بارون میاد جر جر تهرون شده ... (طنز)

mehdi_petro

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما تهرانی های مقیم پایتخت تمام طول سال را منتظر اومدن یک قطره بارون سپری می کنیم و وقتی اولین دانه های بارون شهر پر از دود و دم ما رو خیس می کنه کلی خوشحال می شیم می دونید چرا...
1. بهترین زمان برای آب بازی فراهم می شه بدین ترتیب هر چاله آبی که می بینیم چرخ ماشین رو بی معطلی توش می اندازیم اینطوری عابرای پیاده رو بیشتر از موهبت بارون و روشنایی آب بهره مند می کنیم.
2. بارون برای ما به معنی بهترین زمان برای خارج شدن زباله هایی است که در جوی ها ذخیره سازی نموده ایم بدین ترتیب می توانیم از میزان ذخیره سازی مون آگاه بشیم.
3. باران به معنی فوران احساسات انسان دوستی ماست بدین ترتیب شیشه هامون را تاجای ممکن بالامی بریم که صدای مسافرانی که کنار خیابان منتظر ماشین اند نشنویم تا خدای نکرده مجبور نشیم از سهمیه بنزینمون استفاده کنیم تا یه در راه مانده رو برسونیم.
4.وقتی بارون میاد دو باره بچه می شویم و برای سوار شدن وسایل نقلیه عمومی آنقدر مشتاق می شیم که هیچ کس دیگه رو در کنارمون نمی بینیم حتی افراد مسن و بچه های کوچیک که در آغوش مادر های شاغلشون می لرزن.
5.باران که می بارد تو در راهی پس دیگر به هیچ کس راه نده مهم اینه که من زود تر برسم اخه امشب چهارمین قسمت خوش نشین ها پخش می شه!!
چه خوش گفت شاعر شیرین!! سخن تهرانی در وصف باران:
بارون میاد جر جر تهرون شده دردسر
از شمرون تا جیهون پر شده از دنگ و فنگ
همه خوشحال و شادن بارون رو دوست می دارن
سقف همه محکمه غذاشونم راحته
نه کسی گشنه مونده نه تنها خسته مونده
شهر من بهترینه تو دنیا اولینه
شعر من به درد اومد قافیه شم تنگ اومد
 

Similar threads

بالا