بخونین، یه مقایسه کنین بعد نظرتون رو بگین

reza74

عضو جدید
زمانی که تیم ملی اسپانیا به قهرمانی جام جهانی رسید و اتوبوس روباز تیم ملی در مادرید از میان مردم می‌گذشت، آلکا، دختری ٤ ساله که به شدت ژاوی را دوست داشت در گوشه‌ای از حجم عظیم مردم، مدام نام او را فریاد زد و وقتی اتوبوس از مقابل چشمان او گذشت، با گریه از پدرش می‌پرسید پس ژاوی کجاست؟!

پخش این تصویر از شبکه سوم کاتالونیا که یکی از ایالت‌های خودمختار اسپانیا محسوب می‌شود، کافی بود تا ژاوی از مدیران آن شبکه بخواهد دختر را بیابند و او را با آن دختر روبرو کنند.

این برنامه ترتیب داده شد تا دختر همراه با پدرش به استودیو بروند. ژاوی در آن برنامه، پشت پیراهن شماره ٦ بارسلونا را که نام آلکا روی آن نقش بسته بود امضا کرد و چیزی برای آلکا نوشت و آن را به دختر داد، او را بوسید، از او خواست صورتش را ببوسد و آواز بارسلونا را برای او خواند تا دلش را به دست آورده باشد.

او در آن روز شلوغ، دختر را ندید؛ اما بابت آن روز در یک برنامه زنده تلویزیونی از او عذرخواهی کرد تا نشان بدهد وظیفه بازیکنان فوتبال و دیگر افرادی که محبوب هستند، بجز فوتبال بازی کردن و ..، ‌درس دادن به جامعه‌ای است که آنها را الگوی خود قرار داده ..

این فیلم را میتوانید در لينک زير ببینید:
http://20ist.com/sports/ژاوی-و-دختر-طرفدارش/


 

nastaran-20

عضو جدید
کاربر ممتاز
این از اینا اینم از ما که به خاطر ی بازیه فوتبال
اون همه آدمو زیر دست و پا له میکنیم و به هم دری وری میگیم بازیکنا هم که ماشاللههههههههههههههههه
 

Similar threads

بالا