بازیهای آسیایی گوآنگجو چین

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم شما چرا اینقدر چونه میزنی!!!
بازیکنانی که به بانکوک رفتند بازیکنانی بودند که اکثرا تو تیم ملی فیکس بودند.حالا شما میگی خاکپور نبوده و موسوی بوده.ولی به نکته مهمی دقت نمیکنی متاسفانه.اونم اینه که بازی های آسیایی یه تدارک جدی هستش برای المپیک که 2 سال بعدش برگزار میشه.به عبارتی اگه یه بازیکنی 22 سالشم باشه بدرد نمیخوره.چون تو المپیک 24 ساله میشه و نمیتونه شرکت کنه.پس تو بازی های آسیایی سن بازیکن نهایتا 21 سال باید باشه.تو بانکوک موسوی چند سالش بود.اونموقع شرایط سنیش جوری بود که المپیکم نمیتونست بره!!!من نمیدونم چرا خاکپور رو مطرح میکنید!!!!
وقتی تو اون تیم نکیسا .غلامپور.محمد خانی.زرینچه.میناوند.موسوی.دایی.منصوریان.هاشمیان و....حضور داشته باشند دیگه فاتحه شو باید خوند.حالا شما داری با من سر این بحث میکنی که خاکپور نبوده یا موسوی بوده!!!!بحث سر اینه که هیچکدوم شرایط زیر 21 سال رو نداشتند عزیز من.!!!حالا شما بگو اولین باره دعوت کردندو ازین حرفا!!!!!
حالا من نمیدونم گذشت شما از چی بوده و بنده نمیدونم منکر چه چیزایی شدم!!!!!

در مورد تیم پیروانی هم اینو بگم که ما ازین بازیها چیز خاصی بدست نیووردیم.حالا شما میگی آرش افشین.
ولی بنظر من وقتی هدفگذاری اشتباه بوده باشه که بودش پس یعنی بازم پس رفت داشتیم.چون هدف ما این بود که هر طور شده فقط طلا بگیریم!!!حتی اگه میتونستیم کل تیم بزرگسالانو میبردیم!!!!
در تیم پیروانی نصف بیشتر بازیکنا شناخته شده بودند و بقیه که شناخته نشده بودند تو نیمکت ذخیره جا خوش کرده بودند.من قبلا غلام پیروانی رو قبول داشتم ولی تو این بازیها کاری کرد که دیگه قبولش ندارم.
یکی اینکه به جوانانش میدان نداد. و بعدیش این بود که این آقا میگفت که به هیچ دروازبانی اطمینان نداشت که این باعث تاسفم هست که این آقا مربی تیم ملی بود!!!!1
در مورد کریم باقری هم سوالمو جواب ندادی!!!
(((((((در مورد کریم باقری اینو بگم که چند هفته قبل دایی گفتش که قرار یه بازی خداحافظی با یه تیم بزرگ برای باقری انجام بشه ولی فرداش که از باقری پرسیدند گفتش من قصد خداحافظی ندارم و خبری از بازی خداحافظی ندارم.
و هفته قبلم یه دفعه میاد خداحافظی میکنه!!!این یعنی چی؟؟؟میشه شما توضیح بده؟؟؟!!!)))))))
اینو جواب بده

در مورد سردار سپاهم من چی میگم شما چی جواب میدی!!!!
من دارم میگم که این آقا چرا برای این پست که هیچ ربطی بهش نداره انتخاب شده؟؟؟!!!!ولی شما جواب میدی نظم خوبی به لیگ داده!!!!!!!

در آخرم بگم که دایی به ایران خیلی خدمت کرده ولی باید قبول کرد که جای خیلی ها رو هم تو تیم ملی تنگ کرد!!!و الانم ما بعد ایشون مشکل گلزنی داریم .چون اونموقع مربیان تیم ملی به کسی اطمینان نداشتند!!!!
متاسفانه تشکراتم تموم شده چه خوب که دوستمون وارد بحث شد . حالا داره میشه حرف حساب .
همین اولین حرف اشتباه شماست که پررنگ کردم بازیکن ذخیره بودند اکثرا ، زرینچه هم یادم نیست که بود یا نه ولی بعید میدونم بعد جام جهانی دیگه بازی کرده باشه . هاشمیان کی بهش جام جهانی رسید اون موقع هاشمیان سن چندانی نداشت . بله حرف شما درسته که سیاست گذاری رو این بازیها غلطه ولی خدمتتون عرض کردم بعد از ناکامی اکثر تیمهای بزرگ در آسیا از جمله کره با ترکیب اصلیشون اومدن ژاپن که تو جام جهانی خوب بود با تیم تقریبا امیدش اومده بود . بعد با توجه به نتیجه نگرفتن تیمهای امید مسئله زیر 23 سال نه چیزی که شما گفتین در کنفودراسیون آسیا مطرح شد که انصافا اقدام شایسته ای هست و از اون موقع تیمهای عربی هم بیشتر به فکر امید و المپیک افتادن و گرنه خیلی تو فکرش نبودن . همون بازی فینال که ایران کویت رو برد بدر الحاجی تو تیمشون بازی میکرد و ............... .
تیم پیروانی به نظر من تیم بدی نبود و مشکلش نبود دروازه بانی جوان و البته دفاعی چوان بود . انصاریفر خیلی خوب بود و نشون داد در آینده میتونه جای بزرگان حمله ایران رو بگیره .
اما دلیل اصلی که من با شاه غلام مخالفم اینکه به نظر رییس مثلا فدراسیون گوش داد با اینکه دکتر سعیدلو هم گفت با جووناشون برن حمایتشون میکنیم ولی آقایان تو کمیته المپیک زیر بار نرفتن . از همون اول کمیته نظرش یه چیز دیگه بود یادتون که هست ........ بنابراین به نظرم شاه غلام احساس خطر کرد و همین ترس سبب سقوط شد . البته خداییش فوتبال ما رو دلالان و البته رسانه ها در دستشونه .
در مورد علی دایی من حرفمو زدم ایشالله مدرک پیدا کنم بهتون نشون میدم .
آهان این شد من فقط بدیهاشو نمیبینم و خوبیهاشم میبینم ولی قطعا یه شخص متخصص بهتر است . شخصی که ایجاد نظم کنه و به نظرم فوتبال بودنش این جا مطرح نیست و تجربه داشتن محمترین چیزه . اگه شما موافقید که حتما فوتبال باید باشه بگید چرا ؟
علی دایی جای کسی رو تنگ نکرد هیچ کی بهتر دایی نبود کم فرهاد مجیدی ، هاشمیان ، سامره بهشون بازی رسید . دایی کم مصدوم نمیشد مخصوصا زمانیکه بوندسلیگا بود هیچ زوجی بهتر از دایی و خداداد نبودن و حقیقتا تاکنون پیدا نشدن .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریم باقری به دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی رفت

کریم باقری به دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی رفت

کریم باقری به دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی رفتکاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، امروز با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار کرد.به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست ابتدا علی سعیدلو از عملکرد باقری به عنوان یکی از الگوهای فنی و اخلاقی یک دهه اخیر فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و از کاپیتان اول پرسپولیس خواست در مورد خداحافظی از فوتبال باشگاهی نیز همچون رده ملی به گونه ای تصمیم گیری نماید که جایگاه خود و تیمش را نزد هواداران فوتبال ایران و پرسپولیس حفظ کند.
کریم باقری نیز ضمن تشکر از سعیدلو گفت: تصمیم نهایی ام را برای خداحافظی از مستطیل سبز و دنیای فوتبال گرفته ام و قصد شرکت در ادامه مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را ندارم.

وی در ادامه از حبیب کاشانی به عنوان فردی که طی دو فصل حضورش در جمع سرخپوشان از هیچ کوششی در جهت سربلندی پرسپولیسی ها و حفظ شان کریم باقری دریغ نداشته، تشکر کرد و تمایل خود جهت حضور در بازی خداحافظی که قرار است باشگاه پرسپولیس برای وی تدارک ببیند را اعلام کرد.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دلایل خداحافظی آقا کریم

دلایل خداحافظی آقا کریم

کاپیتان پیشین پرسپولیس با بیان جملاتی چون احساس کردم به درد پرسپولیس نمی خورم، نه با کسی قهرم و نه مشکلی دارم، دایی گفت، بمان تا باهم تیم را بسازیم، هواداران بدانند باید می رفتم و توانایی ام از افرادی که الان در فوتبال هستند خیلی بیشتر است به تشریح دلایل خداحافظی اش پرداخت.
کریم باقری در مورد خداحافظی خود از دنیای فوتبال گفت: من نمی دانم این خصلت خوب من است یا بد. اما هر زمان احساس کردم به درد نمی خورم، سریع خود را از آن مجموعه جدا کردم. این اواخر شرایط من در پرسپولیس به گونه ای بود که احساس کردم نمی توانم به پرسپولیس کمک کنم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.
وی که دوشنبه شب در برنامه نود حضور داشت با تاکید براینکه خودش تصمیم به جدایی از تیم پرسپولیس گرفته و عوامل دیگری در اتخاذ این تصمیم دخیل نبوده است، افزود: از ابتدای فصل تا زمانی که تصمیم به جدایی گرفتم، فقط در دو بازی تراکتورسازی و شهرداری تبریز جز نفرات اصلی بودم و در سایر دیدارها روی نیمکت می نشستم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در فصول گذشته لیگ برتر با پذیرش این نکته که مربی در تیم تصمیم گیرنده اصلی است، گفت: از ابتدای فصل در مورد خداحافظی من از فوتبال حرف زده می شد تا اینکه یک ماه پیش این موضوع بصورت رسمی در نشست خبری باشگاه اعلام شد. من در آن زمان با این موضوع مخالفت کردم، چرا که آماده بودم و احساس می کردم می توانم برای تیم بازی کنم و کمک حال تیم باشم.
باقری افزود: تصمیم من برای خداحافظی از فوتبال بسیار دشوار بود و دوست نداشتم از فوتبال کناره گیری کنم اما احساس کردم برای تیم مفید نیستم و تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم، که اگر مفید بودم بازی می کردم.
وی یادآور شد: از ابتدای فصل تا به امروز خیلی تلاش کردم که به تیم پرسپولیس کمک کنم. احساسم این بود که می توانم کمک کنم. امروز هم که خداحافظی کرده ام نه با کسی مشکلی دارم و نه قهر هستم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: از ابتدای فصل این صحبت ها نبود. پیش از آغاز فصل اولین بازیکنی بودم که به من پیشنهاد تمدید قرارداد شد اما آخرین نفری بودم که قراردادم را تمدید کردم! من پیش از آغاز تمرینات خیلی دوستانه به علی دایی گفتم اگر به من احتیاج نداری بگو تا از تیم جدا شوم و اگر مرا نخواهید اصلا ناراحت نمی شوم اما دایی گفت که مرا لازم دارد و تاکید کرد بمانم تا باهم تیم را درست کنیم.
باقری در ادامه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: هواداران بدانند تصمیم به جدایی و خداحافظی از فوتبال برایم سخت بود و امیدوارم آنها مرا درک کنند. آنها بدانند در شرایط سختی بودم و باید می رفتم.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با یادآوری اینکه به خاطر علی دایی به این تیم بازگشته بود، گفت: هیچ وقت به نیمکت نشینی اعتراض نکرده ام. این فصل مسابقه ای بود که من فقط چند دقیقه بازی کردم اما اعتراض نکردم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل هفتم لیگ برتر که منجر به قهرمانی این تیم شد، خاطر نشان کرد: فصل گذشته که از ناحیه آشیل پا دچار آسیب دیدگی شده بود، آقای کاشانی در اردوی دوبی پیشنهاد کرد، اگر نمی توانم به بازی ادامه دهم، برنامه خداحافظی من از فوتبال را ترتیب دهم اما با پیشنهاد ایشان مخالفت کرده و خودم را به ترکیب تیم رساندم و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشتم. در فصل گذشته گل های حساسی زدم و پاس گل های زیادی دادم که همین مسئله باعث شد به من پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند.
باقری در ادامه مدعی شد در شرایط بدنی بسیار مطلوب است و می تواند به مراتب بهتر از خیلی از بازیکنانی که امروز در فوتبال ایران حضور دارند، بازی کند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین در واکنش به اظهارات علی دایی که خداحافظی باقری را از دلایل ناکامی سرخپوشان در دیدارهای اخیر عنوان کرده بود، گفت: من این موضوع را قبول ندارم. من که جز نفرات اصلی تیم نبودم که خداحافظی ام به تیم لطمه بزند. شاید منظور دایی این بود که خداحافظی من از نظر روحی به تیم لطمه زده است. ( که خداییش زده ) اگر این فوتبال حرفه ای است که نباید خداحافظی یک نفر در تیم تاثیرگذار باشد و اگر هم بازیکنان به وجود من عادت کرده بود، باید ترک عادت کنند.
"من هیچ اختلافی با علی دایی نداشته و ندارم. ما دوستان صمیمی هم بوده و می مانیم." باقری با بیان این دو جمله افزود: پس از خداحافظی از فوتبال هیچ تماسی با علی دایی نداشتم. در این مدت البته دیدار و گفتگوهایی با آقای کاشانی داشته ام. زمانی هم که تصمیم به خداحافظی گرفتم، این تصمیم را با بازیکنان قدیمی تیم در میان گذاشتم، چرا که آقای کاشانی آن زمان مالزی بود.
وی تاکید کرد: من از فوتبال خداحافظی کرده ام و دیگر به فوتبال باز نمی گردم، حتی اگر آقای کاشانی و علی دایی از من بخواهند که به فوتبال بازگردم.
باقری احتمال حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را تایید کرد و گفت: من مربیگری را دوست ندارم اما بی میل نیستم در رده های مدیریتی در فوتبال باشم. چندی پیش نیز موضوع حضورم در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی آقایان سعیدلو و کاشانی مطرح شد و اگر شرایط مهیا باشد به عضویت هیئت مدیره باشگاه در می آیم.
وی با بیان اینکه انتظار ندارد در تبریز خیابانی به نامش گذاشته شود، از هواداران تراکتورسازی خواست در دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس حرمت این تیم و هوادارانش را نگاه دارند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز بی میلی از برگزاری خداحافظی اش یاد کرد و در پاسخ به این پرسش که "اگر زمان به عقب برگردد و تیم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، آیا در آن زمان از فوتبال خداحافظی می کنید؟"، گفت: من در آن مقطع از فوتبال خداحافظی نمی کردم چرا که توانایی بازی را داشتم. الان هم می توانم بازی کنم و توانایی ام از افرادی که الان در فوتبال هستند، خیلی بیشتر است.
کریم باقری در شرایطی بر خداحافظی اش از دنیای فوتبال تاکید کرد که در نظرسنجی برنامه نود گزینه" باقری باید تا پایان فصل صبر می کرد" از دو گزینه " باید زودتر خداحافظی می کرد" و " به موقع خداحافظی کرد" درصد بیشتری را به خود اختصاص داد و مردم با رای بالای خود از باقری خواستند تا پایان فصل بماند که کاپیتان سرخ ها این درخواست را با پاسخ منفی اش جواب داد و تاکید کرد دیگر برنمی گردد.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نظر علی دایی در مورد آقا کریم

نظر علی دایی در مورد آقا کریم

علی دایی: من كی هستم كه در مورد باقری تصمیم بگیرم؟

علی دایی در کنفرانس خبری پس از پایان بازی پرسپولیس نفت تهران از بازی تیم خود ابراز رضایت کرد اما عملکرد تیم داوری را در این بازی ضعیف توصیف کرد. ..............................
خبرنگاری از دایی در مورد خداحافظی کریم باقری پرسید. مربی فعلی و همبازی گذشته باقری در این باره گفت: "خداحافظی آقا کریم به من و دیگران ربطی ندارد و کسی که باید تصمیم بگیرد خود آقا کریم است. او از بزرگان پرسپولیس و فوتبال ماست و در این فصل نیز عالی کار کرده است و تا پایان فصل نیز با پرسپولیس قرارداد دارد. ما با توجه به بازی های لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های جام حذفی به آقا کریم نیاز داریم. علی دایی کیست که برای کریم باقری تصمیم بگیرد. تیم ما مسیر پر فراز و نشیبی را پیش رو دارد و در این راه به آقا کریم نیاز داریم."

علي دايي: عمل باقري حرفه‌اي نبود / آرامش لازم در پرسپوليس وجود دارد اما بعضي مي‌خواهند تفرقه ايجاد
علي دايي گفت: متأسفانه تصميم باقري باعث شد هر کس به خود حق اظهارنظر بدهد اما من هم نمي‌توانم به صرف اينکه او کريم باقري است به عنوان بازيکن ثابت از او استفاده کنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد صحبت‌هايي که در برنامه 90 بوجود آمد گفت: چون در زمان پخش برنامه 90 در بيمارستان بودم دقيقاً نمي‌دانم عادل فردوسي‌پور چه صحبت‌هايي کرد اما کمابيش شنيدم. خدا را شکر از روز اول که به پرسپوليس آمدم رابطه من و کاشاني بر پايه صداقت بوده و هست. ضمن اينکه دوستي من و کاشاني فوتبالي نيست که فوتبال بخواهد بين ما اختلاف ايجاد کند.


دايي ادامه داد: من 15 سال است که با کاشاني دوستي نزديک دارم و خللي در اين دوستي ايجاد نشده است. اگر قرار باشد حرف و حديثي وجود داشته باشد رودررو صحبت مي‌کنيم. متأسفانه اين روزها کساني تلاش مي‌کنند در پرسپوليس ايجاد تفرقه و دودستگي کنند و مي‌خواهند روزنامه پرسپوليس را مقابل کادر فني و بازيکنان قرار دهند. ما اگر بخواهيم مي‌توانيم زنجيره دوستي‌ها را از آنچه که هست مستحکم‌تر کنيم.


.........................



علي دايي در ادامه در رابطه با تصميم كريم باقري گفت: قبلاً هم گفته‌ام کار کريم نه دست من است نه بر عهده مسئولان باشگاه. اين مسئله به خود آقا کريم مربوط است و تصميمي است که خود او اتخاذ نموده است. من روحم هم از دليل غيبت او بعد از بازگشت از رشت خبر ندارد، درحالي که پس از بازي با داماش کريم با همه بچه‌ها و با من بگو و بخند مي‌کرد و هيچ صحبتي از خداحافظي نمي‌کرد. به همين خاطر عمل او در فوتبال حرفه‌اي منطقي به نظر نمي‌رسد. هميشه احترام او را به خاطر کسوت و بزرگي‌اش دارم، ولي مسائل فني با دوستي و رفاقت فرق دارد. من کريم را مانند برادرهايم دوست دارم. رفت و آمد خانوادگي داريم و در آلمان هم کنار هم زندگي مي‌کرديم. متأسفانه تصميم او باعث شد هر کس به خود حق اظهارنظر بدهد. من هم نمي‌توانم به صرف اينکه او کريم باقري است از وي به عنوان بازيکن ثابت استفاده کنم، همانطور که در ديدار مقابل داماش فرصت بازي نيافت و در بازي‌هاي گذشته زماني در ترکيب اصلي قرار مي‌گرفت، زماني نيمکت‌نشين بود يا به عنوان يار ذخيره وارد ميدان مي‌شد. بطور مثال فرانچسکو توتي در بازي بايرن مونيخ برابر آ.ث.رم درحالي در نيمه دوم به زمين آمد که تيمش 2 گل از حريف عقب بود. يک پنالتي گرفت و يک گل هم به ثمر رساند و نتيجه را عوض کرد. تمام بازيکنان پرسپوليس بايد چنين تفکري داشته باشند. من به آقاکريم تا سال‌هاي سال احترام خواهم گذاشت چون او عصاي دست من بوده، اما تصميم او يکطرفه بود.
منبع :http://www.alidaei.blogfa.com/

این در جواب کامل به این دوستمون
اختلاف نندازید خوهشا بین این دو دوست و برادر
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفانه تشکراتم تموم شده چه خوب که دوستمون وارد بحث شد . حالا داره میشه حرف حساب .
همین اولین حرف اشتباه شماست که پررنگ کردم بازیکن ذخیره بودند اکثرا ، زرینچه هم یادم نیست که بود یا نه ولی بعید میدونم بعد جام جهانی دیگه بازی کرده باشه . هاشمیان کی بهش جام جهانی رسید اون موقع هاشمیان سن چندانی نداشت . بله حرف شما درسته که سیاست گذاری رو این بازیها غلطه ولی خدمتتون عرض کردم بعد از ناکامی اکثر تیمهای بزرگ در آسیا از جمله کره با ترکیب اصلیشون اومدن ژاپن که تو جام جهانی خوب بود با تیم تقریبا امیدش اومده بود . بعد با توجه به نتیجه نگرفتن تیمهای امید مسئله زیر 23 سال نه چیزی که شما گفتین در کنفودراسیون آسیا مطرح شد که انصافا اقدام شایسته ای هست و از اون موقع تیمهای عربی هم بیشتر به فکر امید و المپیک افتادن و گرنه خیلی تو فکرش نبودن . همون بازی فینال که ایران کویت رو برد بدر الحاجی تو تیمشون بازی میکرد و ............... .
تیم پیروانی به نظر من تیم بدی نبود و مشکلش نبود دروازه بانی جوان و البته دفاعی چوان بود . انصاریفر خیلی خوب بود و نشون داد در آینده میتونه جای بزرگان حمله ایران رو بگیره .
اما دلیل اصلی که من با شاه غلام مخالفم اینکه به نظر رییس مثلا فدراسیون گوش داد با اینکه دکتر سعیدلو هم گفت با جووناشون برن حمایتشون میکنیم ولی آقایان تو کمیته المپیک زیر بار نرفتن . از همون اول کمیته نظرش یه چیز دیگه بود یادتون که هست ........ بنابراین به نظرم شاه غلام احساس خطر کرد و همین ترس سبب سقوط شد . البته خداییش فوتبال ما رو دلالان و البته رسانه ها در دستشونه .
در مورد علی دایی من حرفمو زدم ایشالله مدرک پیدا کنم بهتون نشون میدم .
آهان این شد من فقط بدیهاشو نمیبینم و خوبیهاشم میبینم ولی قطعا یه شخص متخصص بهتر است . شخصی که ایجاد نظم کنه و به نظرم فوتبال بودنش این جا مطرح نیست و تجربه داشتن محمترین چیزه . اگه شما موافقید که حتما فوتبال باید باشه بگید چرا ؟
علی دایی جای کسی رو تنگ نکرد هیچ کی بهتر دایی نبود کم فرهاد مجیدی ، هاشمیان ، سامره بهشون بازی رسید . دایی کم مصدوم نمیشد مخصوصا زمانیکه بوندسلیگا بود هیچ زوجی بهتر از دایی و خداداد نبودن و حقیقتا تاکنون پیدا نشدن .


من نمیدونم چرا شما به اصل مطلب اصلا توجهی نمیکنی و به حواشی گیر میدی!!!
من میگم که تیم ملی تو بانکوک چنتا بازیکن زیر 23 سال داشت؟؟؟
اصلا مهم نیست که تو این بازیها کویت بدرالحاجی رو اورد ویا فلان تیم با ترکیب اصلیش اومد!!!
هدف فقط و فقط المپیک.والسلام

حالا شما هی اشتباهات منو بگیر ولی تنها نکته مهم که شما هیچ اشتباهی نمیتونی ازش بگیری بحث المپیک هستش که برای ما ارزشی نداره!!!!!

شما هم سعی کنید به اصل مطالب توجه کنی.اگه اینطور باشه منم میتونم اشکال زیادی از نوشته هاتون بگیرم ولی من دنبال اصل مطلبم..

در مورد دایی اینو بگم ایشون یه زمانی رکورد دار تعویض نشدن تو تیم ملی بود. در بازیهای بسیار راحت مثل مالدیو و نپال و.... 90 دقیقه از وجود ایشون استفاده کردیم.و بهای زیادی به بقیه بازیکنان داده نشد و هینطور شده که بعد از دایی ما مشکل گلزنی داریم!!!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما به یکی از مهمترین سوالاتم جواب ندادی!!!

من پرسیدم که چند هفته قبل کاشانی و دایی در تدارک بازی خداحافظی برای باقری بودند و میخواستن از یه تیم قوی دعوت به عمل بیارند.
ولی خود باقری از این موضوع اظهار بی اطلاعی میکرد!!!!!و میگفت تصمیمی برای خداحافظی نداره!!!!

ولی یکدفعه دیدیم داره خداحافظی میکنه!!!!!
به نظر شما این یعنی چی؟؟؟؟؟
 

Sarp

مدیر بازنشسته
ورزشكار چهارمحال و بختياري دونده فداكار آسيا

ورزشكار چهارمحال و بختياري دونده فداكار آسيا

شهركرد - لقب 'دونده فداكار آسيا' نامي است كه رسانه‌هاي ورزشي به امير مرادي دونده 800 متر بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو داده اند.
به گزارش ايرنا، امير مرادي دونده اهل چهارمحال و بختياري در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو براي تثبيت مدال مسابقات سريع ترين دونده اين دوره از بازي ها، توسط دونده ديگر ايراني كه برادرش بود، از كسب مدال خود گذشت.
ورزش ايران بارها شاهد گذشت ورزشكاران بر اساس منش و آيين پهلواني و عياري بوده است، چه اين كه مردم روسيه هرگز نام غلامرضا تختي را به خاطر گذشت از مدال المپيك و جهاني از ياد نمي بردند.
مردم جهان به نيكي به ياد دارند كه غلامرضا تختي در مصاف كشتي گيري آسيب ديده روسي، از مدال خود گذشت تا آيين فتوت و مردانگي ايرانيان را به رخ جهانيان بكشاند.
برداران شهيد پوزند نيز در رقابتهاي كشتي انتخابي تيم ملي به احترام برادر بزرگتر خويش از كسب مدال و پوشيدن دوبنده تيم ملي گذاشتند تا با منشي پهلواني برادر بزرگ شان به قهرماني ايران دست يابد.
اين صحنه هاي گذشت در تاريخ ورزش ايران مسبوق به سابقه است و همين چندي پيش نيز بازيكن تيم فوتبال فجر سپاسي در آستانه دروازه حريف و گل صد درصدي با ديدن مصدوميت دروازبان حريف توپ را به خارج از ميدان بازي فرستاد تا بازي جوانمردانه را به وسط ميدان سرزمين توپ و چمن بياورد.
اين در حالي است كه امير مرادي Amir Moradi Athletics دونده ايراني هرگز فكر نمي كرد هنگامي كه دوربين هاي بازي هاي آسيايي در حال پخش حساست ترين مسابقه دو و ميداني هستند فقط به خاطر يك گذشت ساده به معروفترين چهره اين رقابتها تبديل شود.
امير مرادي برادر كوچك سجاد مرادي سريع ترين دونده بازي هاي آسيايي 2010گوانگجو متوليد سال 1369 چهارمحال و بختياري است كه در يك روز سرد در دهكده گوانگجو به خاطر برادر بزرگش در رقابتهاي 800 متر به عنوان دونده فداكار لقب گرفت.
مرادي پس از حركت تحسين‌ برانگيزي كه در فينال دو 800 متر بازي‌هاي آسيايي داشت، بارها مورد تحسين قرار گرفت و با اين حركت خود درس بزرگي را به صورت ناخودآگاه در ميدان ورزش ارائه دارد.
اين حركت تحسين برانگيز مرادي باعث شد كه رييس جمهوري كشورمان در آيين تجليل از قهرمانان ايران در بازيهاي آسيايي گوانگجو به صورت ويژه از او قدرداني كند.
محمد احمدي نژاد در اين آيين با تجليل از فداكاري امير مرادي به خاطر طنين انداز شدن نام ايران در آسيا، اين دونده چهارمحال و بختياري را مورد تفقد خود قرار دارد.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: امير مرادي در رقابتهاي آسيايي 2010گوانگجو گذشت و فداكاري ايرانيان را به رخ جهانيان كشيد.
علي اصغر عنابستاني افزود: اين دونده در رقابتهاي آسيايي نشان داد كه ورزش انفرادي دو و ميداني نيز در بستر كار گروهي و گذشت نيز قابل اجراست.
دونده فداكار بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو نيز در اين خصوص گفت: از كاري كه كردم پشيمان نيستم،‌ چرا كه به خاطر اين گذشت نام ايران در آسيا طنين انداز شد.
امير مرادي افزود: در اين زمينه مردم ايران لطف بسياري داشتند و رييس جمهوري اسلامي ايران نيز جايزه نفر سوم را در آيين تجليل از قهرمانان به بنده اعطا كرد.
وي گفت: براي ثبيت طلاي 800 متر ايران در گوانگجو سرعت خود را كم كردم و از قهرماني سجاد مرادي در اين رشته آسوده خاطره بودم.
مرادي يادآور شد: در ابتدا نگران بودم كه دونده عربستاني اول شود، اما در 200 متر آخر خيالم راحت شد كه سجاد قهرمان است و از مسابقه كنار كشيدم.
وي گفت: سطح بالاي رقابت‌هاي دو و ميداني و اهميت اين رشته در بازي‌هاي آسيايي براي مردم بسيار جذاب است و خوشبختانه مسوولان ورزش ايران از نزديك شاهد عظمت دووميداني بودند.
اين دونده ملي پوش 800 متر ايران، مهمترين برنامه هاي آتي خود را حضور مقتدرانه در مسابقات جهاني و المپيك عنوان كرد و گفت: تمام برنامه هايم را براي كسب سهميه ورودي و حضور مقتدر در المپيك 2012 لندن معطوف خواهم كرد.
به گزارش ايرنا، اين دونده 20 ساله هم اكنون در روستايي از توابع بخش گندمان شهرستان بروجن زندگي مي كند و تمرينات خود را بزودي از سر مي گيرد.


کد خبر:72165 - ورزش

کد:
[B]http://rajanews.com/Detail.asp?id=72165
[/B]
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم چرا شما به اصل مطلب اصلا توجهی نمیکنی و به حواشی گیر میدی!!!
من میگم که تیم ملی تو بانکوک چنتا بازیکن زیر 23 سال داشت؟؟؟
اصلا مهم نیست که تو این بازیها کویت بدرالحاجی رو اورد ویا فلان تیم با ترکیب اصلیش اومد!!!
هدف فقط و فقط المپیک.والسلام

حالا شما هی اشتباهات منو بگیر ولی تنها نکته مهم که شما هیچ اشتباهی نمیتونی ازش بگیری بحث المپیک هستش که برای ما ارزشی نداره!!!!!

شما هم سعی کنید به اصل مطالب توجه کنی.اگه اینطور باشه منم میتونم اشکال زیادی از نوشته هاتون بگیرم ولی من دنبال اصل مطلبم..

در مورد دایی اینو بگم ایشون یه زمانی رکورد دار تعویض نشدن تو تیم ملی بود. در بازیهای بسیار راحت مثل مالدیو و نپال و.... 90 دقیقه از وجود ایشون استفاده کردیم.و بهای زیادی به بقیه بازیکنان داده نشد و هینطور شده که بعد از دایی ما مشکل گلزنی داریم!!!!!
برادر من زبونم مو در اورد این همه گفتم !
همه تیمها این جور بودن و کسی به المپیک توجه نمیکرد به جز ژاپن که این بد بوده کنفدراسیون آسیا به فکر درست کردنش افتاد و این اقدام ارزشی رو کرد که هنوز جا نیفتاده این برمیگرده به حرف ابتدایی شما که گفتین ایران تنها با تیم بزرگسالاش بود و بقیه زیر 23 سال و بعد از قهرمانی ایران با اون تیم به این فکر افتادند که فکر میکنم معلوم شد اشتباه میکردید .
خدا میدونه من مطالب اصلی رو پیگیری میکنم از اولین پستتون تا الآن ولی شما ظاهرا پستهای قبلیتون یادتون میره
آره به دایی زیاد بازی رسید چون حقش بود الآن که دیگه دایی نیست میبینیم قولتون میدم جز کریم انصاریفرد هیچ کس دیگه تو این دهه پیدا نمیشه همیشه به بهترها باید میدون داده بشه دایی بهترین بود و همش برمیگرده به غیرت و استعدادش .
الآن که می بینید چند چند مالدیو رو میبریم البته خب این برمیگرده به سیاست اشتباه ما چرا چون من تا یاد دارم حتی قطر کویت تو غرب آسیا با تیمهای جوانانشون میان ولی ما با ترکیب کاملا اصلی حتی امسالم این طور بود که حقیقتا علامت بزرگی برای من هست .
البته میدونم قطعا یه دلیلش ترس از رسانه هاست که واقعا بده بده خیلی هم بده .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما به یکی از مهمترین سوالاتم جواب ندادی!!!

من پرسیدم که چند هفته قبل کاشانی و دایی در تدارک بازی خداحافظی برای باقری بودند و میخواستن از یه تیم قوی دعوت به عمل بیارند.
ولی خود باقری از این موضوع اظهار بی اطلاعی میکرد!!!!!و میگفت تصمیمی برای خداحافظی نداره!!!!

ولی یکدفعه دیدیم داره خداحافظی میکنه!!!!!
به نظر شما این یعنی چی؟؟؟؟؟
ده بار بیست بار جواب دادم ! اغراق کردما
عزیز من این حرف از سوی روزنامه پرسپولیس زده شد و دایی بارها گفت که این حرف من نبوده و خداحافظی آقا کریم هیچ ربطی به من نداره . ظاهرا شما از اختلاف سردبیر این روزنامه با دایی بی اطلاعید . بعدشم گفتم خدمتتون شبکه خبر با مجتبی جباری مصاحبه کرد و ازش پرسیدن حرفهایی که تو جراید مبنی بر خداحافظی درسته یا نه ؟ که خیلی قاطع جواب داد شیش ماهه با هیچ روزنامه و مجله ای مصاحبه نکردم برای خودشون مصاحبه خیلی درست میکنن دیگه حوصله شکایت کردنو ندارم !
بعد شما هی میای اینو میگی .
یه مطلب پیدا کردم از فوتبال3
قسمت مربوط به باقریشو میزارم

علي دايي پس از شکست يک بر صفر برابر تراکتورسازي عنوان کرد: از تک تک بازيکنانم ممنونم و دست آنها را مي بوسم.............................
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالاتي درباره کريم باقري و شيث رضايي اظهار داشت: درباره آقا کريم هر چه بوده عنوان کرده ام و مي خواهم از خانواده مادري کريم باقري که در اين دو روز با تماس هايشان سنگ تمام گذاشتند و مرا شرمنده خودشان کردند، تشکر کنم. گويا او اين تصميم را در اعتراض به نيمکت نشيني گرفته ولي باز هم تاکيد مي کنم اين تفکر را غير حرفه اي مي دانم و از اين تصميم شوکه ام. شيث رضايي هم از آن روندي که انتظار داشتيم دور شده بود ولي پس از صحبت هايم با او قرار شد که به ترکيب بازگردد.
فکر میکنم دیگه اینبار جوابتونو واضح گرفته باشین !
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
ده بار بیست بار جواب دادم ! اغراق کردما
عزیز من این حرف از سوی روزنامه پرسپولیس زده شد و دایی بارها گفت که این حرف من نبوده و خداحافظی آقا کریم هیچ ربطی به من نداره . ظاهرا شما از اختلاف سردبیر این روزنامه با دایی بی اطلاعید . بعدشم گفتم خدمتتون شبکه خبر با مجتبی جباری مصاحبه کرد و ازش پرسیدن حرفهایی که تو جراید مبنی بر خداحافظی درسته یا نه ؟ که خیلی قاطع جواب داد شیش ماهه با هیچ روزنامه و مجله ای مصاحبه نکردم برای خودشون مصاحبه خیلی درست میکنن دیگه حوصله شکایت کردنو ندارم !
بعد شما هی میای اینو میگی .
یه مطلب پیدا کردم از فوتبال3
قسمت مربوط به باقریشو میزارم

علي دايي پس از شکست يک بر صفر برابر تراکتورسازي عنوان کرد: از تک تک بازيکنانم ممنونم و دست آنها را مي بوسم.............................
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالاتي درباره کريم باقري و شيث رضايي اظهار داشت: درباره آقا کريم هر چه بوده عنوان کرده ام و مي خواهم از خانواده مادري کريم باقري که در اين دو روز با تماس هايشان سنگ تمام گذاشتند و مرا شرمنده خودشان کردند، تشکر کنم. گويا او اين تصميم را در اعتراض به نيمکت نشيني گرفته ولي باز هم تاکيد مي کنم اين تفکر را غير حرفه اي مي دانم و از اين تصميم شوکه ام. شيث رضايي هم از آن روندي که انتظار داشتيم دور شده بود ولي پس از صحبت هايم با او قرار شد که به ترکيب بازگردد.
فکر میکنم دیگه اینبار جوابتونو واضح گرفته باشین !

اولا بگم که من هیچ وقت روزنامه ورزشی نمیخونم.چون پر از اراجیفه!!!

در ضمن این نقلی که من از باقری کردم رو برنامه نود نشون داد.و اینطور نیست که بنده از روزنامه ای اینو نقل کنم.
اگه قبول دارید جوابمو بدید.اگرم نه که هیچ!!!!انتخابش با خودته

پس اگه این پست رو میخوایند جواب بدید بهتره سوالمو جواب بدید.البته اگه حرفمو قبول دارید .اگرم نه که هیچی.ولی من اینو تو نود دیدم .اگه منو قبول ندارید از دوستانتون بپرسید که قضیه چی بود.
 
آخرین ویرایش:

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
برادر من زبونم مو در اورد این همه گفتم !
همه تیمها این جور بودن و کسی به المپیک توجه نمیکرد به جز ژاپن که این بد بوده کنفدراسیون آسیا به فکر درست کردنش افتاد و این اقدام ارزشی رو کرد که هنوز جا نیفتاده این برمیگرده به حرف ابتدایی شما که گفتین ایران تنها با تیم بزرگسالاش بود و بقیه زیر 23 سال و بعد از قهرمانی ایران با اون تیم به این فکر افتادند که فکر میکنم معلوم شد اشتباه میکردید .
خدا میدونه من مطالب اصلی رو پیگیری میکنم از اولین پستتون تا الآن ولی شما ظاهرا پستهای قبلیتون یادتون میره
آره به دایی زیاد بازی رسید چون حقش بود الآن که دیگه دایی نیست میبینیم قولتون میدم جز کریم انصاریفرد هیچ کس دیگه تو این دهه پیدا نمیشه همیشه به بهترها باید میدون داده بشه دایی بهترین بود و همش برمیگرده به غیرت و استعدادش .
الآن که می بینید چند چند مالدیو رو میبریم البته خب این برمیگرده به سیاست اشتباه ما چرا چون من تا یاد دارم حتی قطر کویت تو غرب آسیا با تیمهای جوانانشون میان ولی ما با ترکیب کاملا اصلی حتی امسالم این طور بود که حقیقتا علامت بزرگی برای من هست .
البته میدونم قطعا یه دلیلش ترس از رسانه هاست که واقعا بده بده خیلی هم بده .


در این مورد حرفاتون پر از تناقضه!!!!
یکبار میگید که تیم اصلیم نبوده چون عابدزاده نبوده ولی موسوی بوده!!!!!
الانم مگید که این تو اون دوران رسم نبوده که کس از تیم امیدش استفاده کنه!!!
من دیگه نمیخوام در این زمینه بحث کنم.فقط اینو بگم که اختلاف ما سر تیم اصلی یا امید سال 98 بود که شما میگفتی تیممون ااصلی نبود و جوون بود که من منکر اینم!!!!
پس اگه زبون شما مو در اورده من چی باید بگم که تو حرفاتون هر بار یه چیزرو میگید!!!!
تو بازی های 98 ژاپن و کره از تیم اصلیشون استفاده نکرده بودند.عربستانک که نبود.پس این نشون میده ابر قدرت های آسیا با تیم اصلیشون نیومده بودند.بقیه تیما که نباید با تیم ما مقایسه شند!!!!

در مورد دایی من نمیگم حقش نبوده.بلکه میگم برای تیمهایی با سطح پایین نباید از امثال دایی استفاده میشد!!!!
اینکه بازی با گوامم دایی رو 90 دقیقه میزاشتند به این خاطر بود که حقش بود.!!!
اصلا سوال من از شما اینه که چرا بازی با گوام و نپال و مالدیو و...از دایی استفاده میشد؟؟؟!!!!

تو بازی های کوچک باید از جوانانمون استفاده میکردیم که اوناهم کسب تجربه کنند تا در آینده به این مشکل بر نخوریم که همیشه هم برمیخوریم!!!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در این مورد حرفاتون پر از تناقضه!!!!
یکبار میگید که تیم اصلیم نبوده چون عابدزاده نبوده ولی موسوی بوده!!!!!
الانم مگید که این تو اون دوران رسم نبوده که کس از تیم امیدش استفاده کنه!!!
من دیگه نمیخوام در این زمینه بحث کنم.فقط اینو بگم که اختلاف ما سر تیم اصلی یا امید سال 98 بود که شما میگفتی تیممون ااصلی نبود و جوون بود که من منکر اینم!!!!
پس اگه زبون شما مو در اورده من چی باید بگم که تو حرفاتون هر بار یه چیزرو میگید!!!!
تو بازی های 98 ژاپن و کره از تیم اصلیشون استفاده نکرده بودند.عربستانک که نبود.پس این نشون میده ابر قدرت های آسیا با تیم اصلیشون نیومده بودند.بقیه تیما که نباید با تیم ما مقایسه شند!!!!

در مورد دایی من نمیگم حقش نبوده.بلکه میگم برای تیمهایی با سطح پایین نباید از امثال دایی استفاده میشد!!!!
اینکه بازی با گوامم دایی رو 90 دقیقه میزاشتند به این خاطر بود که حقش بود.!!!
اصلا سوال من از شما اینه که چرا بازی با گوام و نپال و مالدیو و...از دایی استفاده میشد؟؟؟!!!!

تو بازی های کوچک باید از جوانانمون استفاده میکردیم که اوناهم کسب تجربه کنند تا در آینده به این مشکل بر نخوریم که همیشه هم برمیخوریم!!!!!
آقا بی خیال در این باره دوستان با دیدن پستهای من و شما قضاوت میکنن . در ضمن بازم تاکید میکنم ژاپن تین امیدش بود کره نه مثل ما بود .
این درست و حرف حسابه اتفاقا همون موقع به مربی اعتراض شد که تو بازی با مالزی بود اگه اشتباه نکنم بعد از زدن سه گل تو یه نیمه اوردنش بیرون . اون موقع که بازیکن جایگزین اومد کم مونده بود دو سه تا گلم بخریم و بازم تاکید میکنم هر چمد که مطمئنم شما مخالفید مشکل اصلی ما رسانه هاس که دوس دارن فوتبال به حاشیه برده بشه و از این پول در آمد زایی کنن نه همشون ولی نمونه هاشو میبینیم همون روز نامه ای که بین دو بزرگ فوتبال ایران اختلاف میندازه و کلی سایتهای خبری از او نمونه برداری میکنن و عادل خان هم که همه می شناسنشون اون حرف رو نشون میدن و .............. .
نمیگم همش عمدیه ولی خب فرض کنید حاشیه ای نباشه اینا باید چیکار کنن . هیچ وقت یادم نمیره عادل میگفت چرا علی دایی نباید به کریمی بازی بده و.......... . حالا میگه جوونگرایی . امثال کریمی ابتدا در بازیهای تدارکاتی استفاده نشد در شرایطی که دور اول مقدماتی بازی هم کرد نکرد . یکی مرد باید پیدا بشه اصلا و ابدا به رسانه ها توجه نکنه . ماجرای دی کارمو رو یادتونه چه بلایی سر پرسپولیس اورد با به حاشیه کشوندنش اینا رو میبینیم فراموش نمیکنیم .
شا غلام اگه تو فجر با همه جووناش نتیجه میگرفت چون تیمش تو حاشیه نبود ولی تیم امید از اول تو حاشیه بود . نمیدونم شاید همه اینا بر میگرده که ما اسم فوتبال حرفه ای رو یدک میکشیم در حالی که تو هیچی در زمینه فوتبال حرفه ای نیستیم از انتخاب رییس فدراسیون گرفته تا ............
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولا بگم که من هیچ وقت روزنامه ورزشی نمیخونم.چون پر از اراجیفه!!!

در ضمن این نقلی که من از باقری کردم رو برنامه نود نشون داد.و اینطور نیست که بنده از روزنامه ای اینو نقل کنم.
اگه قبول دارید جوابمو بدید.اگرم نه که هیچ!!!!انتخابش با خودته

پس اگه این پست رو میخوایند جواب بدید بهتره سوالمو جواب بدید.البته اگه حرفمو قبول دارید .اگرم نه که هیچی.ولی من اینو تو نود دیدم .اگه منو قبول ندارید از دوستانتون بپرسید که قضیه چی بود.
عزیز من یادته برنامه نود از کی نقل قول کرد ؟ از همین روزنامه ها و خبرگزاریها آقا کریم چطور جواب دادن ، علی دایی چی گفته در این باره و البته حاج حبیب . همونطور که گفتم موقعی که آقا کریم مصدوم شد چون به نظر جدی میرسید حاج حبیب این پیشنهاد رو بهش داد که آقا کریم رد کرد . کریم باقری شاید خودش قبول نداشته باشه ولی به هر حال سنی ازش گذشته میشد از او چون منصوریان استقلال استفاده مفید کرد . بازیهای جام باشگاهها و قطعا حذفی نیاز به کریم باقری بی شک بروز میکنه .
ایشون خب حرفهایی شنید هر چند که بعدا هم شنید و بالاخره با توجه به نیمکت نشینی طولانیش خداحافظی کرد .

من اگه این همه میگم فقط به خاطر یه چیزه دو به هم زنی نکنیم وقتی این دو بازیکن انقدر به هم عشق میورزن و همدیگه رو دو دوست و برادر میدونن .
حالا ما چرا هی میخوایم اختلاف بندازیم و روابطشونو تیره کنیم خدا داند و بس
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیز من یادته برنامه نود از کی نقل قول کرد ؟ از همین روزنامه ها و خبرگزاریها آقا کریم چطور جواب دادن ، علی دایی چی گفته در این باره و البته حاج حبیب . همونطور که گفتم موقعی که آقا کریم مصدوم شد چون به نظر جدی میرسید حاج حبیب این پیشنهاد رو بهش داد که آقا کریم رد کرد . کریم باقری شاید خودش قبول نداشته باشه ولی به هر حال سنی ازش گذشته میشد از او چون منصوریان استقلال استفاده مفید کرد . بازیهای جام باشگاهها و قطعا حذفی نیاز به کریم باقری بی شک بروز میکنه .
ایشون خب حرفهایی شنید هر چند که بعدا هم شنید و بالاخره با توجه به نیمکت نشینی طولانیش خداحافظی کرد .

من اگه این همه میگم فقط به خاطر یه چیزه دو به هم زنی نکنیم وقتی این دو بازیکن انقدر به هم عشق میورزن و همدیگه رو دو دوست و برادر میدونن .
حالا ما چرا هی میخوایم اختلاف بندازیم و روابطشونو تیره کنیم خدا داند و بس

در این مورد بگم که نود ابتدا مصاحبه دایی و کاشانی رو نشون داد که گفتند میخوایم برای باقری بازی خداحافظی بگیریم
بعدش مصاحبه باقری رو نشون داد که ایشون روحشم خبر نداشت!!!!
این خبر از روزنامه ها نبود عزیز من .بلکه تصویری بود

اولا اینکه میگید کریم باید خداحافظی میکرد نظر شخصی خودتونه.تو نظر سنجی نودم بالای 60%مخالف خداحافظیش بودند.به نظر من که تا آخر این فصل راحت میتونست بازی کنه.ولی چون مربی همش تو نیمکت گذاشته بود به همین خاطر افت کرده بود.
در ضمن شما که میگید کریم باید خداحافظی میکرد نظرتون راجع به خئاحافظی دایی چی بود؟؟!!!
ایشون که ول کن فوتبال نبودند و الانم که فرمودند که اول پرسپولیس رو قهرمان میکنم بعدش میرم!!!
حالا نمیدونم قهرمان کردن پرسپولیس چند سال طول میکشه؟؟!!!!

در مورد دو به هم زنی هم اینو بگم که دایی کلا با بزرگ کلا نمیتونست کنار بیاد!!!1
در صمن ایشون با وجود اینکه پرسپولیس به شیث رضایی احتیاج زیادی داشت با یه عمل عجیب کنار گذاشتتش!!!و ما آخرش دلیلشو نفهمیدیم چی بود!!!!

در مورد بازیهای آسیایی بانکوکم بگم که تیم ژاپن و کره تیم اصلیشون نبود.که این عامل باعث شد که تو تو مراحل قبل نیمه نهایی حذف بشند!!!!!
چون اگه کره تیم اصلیش بود شک نکن اول یا دوم میشد.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من حقیقتش در مورد ایشون چیز خاصی نمیدونم ولی خداییش نظم لیگ بهتر شده و همونطور که گفتم اینو تنها من نمیگم همه کارشناسان میگن حتی برنامه نود .

در مورد این حرفتون اینو بگم که سردار سپاه عزیز محمدی که رئیس سازمان لیگ هستش به خاطر هوای آلوده تهران بازی استقلال شهرداری رو لغو میکنه.البته این بماند که یه بازی تو تهران برگزار میشه . بعدشم جالبه هیچ اطلاع رسانی نمیشه و یه مشت بلند میشن میرن آزادی و تازه اونجا میفهمن که بازی لغو شده.و جالب اینه که این بازی شنبه برگذار میشه!!!یعنی شنبه هوای تهران تمیز شده بوده!!!!
برای اینا هیچ چیزی مهم نیست!!!!براش مهم نیست کلی تماشاگر بره استادیوم و یه دفعه بگن بازی لغو شده!!!!
در ضمن نود در مورد بعضی آدما نمیتونه گیر بده .یکیش همین باباست!!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در این مورد بگم که نود ابتدا مصاحبه دایی و کاشانی رو نشون داد که گفتند میخوایم برای باقری بازی خداحافظی بگیریم
بعدش مصاحبه باقری رو نشون داد که ایشون روحشم خبر نداشت!!!!
این خبر از روزنامه ها نبود عزیز من .بلکه تصویری بود

اولا اینکه میگید کریم باید خداحافظی میکرد نظر شخصی خودتونه.تو نظر سنجی نودم بالای 60%مخالف خداحافظیش بودند.به نظر من که تا آخر این فصل راحت میتونست بازی کنه.ولی چون مربی همش تو نیمکت گذاشته بود به همین خاطر افت کرده بود.
در ضمن شما که میگید کریم باید خداحافظی میکرد نظرتون راجع به خئاحافظی دایی چی بود؟؟!!!
ایشون که ول کن فوتبال نبودند و الانم که فرمودند که اول پرسپولیس رو قهرمان میکنم بعدش میرم!!!
حالا نمیدونم قهرمان کردن پرسپولیس چند سال طول میکشه؟؟!!!!

در مورد دو به هم زنی هم اینو بگم که دایی کلا با بزرگ کلا نمیتونست کنار بیاد!!!1
در صمن ایشون با وجود اینکه پرسپولیس به شیث رضایی احتیاج زیادی داشت با یه عمل عجیب کنار گذاشتتش!!!و ما آخرش دلیلشو نفهمیدیم چی بود!!!!

در مورد بازیهای آسیایی بانکوکم بگم که تیم ژاپن و کره تیم اصلیشون نبود.که این عامل باعث شد که تو تو مراحل قبل نیمه نهایی حذف بشند!!!!!
چون اگه کره تیم اصلیش بود شک نکن اول یا دوم میشد.
من خودم نود رو دیدم ولی متاسفانه خوابم برد تا جایی که شنیدم تصویر حاج حبیب نشون داده شده واین حرفا و البته یه فیلم کوتاهی مربوط به مدتها پیش که گفتم از علی دایی .
من مخالف خداحافظی آقا کریمم . شما چی میگین دوباره کجای حرف منو بد فهمیدین !
بقیه رو بارها گفتم
با یه عمل عجیب !!!!!!!!!!! بازی دربی یادتون بیاد . کره تیمش مثل ما بود ختم کلام . نشون به اینکه قشنگ یادمه دروازه بانش اصلی بود .....

اگه به این جاست امسالم ایران و کره باید اول میشدن در ضمن چینم حذف شد میدونید که!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در مورد این حرفتون اینو بگم که سردار سپاه عزیز محمدی که رئیس سازمان لیگ هستش به خاطر هوای آلوده تهران بازی استقلال شهرداری رو لغو میکنه.البته این بماند که یه بازی تو تهران برگزار میشه . بعدشم جالبه هیچ اطلاع رسانی نمیشه و یه مشت بلند میشن میرن آزادی و تازه اونجا میفهمن که بازی لغو شده.و جالب اینه که این بازی شنبه برگذار میشه!!!یعنی شنبه هوای تهران تمیز شده بوده!!!!
برای اینا هیچ چیزی مهم نیست!!!!براش مهم نیست کلی تماشاگر بره استادیوم و یه دفعه بگن بازی لغو شده!!!!
در ضمن نود در مورد بعضی آدما نمیتونه گیر بده .یکیش همین باباست
!!!!
من این انتقاد رو بهش کردم ولی اخبار 1:15 گفت بعدشم ظاهرا عزیز محمدی میخواسته برگزار کنه سازمان محیط زیست به درستی اجازه نداد . این نظم واقعا هست نمیدونم چطور شما منکرش میشی . آلودگی هوا ، برف و بارون جز اتفاقات غیر قابل پیش بینیه که تو برمامه همه دنیا تاثیر داره
شما بحثت در مورد این بنده خدا یه چیز دیگه است
کمی منصف باش
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من این انتقاد رو بهش کردم ولی اخبار 1:15 گفت بعدشم ظاهرا عزیز محمدی میخواسته برگزار کنه سازمان محیط زیست به درستی اجازه نداد . این نظم واقعا هست نمیدونم چطور شما منکرش میشی . آلودگی هوا ، برف و بارون جز اتفاقات غیر قابل پیش بینیه که تو برمامه همه دنیا تاثیر داره
شما بحثت در مورد این بنده خدا یه چیز دیگه است
کمی منصف باش

ای بابا شما دلت خوشه!!!جمعه بازی کنسل میشه به دلیل آلودگی شدید هوا!!!!ولی بازی استیل برگزار میشه
بعدشم کلی تماشاگر میرن میبینن که بازی کنسله!!!

بهتره شما کمی در مورد هم کیشاتون انتقاد پذیر باشید و به چشم امام زمان بهشون نگاه نکنید!!!
در کل چشمتوتو بروی واقعیت نبندید!!!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خودم نود رو دیدم ولی متاسفانه خوابم برد تا جایی که شنیدم تصویر حاج حبیب نشون داده شده واین حرفا و البته یه فیلم کوتاهی مربوط به مدتها پیش که گفتم از علی دایی .
من مخالف خداحافظی آقا کریمم . شما چی میگین دوباره کجای حرف منو بد فهمیدین !
بقیه رو بارها گفتم
با یه عمل عجیب !!!!!!!!!!! بازی دربی یادتون بیاد . کره تیمش مثل ما بود ختم کلام . نشون به اینکه قشنگ یادمه دروازه بانش اصلی بود .....

اگه به این جاست امسالم ایران و کره باید اول میشدن در ضمن چینم حذف شد میدونید که!


حالا من چیکار کنم که جنابعالی خواب بودید!!!
البته من ماجرا را براتون تعریف کردم که مشکلی نباشه.
این ماجرا برمیگرده به 1 الی 2 هفته بعد از داربی (حدودا)که میخواستند برای کریم بازی خداحافظی بگیرند ولی روح کریم ازین ماجرا خبر نداشت!!!!

من نمیدونم شما چند سالتونه و تو 98 کجا بودین .در ضمن شما این جملتون رو چی معنی میکنید؟
بازی دربی یادتون بیاد . کره تیمش مثل ما بود ختم کلام . نشون به اینکه قشنگ یادمه دروازه بانش اصلی بود .....

دربی چه ربطی به کره داره؟؟!!!!
و اینکه دروازبانش اونجا بوده حتما تیم اصلیش بوده!!!!من فقط اینو بگم که تیم ما کاملترین تیم بود(نسبت به تیمای همترازش)
اصلا در کل بگم که اگه این قوانینو نزارند بازم ایران با تیم اصلیش میاد.نکونام و شجاعی رو هم اگه بتونه میکشه تو بازی های آسیایی!!!!
حالا بهتره صبر کنیم تا ایام محرم تموم بشه تا شاغلام شروع کنه به فکر کردن کنه که میمونه یا میره!!!
در ضمن شما خیلی از حرفای منو گزینشی جواب میدی!!!سعی کنید همرو بگید و یا اینکه هیچکدومو!!!

در ضمن شما قبلا گفته بودید کریم خداحافظی میکرد بهتر بود ولی الان منصرف شدی!!!!!
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا من چیکار کنم که جنابعالی خواب بودید!!!
البته من ماجرا را براتون تعریف کردم که مشکلی نباشه.
این ماجرا برمیگرده به 1 الی 2 هفته بعد از داربی (حدودا)که میخواستند برای کریم بازی خداحافظی بگیرند ولی روح کریم ازین ماجرا خبر نداشت!!!!

من نمیدونم شما چند سالتونه و تو 98 کجا بودین .در ضمن شما این جملتون رو چی معنی میکنید؟
بازی دربی یادتون بیاد . کره تیمش مثل ما بود ختم کلام . نشون به اینکه قشنگ یادمه دروازه بانش اصلی بود .....

دربی چه ربطی به کره داره؟؟!!!!
و اینکه دروازبانش اونجا بوده حتما تیم اصلیش بوده!!!!من فقط اینو بگم که تیم ما کاملترین تیم بود(نسبت به تیمای همترازش)
اصلا در کل بگم که اگه این قوانینو نزارند بازم ایران با تیم اصلیش میاد.نکونام و شجاعی رو هم اگه بتونه میکشه تو بازی های آسیایی!!!!
حالا بهتره صبر کنیم تا ایام محرم تموم بشه تا شاغلام شروع کنه به فکر کردن کنه که میمونه یا میره!!!
در ضمن شما خیلی از حرفای منو گزینشی جواب میدی!!!سعی کنید همرو بگید و یا اینکه هیچکدومو!!!

در ضمن شما قبلا گفته بودید کریم خداحافظی میکرد بهتر بود ولی الان منصرف شدی!!!!!
احسنت چطور شد 1 الی 2 هفته این یعنی چی ؟! پس هفته قبل نبوده
چون الآن پرسولیس با پیکان ، تراکتور ، سپاهان بازی کرده بقیه رو هم بی خیال شدم ذوب آهن و ............
خودتون حرف خودتونو نقض کردین من چی بگم .
دوست عزیز من جمله به جملتونو معنی کردم . شاید بهتر بود تو یه خط نباشه اولی مربوط به اخراج شیث هست و دومی هم بانکوک تایلند که جلو چشمه . قبول ندارم چون کره میخواست از آبروی رفتش دفاع کنه به هلند در جام جهانی 5-1 باخت و با بلژیک و شایدم مکزیک همگروه بود . بی خیال شید چون اینو به عینه دیده ام ...........
کاش همونطور که آقا مجید یه بار اومد و یه تفاهم نسبی بین سخنان من و شما ایجاد کرد دوباره بیاد کاشکی
به جون خودم کامل کامل جواب دادم خط به خط . میخواید شما یکی یکی بپرس یکی یکی جواب بگیر !
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای بابا شما دلت خوشه!!!جمعه بازی کنسل میشه به دلیل آلودگی شدید هوا!!!!ولی بازی استیل برگزار میشه
بعدشم کلی تماشاگر میرن میبینن که بازی کنسله!!!

بهتره شما کمی در مورد هم کیشاتون انتقاد پذیر باشید و به چشم امام زمان بهشون نگاه نکنید!!!
در کل چشمتوتو بروی واقعیت نبندید!!!!!
استیل تو تهرون نبوده فکر کنما شهرهای اطراف تهرون بوده .
اینو هم بهتره دوستان وارد شن .
در ضمن از جمله آخرتون اصلا خوشم نیومد ولی خوشحالم که حضرت مهدی رو قبول دارین
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
احسنت چطور شد 1 الی 2 هفته این یعنی چی ؟! پس هفته قبل نبوده
چون الآن پرسولیس با پیکان ، تراکتور ، سپاهان بازی کرده بقیه رو هم بی خیال شدم ذوب آهن و ............
خودتون حرف خودتونو نقض کردین من چی بگم .
دوست عزیز من جمله به جملتونو معنی کردم . شاید بهتر بود تو یه خط نباشه اولی مربوط به اخراج شیث هست و دومی هم بانکوک تایلند که جلو چشمه . قبول ندارم چون کره میخواست از آبروی رفتش دفاع کنه به هلند در جام جهانی 5-1 باخت و با بلژیک و شایدم مکزیک همگروه بود . بی خیال شید چون اینو به عینه دیده ام ...........
کاش همونطور که آقا مجید یه بار اومد و یه تفاهم نسبی بین سخنان من و شما ایجاد کرد دوباره بیاد کاشکی
به جون خودم کامل کامل جواب دادم خط به خط . میخواید شما یکی یکی بپرس یکی یکی جواب بگیر !

اگه یادتون باشه قضیه خداحافظی باقری مربوط به 1 الی 2 هفته اخیر نیست.بلکه حدود 4 هفته الی 1 ماه پیش مطرح بود(البته من حدس میزدم که شما یادت نباشه).
اگه یادتون باشه تو اون ایام آقایان دایی و کاشانی اومدند و در باره برگذاری یک بازی خداحافظی برای کریم صحبت کردند.
ولی بعد از اون مصاحبه نود از کریم درباره بازی خداحافظی پرسید ولی کریم گفت که روحم از این ماجرا خبر نداره و فعلا قصد خداحافظی رو ندارم!!!!
گفتم که این قضیه برای 1 الی 2 هفته نیستش.و اینکه شما اطلاعی در این رابطه ندارید دیگه مشکل خودتونه!!!
حالا خیال کن من حرف خودمو نقض کردم!!!!

اخه گره چطوری میخواست از آبروش دفاع کنه؟؟؟
این تیم تو یک چهارم میاد 2 تا از تایلند میخوره که این تایلندم 4 روم شد!!!!!که تایلند براحتی هم مغلوب چین و کویت شد!!!

کره فقط تو یک مقطع تقریبا با تمام قوا اومد .اونم بازی های آسسیایی بوسان بود.چون میزبانش بود.
در ضمن شما دقت کن اران حتی لژیونراشم اورده بود .ولی آیا تیمای دیگه اینکارو میکنند دوست عزیز!!!!

آیا دقت کردید کره یه پای ثابت جام جهانی بوده!!!حتی از این حیث از ژاپن جلوتره.آیا بنظر شما وقتی که براحتی همیشه جام جهانی میره براش راحت تر نیست جایی که ژاپن با تیم زیر 21 سالش میاد و عربستانم نیست .ایرانم که فوتبالش افت کرده بیاد راحت قهرمان بشه!!!!!!!!مطمئن باشید اگه اراده کنه یه پای ثابت فیناله.همین کره که شما میگی تیم اصلیشو میاره دقت کردید همیشه تو مقدماتی جام جهانی راحت میره جام جهانی ولی تو بازی های آسیایی خیلی راحت اوت میشه و تو این بازی ها خاصی نگرفته!!!!


حالا بازم اگه دوست داشتید بگید که من حرفای خودمو نقض میکنم!!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
استیل تو تهرون نبوده فکر کنما شهرهای اطراف تهرون بوده .
اینو هم بهتره دوستان وارد شن .
در ضمن از جمله آخرتون اصلا خوشم نیومد ولی خوشحالم که حضرت مهدی رو قبول دارین

متاسفم که شما همینطور رو هوا حرفف میزنی تا خدای نکرده کم نیاری!!!!!واقعا متاسفم

شما برو یه سرچی بکن ببین بازی استیل فولاد کجا بوده.؟؟!!!!
و بهدش ببین ورزشگاه دستگردی تو تهران هست یا نه؟؟!!!!!

در این زمینه به دوستاتون بگین وارد بشند.

در ضمن من همیشه حرف حق رو بدون رودربایسی میزنم حتی اگه براتون ناراحت کننده باشه!!

در ضمن این جمله ای که گفتم یه مثل بود و ربطی به اعتقادات نداره عزیز من.

اصلا ما بگیم بازی استیل -فولاد تو زاهدان بود.بازی استقلا به خاطر وضعیت بد هوا کنسل شد.ولی اگه قرار بود شنبه برگزار بشه همون جمعه برگزار میشد تا تماشاگرای بدبخت که رفته بودند استادیوم ضایع نشند!!!!!
 
آخرین ویرایش:

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. ای بابا شما دو نفر هنوزم بحث رو ادامه میدید؟؟ بیخیال بازیهای آسیایی بانکوکم نشدید؟؟ خوب فوتبال ما معمولا آینده نگر نبوده ... ولی به هر حال تا سال 98 بازیها در سطح بزرگسالان برگزار میشد .. یادمه تو المپیک آسیایی هیروشیما هم همه تیمها با بازیکنهای اصلی اومده بودن .. که ازبکستان قهرمان شد و ایران تو همون مرحله مقدماتی حذف شد ..
ما بیشتر باید به فکر تیمهای نوجوانان و جوانان باشیم .. تیم المپیک از دل همین تیمها بیرون میاد ..
اما امسال هر دو تیم نوجوانان و جوانان ما راحت حذف شدن ... که خیلی بهش پرداخته نشد ...
من خودم استقلالی هستم .. اما فکر میکنم جا داشت کریم بیشتر بازی کنه ... اگه بیشتر بازی میکرد بعید میدونم امسال خداحافظی میکرد ... حالا اینکه دایی مقصره یا نه ... فکر کنم بی تقصیرم نباشه .. چون کریم همیشه بازیکنی مودب و موقر بوده و دنبال جنجال نبوده و شاید با گفتن اینکه دایی مقصر نبوده .. نخواسته واسه پرسپولیس حاشیه درست کنه .. البته گفتم شاید .. شایدم واقعا آماده نبوده .. نیمکت نشین شده .. اینم خوب جز اصول حرفه ای ...
لیگ امسال منظم تر شده ... البته در مورد بازی استقلال - شهرداری خوب تصمیم گیری نشد ... هم لغو و هم برگزاری به فاصله 24 ساعت بدون تغییر در شرایط آلودگی هوا
در مورد عزیز محمدی هم .. به نظرم منظور محممد آقا اینه که بازیها رو منظم برگزار کرده .. که درسته ... و منظور دوستمون eynolds_nike اینه که یه نفر از جنس فوتبالی میتونست همین نظم رو به لیگ بده .. اینم درسته.. به هر دو حق میدم ... اما بعضی وقتا برخوردها خوب نیست .. ایشون باید بدونن اینجا سپاه نیست .. برخورداشون بعضی وقتا نظامیه ... منشور رو که من اصلا قبول ندارم ...
دیگه همین .. هر دو دارید درست میگید ...
 
آخرین ویرایش:

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. ای بابا شما دو نفر هنوزم بحث رو ادامه میدید؟؟ بیخیال بازیهای آسیایی بانکوکم نشدید؟؟ خوب فوتبال ما معمولا آینده نگر نبوده ... ولی به هر حال تا سال 98 بازیها در سطح بزرگسالان برگزار میشد .. یادمه تو المپیک آسیایی هیروشیما هم همه تیمها با بازیکنهای اصلی اومده بودن .. که ازبکستان قهرمان شد و ایران تو همون مرحله مقدماتی حذف شد ..
ما بیشتر باید به فکر تیمهای نوجوانان و جوانان باشیم .. تیم المپیک از دل همین تیمها بیرون میاد ..
اما امسال هر دو تیم نوجوانان و جوانان ما راحت حذف شدن ... که خیلی بهش پرداخته نشد ...
من خودم استقلالی هستم .. اما فکر میکنم جا داشت کریم بیشتر بازی کنه ... اگه بیشتر بازی میکرد بعید میدونم امسال خداحافظی میکرد ... حالا اینکه دایی مقصره یا نه ... فکر کنم بی تقصیرم نباشه .. چون کریم همیشه بازیکنی مودب و موقر بوده و دنبال جنجال نبوده و شاید با گفتن اینکه دایی مقصر نبوده .. نخواسته واسه پرسپولیس حاشیه درست کنه .. البته گفتم شاید .. شایدم واقعا آماده نبوده .. نیمکت نشین شده .. اینم خوب جز اصول حرفه ای ...
لیگ امسال منظم تر شده ... البته در مورد بازی استقلال - شهرداری خوب تصمیم گیری نشد ... هم لغو و هم برگزاری به فاصله 24 ساعت بدون تغییر در شرایط آلودگی هوا
در مورد عزیز محمدی هم .. به نظرم منظور محممد آقا اینه که بازیها رو منظم برگزار کرده .. که درسته ... و منظور دوستمون eynolds_nike اینه که یه نفر از جنس فوتبالی میتونست همین نظم رو به لیگ بده .. اینم درسته.. به هر دو حق میدم ... اما بعضی وقتا برخوردها خوب نیست .. ایشون باید بدونن اینجا سپاه نیست .. برخورداشون بعضی وقتا نظامیه ... منشور رو که من اصلا قبول ندارم ...
دیگه همین .. هر دو دارید درست میگید ...

با سلام.
دوست عزیز من چیزی که برای من غیر قابل قبوله اینه که متاسفانه اکثر افراد جناحی عمل میکنند.
متاسفانه کسانی که تو جناح مورد نظر افراد باشند از دیدشون نباید ازشون انتقاد بشه و بهترین عملکردو دارند.

بحث منظم برگزار کردن لیگ تو ایران فقط و فقط به تیمملیمون ربط داره.!!!!ادر گذشته که لیگ ما خیلی نامنظم بود به این خاطر بود که همیشه زور فدراسیون نسبت به تیمها بیشتر بود.و به همین خاطر هر موقع دوست داشتند لیگ رو تعطیل میکردند.ولی چند سال هست که باشگاه ها پول های نجومی در اختیار بازیکنان قرار میدند و در ظاهر فوتبالمون حرفه ای شده .به همین خاطر دیگه باشگاه ها در برابر فدراسیون از خودشون کرنشی نشون نمیدند.
شما الان که اینقدر به لیگ منظمتون میبالید چند آیتم از آیتم های لیگ حرفهای رو رعایت میکنید؟؟!!!
اگه لیگ ما لیگ درست و حسابی بود اینقدر سر سهمیه باشگاهای آسیایی دچار استرس نمیشدیم!!
شما نگاه کنید که یکی از قوانین آسیا اینه که تیما به بخش خصوصی منتقل بشند ولی با گذشت چند سال هنوز این اتفاق نیوفتاده و دولت به این 32 باشگاه چنبره زده!!
البته رئیس جمهور محبوبتون قبل انتخابات اومد و پرسپولیس و استقلال رو به بخش خصوصی منتقل کرد ولی مشخص شد که اینا همش بلوف های انتخاباتی بوده که نامزدا میزنند.!!!

در مورد سردار سپاه باید بگم که حرف من این نیست که از جنس فوتبال باشه.بلکه یه مدیر موفق کسی باید باشه که مدیریت حرفه ای بلد باشه.ولی این آقا مدیریت که هیچ .اومده برای لیگ قانونای نظامی گذاشته .که با وجود امثال این آقایون باید فاتحه فوتبالمونو بخونیم!!!!

در مورد دایی و باقری هم حرفتونو کاملا تائید میکنم
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام.
دوست عزیز من چیزی که برای من غیر قابل قبوله اینه که متاسفانه اکثر افراد جناحی عمل میکنند.
متاسفانه کسانی که تو جناح مورد نظر افراد باشند از دیدشون نباید ازشون انتقاد بشه و بهترین عملکردو دارند.

بحث منظم برگزار کردن لیگ تو ایران فقط و فقط به تیمملیمون ربط داره.!!!!ادر گذشته که لیگ ما خیلی نامنظم بود به این خاطر بود که همیشه زور فدراسیون نسبت به تیمها بیشتر بود.و به همین خاطر هر موقع دوست داشتند لیگ رو تعطیل میکردند.ولی چند سال هست که باشگاه ها پول های نجومی در اختیار بازیکنان قرار میدند و در ظاهر فوتبالمون حرفه ای شده .به همین خاطر دیگه باشگاه ها در برابر فدراسیون از خودشون کرنشی نشون نمیدند.
شما الان که اینقدر به لیگ منظمتون میبالید چند آیتم از آیتم های لیگ حرفهای رو رعایت میکنید؟؟!!!
اگه لیگ ما لیگ درست و حسابی بود اینقدر سر سهمیه باشگاهای آسیایی دچار استرس نمیشدیم!!
شما نگاه کنید که یکی از قوانین آسیا اینه که تیما به بخش خصوصی منتقل بشند ولی با گذشت چند سال هنوز این اتفاق نیوفتاده و دولت به این 32 باشگاه چنبره زده!!
البته رئیس جمهور محبوبتون قبل انتخابات اومد و پرسپولیس و استقلال رو به بخش خصوصی منتقل کرد ولی مشخص شد که اینا همش بلوف های انتخاباتی بوده که نامزدا میزنند.!!!

در مورد سردار سپاه باید بگم که حرف من این نیست که از جنس فوتبال باشه.بلکه یه مدیر موفق کسی باید باشه که مدیریت حرفه ای بلد باشه.ولی این آقا مدیریت که هیچ .اومده برای لیگ قانونای نظامی گذاشته .که با وجود امثال این آقایون باید فاتحه فوتبالمونو بخونیم!!!!

در مورد دایی و باقری هم حرفتونو کاملا تائید میکنم
سلام .. لیگ که منظم تر شده ... حالا به هر دلیلی ... شایدم دلیلش حق با شما باشه .. اما واقعا تو همین چند سال منظم تر شده وو نمیگم از وقتی عزیز محمدی اومده ... از قبلش .. از دوره دادکان کم کم بهتر شد ...
مطمئنا ما خیلی از این آیتم هایی که باشگاههای حرفه ای دارن رو نداریم .. خیلی هم فاصله داریم ....
اما دوست عزیز من از چه حزبی حمایت کردم ؟؟ طبق کدوم جمله , متن , پاراگراف یا اصلا کدوم کلمه هام ... اینطور مینویسید؟؟
من خودم طرفدار حزب حاکم نیستم ... به ایشون هم رای ندادم .. رای من ... بیخیال
اما بازم میگم نه حزب اصول گرای حاکم و نه دولت اصلاح طلب دولت قبلی تو ورزش اونطور که باید موفق نبودن ...
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه یادتون باشه قضیه خداحافظی باقری مربوط به 1 الی 2 هفته اخیر نیست.بلکه حدود 4 هفته الی 1 ماه پیش مطرح بود(البته من حدس میزدم که شما یادت نباشه).
اگه یادتون باشه تو اون ایام آقایان دایی و کاشانی اومدند و در باره برگذاری یک بازی خداحافظی برای کریم صحبت کردند.
ولی بعد از اون مصاحبه نود از کریم درباره بازی خداحافظی پرسید ولی کریم گفت که روحم از این ماجرا خبر نداره و فعلا قصد خداحافظی رو ندارم!!!!
گفتم که این قضیه برای 1 الی 2 هفته نیستش.و اینکه شما اطلاعی در این رابطه ندارید دیگه مشکل خودتونه!!!
حالا خیال کن من حرف خودمو نقض کردم!!!!

اخه گره چطوری میخواست از آبروش دفاع کنه؟؟؟
این تیم تو یک چهارم میاد 2 تا از تایلند میخوره که این تایلندم 4 روم شد!!!!!که تایلند براحتی هم مغلوب چین و کویت شد!!!

کره فقط تو یک مقطع تقریبا با تمام قوا اومد .اونم بازی های آسسیایی بوسان بود.چون میزبانش بود.
در ضمن شما دقت کن اران حتی لژیونراشم اورده بود .ولی آیا تیمای دیگه اینکارو میکنند دوست عزیز!!!!

آیا دقت کردید کره یه پای ثابت جام جهانی بوده!!!حتی از این حیث از ژاپن جلوتره.آیا بنظر شما وقتی که براحتی همیشه جام جهانی میره براش راحت تر نیست جایی که ژاپن با تیم زیر 21 سالش میاد و عربستانم نیست .ایرانم که فوتبالش افت کرده بیاد راحت قهرمان بشه!!!!!!!!مطمئن باشید اگه اراده کنه یه پای ثابت فیناله.همین کره که شما میگی تیم اصلیشو میاره دقت کردید همیشه تو مقدماتی جام جهانی راحت میره جام جهانی ولی تو بازی های آسیایی خیلی راحت اوت میشه و تو این بازی ها خاصی نگرفته!!!!


حالا بازم اگه دوست داشتید بگید که من حرفای خودمو نقض میکنم!!!
با با شما دیگه کی هستی حرف خودتو نقض میکنی اصلا به رو خودت نمیاری هنوز پستات هستا یه سری بزن .
من هیچ وقت بازی خداحافظی رو رد نکردم مطلبم گذاشتم ولی صد هزار بار گفتم که با این حرف و سوال شما مخالفم
شما فرمودید کاشانی و دایی هفته پیش یعنی هفته قبل از نود گفتن به فکر بازی خداحافظی کریمن و کریم رد کرد و درست کریم هفته بعدش خداحافظی کرد ! نگفتین
انگار نه انگار شما نوشتین ! احتمالا من نوشتم به اسم شما !
بازم تاکید میکنم تو این چند هفته اخیر قبل از خداحافظی آقا کریم هم حاج حبیب و هم علی آقا بارها خواستار حضور کریم شدن .
.................
خب اینکه باخته یعنی با غیر اصلیاش اومده !!!!!!!!! چی بگم به خدا اگه اینطوریه ایران تو غرب آسیا که انقدر افتضاح باخت با بازیکنای اصلیش نبود ! دلیل میخوای چون ما کی از کویت باختیم . قطعا بچه های ذخیره بودن و رحمتیم دروازه بان نبود .
تایلند با تمام قواش اومده بود به دلیل میزبانی با تمام بازیکنان اصلیش ( اینم نقض حرف دوم شما که گفتین تنها ایران با بازیکنای اصلیش اونم ستاره های جام جهانیش اومده بوده !) نه مثل ایران و کره که به ذخیره هاشون میدون داده بودند
آقا بی خیال انقدر تناقض تو صحبتتونه که نمیدونم کدومشو بگم .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفم که شما همینطور رو هوا حرفف میزنی تا خدای نکرده کم نیاری!!!!!واقعا متاسفم

شما برو یه سرچی بکن ببین بازی استیل فولاد کجا بوده.؟؟!!!!
و بهدش ببین ورزشگاه دستگردی تو تهران هست یا نه؟؟!!!!!

در این زمینه به دوستاتون بگین وارد بشند.

در ضمن من همیشه حرف حق رو بدون رودربایسی میزنم حتی اگه براتون ناراحت کننده باشه!!

در ضمن این جمله ای که گفتم یه مثل بود و ربطی به اعتقادات نداره عزیز من.

اصلا ما بگیم بازی استیل -فولاد تو زاهدان بود.بازی استقلا به خاطر وضعیت بد هوا کنسل شد.ولی اگه قرار بود شنبه برگزار بشه همون جمعه برگزار میشد تا تماشاگرای بدبخت که رفته بودند استادیوم ضایع نشند!!!!!
خوشحالم که در برابر کذبیات کم نمیارم چون اگه قرار باشه همه جا کذبیات باشه که .........
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ، لغو دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در تهران را تصویب کرد.
سیدرضا افتخاری عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ، با اعلام این مطلب به خبرگزاری مهر افزود: میزان آلودگی هوای تهران در وضعیت بحرانی قرار دارد و کمیته اضطرار در آخرین مصوبه خود ، برگزاری دیدارهای لیگ برتر در شهر تهران را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

افتخاری اضافه کرد: با توجه به گزارش کارشناسان امر ، برگزاری مسابقه فوتبال با شرایط موجود آلودگی هوای تهران برای تماشاگران و بازیکنان بسیار زیان آور و خطرناک است و از همین رو ، برگزاری بازی های لیگ در چنین شرایط بحرانی صلاح نیست.

وی اضافه کرد: مصوبه کمیته اضطرار ، به سازمان لیگ برتر ابلاغ شده و نباید دیدارهای هفته هجدهم برگزار شود.

این در حالی است که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ ، دیدارهای هفته هجدهم قرار است طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود و اسامی داوران این دیدارها نیز از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شده است.

سیدرضا افتخاری عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ، با اعلام این مطلب به خبرگزاری مهر افزود: میزان آلودگی هوای تهران در وضعیت بحرانی قرار دارد و کمیته اضطرار در آخرین مصوبه خود ، برگزاری دیدارهای لیگ برتر در شهر تهران را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

افتخاری اضافه کرد: با توجه به گزارش کارشناسان امر ، برگزاری مسابقه فوتبال با شرایط موجود آلودگی هوای تهران برای تماشاگران و بازیکنان بسیار زیان آور و خطرناک است و از همین رو ، برگزاری بازی های لیگ در چنین شرایط بحرانی صلاح نیست.

وی اضافه کرد: مصوبه کمیته اضطرار ، به سازمان لیگ برتر ابلاغ شده و نباید دیدارهای هفته هجدهم برگزار شود.

این در حالی است که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ ، دیدارهای هفته هجدهم قرار است طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود و اسامی داوران این دیدارها نیز از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شده است.
........................
در ضمن بازی استقلال روز جمعه بود که به لطف مردم هوای تهران بسیار بحرانی گشته بود و بازی استیل پنجشنبه در شهرک اکباتان تهران بوده است .
....................
عزیز محمدی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برتر برای سلامت بازیکنان و تماشاگران اهمیت به سزایی قائل است و به تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران نیز احترام می گذارد ولی برای لغو یا به تعویق انداختن مسابقات با محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات روبرو هستیم که امیدواریم این شرایط هر چه سریعتر برطرف شود.
 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. ای بابا شما دو نفر هنوزم بحث رو ادامه میدید؟؟ بیخیال بازیهای آسیایی بانکوکم نشدید؟؟ خوب فوتبال ما معمولا آینده نگر نبوده ... ولی به هر حال تا سال 98 بازیها در سطح بزرگسالان برگزار میشد .. یادمه تو المپیک آسیایی هیروشیما هم همه تیمها با بازیکنهای اصلی اومده بودن .. که ازبکستان قهرمان شد و ایران تو همون مرحله مقدماتی حذف شد ..
ما بیشتر باید به فکر تیمهای نوجوانان و جوانان باشیم .. تیم المپیک از دل همین تیمها بیرون میاد ..
اما امسال هر دو تیم نوجوانان و جوانان ما راحت حذف شدن ... که خیلی بهش پرداخته نشد ...
من خودم استقلالی هستم .. اما فکر میکنم جا داشت کریم بیشتر بازی کنه ... اگه بیشتر بازی میکرد بعید میدونم امسال خداحافظی میکرد ... حالا اینکه دایی مقصره یا نه ... فکر کنم بی تقصیرم نباشه .. چون کریم همیشه بازیکنی مودب و موقر بوده و دنبال جنجال نبوده و شاید با گفتن اینکه دایی مقصر نبوده .. نخواسته واسه پرسپولیس حاشیه درست کنه .. البته گفتم شاید .. شایدم واقعا آماده نبوده .. نیمکت نشین شده .. اینم خوب جز اصول حرفه ای ...
لیگ امسال منظم تر شده
... البته در مورد بازی استقلال - شهرداری خوب تصمیم گیری نشد ... هم لغو و هم برگزاری به فاصله 24 ساعت بدون تغییر در شرایط آلودگی هوا
در مورد عزیز محمدی هم .. به نظرم منظور محممد آقا اینه که بازیها رو منظم برگزار کرده .. که درسته ... و منظور دوستمون eynolds_nike اینه که یه نفر از جنس فوتبالی میتونست همین نظم رو به لیگ بده .. اینم درسته.. به هر دو حق میدم ... اما بعضی وقتا برخوردها خوب نیست .. ایشون باید بدونن اینجا سپاه نیست .. برخورداشون بعضی وقتا نظامیه ... منشور رو که من اصلا قبول ندارم ...
دیگه همین .. هر دو دارید درست میگید ...

مجید جام ممنون حرف دل منو گفتی با همش موافقم
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام.
دوست عزیز من چیزی که برای من غیر قابل قبوله اینه که متاسفانه اکثر افراد جناحی عمل میکنند.
متاسفانه کسانی که تو جناح مورد نظر افراد باشند از دیدشون نباید ازشون انتقاد بشه و بهترین عملکردو دارند.

بحث منظم برگزار کردن لیگ تو ایران فقط و فقط به تیمملیمون ربط داره.!!!!ادر گذشته که لیگ ما خیلی نامنظم بود به این خاطر بود که همیشه زور فدراسیون نسبت به تیمها بیشتر بود.و به همین خاطر هر موقع دوست داشتند لیگ رو تعطیل میکردند.ولی چند سال هست که باشگاه ها پول های نجومی در اختیار بازیکنان قرار میدند و در ظاهر فوتبالمون حرفه ای شده .به همین خاطر دیگه باشگاه ها در برابر فدراسیون از خودشون کرنشی نشون نمیدند.
شما الان که اینقدر به لیگ منظمتون میبالید چند آیتم از آیتم های لیگ حرفهای رو رعایت میکنید؟؟!!!
اگه لیگ ما لیگ درست و حسابی بود اینقدر سر سهمیه باشگاهای آسیایی دچار استرس نمیشدیم!!
شما نگاه کنید که یکی از قوانین آسیا اینه که تیما به بخش خصوصی منتقل بشند ولی با گذشت چند سال هنوز این اتفاق نیوفتاده و دولت به این 32 باشگاه چنبره زده!!
البته رئیس جمهور محبوبتون قبل انتخابات اومد و پرسپولیس و استقلال رو به بخش خصوصی منتقل کرد ولی مشخص شد که اینا همش بلوف های انتخاباتی بوده که نامزدا میزنند.!!!

در مورد سردار سپاه باید بگم که حرف من این نیست که از جنس فوتبال باشه.بلکه یه مدیر موفق کسی باید باشه که مدیریت حرفه ای بلد باشه.ولی این آقا مدیریت که هیچ .اومده برای لیگ قانونای نظامی گذاشته .که با وجود امثال این آقایون باید فاتحه فوتبالمونو بخونیم!!!!

در مورد دایی و باقری هم حرفتونو کاملا تائید میکنم
از همه حرفات فاکتور میگیرم چون صد بار پاسخ دادم ولی در کل موافقم ما با استاندارد جهانی خیلی فاصله داریم ولی نسبت به گذشته بهتر شدیم .
در مورد این حرف آخرتونم بگم که جالب بود برام که به من این چنین میگید به نجید گلم این چنین .
منم منکر نمیشم که به هر حال تصمیم علی دایی مبنی بر نمیکت نشین شدن آقا کریم دلیل خداحافظیش بوده خودشم گفته
ولی این تصمیم عجولانه بود .
امیدوارم با توضیحات من و آقا مجید چیز جدیدی برای بحث قدیمیمون نمونده باشه
 
بالا