بازخواني پرونده يازده سپتامبر

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
اگر بن لادن واقعا مسئول 11 سپتامبر بود چرا امریکاییها به جای سرگرم شدن به مسئاله عراق وتهدید کشورهای مستقل در جهان درصدد دستگیری و مجازات او برنمی ایند ؟

این فراموشی عمدی بار دیگر این احتمال را تقویت میکند که در این حادثه دستگاههای حاکمیتی امریکا دخالت داشته اند .و از پروژه بن لادن و القاعده تنها برای پوشاندن حقایق استفاده کرده اند.

اگر به تلفات 11سپتامبر گذرا نگاهی بیندازیم امار تلفات یهودیان شاغل در برجهای دوقلو صفر است که در حاکی از اگاهی موساد از ماجراست و همچنین امار تلفات نظامیان هم کم واگر به چشم میخورد تنها نظامیان درجات پایین دیده میشود.


یک عضو برجسته هیئت تحقیق کنگره امریکا اعلام کرد :سیا دست کم 2 ماه قبل از برخورد هواپیماها به بورج های نیویورک از ان اگاهی داشته است.

عده ای از کارشناسان میگویند اگر پیش از پرواز اتو پایلوت هواپیما را به سوی برجها برنامکه ریزی کرده باشند هدایت هواپیما در ان مسیر بدون دخالت خلبان به سهولت میسر میشود حتی به خلبان نیازی نیست وشبهه دخالت القاعده منتفی است.

دلیل انهدام برجها ذوب شدن اسکلت فلزی بر اثر حرارت ناشی از انفجار هواپیما ها عنوان شده ،پذیرفتن این ادعا بدین معناست که گرما ازطبقات فوقانی به فونداسیون ،منتقل و موجب نشست برجها شده است.


این فرضیه که ضربه ناشی از از اصابت متحرکی ثقیل با سرعت زیاد به برجها عامل انهدام بوده هم منتفی است زیرا برجها به منظور مقابله با گردباد وطوفانهای اتلانتیک به صورتی ایمن طراحی شده وسه دهه پابرجابوده ودجار هیچ ارتعاشی نشده بود.

نه بن لادن و نه دیگر گروه های اسلامی و غیر اسلامی در جهان سوم قادر به اجرای چنین عملیات گسترده پیچیده و دقیقی نیستند.


شاید پرسشی که دراینجا به ذهن خطورمی‌کند این باشد که چه کسی ازاین درگیری ومنازعه میان آمریکا وجهان اسلام سود می‌برد؟ چه کسی همواره تلاش کرده است تا اینکه آمریکا تنها در کنار او باشد و با سایر طرفها همراه نباشد؟

تمام جهان براین امراتفاق نظردارند که حملات تاسف باری که به آمریکا صورت گرفت، نتیجه وحاصل مناقشه اعراب و اسرائیل است، بدین ترتیب طبیعی است که یکی از طرفهای منازعه کشورهای عربی و اسلامی هستند و طرف دیگر اسرائیل است. به عنوان یک استنتاج مقبول باید گفت کسانی که این حملات تروریستی را انجام داده اند، یکی از طرفهای منازعه هستند.

بنا به دلایلی که در بالا ذکر شد، به طور حتم می‌توان گفت کشورهای عربی و اسلامی و بن لادن قادر به انجام چنین عملیاتی نیستند، پس جز رژیم اسرائیل کس دیگری در قفس اتهام باقی نمی‌ماند. رژیمی که همواره تلاش می‌کند تا میان ملل اسلامی و مسیحی شکاف و تفرقه ایجاد کند.




 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
فاکس نیوز سال گذشته از گزارش های فوق العاده محرمانه دستگاه های امنیتی آمریکا مبنی بر احتمال مشارکت اسرائیل در حادثه ترورریستی یازده سپتامبرخبر داد.بنابرگزارش این تلویزیون، اطلاعات به دست آمده نشان از این امردارد که اسرائیلی های بسیاری در داخل و خارج هستند که همگرایی های زیادی در رابطه با جاسوسی از آمریکا دارند.

فاکس نیوز در گزارش خود اعلام کرد: بیش از 60 اسرائیلی درارتباط با حادثه 11 سپتامبر دستگیر و به دلایل مختلف بازداشت شدند که چند تن از نظامیان فعال و در حال خدمت اسرائیلی نیز در بین بازداشت شدگان بودند.

به گزارش این تلویزیون، گرچه نشانه ای بر دخالت رژیم اسرائیل در 11 سپتامبر وجود ندارد، اما بازرسان شک دارند که ممکن است اسرائیلی ها اطلاعاتی را پیشاپیش درباره حمله به دست آورده باشند و آن را به آمریکا ارائه نداده اند.

به گزارش این شبکه، بازرسان در مورد ارائه اطلاعات درباره این اسرائیلی ها می گویند شواهد و قراین مربوط به این اسرائیلی ها و ارتباط آنها با یازده سپتامبر محرمانه است و نمی توانیم درباره این شواهد جمع آوری شده صحبت کنیم و این اطلاعات محرمانه است.

درادامه گزارش فاکس نیوز آمده است : یک گروه از اسرائیلی ها که درکارولینای شمالی هستند با آپارتمانی در کالیفرنیا که علیه اعراب جاسوسی می کردند در ارتباط بوده و این اعراب تحت نظارت سازمان های اطلاعاتی آمریکا در رابطه با مسائل تروریستی هستند. همچنین اسناد متعدد محرمانه ای که فاکس نیوز به دست آورده، نشان می دهد که حتی پیش از 11 سپتامبر تعداد 140 اسرائیلی دیگر دستگیر و آنها در ارتباط با جاسوسی برای اسرائیل حبس شده بودند.

به گزارش این تلویزیون، رسیدگی از سوی چند آژانس دولتی که بخشی یک گروه کاری هستند نشان می دهد که این صهیونیست ها در سراسر آمریکا در حال جمع آوری اطلاعات بوده اند
 

ahmad.naha

عضو جدید
این مطالب رو هم من توی یک سایت دیدم.

در مورد 11 سپتامبر همگي خيلي چيزا شنيديم اما اينا هم جديد بودن گفتم بگذام :
اول اين كه يه عده مي گن قبل از حادثه مامورايي اومده بودن(فكر كنم آتش نشاني) و گفتن بايد ساختمان بازرسي بشه و ساختمان رو خالي كردن(منتها چون اين هم هست فكر مي كنم ماموراي دولتي بودن) براي همين عده اي فكر مي كنند كه اين حرف بايد مصداق داشته باشه و اون كسايي كه براي بازرسي اومده بودن در حقيقت براي كاشت بمب اومده بودن!

در مورد اين كه طور اون ساختمان ها مثل چند جلد دفتر روي هم پلاسيدن هم دولت گفته به دليل انفجار بوده!
اما در فيلم ها مشخصه كه مخزن هواپيما قبل از ورود و در بيرون هواپما منفجر مي شه!
اما حتي اگر اين رو بپذريريم كه اون جت ها در داخل منفجر شدن باز هم توجيه نمي شه!
اون برج ها يكي در سال 70 و ديگري در سال 73 كامل شدن و از مصالح خيلي محكمي بودن و شايد از لحاظ بتن كاري بهترين ساختمانهاي آمريكا باشند!
با اون همه سازه هاي فولادي و ... هيچ عقل سليمي باور نمي كنه كه دليل فرو ريختن يك برخورد باشه!
ضمن اين كه همچين اتفاقايي قبلا هم افتاده بود اما ساختمان سالم بود.
مثلا در سال 45 اون هم دقيقا يك هواپيما ديگه به ساختمان امپراطوري در مصر برخورد مي كنه ولي اون ساختمان هنوز هم پابرجاست!
مورد ديگه اين بود كه اون موقع به هواپيماها هشدار داده شد كه فرود بيان در هر جايي كه هستند.البته اين استثنا هم داشت و فقط براي جنگنده هايي بود كه دستورهاي خاص از مقامات ارشد داشته باشن والا بي هيچ استثنا همه بايد فرود ميامدن!
خيلي جالبه اين دستور كلا دو بار در تاريخ اين سرزمين بي تاريخ داده شد و نتيجه اش هم همين شد.

جالب تر اين كه سرپرست موسسه اي كه ناظر بر ساخت برج ها بود و مجوز رو داده بود،نظري مخالف نظر افراد باصطلاح كارشناس داده بود و گفته بود همچين چيزي حقيقت ندارد!
اصلا ممكن نيست بر اثر همچين حادثه اي اين برج ها فرو بريزند!
كه البته گويا بعد از يك عمر كار تاز فهميدن اين آدم خوب كار نمي كنه و بايد اخراج بشه!
به هر حال مهم اين نيست كه يك نفر رو به جرم اعلام حقيقت بركنار ميكنند چيز تازه اي نيست!
مهم نظر ايشون بود كه حقيقت رو اعلام كردن

نكته ي جالب ديگه اينه كه اون خلباني كه اونا مدعي هستند مسئول حادثه بوده يه آدم بي عرضه بيش نبوده(چيزي كه مربياش مي گن) و گوا قصد اجاره ي هواپيما داشته و اونا طبق مقررات بيمه شون ميان با يك مربي خودشون طرف رو مي فرستن هوا.

اما در بين مسير ايتگاههاي رادار زميني فكر مي كنند كه اين هواپيما با اون مهارت و مانوي كه داره يك هواپيماي نظاميه!
چيزي كه چندين بار روش تاكيد شده اينه كه يك خلبان بي دست و پا نمي تونه تو اون شرايط با اون زاويه هواپيما رو به برج بكوبونه.

مورد ديگه نابودي يك ساختمان در 300 متري محل حادثه است و مسئولين مي گن كه احتمالا مصالح جدا شده از اون ساخنمان ها باعث ريزشش شده!
يعني بعبارتي از بين اون همه ساختمان اون قطعات دقيقه مي خورن به همون جايي كه كلي اسناد مهم و يه سري مواردي در رابطه با وال استريت هست و مخصوصا پناهگاه اضطراري يك آدم مهم هست!

سوال خود من اينه كه چطور هيچ يك از اون رادارهاي زميني اون هواپيماي سفيد بي نشان رو نديدن كه ازش استعلام بخوان!
گارد هوايي داشته چي كار مي كرده؟آلرت و اسكرامبل يعني چه؟مگه خود غربي ها مبدع اين چيزا نبودن؟
 

ahmad.naha

عضو جدید
اما راجع به پنتاگون...
يك معلم تاريخي داشتيم مي گفت بچه وقتي اولين دروغش رو مي گه اين طوريه:
زينگ!
بله؟
فلاني ام!بابات هست؟
بابا بگم هستي يا نه؟
بگو بابام خونه نيست!
ببخشيد بابام مي گن خونه نيستند!
البته بله مرور زمان دروغها پيش رفته تر مي شه كه اين در مورد آمريكا با يك جهش تخسين بر انگيز روبه رو هست!
پنتاگون رسوايي زياد داشت ولي برج هاي دو قلو كمتر!


در مورد اين كه در روزحادثه گفته مي شه يك هواپيمايي روي زمين كشيده شده و به پنتاگون خورده بايد گفت:
در روزهاي قبل از حادثه به طور كاملا تصادفي!!، فقط قسمتي از چمن هاي پنتاگون كوتاه شدن كه رو به رو ضلع مضروب بودند...
البته شايد مي شد چيزهاي بيشتري هم گفت اما متاسفانه ماموراي فدرال فيلم هايي كه از دوربين هايي مدار بسته از صحنه ي حادثه گرفته شد رو ضبط كردند و به شاغلين هم هشدار دادند كه در رابطه با اين حادثه با هيچ كس حرفي نزنند!
(در يك پمپ بنزين ،يك هتل(فكر فكنم هت شيلتون)،اون يكي ديگه متاسفنه يادم نمياد با عرض شرمندگي)

مورد ديگه اين هست كه كارمندان پنتاگون بلافاصله يك شيئي رو در داخل يك پوشش آبي رنگ قرار مي دن و از محل دور مي كنند!
در مورد انفجار هم بايد گفت كه كارمنداني كه اونجا كار مي كردن مطمئن بودن كه بوي ناشي از انفجار مربوط به كورديت هست(كورديت يك ماده ي نفجره ي نظامي هست كه از نيريت سه تركيب از جمله گليسرين بدست مياد)
خاصيت مهم كورديت اين هست كه بدون جرقه مي سوزه و موج انفجار زيادي ايجاد مي كنه!

اما يعضي باز به اصطلا كارشناسان مي گن كه ممكنه بو رو اشتباه كرده باشن ولي بايد گفت كه احتمالا كارمندان وزارت دفاع بايد بتونن بتونند بوي كورديت رو از سوخت هواپيما كه به صورت فجيعي با هم فرق ميكنه تشخيص بدن!
مورد ديگه اين كه در عكس ها رنگ زرد و قرمز و دود مشكي مشخص هست!
اما اگر در سقوط هواپيما ها دقت كنيم خواهيم ديد كه دود ناشي از سوخت هواپيما خاكستري رنگ هست!
مورد ديگه اين كه چطور اين اتفاق در ضلعي كاملا مخالف ضلع اتاق جناب رامسفلد اتفاق مي افته؟(احتمالا خدا خواسته بوده!)

سوالي كه همه مي كنند: قطعات بوئينگ 757 در اون حادثه چي شد؟
عده اي از همون دسته ي خاص كارشناسا مي گن كه همه اش بخار شده رفته هوا!(بعلت انرژي!)
البته ياد گفت كه اين مسئله حد اقل در مورد توربين هاي بوئينگ مصداق نداره!
اونا جنساشون از چندين آلياژ مستحكم بوده كه يكيشون تيتانيوم بوده كه نقطه ي ذوبش چيزي بيش از 1000 هست!
اما سوخت هواپيما كه يك نوع هيدروكربن هست با اين كه بالاي هزار هست اما اختلاف ناچيزي از تيتانيوم داره و فقط يكم بيش از تيتانيوم هست ولي از بين بردن قطعات بوئينگ به شرطي هست كه مخزن هواپيما به صورت كامل پر باشه...

مورد ديگه اين هست كه يك پيرمردي مي گه "وقتي من در بيمارستان بودم چند نفر با كت و شلوار (احتمالا ماموراي سازمان سيا) پيش من ميومدن و بدون اين كه بگن مال كجان به من پيشنهاد مي دادن كه يك پولي بگيرم و دهنم رو ببندم!ضمنا اونا تاكيد داشتند كه اون شئ برخورد كننده يك هواپيما بوده!"


به‌رغم اينكه آمريكا مسئوليت عمليات تروريستي 11 سپتامبر را متوجه شبكه القاعده مي‌كند برخي شخصيت‌هاي سياسي امنيتي با ابراز ترديد درباره وجود شبكه القاعده معتقدند حادثه 11 سپتامبر از جمله پروژه‌هاي صهيونيستي بود كه با اطلاع كامل محافظه‌كاران جديد آمريكا اجرا شد.
مورد ديگر اين هست كه يك عده مي گن اين هواپيما بوئينگ نبوده كه يك نوع خاصي از هواپيماهاي استكبار جهاني بوده به نام a-3 كه ايالات متحده تنها تعداد معدودي از اونها رو داره!
مورد ديگر شايد يك قطعه اي هست كه باز همون نوع خاص كارشناساي كارنشناس گفتن مربوط به بوئينگ هست ولي ممكنه مال هر هواپيمايي باشه!
(ضمنا شركت بوئينگ كه در نيروهاي هوايي ايالات متحده نفوذ داره به دلايل چرت و پرت گفته كه از دادن اطلاعات راجع به ساختار و آلياژهاي هواپيماي بوئينگ معذور هست!
جالب اين كه پرات اند ويتني و رولز رويس محققان رو بين هم پاس مي دادن!)

كه سوالش اين هست چطور وقتي همه ي قطعات ذوب شدن اين سالم مونده؟
چطور هيچ خراش و يا سياهي ناشي از خاكستر شدن روي اون قطعه نبود؟

مورد ديگه شباهت انفجار ديوارهاي پنتاگون با انفجارهاي ناشي از موشك هاي كروز هست!
البته در تصاوير گرفته شده هم هيچ هواپيمايي مشاهده نشده!

در مورد هواپيما و اين كه حتي اگر به چمن ها برخورد كرده باشه به نظر شما آيا نبايد متمايل شده باشه و از طول به پنتاگون برخورد كنه؟(با توجه به طول موتورها!)

مورد ديگه شايد اين باشه كه ما اين قدر كم عقل بوديم كه تمام دروغهاي اين ها رو باور كرديم اما چطور سكان عمودي هواپيما سكان هاي افقي و بالهاي عظيم الجثه و موتورهاي پهن پيكر و تيتانيومي با اون آلياژهاي قدرتمند هيچ اثري نگذاشتند؟(اين سوال احتمال كروز بودن شي رو اثبات مي كنه!)


حرف آخر:
عمو سام خيلي تابلويي! جلو قاضي و معلق بازي؟اين سنگ رو براي ي داري مي ريزي و روش و با خاك مي پوشوني؟

مرگ بر دجالان فراماسوني آخرالزمان!

دوستان مي دونين كه فراماسوني ها خيلي به شيطان علاقه دارن؟متاسفانه اونا خيلي به عقايد منحوسشون بها مي دن اين جا هم عكس قناص شيطان رو با اين انفجارها رسم كردن
(صحت و سقمش با خودتون ولي تا الآن كه صحتش رد نشده و من خودم فكر مي كنم بشدت صحت داره چون اونا به اعتقادات مسخره شون خيلي بها مي دن)
 
آخرین ویرایش:

ahmad.naha

عضو جدید
این هم نقل قول است:

جالب این است که نحوه فرو ریختن هر دو برج مشابه هم بود و بسیار مشابه تر به نحوه تخریب ساختمان با استفاده از مواد منفجره و بصورت کنترل شده که تمام ساختمان از سقف تا کف در یک محدوده مشخص پائین میاید! مسلما نیروی وارد از تخریب چند طبقه آنقدر نیست که سایر طبقات پائینتر و با تعداد بیشتر را مثل کاغذ له کرده و همگی فرو ریزند!

پنجاه سال قبل در یکی از شهرهای آمریکا و در هوای مه آلود یک فروند بمب افکن بی52 به آسمان خراشی برخورد کرد که مشابه حادثه مذکور است اما نه ساختمانی فرو ریخت و نه حتی طبقات مورد اصابت واقع شده از بیخ و بن نابود شدند!

نکته دیگری که در این بین وجود دارد عدم حضور هیچ یک از چند صد کارمند یهودی مراکز تجارت جهانی در این روز بخصوص بود! حتی جناب شهردار نیویورک شب قبل به چند تن از روسای شرکتهای یهودی با تلفن منزل! اطلاع داد که فردا سر کار نروید!

حتی یک کشته یهودی در بین چند هزار قربانی این دروغ بزرگ تاریخ وجود نداشت!

باید تعدادی مطلب در این مورد رو پیدا و به سایت ارسال کنیم تا حداقل افرادی که به این سایت سر میزنند از حقیقت کثیف این دروغ بزرگ آگاهی یابند. حقیقتی که با آماده سازی قبل اذهان عمومی آمریکا و جهان با ساخت دهها فیلم مرتبط! و استناد به چرندیات جناب اینشتین نوستر آداموس! در ارتباط است.

این جنایت آنقدر تابلو بود که در همان روز یکی از دوستان غربزده بنده! هم که ازش انتظار نداشتم برگشت و گفت این فقط میتونه کار اسرائیل و موساد باشه!

راستی بالاخره تونستن عرض بوئینگ757 رو که به پنتاگون برخورد کرد با عرض آسیب وارد شده یکی کنن؟!
اومدن یه انفجاری ترتیب دادن که شعاع تخریبش نصف عرض هواپیمای ادعایی است!
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
بعضی ها معتقد هستند که اصلا هیچ هواپیمایی به برجها برخورده نکرده است. مثل متن زیر:

No plane theories


The "no plane theory," promoted by internet-only videos like 911 Taboo,[151] asserts that this shot of the second impact, taken from a news helicopter, depicts a video composite of a Boeing 767 accidentally appearing from behind a Layer Mask.​


Nico Haupt and Morgan Reynolds, formerly the chief economist within the Labor Department under the Bush administration argue that no planes were used in the attacks. Reynolds claims it is physically impossible that the Boeing planes of Flights 11 and 175, being largely aluminium, could have penetrated the steel frames of the Towers, and that digital compositing was used to depict the plane crashes in both news reports and subsequent amateur video.[152] "There were no planes, there were no hijackers," Reynolds insists. "I know, I know, I'm out of the mainstream, but that's the way it is." According to David Shayler, "The only explanation is that they were missiles surrounded by holograms made to look like planes," he says. "Watch footage frame by frame and you will see a cigar-shaped missile hitting the World Trade Center." Truth movement veterans tend to distance themselves from "no-planers".[64][152] Discussion of no plane theories have been banned from certain conspiracy theory websites while advocates have been threatened with violence by posters at other conspiracy theory websites.​

ایشان این سوال را مطرح کرده اند که چگونه ممکن است که یک هواپیمای بویینگ با بدنه آلومینیومی ، بدنه فولادی برجها رو سوراخ کند!!! نه هواپیمایی در کار بوده و نه هواپیماربایی. نظر ایشان این است که اینها موشکهایی بوده اند که برجها برخورد کرده اند و دولت آمریکا در این زمینه دروغ می گوید.
:gol:
 
آخرین ویرایش:

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
Jewish and Israeli involvement

There are theories that 9/11 was part of an international Jewish conspiracy. According to Cinnamon Stillwell, another myth popular with 9/11 conspiracy theorists. is that 4,000 Jewish employees skipped work at the World Trade Center on September 11. This was first reported on September 17 by the Lebanese Hezbollah-owned satellite television channel Al-Manar and is believed to be based on the September 12 edition of the Jerusalem Post that stated "The Foreign Ministry in Jerusalem has so far received the names of 4,000 Israelis believed to have been in the areas of the World Trade Center and the Pentagon at the time of the attacks." Both turned out to be incorrect; the number of Jews who died in the attacks is variously estimated at between 270 to 400[dead link] The lower figure tracks closely with the percentage of Jews living in the New York area and partial surveys of the victims' listed religion. The U.S. State Department has published a partial list of 76 in response to claims that fewer Jews/Israelis died in the WTC attacks than should have been present at the time.[][] Five Israeli citizens died in the attack.[]
It has been claimed that Israeli agents may have had foreknowledge of the attacks. Four hours after the attack, the FBI arrested five Israelis who had been filming the smoking skyline from the roof of a white van in the parking lot of an apartment building, for "puzzling behavior". The Israelis were videotaping the events, and one bystander said they acted in a suspicious manner: "They were like happy, you know … They didn't look shocked to me. I thought it was very strange," [][][] While The Forward, a New York Jewish news magazine, reported that the FBI considered them to be intelligence operatives, a spokesperson for the Israeli Embassy in the United States said that they had not been involved in any intelligence operation in the United States.[] The FBI had eventually concluded that the five Israelis had no foreknowledge of the attacks.
Imam Anwar al-Awlaki of Virgnia initially condemned the attacks. But just six days after the attack, he wrote on the IslamOnline.net website a suggestion that Israeli intelligence agents might have been responsible for the attacks, and that the FBI "went into the roster of the airplanes and whoever had a Muslim or Arab name became the hijacker by default.[] ABC news cited this report on June 21, 2002, adding that the FBI had concluded that the five Israelis had no foreknowledge of the attacks.[]
 
آخرین ویرایش:

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
ساختمان پنتاگون :



Thierry Meyssan and Dylan Avery argue that American Airlines Flight 77 did not crash into the Pentagon. Instead, they argue that the Pentagon was hit by a missile launched by elements from inside the U.S. government. Reopen911.org says that the holes in the Pentagon walls were far too small to have been made by a Boeing 757: "How does a plane 125 ft. wide and 155 ft. long fit into a hole which is only 60 ft. across?" Meyssan’s book, L’Effroyable Imposture (published in English as 9/11: The Big Lie) became an instant bestseller in France and is available in more than a dozen languages. When released, the book was heavily criticized by the French press. The French newspaper Liberation called the book "a tissue of wild and irresponsible allegations, entirely without foundation.
تری میسان معتقد است که هیچ هواپیمایی به ساختمان پنتاگون برخورد نکرده است بلکه ساختمان پنتاگون به وسیلۀ موشک مورد اصابت قرار گرفته است و دولت آمریکا دراینباره دروغ می گوید.
یک مورد دیگر که ایشان بیان می کنند این است که اندازه ها با یکدیگر مطابقت ندارند. ایشان می گویند که عرض بوئینگ 757 برابر 125 پا می باشد و طول آن 155 پا است در حالیکه حفره ای که در ساختمان پنتاگون ایجاد شده فقط 60 پا می باشد!
 
آخرین ویرایش:

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
58 درصد مردم آمریکا 11 سپتامبر را کار دولت آمریکا می‌دانند



با گذشت 9 سال از واقعه مشکوک 11 سپتامبر، 58 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی شبکه ام‌اس‌ان بی‌سی آمریکا اعلام کردند: دولت آمریکا در این واقعه دست داشته است.


به ‌گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اینترنتی "کنتراموشن"، شبکه تلویریونی "ام‌اس‌ان بی‌سی" آمریکا اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در خصوص واقعه 11 سپتامبر کرد که نتیجه‌ای باورنکردنی در آن به ‌دست آمد.

در این نظرسنجی پرسیده شده بود که "آیا شما بر این باورید که دولت آمریکا در وقایع 11 سپتامبر دست داشته است؟" که حدود 58 درصد از مخاطبان این شبکه در پاسخی صریح اعلام کردند که باور دارند دولت آمریکا در این جریان دست داشته و شواهدی هم در این خصوص وجود دارد.

براساس این گزارش، حدود 12 درصد اظهار داشتند که نسبت به این موضوع اطمینان ندارند و تنها 30 درصد از مخاطبین موضع دولتمردان آمریکایی در خصوص 11 سپتامبر را پذیرفته و دخالت دولت آمریکا در این وقایع را بی‌پایه و اساس دانستند.

بنابر این‌ گزارش، مسئولان ام‌اس‌ان بی‌سی که از پاسخ صریح "آری" وحشت داشته‌اند، پاسخ مثبت به سئوال را به صورت "بله، در این خصوص شواهدی وجود دارد" در نظرسنجی اعمال کرده‌اند تا از تندی ابراز نظر مردم آمریکا اندکی کاسته شود.

 

کاپلو

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر چی گفتی چرت هست.
همه سناریو هایی هست که توسط جمهوری اسلامی وطالبان انجام گرفته.
فکر نکنید همه مثل این نظام وحشی هستند.
شما با داشتن این فرض که جنگ به سود امریکا بوده.این نتیجه گیری را میکنیم.
ما فرض میگیریم که فرض شما درست باشه.
ولی باز هم منطق شما این هست.
که اگر یک کرد پولدار کشته شد.100 درصد پسرش بوده که این را کشته چون بهش پول میرسیده و به سودش بوده
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
معلوم شد که اصلا تاپیک ها رو نخونده ای. زیرا خیلی از اینها رو ماها نگفته ایم. خارجی ها گفته اند. تازه بیشتر اونها رو هم که ما گفته ایم ترجمه شده از منابع خارجی است. اگر دقت کنید مثلا یکی از آنها تری میسان می باشد. تازه می تونی در سایت های خارجی جستجو کنی. اصلا سایت های فارسی رو هم بی خیال شو. خودشون اینها رو می گویند. برو در سایت های خارجی جستجو کن. مثلا کلمات زیر را در گوگل سرچ کن.

False Flag Operation
و
11 September


گرچه مشکل شما چیز دیگری است.



.
 
آخرین ویرایش:

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
فاكس‌نيوز:
آمريكا از انتشار اطلاعات درباره حوادث 11 سپتامبر جلوگيري مي‌كند
خبرگزاري فارس: شبكه خبري وابسته به پنتاگون در گزارشي اعلام كرد كه آژانس اطلاعات دفاعي آمريكا از انتشار كتابي كه حاوي اطلاعاتي درباره قبل از حوادث يازدهم سپتامبر است، جلوگيري مي‌كند.




به گزارش فارس، شبكه خبري "فاكس‌نيوز " روز جمعه گزارش داد كه آژانس اطلاعات دفاعي آمريكا [DIA] از انتشار كتابي درباره اطلاعات محرمانه در افغانستان و همچنين اطلاعاتي پيش از روي دادن حوادث يازدهم سپتامبر جلوگيري كرده است.
بر اساس گزارش فاكس‌نيوز، آژانس اطلاعات دفاعي آمريكا تلاش كرده تا از انتشار بخش كليدي كتاب "قلب سياه عمليات " جلوگيري كند و از انتشار اين كتاب به شكل كنوني جلوگيري كند چون ممكن است به امنيت ملي آمريكا ضربه بزند.
در اين كتاب آمده است است كه عمليات "خطر بالقوه " به طور موفقيت آميز "محمد عطا " [كسي كه ادعا شده هواپيما رباي عمليات 11 سپتامبر بوده] را به عنوان تهديدي براي آمريكا شناسايي كرده و شناسايي اين فرد پيش از يازده سپتامبر 2001 صورت گرفته بود.
اين گزارش اعلام كرده است كه در اقدامي غير معمول، وزارت دفاع آمريكا در حال مذاكره با ناشر اين كتاب بوده تا تمام 10 هزار نسخه اين كتاب را كه در مرحله اول به چاپ رسيده است، خريداري كند تا از رسيدن اين كتاب به دست مردم جلوگيري كند.
يكي از بخش‌هايي كه پنتاگون در تلاش است تا از انتشار آن جلوگيري كند، مربوط به ديدار بين "توني شافر " نويسنده اين كتاب و "فيليپ زليكوف " مدير اجرايي كميسيون يازدهم سپتامبر است.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز



بررسي اهداف آمريكا از حملات ساختگي 11 سپتامبر
خبرگزاري فارس: بازخواني حملات 11 سپتامبر سال 2001 كه بهانه‌اي براي لشكركشي آمريكا به افغانستان و عراق شد اين حقيقت را روشن مي‌سازد كه اين حملات ساختگي و از پيش طراحي شده‌ بوده‌اند و آمريكا تلاش خواهد كرد سالهاي متمادي از آن بهربرداري سياسي كند.




به گزارش فارس، بررسي شواهد نشان مي‌دهد حملات يازده سپتامبر سالها قبل از وقوع آن طرح‌ريزي و برنامه ريزي شده بود. اين شواهد به اندازه‌اي محكم است كه تنها در يكي از سايت‌هاي حقيقت ياب در آمريكا سه هزار نفر از محققان آمريكايي با بررسي شواهد اين حملات به اين يقين رسيده‌اند كه اين حملات ساختگي و از قبل طراحي شده بوده است.

به عقيده كارشناسان، يكي از كارهايي كه مي‌توان براي افشاي دروغ بزرگ يازده سپتامبر انجام داد شناساندن افرادي كه درباره يازده سپتامبر تحقيق كرده‌اند به مردم دنيا و بخصوص مردم آمريكا است زيرا رسانه‌هاي آمريكا تحت كنترل صهيونيست‌ها است و اين امكان در آمريكا وجود ندارد.
 

مهندس خوش فکر

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدیدا مطالب جالبی در مورد 11 سپتامبر شنیدم که واقعا اولش باورش برای خودم هم سخت بود
ولی اگر این داستان حقیقت داشته باشه ما در جهان پر فریبی زندگی میکنم

در دهه‌های گذشته تعداد فیلمهایی که بصورت مستقیم یا غیر مستقمیم به واقعه 11 سپتامبر اشاره کرده اند کم نیست . ما در اینجا به نشان دادن تعدادی تصویر که از فیلمهای مختلف سینمایی ،تلویزیونی و انیمیشن ،تصاویر تبلیغاتی و ... که به واقعه 11 سپتامبر بصورت subliminal messages اشاره میکنند اکتفا می کنیم. واقعه ای که امروز بر کمتر کسی پوشیده است که یک ماجرای از پیش تعیین شده توسط خود امپریالیست جهانی بود برای رسیدن به مقاصد استعماری خویش و بهانه ای برای حضور در خاور میانه برای تحقق هدف حکومت واحد جهانی. همانطور که می دانیم اعداد 9 و 11 از اعداد مقدس ماسونها می باشند و با توجه به نمادگرایی افراطی ماسونها (به نحوی که در تمامی کارهایی که حضور داشته اند این نماد گرایی را رعایت کرده اند مانند جنگ 33 روزه، حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی ، ماجرای طبس و ...)1 برای ما جای هیچ شکی نمیگذارد که این اعداد به مثابه یک رد پا از آنها میباشد به عبارت دیگر کنار هم آمدن این دو عدد در واقعه ای که ابهامات در مورد آن زیاد است به ما میگوید که طراح واقعی چه جریانی هست.
حال اگر بپذیریم که پشت این ماجرا دولت نامرئی به اصطلاح جهانی هست حال چه دلیلی دارد که آنها برای چندین دهه بخواهند از طریق رسانه های گروهی و یا هر ابزار دیگری به واقعه 11/9 اشاره کنند.
برای پاسخ به این سوال ابتدا نظریات دو تن از ظاهرا متفکرین امریکایی در مورد نقش رسانه های گروهی و چگونگی حکومت بر توده مردم را مرور میکنیم.
لیپمن در کتاب "عقیده عمومی"، ‌توده مردم را با یک "جانور بزرگ" و یک "گله سرگردان" مقایسه می‌کند که بایستی توسط طبقه‌ای حاکم، راهنمایی شود. او طبقه ممتاز حاکم را اینگونه توصیف می‌کند: "طبقه‌ای متخصص که منافعشان، فراتر از ناحیه‌ای محدود است". این طبقه متشکل از افراد خبره، متخصص و دیوان‌سالار است. طبق نظر لیپمن، نخبگان یا همان طبقه ممتاز، ماشینی هوشمند هستند که از نقص‌های موجود در سیستم دموکراسی، برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده می‌کنند. "گله سرگردانِ" پر سر و صدا و ویران‌کننده (مردم) نیز نقش خود را ایفا می‌کند؛ با علاقه، کارهای طبقه ممتاز را تماشا می‌کند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌کند، زیرا تصمیم‌گیری وظیفه مسئولین است، که البته هر کسی عضو گروه مسئولین نیست.
بنابراین رسانه‌های گروهی و تبلیغات پروپاگاندا، ابزارهایی هستند که طبقه ممتاز، ناگزیر از استفاده آن است تا بتواند بدون اعمال نیروی فیزیکی، بر مردم حکومت کند. یکی از مفاهیم مهم که لیپمن بیان می‌کند "تولید رضایت" است، و به طور خلاصه یعنی، کنترل و اداره افکار عمومی برای پذیرش دستورات طبقه ممتاز. به نظر لیپمن، عموم مردم، صلاحیت استدلال و تصمیم‌گیری در مورد موضوعات مهم را ندارند. بنابراین طبقه ممتاز، بایستی در جهت منافع خودشان تصمیم‌گیری کنند و سپس آن تصمیمات را به مردم بخورانند.2
ادوارد برنیس که به پدر روابط عمومی مشهور است، نیز با نظریات لیپمن در مورد مردم موافق است از نظر او "کنترل هوشمند و آگاهانه عادات و افکار مردم، اصلی مهم در یک جامعه دموکراتیک است. در حقیقت کسانی که این مکانیزم نامرئی جامعه را اداره می‌کنند، قدرت‌های حاکم بر کشور هستند و حکومتی نامرئی تشکیل داده‌اند.
ما فرمانبردار شده‌ایم، افکار ما شکل داده شده، ذائقه ما شکل داده شده، ایده‌های ما به ما تلقین شده، و این کار توسط کسانی انجام گرفته که هیچگاه نامشان را هم نشنیده‌ایم. این نتیجه منطقی روشی است که جامعه دموکراتیک ما، بر طبق آن سازماندهی شده است. اگر انبوه انسان‌ها بخواهند در جامعه‌ای کارآمد و بدون مشکل زندگی کنند، باید همین‌گونه در کنار هم کار کنند." 3
حال به سخنان استاد شهید مطهری پیرامون مسئله تلقین توجه کنیم:
"مسئله تلقین از مسائل بزرگ «علم الروح» است.این مسئله را امروز به شکل روان ناخود آگاه به شکل عالی توجیه و تفسیر کرده اند که انسان چگونه روانش تلقین می پذیرد . انسان در بیداری هم تلقین پذیر هست ولی چون در بیداری روح مقاومت میکند نمی توان اثر آنرا مانند خواب ملاحظه کرد.اگر بتوانند کسی را به وسیله هیپنوتیزم به خواب مغناطیسی ببرند هرچه به او تلقین کنند وارد ناخودآگاهش میشود- چون در حال خواب ، روان خودآگاه مقاومت نمی کند- و وقتی بیدار می شود حس نمی کند که چیزی به او گفته یا یاد داده اند. گوستاو لوبون می گوید : می خواستم این قضیه را تجربه کنم که آیا مسئله تلقین و روان ناخودآگاه در این حد درست است یا نه ؟دختر جوانی را آوردند و به خواب مغناطیسی بردند. در این حال آنچه را که دلم خواست به او تلقین کردند می خواستم بگویم که این دختر در فلان روز فلان ساعت، سر فلان چهار راه برای یک سوال علمی با من وعده ملاقات بگذارد ( ظاهرا می گوید این کار را خود من انجام دادم). چند روز گذشت یکوقت دیدم همان دختر تلفن میکند یا نامه نوشته است : استاد ! من دچار یک مشکلی هستم فکر کردم این مشکل را غیر از تو کسی حل نمی کند ،اگر وقت دارید فلان روز ،فلان ساعت ،سر فلان چهارراه تشریف بیاورید . من سوال کوچکی دارم.یعنی همان که در روان ناخودآگاهش رفته بود در روان خود آگاهش بروز کرد بدون آنکه خودش بفهمد که این تلقینی است که دیگران کرده اند و آنها این فکر را به روان ناخودآگاه او فرو کرده اند."4
آیا غیر از این است که رسانه های گروهی بوسیله هیجانات مفرطی که از طرق مختلف تولید میکنند به نوعی مخاطب خود را هیپنوتیزم کرده و سپس حرف اصلی خویش را به او تلقین می کنند ؟تصاویر زیر در واقع بیانگر این است که آنچه که در 11/9 رخ داد برای عموم مردم امریکا اتفاقی غیر منتظره نبود و حتی بالعکس یعنی اینکه آنها همیشه منتظر اتفاقی بودند که در آن اعداد 11 و 9 و برجهای دو قلو و هواپیمایی نقش ایفا میکنند.
در تصویر زیر شما با عین تاریخ واقعه 11/9 روبرو هستید این خیلی ساده لوح انگارانه است که ما بپذیریم که این مورد کاملا اتفاقی است


در تصویر زیر عبارت twin pines (که به نحوی تداعی کننده twin towersهست) برعکس شده است و بر روی آن 911 قرار گرفته است


در تصویر زیر اعداد ۱۱ و ۹ در کنار کلمه caution به معنی احتیاط و خطر و اخطار و ... قرار گرفته اند

در تصاویر زیر نیز به صورتی با اعداد ۱۱ و۹ و یا تاریخ ۱۱ سپتامبر روبرو میشویم

 

مهندس خوش فکر

عضو جدید
کاربر ممتاز

در تصاویر زیر شما با برجهای دوقلوی ویران و یا یک هواپیمای در حرکت به سمت برجها مواجه هستید.


حال اگر شماره پرواز واقعه ۱۱/۹ را یعنی Q33NYC با فونت wingdings بنویسید نتیجه آن خیره کننده است. هواپیما و برجها کاملا مشخص اند اما علامت جمجمه و استخوان ها که یاد آور گروه شیطانی و ماسونی اسکال اند بونز هست و جورج بوش نیز در این گروه عضویت داشته است5 و همچنین ستاره 6 پر و سپس علامت ok با دست سفید که به نوعی تداعی کننده فراماسونهاست ( دستکش سفید یکی از لوازمی بود که ماسونها حتما باید از آن استفاده میکردند و چیزی که در میکی موس دیده میشد یعنی همین)



 

مهندس خوش فکر

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا نکتهیی که این قضیه رو جالبتر یکنه اتفاقی که امسال همراه با سالگرد این واقعه اتفاق افتاد
اتش زدن قران .........
مدارک دیگه ای هم وجود داره که نشون دهندی قصد ونیت قبلی برای انجام این کار بوده
مثل خوندن کتاب بز اهل برای بچه های مدرسه توسط بوش
این یه کتاب شیطانی
و نکته ی بعد اینکه ما میدونیم شیطان پرستا هر نمادی رو برعکس استفاده میکنند
که جرج بوش این کتاب رو برعکس نگه داشته بود
این داستان توسط بچه ها رو خونی میشد
این عجیب نیست؟
چرا باید جرج بوش کتاب رو برعکس میگرفت
اینطور که مشهوده این عمل اقدامی بود ار جانب شیطان پرستان برای به مبارزه طلبیدن خدا
یعنی تحدی.................
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
آیا "سپتامبر" برای قدرت‌های شیطان‌پرست ماه مقدس است؟

اگر چه جهان هر روز شاهد تحولات سیاسی، حوادث تغییر دهنده و فجایع انسانی بسیاری است، امر بروز عمده‌ترین
حوادث سرنوشت‌ساز در ماه «سپتامبر»، این شائبه را ایجاد می‌کند که «آیا ماه سپتامبر برای قدرت‌های شیطانی، ماهی خاص و مقدس است»؟! آیا همان طور که مسلمانان ماه رمضان را ماهی مبارک و مقدس می‌دانند، آنها نیز در ماه سپتامبر برای خود شانس و یمنی قایل هستند؟!

شاید با توجه به شعارهای تبلیغاتی و جنجال‌های رسانه‌ای مبنی بر «لائیکیسم، سکولاریسم و...» و هم چنین نمایش‌های بسیار جدی سران غرب در ارتباط با «جدایی دین از سیاست»، بسیار گمان كنند که واقعاً قدرت‌های بزرگ و سران اقتصادی و سیاسی آنها به هیچ دین و مکتبی پایبندی ندارند و به جز عینک «علم تجربی»، هیچ عینکی بر چشم ندارند، اما اغلب آنها بسیار متعصابه «شیطان پرست» و عضو تشکیلات فراماسون هستند و به همین دلیل است که تمام اصول فراماسونی را رعایت كرده و از نمودهای ماسونی در طرح لوگوها و آرم‌های کارخانجات، کالاها یا محصولات و حتی آرم شبکه‌های تلویزیونی و... استفاده می‌کنند.
در مورد شیطان‌پرستی در قالب تشکیلات ماسونی که صهیونیسم یکی از اولاد ناخلف آنهاست و سرانی که به صورت اعتقادی و تشکیلاتی وابسته به این مذهب و تشکیلات هستند، امید داریم که پس پایان تحقیقات اطلاعاتی خوب، مفید و مستندی ارائه شود، اما در این مقوله فقط به توجه و اعتقاد آنها به ماه «سپتامبر» اشاره می‌شود.
شیطان‌پرست‌ها اعتقاد و علاقه‌ی خاصی به ماه سپتامبر دارند! شاید آغاز رسمی تشکیلات شیطان پرستی ماسونی در ماه سپتامبر بوده است و به همین دلیل صهیونیسم را هم در ماه سپتامبر نطفه‌گذاری کردند و همه‌ی حوادث سیاسی مهم عالم، به ویژه حوادثی که در راستای تشکیل حکومت جهانی ماسونی می‌باشد، از دو قرن پیش تا کنون در ماه سپتامبر پایه گذاری شده است، که جدول آنها از تاریخ 1814 تا 2010 به شکل ذیل است.
اگر چه جهان پر التهاب ما هر روز شاهد وقوع حوادث دلخراشی چون جنگ،‌ قتل عام زنان و کودکان، نسل‌کشی، ترور و...، به عاملیت مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا می‌باشد، اما دعوت عجیب کشیش شیطان‌پرست آمریکایی از مردم ایالت خود برای شرکت در مراسم به آتش کشیدن قرآن [که یکی از شروط ماسونی و عبادات شیطان‌پرستی است] در ماه سپتامبر 2010،‌ ذهن را به یاد خودزنی آمریکا در انفجار برج‌های دوقلو و نیز بخشی از ساختمان پنتاگون و بهانه قراردادن این خودزنی برای اشغال نظامی و مستقیم افغانستان انداخت.
اشغال نظامی افغانستان و تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه، ذهن را بدین سو کشاند: اولین نشست قدرت‌ها برای تقسیم جهان بین چهار قدرت موسوم به «کنگره وین» نیز در ماه سپتامبر بود – ترور مک کینلی رئیس جمهور آمریکا و روی کار آمدن روزولت و تغییر تاریخ سیاسی جهان در ماه سپتامبر بود – سقوط حکومت عثمانی در ماه سپتامبر بود – اعلام جنگ ژاپن به آمریکا و جنگ جهانی دوم – ترور رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران – ترور احمد شاه مسعود در افغانستان و.... بسیاری از حوادث سرنوشت‌ساز دیگر در ماه سپتامبر بود...، لذا این سؤال ذهنی پیش آمد که با توجه به اعتقادات، پایبندی و تعصبات شدید قدرت‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی جهان به شیطان‌پرستی که در قالب تشکیلات «ماسونی» تعریف می‌شود و حتی صهیونیسم بین‌الملل نیز یکی از موالید ماسون است،‌ آیا «سپتامبر» برای آنان ماه مقدس و مبارکی است؟
از این رو تصمیم برآن شد تا کلیه‌ی حوادث عمده‌ی جهان که نقش تعیین کننده‌ای در تغییر و تقریر سرنوشت‌ کشورها و ملت‌ها و در راستای تحقق هدف غایی که تشکیل دولت واحد جهانی به مالکیت «شیطان بزرگ» داشتند استخراج شود.
نتایج این مطالعات نه تنها ذهنیت فوق را تشدید، تأیید و تصدیق كرد، بلکه منجر به دستیابی به اطلاعات تاریخ سیاسی بسیار جالب، مدون و مستندی شد که تحت عنوان (رمز سپتامبر)، به کاربران و محققین گرامی هدیه می‌شود.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
12 سپتامبر 1814
اولين توافق رسمي براي تقسيم دنيا بين چهار قدرت بزرگ وقت صورت پذيرفت! كه منجر به برگزاري «كنگره وين» گرديد ، چهار قدرت وقت و رؤساي آنها عبارت بودند از:
الف - انگلستان: شالبران ‌ب- روسيه: تزار الكساندر پ- اتريش: فرانسيس اول ت- پروس (آلمان): ويلهلم سوم
يك مورخ فرانسوي: حقوق عمومي از اين پس جزء حقوق قدرتمندها نخواهد بود.
شايد به خاطر همين آغاز رسمي جهانخواري، اين ماه براي غربي‌ها (به ويژه آمريكا) خوش يمن تلقي شده است؟!
سپتامبر 1822
انجام گردهمايي وفرفن «Verone». در اين نشست كشورهاي «روس، پروس، فرانسه و اتريش» براي دخالت مستقيم در جنبش‌هاي آزادي خواهانه كشورهاي ديگر به توافق رسيدند!
28 سپتامبر 1854
قبل از آن كه جنگ روسيه با عثماني كه به «جنگ كريمه» معروف است آغاز شود، روسيه ايران را مجبور به عقد تعهد مبني بر عدم دخالت كرد.
سپتامبر 1870
كشور پروس (آلمان) با حمايت قوي انگليس ناپلئون را شكست مي‌دهد. اين شكست باعث مي‌گردد تا نام فرانسه از گروه ابر قدرت‌ها محو شود و دست از حمايت عثماني بردارد. با تضعيف فرانسه بحران بالكان شكل مي‌گيرد، تجزيه عثماني و نظر دوختن ابرقدرت‌ها‌ي باقيمانده به بوسني و هرزگوين قوت مي‌گيرد و تغيير سرنوشت فلسطين آغاز مي‌شود!
6 سپتامبر 1901
مك كينلي رئيس جمهور وقت آمريكا ترور مي‌شود و معاون وي «روزولت» كه از حزب جمهوري‌خواه بود قدرت را در به دست مي‌گيرد؟! و با روي كار آمدن وي، سياست‌هاي خارجي آمريكا به‌طور كلي تغيير مي‌يابد.
هاوارد بيل مي‌گويد: اگر چه روزولت مواهب صلح را ارج مي‌نهاد، ولي در نهان آرزوي هيجان جنگ داشت.
سپتامبر 1908
بحران بالكان نتيجه مي‌دهد و دولت عثماني مي‌پذيرد تا بوسني و هرزگوين به كشور اتريش ملحق شوند. قابل توجه است كه از سال 1906 داهونت هال «Conted’Aehenthal» كه يهودي الاصل بود به عنوان وزير امور خارجه اتريش منصوب شد.
5 سپتامبر 1911
مصادف است با فرار «محمد علي شاه» از ايران.
سپتامبر 1911
حوادث سپتامبر در اين سال بسيار قابل توجه است:
ايتاليا در ليبي كه تحت حاكميت عثماني بود مداخله مي‌كند!
دولت بزرگ عثماني از نقشه‌ي جغرافيايي محو مي‌شود!
جنگ جهاني اول آغاز مي‌گردد!
بر اساس معاهده‌ي لندن، تمامي سرزمين‌هاي عثماني در اروپا تسليم مي‌شوند.
جزاير اژه و كرت به اتحاديه بالكان ملحق مي‌شوند!
سپتامبر 1912
تافت (William H.Taft) بيست و هفتمين رئيس جمهور آمريكا (از حزب جمهوريخواه) در آخرين سال صدارت 750 تفنگدار آمريكايي را به دومينيكن روانه مي‌سازد تا رئيس جمهور آن كشور را مجبور به استعفا نمايد و به اصطلاح خود بر انتخابات نظارت مستقيم داشته باشد!
سپتامبر 1913
ويلسون (Woodrow-Wilson) بيست هشتمين رئيس جمهور آمريكا (از دمكرات‌ها) يك اسكاتراند نيروي دريايي را براي جلوگيري از بروز انقلاب به دومينيكن اعزام مي‌دارد!
23 سپتامبر 1914
وبلا با پشتيباني ويلسون و براهان وزير خارجه آمريكا به «كارانزا» رئيس حكومت موقت مكزيك اعلام جنگ نمود و ايالات متحد حمايت از نيروهاي تحت فرماندهي وي را بر عهده گرفت!
اوايل سپتامبر 1917
مراكز سازمان كارگران صنعتي جهان در آمريكا كه قدرت متحدي در مقابل دولت ويلسون بودند، به صورت دفعي مورد هجوم نيروها مسلح تحت عنوان ضابطان وزارت دادگستري قرار مي‌گيرند و يك سال بعد تمامي اعضاي اين سازمان در واشنگتن محاكمه و محكوم مي‌شوند!
سپتامبر 1919
ويلسون رئيس جمهور آمريكا براي تأسيس جامعه ملل، طي 22 روز در اين ماه، 8000 مايل با اتومبيل روباز سفر نمود و 36سخنراني انجام داد. در طي راه از مردم حمايت مي‌طلبيد و مخالفين احتمالي خود را به باد مسخره مي‌گرفت!
جامعه ملل كه پس از جنگ جهاني اول تأسيس شد، بر پايه «نظم نوين جهاني» ويلسون كه براي تمامي دنيا در 14 ماده تدوين شده بود شكل گرفت.
سپتامبر 1922
طرح تقسيم‌بندي سرزمين‌هاي تحت قيموميت قدرت‌ها به شرح ذيل به اجرا درآمد:
سرزمین‌های گروه A: لبنان و سوريه به «فرانسه» و عراق و فلسطين به «انگلستان» واگذار شد!
سرزمین‌های گروه B: توگوند ، کامرون و تانگانیا به « انگلستان » ، کامرون به «فرانسه» ، لورندی به «بلژیک» واگذار شد!
سرزمین‌های گروه C: آفريقاي جنوب غربي به «آفريقاي جنوبي»، مارياناس، كارولين و مارشال به «ژاپن»! ايرلند به «بريتانيا»، جزاير سليمان به «استراليا» و ساموآ به «نيوزلند» واگذار شد!
21 سپتامبر 1922
براي نخستين بار اصل تعرفه گمركي شناور به نام «Fordney-Mc camber Toariff» از سوي كنگره آمريكا تصويب شد. بر اساس اين تعرفه مؤسسات بازرگاني آمريكايي حق داشتند براي تأمين سوخت در عصر اتومبيل، از امكانات برابر با كشورهاي استعمارگر برخوردار باشند!
شايد اين از نتايج مثبت 8000 مايل سفر با اتومبيل رئيس جمهور آمريكار بوده است!
سپتامبر 1922
وحيد الدين آخرين پادشاه عثماني از سلطنت خلع مي‌گردد و با يك كشتي انگليسي خاك تركيه را ترك مي‌نمايد!
29 سپتامبر 1923
آتا ترك در تركيه بر سر كار مي‌آيد و نظام كشور را از پادشاهي به «جمهوريت لائيك» تبديل مي‌نمايد! در همين زمان رضا شاه نيز در ايران براي گرفتن قدرت پادشاهي مطرح مي‌شود.
18 سپتامبر 1931
بحران وال استريت كه بحران بزرگ اقتصادي آمريكا بود درسال 1929 شروع شد و تا 1932 ادامه يافت. نام ديگر اين دوران «بهار كلم پيچ» بود! چرا كه مردم آمريكا چيز ديگري براي خوردن نداشتند!
در اين دوران هوور و روزولت به عنوان منجي بحران اقتصادي، بر اساس مصوبات گمركي، با اروپا متحد و مصمم مي‌شوند تا بازار مناسبي براي كالاهاي ژاپني در چين ايجاد كنند (به منظور گسترش نفوذ اقتصادي و فرهنگي ژاپن هم پيمان در چين). ارتش ژاپن براي زمينه‌سازي، حادثه‌اي دروغين در خطوط اصلي راه‌آهن منچوري ايجاد مي‌نمايد و چين را به دست‌داشتن در اين حادثه متهم مي‌كند و زمينه براي جنگي بزرگ آماده مي‌شود. اين جنگ هزينه‌هاي زيادي در‌بر داشت كه به نفع اقتصاد آمريكا و اروپا تمام شد.
سپتامبر 1935
در گردهمايي سران حزب نازيسم، قانون يهودي ستيزي تحت عنوان «Nuremberg Lows» با ارائه از تعريفي حقوقي يهود به تصويب مي‌رسد.
29 سپتامبر 1938
هيتلر با چكسلواكي در جنگ بود و معتقد بود كه بخش آلماني زبان آن كشور بايد به آلمان منضم گردد. با برنامه‌ريزي چمبرلين نخست وزير بريتانيا، به عنوان ميانجي‌، كنفرانسي در مونيخ تشكيل مي‌گردد. اما جالب آن كه در اين كنفرانس تجزيه چكسلواكي و واگذاري بخشي از خاك اين كشور به هيتلر تصويب مي‌شود و هيتلر براي آغاز جنگ جهاني آماده‌تر مي‌گردد. نكته جالب‌تر آن كه روزولت پس از اين اقدام تعجب‌آور چمبرلين منجي، يك تلگراف شامل بر دو كلمه! مبني بر «Good man» مرد خوب – براي چمبرلين مي‌فرستند و بدينواسطه او را تحسين مي‌كند!
به راستي چرا بريتانيا و آمريكا با اين اقدام هيتلر كه به اصطلاح رهبر سياست يهودي ستيزي بود موافق بودند و از او حمايت مي‌كردند؟! آيا همچون بهانه قرار دادن 11 سپتامتر براي حضور در افغانستان و يا چراغ سبز نشان دادن به صدام براي حمله به كويت و در نتيجه بهانه نمودن اين حمله براي حضور نظامي در عراق، پس از فروپاشي عثماني و سيطره بر فلسطين، آمريكا و انگلستان در صدد بودند كه يهودياني تحت آزار نازيسم قرار گيرند و به فلسطين عزيمت كنند و كشور اسرائيل را تشكيل دهند؟!
يكم سپتامبر 1939
هيتلر حمله گسترده‌ي نظامي خود به كشور لهستان (كه آن را تسخير نمود) را آغاز مي‌كند!
سپتامبر 1939
آغاز جنگ جهاني دوم!
پس از تحريك و تشويق هيتلر توسط آمريكا و بريتانيا (انگليس) به اشغال چكسلواكي و لهستان، جنگ جهاني دوم براي مقابله با كشورگشايي هيتلر آغاز مي‌شود.
جالب آن كه به رغم اعلام بي‌طرقي آمريكا در اين جنگ، حاصل جنگ به نفع آمريكا تمام مي‌شد! چنانچه «هنري لوس» بنيانگذار خبرگزاری Time درست یک سال پس از آغاز این جنگ اعلام داشت : آمریکا اینک پایتخت علمی، هنری و فکری جهان شده است و دنیا وارد یک قرن آمریکایی شده است. و جالب تر آنکه جرج بوش پسر پس از 80 سال از آن تاریخ همزمان با به بحران کشیده شدن خاورمیانه و دنیا، عین همان جمله را تکرار می کند.
بطور كلي نتيجه جنگ جهاني دوم را مي‌توان در ضعف و كناره‌گيري بريتانيا و فرانسه از ابر قدرتي پس از تضعيف در جنگ با هيتلر، تجزيه آلمان بزرگ، شكست ژاپن به عنوان قدرت جهاني ديگر و مطرح شدن آمريكا به عنوان ابر قدرت قرن بيستم با تحمل كمترين صدمات و رشد درآمد سرانه، خلاصه كرد.
شايد مهمترين فايده جنگ جهاني دوم براي آمريكا اين بود كه اگر مي‌خواست قبل از جنگ جهاني به عنوان ابرقدرت مطرح شود، بايد با قدرت‌هاي وقت (مانند آلمان، انگليس، فرانسه، اتريش و...) در‌گير مي‌شد و اگر از ابتداي جنگ وارد عمل مي‌شد خود نيز تضعيف مي‌گرديد، لذا دو سال پس از جنگ و تضعيف همه قدرت‌ها وارد عمل شد.
سپتامبر 1940
«با توجه به جنگ جهاني، تضعيف نظامي و اقتصادي ابرقدرت‌هايزمان و فضاي مناسب براي اذهان عمومي كه از كشيده شدن دامنه جنگ مي‌آمريكا هراس داشتند»، روزولت طرح ايجاد يك ارتش بزرگ را به كنگره آمريكا تسليم مي‌كند!
16 سپتامبر 1941
حمله نظامي قوامي متفقين به ايران و استعفاي «رضا شاه» و آغاز سلطنت فرزندش «محمدرضا پهلوي» در شهريور 1320
4 سپتامبر 1941
با پرتاب يك اژدر از زيردريايي آلماني به ناوشكن آمريكايي به نام Greer، پس از گذشت دو سال از آغاز جنگ جهاني و ضعيف شدن همه قدرت‌هاي درگير در جنگ (آلمان، فرانسه، انگليس و...)، زمينه و بهانه براي حضور آمريكا فراهم مي‌شود.
روزولت كه سال گذشته ارتش بزرگ را به تصويب رسانده بود، در 11 سپتامبر اعلام مي‌دارد كه اين كشتي مسافري بوده و اين حمله را بدون پاسخ نخواهد گذاشت!
البته واقعیت این بود که ناوشکن جنگی آمریکایی حدود سه ساعت و نیم زیر دریایی آلمانی را تعقیب می نمود و چهار بمب Dept Charges به سوی آن شلیک نموده بود. زیر دریایی هم اژدری شلیک کرد که از فاصله يكصد ياردي ناوشكن عبور كرد و ناوشكن سالم به ايسلند بازگشت!
در واقع يك فضاسازي كامل (مانند به وجود آوردن و به قدرت رساندن اسامه بن لادن و نيز تشويق صدام و قوت بخشيدن به او و سپس حلمه براي جلوگيري از تداوم قدرت آنها به افغانستان و عراق) آماده سازي افكار عمومي براي حضور نظامي آمريكا انجام پذيرفت.
6 سپتامبر 1941
ژاپن طرح جنگ با آمريكا و بريتانيا را تصويب مي‌كند!
نيمه سپتامبر 1941
دولت آمريكا طرح خدمت اجباري در طول جنگ و نيز گسيل سربازان آمريكايي به هر نقطه از دنيا را به تصويب مي‌رساند. اين طرح توسط مجلس نمايندگان و بدون اخذ موافقت مجلس سناي آمريكا به تصويب مي‌رسد.
قابل توجه است كه بدون تصويب اين قانون، نه تنها آمريكا هيچ اجازه‌ي موجهي براي حضور نظامي در كشورهاي ديگر نداشت، بلكه مردم آن كشور نيز مايل به جنگ و حضور در خدمت سربازي نبودند.
9 سپتامبر 1942
با اعمال فشار از سوی آمريكا، انگليس و شوروي، ايران به آلمان اعلام جنگ مي‌دهد.
2 سپتامبر 1945
با شكست ژاپن به عنوان تنها قدرت بازمانده پس از حمله اتمي آمريكا، جنگ جهاني دوم به پايان مي‌رسد!
بايد توجه داشت كه شكست ژاپن نيازي به حمله اتمي نداشت، بلكه پس از تضعيف همه‌ي قدرت‌ها و نزديك شدن پايان جنگ، آمريكا با پرتاب بمب اتمي، قدرت نظامي مخرب خود را به دنيا علام و تحميل مي‌نمايد و به اروپا‌ي تضعيف شده نيز مي‌فهماند كه دوران ابرقدرتي آنها به پايان رسيده است!
سپتامبر 1945
طرح تقسيم اروپا به دو قطب غربي و شرقي (نوعي اتحاد) در كنفرانس لندن، به علت ديپلماسي اتمي آمريكا با شكست مواجه مي‌شود!
15 سپتامبر 1945
شورش فرقه دمكرات آذربايجان با حمايت و دخالت مستقيم شوروي آغاز مي‌گردد كه به تجزيه ايران و تشكيل حكومت محلي منجر مي‌شود!
23 سپتامبر 1946
ناصر قشقايي رهبر نهضت فارس نيز تلگرامي به قوام مخابره نمود كه طي آن خواستار تشكيل حكومت محلي شد!
دقت شود كه طرح تجزيه ايران (كه امروزه در انديشه‌ي سياسي آمريكا مطرح است) از سال 6 – 1945، يعني بلافاصله پس از شكست ژاپن و پايان جنگ جهاني كه فقط به نفع آمريكا تمام شده بود، آغاز شد.
در آن زمان كه اندكي از اشغال ايران توسط نيروهاي متفقين مي‌گذشت و حضور نظاميان و ديپلمات‌هاي خارجي در ايران مي‌گذشت، در استان‌هاي آذربايجان، كردستان، خوزستان و فارس شورش‌هايي براي به دست آوردن خود مختاري و استقرار حكومت محلي صورت پذيرفت!
2 سپتامبر 1947
پيمان ريو «Rio Treaty» به تصويب مي‌رسد. بر اساس اين پيمان اگر تجاوزي بر عليه آمريكا يا يكي از كشورهاي عضو صورت پذيرفت، همه كشورهاي عضو بايد وارد عمل شوند!
2 سپتامبر 1950
به بهانه‌ي پيمان ريو، سازمان ملل به عنوان بازوي نظامي آمريكا در‌آمد. در اين تاريخ كليه نيروي هوايي سازمان ملل متحد با شتاب تمام به عنوان حمايت از نيروي زميني آمريكا و كره جنوبي، وارد صحنه نبرد بين دو كره شد و نيروهاي آمريكايي و كره جنوبي 440 حمله عليه كره شمالي را سازماندهي و اجرا كردند!
15سپتامبر 1950
لشكر دهم و بخشي از لشكر اول نيروي دريايي ارتش آمريكا از زمين و هوا و دريا به ساحل بندر اينچون «Inchon» حمله كردند. اين يورش تحت فرماندهي مستقيم ژنرال مك آرتور صورت پذيرفت.
24سپتامبر 1951
پيمان آنزوس «Anzus Treaty» بين آمريكا، استراليا و نيوزلند به تصويب مي‌رسد. بر اساس اين پيمان با در نظر داشتن اصل افزايش نفوذ آمريكا در منطقه اقيانوس آرام، هر حمله‌ي مسلحانه‌اي به يكي از طرفين اقيانوس آرام، براي صلح و امنيت خطرناك قلمداد مي‌گردد و در صورت بروز چنين خطري طرفين پيمان براي مشترك متعهد مي‌شوند!
آمريكا از اين پيمان براي تحت فشار قراردادن استراليا و نيوزلند براي درگير شدن بيشتر در جنگ ويتنام استفاده مي‌كرد.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
8 سپتامبر 1954
با شركت آمريكا، انگلستان، فرانسه، استراليا و پاكستان سازمان پيمان آسياي جنوبي تشكيل مي‌شود و طرحي براي نابودي ويتنام تدوين مي‌گردد. در تصويب طرح فوق فقط دو سناتور آمريكايي كه از عمليات آلفا 34 چيزي به گوششان خورده بود مخالفت مي‌كنند.
19 سپتامبر 1954
چپاول رسمي نفت ايران توسط «غرب» با امضاي قرارداد «اميني پيج» بين ايران و كنسرسيوم نفت آغاز مي‌شود!
8 سپتامبر 1960
پاتريس لومومبا نخست وزير كنگو به دست سربازان موبوتو اسير مي‌شود. وي توسط موسي چومبه دستگير و به قتل مي‌رسد.
16 سپتامبر 1960
به دنبال تحولات فوق، سرهنگ موبوتو كليه نيروهاي نظامي شوروي را از كنگو اخراج مي‌كند!
22 سپتامبر 1960
نظر به دست نشاندگي مستقيم محمد رضا پهلوي و سرسپردگي كامل به آمريكا، به منظور تضعيف جمال عبدالناصر درجنگ با اسرائيل، مناسبات ايران و مصر قطع مي‌شود!
17 سپتامبر 1961
ترور داگ هامر شولد «Dag Hammarskgold» سوئدي دبير كل سازمان ملل متحد در سال‌هاي 61-1953.
وي تلاش بسياري براي ايجاد صلح در كنگو مي‌نمود و هنگامي كه براي مذاكره با چومبه به سوي كنگو پرواز نمود، هواپيماي وي سقط كرد و او كشته شد!
يقيناً وي را زياد در بازي‌هاي سياسي آمريكا و سازمان ملل وارد نكرده بودند و از تصميمات پشت پرده خبري نداشت.
سپتامبر 1961
امام بدر پادشاه يمن توسط سرهنگ سلال فرمانده گارد محافظش به قتل مي‌رسد!
در آن زمان جمال عبدالناصر رئيس مصر درگير جنگ با يمن بود و اين جنگ براي انحراف توجه او از اسرائيل به عنوان دشمن اصلي به راه افتاده بود. اين مشغوليت بسيار به نفع اسرائيل به ويژه براي تصرف صحراي سينا تمام شد!
سپتامبر 1962
زنگ آغاز دوران (به اصطلاح) تنش زدايي به صدا در مي‌آيد!
بحران موشكي كوبا (كه تنها بحران رويايي دو ابر قدرت شوروي و آمريكا بود) در در سال 1962 صورت گرفت.
جمهوريخواهان آمريكا انتظار داشتند به عنوان يك حزب اقليت، به غير از انتخابات، موفقيت‌هاي عادي ديگري نصيب خود نمايند. لذا سناتور كنت كيتينگ «Kenneth Keating» به نقل از مخالفين كاسترو كه به ميامي تبعيد شده بودند گزارشي مبني بر نصب موشك‌هاي هسته‌اي تهاجمي كوبا بر عليه آمريكا منتشر مي‌نمايد و زنگ خطر برخورد دو ابر قدرت به صدا در مي‌آيد و طبعاً سياست تنش‌زدايي آغاز مي‌شود.
سپتامبر 1963
به سايگون (مركز اطلاعات جاسوسي آمريكا در ويتنام» اطلاع داده مي‌شود كه آمريكا با تغيير رهبري در ويتنام موافق است.
به دنبال اين تأييديه رئيس جمهور ويتنام و برادرش به اطراف سايگون برده شده و اعدام مي‌شوند!
كندي از اين حادثه ابراز تعجب مي‌كند! و تاريخ نگاران هنوز بحث مي‌كنند كه آيا اين ترور با موافقت سفارت آمريكا در سايگون صورت پذيرفته است يا خير؟ البته اين حقيقت را نمي‌توان ناديده گرفت كه مشاور امنيت ملي آمريكا و سفير آمريكا در سايگون تصميم گرفته بودند كه رژيم فعلي ويتنام جنوبي بايد تغيير يابد.
7 سپتامبر 1965
توافق رهبران سياسي آمريكا در كاخ سفيد براي شروع حمله نظامي گسترده به ويتنام شمالي!
سپتامبر 1965
كودتاي خونين اندونزي. در اين كودتا ژنرال سوهارتو كه دست‌نشانده‌ي مستقيم آمريكا بود، سوكارنو را بركنار مي‌كند (كه وي بعداً به قتل هم مي‌رسد). در اين كودتا ده‌هزار نفر از مردم قتل عام مي‌شوند.
18 سپتامبر 1967
آمريكا تصميم خود مبني بر توليد سلاح‌هاي ضد موشكي را علني مي‌كند.
يكم سپتامبر 1969
كودتاي نظامي در ليبي بر عليه سلطان ادريس به وقوع مي‌پيوندد و معمر قذافي قدرت را در دست مي‌گيرد!
نخستين منابع نفتي در سال 1959 كشف شد و استخراج و صدور نفت زندگي مردم در دهه 1960 را تغير داد. اما اين سلطان پير نتوانست خود شاهد بهره‌وري مردم از موهبتي كه برايشان به ارمغان آورده بود باشد. چون طي كودتاي سرهنگ قذافي بركنار شد و در سن 80 سالگي در تنهايي و تبعيد جان سپرد.
سپتامبر 1969
مسجد الاقصي توسط رژيم اشغالگر قدس (اسرائيل) به آتش كشيده مي‌شود.
23 سپتامبر 1970
حوادث واقعه در اين تاريخ نيز بسيار قابل تأمل است:
طرح راجرز از ناحيه وزير امور خارجه آمريكا مبني بر برقراري آتش بس در خاورميانه ارائه مي‌گردد كه مورد قبول واقع نمي‌شود.
سپتامبر سياه: به دنبال عدم قبول، فالانژيست‌هاي لبناني به اردوگاه‌هاي فلسطيني حمله مي‌كنند و بيست هزار نفر فلسطيني را قتل عام مي‌كنند.
قبول طرح راجرز: به دنبال اين عمليات طرح راجرز مورد موافقت قرار مي‌گيرد.
28 سپتامبر 1970
جمال عبدالناصر رئيس جمهوري مصر بطور ناگهان از دنيا مي‌رود و با روي كار آمدن انورسادات جنگ اعراب و اسرائيل براي هميشه خاموش مي‌شود و فقط فلسيطين و لبنان در مقابل اسرائيل مي‌ايستند!
11 سپتامبر 1973
آلنده توسط ژنرال پينوشه كه مستقيماً منتخب و تحت حماي سيا «CIA» بود به قتل مي‌رسد و كودتاي شيلي صورت مي‌پذيرد.
كسينجر در عين پرچمداري دمكراسي اعلام مي‌دارد كه هيچ حقي را براي مردم در رأي دادن به كمونيسم قائل نمي‌باشد!
12 سپتامبر 1974
كودتا‌ي اتيوپي شكل مي‌گيرد. نام گذشته اين كشور حبشه بود. ارتباط اين كشور با دنيا خارج از اوايل قرن بيستم توسط هيلا سلاسي پادشاه اين كشور برقرار شد. وي با ايجاد چندين ايستگاه راه آهن و گسترش پايتخت اصلاحاتي انجام داد. ولي در سپتامبر 1974 در كودتايي به رهبري سرهنگ هايله ماريام بر كنار مي‌شود.
5 و 22 سپتامبر 1975
جرالد فورد رئيس جمهور آمريكا هدف گلوله قرار گرفت كه هر دوبار جان سالم به در برد!
8 سپتامبر 1978
در جريان مقابله شاه با انقلاب و تظاهر كنندگان، كشتار 17 شهريور معروف به «جمعه سياه» در ميدان ژاله‌ي تهران به وقوع مي‌پيوندد و نزديك به چهار هزار نفر قتل عام مي‌شوند.
پس از وقوع اين حادثه جيمي كارتر با شاه تماس تلفني مي‌گيرد و ضمن حمايت ابراز اميدواري براي سركوبي انقلابيون مي‌كند!
15 سپتامبر 1978
جيمي كارتر رئيس جمهور آمريكا اعلام مي‌نمايد كه كنفرانس سران را يكشنبه شب تعطيل مي‌نمايد تا ببيند آيا مي‌تواند چهارچوبي براي صلح تدارك كند!
17 سپتامبر 1978
در غروب يكشنبه كارتر، بگين و انورسادات در كاخ سفيد مقابل دوربين‌هاي خبرنگاران قرار مي‌گيرند و با لبخند‌ي كاملاً سياسي و مصنوعي عكسي را منتشر مي‌نمايند و خبر قرارداد صلحي را كه بسيار راحت تحت عنوان «كمپ ديويد» به دست آمده بود، منتشر مي‌كنند.
تا قبل از اين تاريخ مصر كه متأثر از افكار جمال عبدالناصر بود، به عنوان يكي از دشمنان بزرگ اسرائيل محسوب مي‌شد و پس از قرارداد «كمپ ديويد» اسرائيل با خيالي راحت از دخالت مصر، به حملات خود ادامه داد.
16 سپتامبر 1979
حفيظ الله امين، رئيس جمهوري «پرزيدنت تره‌كي»را در مراجعت از شوروي اعدام مي‌كند!
20 سپتامبر 1979
سقوط ابو كاسا و اعلام جمهوري در آفريقاي مركزي.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
22 سپتامبر 1979
با تحريك و نشان دادن چراغ سبز از ناحيه‌ي آمريكا (با اتحاد غرب و شرق در اين موضوع) صدام (از هوا و زمين) به ايران حمله نظامي مي‌كند و جنگ بين عراق و ايران رسماً آغاز مي‌شود!
30 آگوست 1980 (شب آغاز سپتامبر)
يك روز قبل از آغاز سپتامبر، رئيس جمهوري اسلامي ايران (شهيد رجايي) و همچنين نخست وزير وقت (شهيد دكتر باهنر) در يك عمليات تروريستي كه به صورت بمب‌گذاري در دفتر نخست‌وزيري طراحي و اجرا شده بود، به شهادت مي‌رسند!
5 سپتامبر 1981
آيت‌‌الله قدوسي و سرتيب وحيد دستجردي در عمليات تروريستي به شهادت مي‌رسند!
11 سپتامبر 1981
دومين شهيد محراب، آيت‌الله مدني (تبريز) در يك عمليات تروريستي به شهادت مي‌رسد.
29 سپتامبر 1981
دكتر حسن آيت در عمليات تروريستي به شهادت مي‌رسد!
يكم سپتامبر 1982
ريگان رئيس جمهوري آمريكا، طرح «صلح در برابر زمين» را اعلام مي‌دارد. بر اساس اين طرح اسرائيل بايد كرانه غربي اردن را به وطني براي فلسطينان (اخراجي از وطن) در نظر بگيرد و آن منطقه را به كنفدراسيوني با اردن واگذار كند و در مقابل همه‌ي همسايگان عرب، اسرائيل را به رسميت بشمارند و ضمن برقراري روابط صلح‌آميز، امنيت آن كشور را تضمين كنند.
سپتامبر 1982
بشير جميل رهبر جديد فلانژهاي مسيحي كه به تازگي رئيس جمهور لبنان شده بود ترور شد.
سپتامبر 1982
ايالات متحده آمريكا به بهانه‌ي ميانجي‌گري در جنگ ساف (فلسطین – یاسر عرفات) و اسرائيل، نيروي نظامي خود را به لبنان گسيل مي‌دارد.
6 سپتامبر 1982
در يك عمليات تروريستي كور، با بمب گذاري در ميدان توپخانه‌ي (ناصر خسرو) تهران، جمع كثيري از مردم به شهادت مي‌رسند!
سپتامبر 1982
ارتش رژيم اشغالگر، بخش مسلمان نشين بيروت را به تصرف نظامي خود در مي‌آورد!
20 سپتامبر 1983
رونالد ريگان رئيس جمهوري آمريكا در راستاي حمايت از تجاوز نظامي به گرانادا، فرمان مهم خود مبني بر حمايت از كنتادارا «Contadara» را صادر می نماید و طی یک سخنرانی تلویزیونی از مردم می خواهد تا کنگره را برای اختصاص 24 میلیون دلار براي حمايت مالي از «Contadara» تحت فشار افكار عمومي قرار دهند!
سپتامبر 1986
حادثه سپتامبر خونين اتفاق مي‌افتد و دولت فرانسه سفارت جمهوري اسلامي ايران را مقصر مي‌خواند.
20 سپتامبر 1987
به رغم اعلام جهاني بي‌طرفي آمريكا در جنگ عراق بر عليه ايران، هليكوپتر‌هاي نظامي آمريكا مستقيماً به كشتي ايراني به نام «اجر» در خليج فارس حمله مي‌كنند!
سپتامبر 1986
حادثه سپتامبر خونين اتفاق مي‌افتد و دولت فرانسه سفارت جمهوري اسلامي ايران را مقصر مي‌خواند تا بهانه برای ایجاد تنش‌ها و فشارهای جدید مساعد شود.
20 سپتامبر 1987
به رغم اعلام جهاني بي‌طرفي آمريكا در جنگ عراق بر عليه ايران، هليكوپتر‌هاي نظامي آمريكا مستقيماً به كشتي ايراني به نام «اجر» در خليج فارس حمله مي‌كنند!
11 سپتامبر 1990
يك ماه پس از اشغال كويت توسط عراق با چراغ سبز آمريكا صورت گرفته بود، جرج بوش (پدر) به همين بهانه در نشست مشترك نمايندگان كنگره، واژه «نظم نوين جهاني» را كه ابتدا در سپتامبر 1919 توسط ويلسون بيان شده بود را مجدداً پس از گذشت 71 سال به صورت رسمي به عنوان سياست جهاني آمريكا مطرح مي‌كند!
وي در اين نشست اظهار داشت: تا كنون حدود صد نسل براي تأمين صلح مبارزه كرده‌اند و امروز اين «جهان نو» براي پيدايش خود مبارزه مي‌كند. جهاني به كلي متفاوت از آنچه ما شناخته‌ايم! جهاني كه در آن، قانون حقيقي و نه قانون جنگل بر روابط ملت‌ها حاكم است!
12 سپتامبر 1990
مذاکرات 2+4 معروف به «Two-Plus-four taks» صورت می پذیرد.
در اين مذاكرات اگر چه بيش از 45 سال از پايان جنگ جهاني دوم گذشته است، دولت‌هاي فاتح يعني آمريكا، شوروي، انگلستان و فرانسه دور هم مي‌نشينند و از آلمان و لهستان نيز به عنوان ناظر دعوت به عمل مي‌آورند.
طي اين مذاكرات خط «اودرنابه» به عنوان مرزهاي غير قابل تغيير شناخته مي‌شود و مجدداً تأكيد مي‌گردد كه آلمان هيچگاه نبايد روند صلح را به خطر بياندازد.
بهانه‌ي اصلي اين نشست پايان دوره ممنوعيت آلمان در برخورداري از ارتش رسمي بود كه با توجه به قدرت اقتصادي آلمان و نيز وجود قدرت شوروي در آلمان شرقي، تشكيل ارتش ضرورت داشت. در این تفاهم آلمان مجاز می شود که از ارتش منظم با محدودیت 370 هزار نفربرخوردار گردد.
27 سپتامبر 1991
طرح خلع سلاح هسته‌اي دنيا (به غير از آمريكا) تحت عنوان طرح بوش «Bush Initiative» كه لازمه ابر قدرتي آمريكا و ايجاد نظم نوين جهاني به سركردگي آمريكا بود با محوريت او اصل ذيل مطرح و تصويب مي‌شود:
برچيده شدن كليه سلاح‌هاي هسته‌اي تاكتيكي از عرشه‌ي كشتي‌ها و زير دريايي‌ها.
حدف كليه مهمات هسته‌اي توپخانه‌اي و كلاهك‌هاي جنگي موشك‌هاي بالستريك با برد كوتاه.
كاهش سطح آمادگي ارتش‌هاي جهان.
سپتامبر 1991
در هائيتي توسط ژنرال سيدراس «Cedras» كودتا مي‌شود و آريس‌تيد سرنگون مي‌شود.
13 سپتامبر 1993
قرارداد صلح بين ياسر عرفات و اسحاق رابين با وساطنت كلينتون در چمن‌هاي كاخ سفيد به امضا مي‌رسد!
سپتامبر 1994
كلينتون سربازان آمريكايي را براي انتقال قدرت در هائيتي به آن منطقه گسيل مي‌دارد!
سپتامبر 1996
قرارداد «واي ريور» بين عرفات و بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل به امضا مي‌رسد!
سپتامبر 1996
طالبان و نيروهايشان شهر كابل در افغانستان را به تصرف خود در مي‌آورند!
سپتامبر 1997
رئيس جمهور آمريكا دستور حمله نظامي به عراق را صادر مي‌نمايد. در 4 سپتامبر ارتش آمريكا با 44 فروند موشك وتام هاگ عمليات نظامي بر عليه عراق را به اوج خود مي‌رساند!
سپتامبر 1998
صدام حسين از ادامه فعاليت بازرسان تسليحات ممانعت به عمل مي‌آورد تا زمينه‌ي آماده سازي افكار عمومي و بهانه براي حضور نظامي آمريكا و انگليس در عراق مساعدتر شود!
7 سپتامبر 1998
قرارداد صلح واشنگتن منعقد مي‌شود.
جلال طالباني و مسعود بارزاني كه دو رهبر قديمي كردهاي عراقي بودند، با نظارت آلبرايت وزير امور خارجه آمريكا در واشنگتن با هم ملاقات مي‌كنند و موافقت‌نامه صلح واشنگتن را به امضا مي‌رسانند.
پس از اين نشست احتمال هرگونه بحران دروني در كردستان عراق «به ويژه پس از اشغال نظامي» از بين مي‌رود و كردستان عراق براي برنامه‌هاي بعدي حالتي خود مختار مي‌يابد. چنانچه در تمامي دستورات دولت موقت عراق مانند: حكومت نظامي يا... آن منطقه مستثني مي‌شود.
سپتامبر 1998
با افشاي رسوايي رئيس جمهور آمريكا معروف به مونيكا گيت «Monica gate»، طي گزارش 4000 صفحه‌اي كه توسط قاضي مستقل «كنت استار» انتشار يافت، رقابت بين دمكرات‌ها و جمهوريخواهان تشديد مي‌شود!
4سپتامبر 1999
یاسر عرفات با باراک نخست وزیر رژیم اشغالگر، توافقنامه « وای ریور-2 » را در شرم الشیخ مصر امضا می کنند. این قرارداد تعدیل شده همان قرارداد « وای ریور » می باشد که زیرنظر آمریکا توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق امضا شده بود و متن اصلی آن مورخ 6 سپتامبر 1996 در روزنامه الحیاه به چاپ رسید.
2 سپتامبر 2000
قطعنامه اجلاس هزاره سران صادر مي‌شود.
4 سپتامبر 2001
آمريكا از اجلاس «Dorban» كه ضد نژاد پرستي بود خارج مي‌شود!
آمريكا تمرين نظامي خود در عمان را آغاز مي‌كند!
9 سپتامبر 2001
احمد شاه مسعود در افغانستان توسط نيروهاي طالبان و بن لادن ترور مي‌شود و زمينه براي اشغال نظامي توسط ارتش آمريكا مساعدتر مي‌شود.
8 سپتامبر 2001
با اعزام بمب افكن‌هاي «F 161» دستور سركوبي انتفاضه صادر مي‌شود!
11 سپتامبر 2001
برج‌هاي دوقلوي تجارت جهاني منفجر مي‌شود و مسئوليت اين عمليات به نام اسامه بن لادن تمام مي‌شود و در واقع ويزاي ورود و اشغال نظامي افغانستان توسط ارتش آمريكا صادر مي‌شود.
انفجار اين دو برج و بخشي از پنتاگون و چند مركز ديگر معمايي بود كه هيچگاه حل نشد. اما گويا همه‌ي بهانه‌ها و زمينه‌ها را براي آمريكا به منظور اشغال نظامي خاورميانه، اجراي طرح خاورميانه بزرگ و در نهايت «نظم نوين جهاني» آماده ساخت.
آمريكا پس از اين انفجار خود را ليدر مبارزه با تروريسم معرفي نمود و رسماً اعلام كرد: هر كس با ما نيست، او تروريست است! و بدين بهانه مجوز جنگ و ترور همه‌ي مخالفان خود در سرتاسر جهان را براي خود صادر كرد!
21 سپتامبر 2001
شيوع باكتري سياه زخم در فلوريدا باعث مرگ مبتلايان شد!
هر چند معلوم نشد كه اين باكتري چگونه پخش و جمع‌آوري شد(؟!) اما بر موج نگراني افكار عمومي از عمليات تروريستي افزود و زمينه را براي به اصطلاح مقابله با تروريسم جهاني آماده‌تر نمود. البته سازمان سيا اعلام كرد كه از اين مواد در جنگ عراق بر عليه ايران استفاده مي‌شد!
7 سپتامبر 2003
طرح نقشه راه موسوم به «Roadmap to peace» در گردهمايي مشترك آمريكا، اتحاديه اروپا، ملل متحد و روسيه به بهانه ايجاد صلح در خاورميانه به تصويب مي‌رسد.
15 سپتامبر 2003
معاون شارون به صراحت اعلام مي‌نمايد كه «طي مدت كوتاهي تمامي سران فلسطيني را ترور خواهد كرد»!
در همين روز آمريكا محكوم كردن عمليات تروريستي و قتل عام توسط اسرائيل را در شوراي امنيت وتو مي‌كند!
يكم سپتامبر 2003
آیت الله حكيم در انفجاري كه در شهر نجف و مقابل حرم مطهر حضرت اميرالمؤمنين علي بن ابيطالب (ع) صورت پذيرفت ترور مي‌شود و زمينه براي اشغال نظامي عراق مساعدتر مي‌شود.
سپتامبر 2004
اختصاص برنامه‌های تمامی شبکه‌های صهیونیستی به تروریست معرفی کردن اسلام.
سپتامبر 2004
انفجار یک بمب قوی در باشگاه راگبی اوگاندا و نیز فشار شدید در حمایت از این متعهد آمریکایی و آغاز دور جدید از حضور و سلطه‌ی نظامی آمریکا در آفریقا.
1 سپتامبر 2004
تروریست های چچن بین 1000 و 1500 نفر را که اغلب از کودکان بودند را در مدرسه‌ای به نام بسلان به گروگان گرفتند. هدف از این اقدام استقلال چچن اعلام شد. آنها آزادی زندانیان شورشی چچن در کشورهای همسایه را نیز خواستار بودند.
2 سپتامبر 2004
شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه 1559، خواستار حذف تمام نیروهای خارجی از لبنان گردید. این اقدام تا حد زیادی به قصد خروج نیروهای سوریه از لبنان برای تضعیف بیشتر در مقابل حملات اسرائیل صورت پذیرفت.
9 سپتامبر 2004
انفجار بمب در خارج سفارت استرالیا در جاکارتا- اندونزی، که منجر به کشته شدن 11 تن و زخمی شدن بیش از 100 نفر شد.
يكم سپتامبر 2005
بازارهای مالی آمریکایی نگرانی خود را از نحوه‌ی قیمت‌گذاری و توزیع نفت کشورهای خلیج فارس اعلام می‌کنند و روند جدید برای تصاحب آغاز می‌شود.
يكم سپتامبر 2005
پنتاگون اعلام می‌کند که با اعزام نیرو، سربازان گارد و ملی خود در عراق را به 40000 نفر افزایش خواهد داد.
25 سپتامبر 2005
تظاهرات یکصد هزار نفری آمریکایی‌ها بر علیه جنگ عراق به شدت سرکوب می‌شود.
يكم سپتامبر 2006
اتحادیه اروپا پیشنهاد مذاکره بر سر نقشه راه (خاورمیانه‌ی جدید) را مطرح می‌کند.
يكم سپتامبر 2006
اسپانیا به رغم مخالف مردم و بر اثر فشار آمریکا، اعزام 1100 نیروی نظامی به لبنان به بهانه‌ی نیروهای حافظ صلح را تصویب می‌کند.
2 سپتامبر 2006
ایتالیا نیز نیروهای نظامی خود را به لبنان گسیل می‌کند و اندونزی نیز اعلام می‌دارد 1000 نیروی نظامی خود را به کمک می‌فرستد.
5 سپتامبر 2006
سرهنگ سمیر رئیس پلیس لبنان در یک حادثه‌ی بمب گذاری ترور می‌شود.
6 سپتامبر 2007
تانک‌ها و بولدوزرهای اسرائیلی به نوار غزه حمله می‌کنند.
6 سپتامبر 2007
یک دادگاه آمریکایی ایران را به پرداخت 2،6 میلیارد دلار غرامت خانواده‌های کشته‌شدگان آمریکایی محکوم می‌کند.
2007 تا 2009
اختصاص به انقلاب‌های مخملی- خودزنی اقتصادی آمریکا و نیز صدور قطعنامه‌های پیاپی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.
سپتامبر 2010
یک کشیش آمریکایی مردم را به مراسم (شیطان پرستی – صهیونیستی) سوزاندن قرآن کریم در ماه سپتامبر دعوت می‌کند.
 

مهندس خوش فکر

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی جالب بود
فکر میکنم ما در دنیای عجیبی در حال زندگی هستیم که باید خیلی هوشیار باشیم
طبیعتا در اینده اسرار بیش تری از این اتفاق اشکار خواهد شد .
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز

اگر یک



اسکناس 20 دلاری آمریکایی
رو به درازا و از طرفی که عکس کاخ سفید هست تا بکنید



و لبه های این اسکناس رو به طوری که انگار دارید هواپیما درست
می‌کنید روی همدیگه بگذارید و بعد اون رو مثل شکل زیر عمودی دستتون بگیرید می‌تونید
برج‌های دو قلوی مرکز تجارت جهانی رو ببینید که در آتش دارند می‌سوزند! مثل شکل
زیر:




اگر مطابق شکل اسکناسهای 5 ،50،20،10 و100 دلاری را مطابق الگو(تقریبا شبیه موشک) تا بزنید نخست در 5 دلاری دو برج سالم را مشاهده می کنید.
در 10 دلاری نوک برج ها آتش می گیرد، در 20 دلاری آتش گسترش بیشتری پیدا کرده و پایین تر آمده و نهایتا در 50 دلاری هردو برج فرو می ریزند و در اسکناس صد دلاری فقط دود حاصل از سوختن آنها ست که دیده می شود.
 
آخرین ویرایش:
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
*** s.mahdi *** مار و عقرب ها هم نزد خدا پرونده دارند تالار اسلام و قرآن 0

Similar threads

بالا