بازی Devil May Cry 4 - شیطان هم می گرید 4

aap2009

عضو جدید


قیمت: 14000 ریال
نام محصول : Devil May Cry 4 - شیطان هم می گرید 4

سازنده : Capcom

محصول سال : 2008

سبك : اکشن

درجه سني : 18+
تعداد دي وي دي : 2 عدد



سرانجام پس از گذشت 2 سال از انتشار نسخه سوم از سری بازی های بسیار پرطرفدار اکشن شیطانی Devil May Cry، کمپانی بزرگ Capcom نسخه 2008 و چهارمین نسخه این بازی نیز در ماه جولای عرضه شد ! گرافیک باور نکردنی، فیلم نامه بسیار قدرتمند و جذاب همچون همیشه و صدای فراگیر بازی همه و همه بازی Devil May Cry 4 را به یکی از برترین های 2008 و تاریخ بازی های رایانه ای مبدل کرده اند !
Devil May Cry 4 با جهان فوق طبیعی خود بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد جهانی که در آن هنرپیشه جدید با قهرمان نام آشنا برخورد خواهد داشت.در قالب قهرمان جدید Nero بازیکنان از حملات اعجاب انگیز و ضربات چندگانه مختلف با استفاده از سیستم جدید بازی و دست "Devil Bringer" لذت خواهندبرد.
بازی Devil May Cryیکی از قوی ترین سناریو ها را در میالن بازی ها رایانه ای عرضه شده تا به اکنون را داشته و کمتر کسی بوده که از این سناریو پرهیجان و جذاب لذت نبرده باشد. نسخه چهارم نیز بدون شک از این قاعده مستثنی نخواهد بود .
داستان این شماره در باره قهرمان جدیدی به نام نرو است که وظیفه پیدا کرده که زمین را از شر شیاطین خلاص کند ! حال به این داستان همیشگی حضور دانته یگانه قهرمان دنیای Devil May را هم اضافه کنید. در ابتدای بازی نرو وارد کلیسایی میشود تا جزئیات کاری رو که می خواهد انجام دهد به دست بیاورد .
کشیش آن کلیسا درباره شیاطین صحبت میکند و افرادی که محافظان و راهبان هستند و در کلیسا حضور دارند را از خطر بزرگی می ترساند .ناگهان دانته وارد کلیسا میشود و اوضاع تغییر می کند. اینجاست که برای اولین بار نرو با دانته روبرو میشوند و .......
ویژگی های منحصر به فرد بازی Devil May Cry 4:
بازی پرهیجان و مهیج دیگری از سازندگان سری بازی های Devil May Cry و Resident Evil 4.
جلوه های بصری و ویژه بسیاری با کیفیت HD که با سرعت 60 فریم در ثانیه حرکت می کنند .
شخصیت جدید نرو با قابلیت ها و ویژگی های خاص خود .
محیط های جدید و بسیار زیبا و گرافیکی .
بازی بسیار مهیج با شمشیر و همچنین اسلحه .
صدای بسیار فراگیر و گرافیک باور نکردنی .
و .......

این بازی بسیار پرهیجان را به تمامی علاقمندان به بازی های رایانه ای توصیه می کنیم !
system requirements
OS: Windows XP/Vista
Processor: Pentium 4 @ 3 GHz
Memory: 512 MB (1 GB for Vista)
Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 6600 SM3 Required)
DirectX: 9.0c
 

Similar threads

بالا