاره داوود نشانه آمیزش نهایت و بی نهایت، جهان دیدنی و جهان نادیدنی است.[نیازمند منبع] بر طبق نظر برخی علمای تورات ستاره شش گوشه دارد که نشان از شش روز هفته دارد. مرکز ستاره را نماد روز هفتم می‌دانند که روز استراحت است. این معنا به نوعی همان جامعیت و تقدس عدد هفت است.[نیازمند منبع]
اما برخی دیگر بر این باور هستند که این نشان داوود پیغمبر نیست، بلکه نشانهٔ داوود الروی فرزند سلیمان بن دوجی، که با ادعای مسیح بودن در مقابل سلجوقیان شورش کرد. سپس پس از مرگ وی نشانه پرچم او در بین یهودیان اشکنازی مشهور گردید. [۴]
برخی از گروههای سنتی یهودی بجای این نشان که آن را بدعت می خوانند، از نشان سنتی یهود، منوره، استفاده می‌کنند.


ستاره داوود در دیگر ادیان

بجز یهودیت، این نشان در ادیان و عقاید بسیاری مانند مسیحیت، زرتشتی، هندو، بودایی، اسلام کاربرد داشته‌است. امروزه در برخی عقاید و گروههای سِرّی مانند اشراقیون و فراماسونها از این نشان استفاده می‌شود. [۴]
برخی اعتقاد دارند این نگین به سلیمان نیرویی جادویی برای تسلط بر جنیان می‌بخشید[نیازمند منبع]
گمان می‌رود که این نشان برای اولین بار توسط ادیان شرقی و بخصوص در دین هندو استفاده شده باشد. در این دین، این ستاره نشان تعادل فکر و توازن بین خدا و انسان است. [۱] این نشانه مانند سایر نشانه‌های ادیان ریشه اجتماعی دارد نه دینی≠ در سمبل گرایی این نماد ترکیب زن و مرد می‌باشد که مثلث رو به پایین نشانه زن و مثلث رو به بالا سمبل مرد می‌باشد.


منبع ویکی پدیا
 

آیتای_AYTAY

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقش "ستاره داوود" در فرودگاه مهرآباد!

به گزارش پارسینه، تاریخچه روابط ایران و اسرائیل به اوایل دوره پهلوی دوم می رسد، دولت ایران در زمان نخست‌وزیری محمد ساعد مراغه‌ای حدود ۱ سال پس از تشکیل رژیم صهیونیستی(۲۳ اسفند ۱۳۲۸) این کشور را به طور دوفاکتو به رسمیت شناخت و سرکنسولگری خود را در اورشلیم دایر کرد. تا آن هنگام حدود ۵۰ کشور رژیم اسرائیل را به رسمیت شناخته بودند. اما محمد مصدق در ۱۵ تیر ۱۳۳۰ شناسایی رژیم اسرائیل را پس گرفت.

مناسبات ایران و رژیم اسرائیل در این سالها زمینهای مختلفی گسترش می‌یافت. ولی عمده تبادلات صورت گرفته بین ایران و رژیم اسرائیل مربوط به معامله سلاح و تجهیزات نظامی بوده است. همانند آمریکا، رژیم اسرائیل نیز اساس معاملات خود با ایران را به فروش سلاح به ایران در ازای دریافت نفت از این کشور نهاده بود. اهمیت ادامه این رابطه در زمان تحریم صادرات نفت از جانب اوپک بیشتر آشکار گشت. دولت ایران سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سلاح از اسرائیل خریداری می کرد که همه نوع سلاح و تجهیزات نظامی را شامل می‌شد.

رژیم اسرائیل در زمان پهلوی در زمینه مدرنیزه‌سازی کشاورزی، دفاع هوایی و گردشگری و همچنین آموزش تعداد ۱۵۰۰ متخصص تعاونی‌های سازندگی در ایران فعالیت داشت. در حیطه روابط تجاری، در سال ۱۹۷۳ رژیم اسرائیل ۳۳ میلیون دلار صادرات به ایران داشت. این مقدار در ۱۹۷۴ به ۶۳ میلیون و در ۱۹۷۷ به ۱۹۵ میلیون دلار رسید. در سال ۱۹۷۸، رژیم اسرائیل ۷٪ کل صادرات خود (بالغ بر ۲۲۵ میلیون دلار) را به ایران فرستاد.

هواپیمایی ال عال از سال ۱۹۶۰ به بعد، دارای پروازهای ثابت از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به فرودگاه بین‌المللی بن گوریون بود.

همچنین در سال ۱۹۷۵ ایران به قطعنامه ۳۳۷۹ مجمع عمومی سازمان ملل متحد که به موجب آن صهیونیسم مساوی نژادپرستی شمرده شد، رای مثبت داد.

در زمان سلطنت پهلوی دوم تعداد زیادی از شرکت های اسرائیلی در زمینه ساخت و ساز و پیمانکاری تاسیسات بزرگ فعالیت داشتند.

پارسینه برای نخستین بار تصویری از یکی از تاسیسات ساخته شده توسط مهندسان اسرائیلی که در آن نقش ستاره داوود به وضوح مشخص است را منتشر می کند. بنای فوق ساختمان اصلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) می باشد. جالب آنکه با گذشته حدود سی و دو سال از پیروزی انقلاب، نقش ستاره داوود در ساختمان فوق همچنان دست نخورده باقی مانده است.
 

entezar89

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ستاره داوود نشان شیطان پرستی نیست.ستاره داوود قبل از این که در پرچم اسراییل نقش ببنده علامت مورد احترام یهودیان بوده.
برخی از این توضیحات یهودیان را نشانه رفته که این منطقی نیست
 

entezar89

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمادهاي فراماسونري در ايستگاه مترو ولي‌عصر (عج) !

















البته با پیگیریهای انجام شده یسری از این نماد ها از بین رفتن و مسئولین قول دادن که در اسرع وقت همه نمادارو از بین ببرن.
مثل این


حالا هر جا یه چشم دیدی یقه کن.
 

Similar threads

بالا