با این راهکارها ... ساعت به ساعات شبانه روزی خود اضافه کنید!!!

گلبرگ نقره ای

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
با این راهکارها ... ساعت به ساعات شبانه روزی خود اضافه کنید!!!
1-تلویزیون را خاموش کنید.با آسانترین روش شروع می کنیم.هر فرد به طور متوسط روزانه 3 ساعت تلویزیون تماشا می کند.پس به اندازه 1 ساعت از این میزان ،تلویزیون خود را خاموش کنید. در عوض کار دیگری انجام دهید. کتاب بخوانید. بهتر از آن بر روی کتاب خودتان کار کنید!مدت زمان ذخیره شده یک ساعت.
2-کارهای خود را گروه بندی کنید. به تمام اینیلها یا تماس های تلفنی خود یک باره پاسخ دهید.آغاز کاری و توقف آن زمان زیادی را هدر می دهد. مدت زمان ذخیره شده 15 دقیقه.
3- صبح ها 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. شبها 15 دقیقه زودتر به رختخواب بروید.به هر حال لازم نیست آنقدر بخوابید.زمان ذخیره شده 15 دقیقه.
4-ناهار خود را کم کنیدنیست که چقدر غذا می خورید ، 15 دقیقه از این زمان را کم کنید.نتایج مفید این کار: بدون خوردن دسر شما وزن کم خواهید کرد!مدت زمان ذخیره شده 15 دقیقه.
5- تمرکز کنید. حواس افراد مختلف به طرق متفاوتی پرت می شود. هر چه را موجب حواس پرتی شما می شود حذف کنید. آن را از برنامه کاری خود خارج کرده و در را بر روی آن ببندید. در وقت شما صرفه جویی خواهد شد و بهتر کار خواهید کرد.مدت زمان ذخیره شده 30 دقیقه.
6- ساعات کاری خود را به زمانی تغییر دهید که کسی در محل کارتان حضور ندارد. تنها بودن به شما کمک می کند برسر کار خود بمانید و متعجب خواهید شد وقتی ببینید چقدر کار کرده اید. مدت زمان ذخیره شده: 15 دقیقه.
7- برنامه ریزی کنید. روزی 15 دقیقه را به برنامه ریزی کردن اختصاص دهید تا بوسیله موثر ترین روشها بر زوی مهم ترین وظایف خود کار کنید. 15 دقیقه را از دست می دهید اما یک ساعت بدست می آورید. مجموع مدت زمان ذخیره شده 45 دقیقه.
 

Similar threads

بالا