ایران تنها کشوری است که در دنیا دیگر گرسنه ندارد و هیچ کس در کشور ما برای نان شب خود محتاج نیست.!!!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وزیر کار و امور اجتماعی ایجاد اشتغال پایدار و فعالیت در راستای ریشه کن کردن بیکاری را محور اصلی تحقق جهاد اقتصادی عنوان کرد.

عبدالرضا شیخ الاسلامی عصر پنج‌شنبه در جمع مدیران اداره کل کار و امور اجتماعی کردستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و تلاش برای رفع بیکاری در کشور ار محورهای اصلی تحقق جهاد اقتصادی در کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرایی کردن موفقیت آمیز قانون هدفمندی یارانه‌ها با همکاری و مشارکت مردم بیان داشت: به برکت اجرای کردن قانون هدفمندی یارانه ها ایران تنها کشوری است که در دنیا دیگر گرسنه ندارد و هیچ کس در کشور ما برای نان شب خود محتاج نیست.

وزیر کار و امور اجتماعی با بیان اینکه پایه اقتدار و عظمت برمبنای مشارکت و دلسوزی و جانبداری از نظام است، گفت: رضایتمندی و آرامش خاطر، بهبود وضعیت مناسب زندگی مردم که ریشه های این اقتدار را تقویت می کند و لذا وظیفه ما مسئولان و دلسوزان نظام این است که با ارتقاء سطح و بهبود زندگی مردم، رضایتمندی و خشنودی آنها را جلب کنیم.

وی گفت: امسال که به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده برای رسدن به توسعه اقتصادی نیازمند تلاش، انگیزه، از خود گذشتگی،فداکاری و ایثار مضاعف هستیم و در بحث اقتصادی باید تلاش کنیم و وضعیت زندگی و سطح رفاهی مردم را افزایش دهیم و بازار را در راستای تأمین نیازهای مردم متعادل نگه داریم.
وزیر کار و اموراجتماعی گفت: با کمال افتخار اعلام می کنیم ایران تنها کشوری است که با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها هیچ فرد گرسنه و کارتن خوابی ندارد و با اجرای طرح مسکن مهر در دولت عدالت گستر و عدالت محور خانه دار شدن برای جوانان ایرانی دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست و و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین بر ارائه تسهیلات برای فراهم شدن زمینه های کاردرحوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی تأکید کرد و گفت: جوانان و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز به حمایت دارند و برداشتن مانع کار برا آنها یک جهاد است.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اشتغال محور اصلی همه بخشها و دستگاه ها در سال جاری است و اگر میزان فعالیت خود را در سال جهاد اقتصادی اندازه بگیریم اشتغال در أس آن قرار دارد.

وی اطاعت ازفرمان جهاد اقتصادی را برتک تک مسئولان و مدیران امر لازم و ضروری خواند و گفت: تلاش همه ما با هماهنگی و همدلی تمامی نهادها و ارگان ها این است که حتی یک فرصت شغلی را نیز از دست ندهیم، چرا که بیکاری سرچشمه تمام مشکلات و توسعه نیافتگی هاست.

وی ایجاد یک میلیون 600 هزار فرصت شغلی در سال گذشته را بیانگر همت وتلاش مضاعف دولت خواند و افزود: تلاش ما در سال جهاد اقتصادی این که مصمم تر و توانمندتر در راستای ایجاد دو میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در سال جدید گام برداریم.

http://www.aftabnews.ir/vdca0mn6e49num1.k5k4.html
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز

fifa

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اين مطلب واقعي بود يا محض خنده گذاشتيش؟
با عرض شرمندگي مردم از خنده.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
بعد از هدفمندي يارانه ها نه تنها به پول مردم اضافه نشده بلكه چند برابر حقوقشون رو بايد پول گاز بدن.
 

arayeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگن بهترین دروغ اون دروغیه که گویندش هم اونو باور کنه.
یا یه چیز دیگه هم میگن: میگن اگر میخوای دروغ بگی اینقدر دروغ بزرگی بگو که کسی به خودش اجازه شک کردن نده.
خب بعضیا از اینا پیروی میکنن دیگه.
 

saeedhashemee

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
والا تو خانواده ما پول یارانه ایی که میدند هزینه بنزین نمیشه دیگه پول گاز و برق و تورم شدید قیمتهای کالاهای اساسی اینها پیش کش
 
بالا